Návštěvník YPO Odesláno 2. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2008 Výměna číselníku je docela složitá... to už by skoro bylo lepší zajet k Orisům a nechat si vyměnit dýnko za "tisícovkový" = vyrobit z toho shit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budo Odesláno 2. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2008 co se tu pořád řeší? selsky: 1. buď se sebere a půjde do obchodu požadovat nápravu, je na jeho komunikačních schopnostech jak pochodí, 2. nebo se srovná s malou chybou na kráse (ze které se ovšem může vyklubat větší potíž při eventuálním pozdějším pokusu o prodej) Každý svého štěstí strůjcem. Rozhodnutí je na Catw... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farářskej Odesláno 2. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2008 = vyrobit z toho shit ... ale raritní!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catwanderer Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 Ohledně anabáze s jiným číselníkem u potápek Oris popsané v příspěvku č. 12 tohoto vlákna mohu doplnit, že jsem byl ve večerních hodinách dne 2.5.08 přes SZ kontaktován členem fóra Patrikem. Na něho se z titulu profesní známosti obrátil pan Hlaváček z KOSCOMu s prosbou o zprostředkování kontaktu na mou osobu, neboť zde není registrován, při tom Patrika požádal ještě o předání své mailové adresy. Patrik mi sdělil, že se pan Hlaváček o diskusi dozvěděl a sám z vlastní iniciativy má zájem vzniklou situaci řešit. Ještě týž den jsem panu Hlaváčkovi napsal s tím, že jako jednu z alternativ řešení vidím ve výměně číselníku. Následující den si pan Hlaváček mou zprávu přečetl. Dne 5.5 v pondělí mi okolo poledne volal. Při telefonickém rozhovoru uvedl, že již ohledně této věci kontaktoval firmu ORIS a výměna číselníku by neměla být žádným problémem, následně jsme se domluvili, jak budeme při řešení problému postupovat dále. K průběhu telefonického rozhovoru mohu uvést, že byl věcný, vstřícný a ze strany pana Hlaváčka byla zřejmá ochota problém vyřešit. Dále uvedl, že v době, kdy k události došlo o tom nebyl spraven. V případě, že by se takové potíže při vyřizování reklamací na prodejně staly, je možno se obrátit přímo na něj a vzniklou situaci bude řešit. Tímto děkuji Patrikovi, že projevil ochotu se ve věci angažovat a rovněž panu Hlaváčkovi, že poté co se o věci dozvěděl, sám projevil snahu na tom, aby byl problém vyřešen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
New Milis Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 Ohledně anabáze s jiným číselníkem u potápek Oris popsané v příspěvku č. 12 tohoto vlákna mohu doplnit, že jsem byl ve večerních hodinách dne 2.5.08 přes SZ kontaktován členem fóra Patrikem. Na něho se z titulu profesní známosti obrátil pan Hlaváček z KOSCOMu s prosbou o zprostředkování kontaktu na mou osobu, neboť zde není registrován, při tom Patrika požádal ještě o předání své mailové adresy. Patrik mi sdělil, že se pan Hlaváček o diskusi dozvěděl a sám z vlastní iniciativy má zájem vzniklou situaci řešit. Ještě týž den jsem panu Hlaváčkovi napsal s tím, že jako jednu z alternativ řešení vidím ve výměně číselníku. Následující den si pan Hlaváček mou zprávu přečetl. Dne 5.5 v pondělí mi okolo poledne volal. Při telefonickém rozhovoru uvedl, že již ohledně této věci kontaktoval firmu ORIS a výměna číselníku by neměla být žádným problémem, následně jsme se domluvili, jak budeme při řešení problému postupovat dále. K průběhu telefonického rozhovoru mohu uvést, že byl věcný, vstřícný a ze strany pana Hlaváčka byla zřejmá ochota problém vyřešit. Dále uvedl, že v době, kdy k události došlo o tom nebyl spraven. V případě, že by se takové potíže při vyřizování reklamací na prodejně staly, je možno se obrátit přímo na něj a vzniklou situaci bude řešit. Tímto děkuji Patrikovi, že projevil ochotu se ve věci angažovat a rovněž panu Hlaváčkovi, že poté co se o věci dozvěděl, sám projevil snahu na tom, aby byl problém vyřešen. Tyjo, paráda! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baker Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 Gratuluju, tak se maji chovat obchodnici. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 Dušákovic by měli zajít na školení do Koscomu - tomu se říká přístup = paráda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rorda Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 A to maj u Dušáka informaci o tom vlákně, ve kterym se rozebírala jejich neschopnost a liknavost s řešenim různejch problémů ... Zatim reakce žádná ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 KOSCOM zabodoval... neobjednat si Longines Linbergh kvůli ceně jinde, objednal bych v KOscomu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budo Odesláno 7. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. května 2008 Všechna čest, to se musí nechat! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spiderer Odesláno 8. