Přejít na obsah

Koscom


safi

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 357
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Já u nich kupoval dvoje hodinky a vždy obsluha v pohodě. Jen poprvé, to už je nějaký rok, jsem tam kupoval hodinky a rovnou si nechával zkrátit tah a když jsem koukal, jak ta slečna to dělala, tak jsem měl tlak 300na500 - vytloukala osičku bez podložky, takže si je jen tak položila a klepala do toho, hrůza, tak akorát zkřivit celý tah.

Upraveno uživatelem rfido
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jan333

i já se přidám k hodnocení prodavačů v prodejně Koscom Na Poříčí. Sice moje hodinky Longines Admirál nebyly skladem, ale s přístupem a odborným výkladem jsem byl spokojen. Pouze mne vadí rozdílné ceny na internetu a v obchodu. Jinak internetová prezentace je katastrofální včetně možné aktualizace. V době prodeje všeho přes e-obchod, tento krok vedení nechápu.

pockej to jako chces rict ze ceny v obchode jsou jeste vic "po cesku napalene" nez na internetu?provozuje tenhle obchod snad alibaba+40loupezniku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jan333: Při vší úctě, kupovals někdy hodinky? Já vim že se tady všude rozčiluješ jaký jsou u nás ty kamenný prodejny zloději (bohužel, v tebou založenym vlákně už se po několikerym vysvětlení neangažuješ, na otázky ohledně těch nataženejch cen tady v inzerci nereaguješ). Pokud bys je třeba v tom Koscomu koupit zkusil, zjistil bys, že při prvnim nákupu dostaneš po slušnym dotazu 10% dolů za hotovost, plus zákaznickou kartu kde máš pak 10% dolů automaticky. Což dá lepší cenu, než na webu (nehledě na to, že rozdíl cen eshop/kamenná prodejna neni nic neobvyklýho, si myslim).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Nejslabším článkem, jsou v Koscomu právě ty slečny... jsou ochotné, ale nic neznají a s ničím neporadí. Na nějakou práci (úprava tahu), bych doporučoval pánskou obsluhu. Jinak jako obchod, je a byl Koscom bez problémů. Kupoval jsem tam Fortis a nějaká Seika a vždy max. spokojenost, perfektní obsluha i servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Již několikrát jsem chtěl napsat svou zkušenost učiněnou v tomto obchodě, ale až vznik tohoto vlákna mne k tomu definitvně podnítil. Já jí mám Bohužel trochu jinou, i když asi musím sportovně přiznat, že možná na tom mám svůj díl viny. Někdy na sklonku léta minulého roku jsem se tam po dlouhém rozmýšlení, okukování, ptaní a zkoušení rozhodl zakoupit hodinky uvedené v následujícím odkazu: http://www.oris.ch/collections/collections...p;id_product=56. Když jsem se personálu na něco ptal, vždy mi ochotně vyšel vstříc, bylo-li třeba předvedl, vysvětlil. Když došlo na definitivní rozhodnutí o koupi, na vyhlédnuté hodinky jsem se ještě jednou podíval s tím, že už je mám přeci okouknuté, tak co by mělo být za problém. Po dobu nákupního rituálu jsem se nadýchal příjemné vanilkové vůně linoucí se z řemínku, nechal si jej zkrátit, ač si to jinak dělám sám. Po zaplacení mi byla dána karta na desetiprocentní slevu. Spokojen s nákupem jsem ještě zavedl hovor na sporttestery od Suunta, přičemž jsem nádavkem dostal baterku do mých T3 a objednal náhradní popruh k hrudnímu pásu. Pln dojmů, emocí a fantazií jak se budou hodinky vyjímat na mé paži, uháněl jsem domů kochat se, točit červeným rotorem, očichávat, tu pootočit lunetou, tu poslouchat jak tikají. Až druhý den kochání jsem si všiml, že soudruzi ve Švýcarsku udělali asi chybu, pak nastalo zděšení, že bych mohl za své peníze zakoupit ?jedinečnou prácy mystrů ze švícarska pro