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. května 2008 Prijemna zprava, cloveka potesi, ze se nekteri prodejci umi chovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonstochow Odesláno 8. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. května 2008 Jsem příjemně překvapen reakcí takového velkoprodejce, jakým je Koscom. Nebývá to u nás zvykem. Jak již tady psalo několik lidí přede mnou, až se budu rozhodovat, v kterém českém obchodě si budu kupovat nové hodinky, Koscom bude jasná volba. Před mnoha lety jsem si v Koscomu dokonce koupil Casia submariner-like vzhledu (tehdá jsem ještě o hodinkách nevěděl prakticky nic, ale vysloveně se mi libily). Tak jen doufejme, že se tak chovají i v případech, které nedojdou zveřejnění na internetu, mezi komunitou potenciálních i stávajících zákazníků. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 20. května 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2008 (upraveno) poslal sem do Koscom dotaz, rychlost s jakou reagovali, dovoz od dodavatele, umožnění nezávazné prohlídky, ... telefonát... prostě parada... Jen ty ceny jsou klasicky česky napálené, proto si dražší věci kupuju jinde. Tady jde o Longines Lindbergh... koupě menší varianty je tady pro mně možná, ale tu velkou, tu si koupím "venku"... Upraveno 20. května 2008 uživatelem Onion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navi Odesláno 7. července 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2008 Na KOSCOM nemohu říci nic špatného - ochtní(tím myslím nevtíraví) prodavači, s kterými lze prodiskutovat i odborné detaily , doporučí i ochotně předvedou. (na rozdíl od slečny v Kotvě, kde má být jedna z autorizovaných prodejen CERTINA v Praze a po dvou dotazech jsem raději tuto značku paušálně zavrhl!!!!! ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HB63 Odesláno 12. července 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. července 2008 Několikrát jsem kontaktoval KOSCOM v souvislosti s dostupností některých modelů a servisními možnostmi. Odpověď jsem obdržel vždy do deseti minut a to je přímo blesková rychlost. Rovněž při několika osobních návštěvách přímo v prodejně jsem se nesetkal s nějakou vyhýbavou odpovědí nebo slovem nevím. Jen tak dál.O hodně "honosnější" prodejci by si u KOSCOMu mohli vzít příklad. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filipes Odesláno 2. února 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2009 přidávám pozitivní referenci na Koscom ze včerejší návštěvy: nevídaná ochota a vstřícnost a tlaková zkouška za hubičku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chorche Odesláno 16. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 Po asi 5 návštěvách za účelem zkrácení tahu, koupě řemenu apod., vždy vstřícné a profesionální jednání a to přesto, že většinou šlo o položky za pár korun. A při poslední návštěvě jako bonus pohled na krásnou prodavačku zkracující tah Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 16. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 dnes som tam kupil nastenne seiko a ocumoval nejake Gcka..... vsetko bez problemu, pan za pultom sa orientoval a na vsetky otazky uspokojivo odpovedal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 16. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 Přidám se k pozitivním hodnocením, řešil jsem tam jen levnější záležitosti a zkoušky vodotěsnosti a přístup byl ukázkový. Na to, jaký je to supermarket, příjemné překvapení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 27. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. října 2009 Tak som sa tam posilneny pol roka starou pozitivnou skusenostou dnes vratil a to co som zazil ma uplne rozsekalo.... rozhodol som sa ze je cas na nove Gcka a ako uvedomely obcan rozhodol sa podporit miestneho dealera nehladiac na cenu..... vrazil som do koscomu ukazal na model a vyhlasil ze budem platit kartou na co ten pan vyslal kolegu aby pohladal krabicku... ten sa chvilu vrtal v skrinke a na koniec polozil na stol lesklu hlinikovu krabicku rady Edifice (co mi prislo divne kedze som kupoval mudmany) ale ocakaval som ze si toho vsimne ten druhy.... lenze ten mi zacal mudmany veselo balit do krabicky a ked som vyhlasil ze si nie som tak uplne isty ci je krabicka spravna jal sa prehrabavat skrinku znova..... na to vytiahol krabicku inu tento krat uz ozaj od Gcok ale bola to proste len prva G krabka na ktoru narazill.... ked som vyhlasil ze k tomu patri este aj cierna papierova krabka kde sa pise nazov modelu tak sa ma pytal ci mi na nej tak zalezi? a ked ja na to ze hej, tak ze nema a ze mi moze vratit peniaze (medzi tym uz bolo zaplatene) ale ze to bude trvat lebo to bude posielat na ucet...... hodinky som na koniec zobral.... cesky navod som si musel este vyziadat extra a anglicky som nedostal vobec..... viac ma tam neuvidia... zlate ebay Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se