opravdové fajnšmekri?, ale informace uvedené zde: http://forum.chronomag.cz/index.php?showtopic=9825 spolu s faktem, že přeci jen je prodejce autorizovaným distributorem mne ukonejšily. Příčinou mého rozrušení bylo, že v katalogových parametrech mého modelu je uvedena hodnota vodotěsnosti 300m. Ta je skutečně uvedena i na zadním šroubovacím víčku s průhledem, ovšem na číselníku mých hodinek je údaj 1000m/320 ft. Tuto hodnotu mají na číselníku modely až s héliovým ventilem. Já si toho při koupi prostě nevšiml. Obchod jsem kontaktoval nejprve telefonicky a pak jsem jim svůj problém přišel vysvětlit osobně. Pánové se na hodinky podívali a zkoušelo se i volat nějaké zodpovědné osobě (snad) ze strany ditributora, vzhledem ke konci běžné pracovní doby se mu nikdo nedovolal. Byl jsem poslán domů s tím, že se to pořeší. Když jsem se tam byl ptát podruhé, tak mi bylo sděleno něco v tom smyslu, že je to vlastně v pořádku a že skoro můžu být rád, že mám raritu. Již od prvního okamžiku, co jsem tam svůj problém sdělil, jsem cítil lehkou, leč důraznou změnu v přístupu, která již neměla nic moc podobného se vstřícností v době, když jsem tam hodinky kupoval. Já si spíš připadal, že se mnou bylo, sice za používání slušných slov, ve svém důsledku jednáno jako se zákazníkem v podřadném autobazaru v nějaké reportáži TV Nova, který se tam přišel pod dohledem skryté kamery domáhat svých práv a bazarník mu říká: ?Jó ste se měl podívat pořádně, když ste to kupoval a kdoví estli ste si to neudělal sám.? Už od počátku jsem tím byl tak znechucen, že jsem neměl sílu a ani náladu na ně naléhat, aby mi poskytli nějaké konkrétnější vysvětlení. Nijak jsem nedokumentoval, co, kdo, kdy a v jaké souvislosti říkal. Hodinkama se mi chvíli chtělo švihnout o zeď, chvíli jako že je budu nosit, chvíli jsem se přesvědčoval, že mám limitku. Snažil jsem se to nějak vytěsnit z mysli a zapomenout na to tím, že jsem je uložil do hodinkovnice. Uvažoval jsem o tom, že napíšu soudruhům do Švýcar, aby se mi k tomu nějak vyjádřili, ale nakonec jsem nepožádal o vyjádření ani české zastoupení. Dodnes jsem tím znechucen. Mě by stačilo, kdyby se k tomu postavili více čelem a snažili se to více objasnit a ne jednat na jen tak na ?půl huby? (dle mého názoru oni si mohou myslet, že jednali OK). Domnívám se, že i kdyby tuto anabázi hodnotil nějaký nezaujatý pozorovatel, myslím, že by dospěl k závěru, že podané vysvětlení a jednání ze strany obchodu nebylo dostatečné, či jejich jednání nebylo (sám to slovo nemám moc rád) etické.

Tímto jsem se chtěl vybrečet. Na závěr bych se Vás chtěl zeptat, jak se to těm soudruhům ve Švýcarsku mohlo stát, že je tam jiný číselník, jestliže se jedná o takovou renomovanou firmu, která by měl mít dokonalou výstupní kontrolu a zda nejsou opravdu třeba náhodou ze ?švícarska?. Za Vaše názory děkuji.

sejmout0003572.jpg

sejmout0002628.jpgTen pocit znám, koupil jsem hodinky a když jsem je porovnal s předlohou, luneta byla jiná než na fotografiích, nápis byl posunutý, je to takový zvláštní pocit, zda náhodou to, co držíte v ruce není replika, stačilo by to jen vysvětlit, plně Vás chápu, tohle jsou srdcové záležitosti, pokud to protistrana nechápe, sama se připravuje o klienty.

sejmout0001371.jpg

sejmout831.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že bych si toho hned na prodejně nevšiml. Prohlížím pouzdro, sklíčko, hledám ťukance a škrábnutí, smetí a vady cifru. Tohle by mi asi ušlo. Jako raritku to nevidím, spíš lapsus a pořádnej. Na druhou stranu u tebe předpokládám,  že údaj WR na cifru v reálu stejně nevyužiješ, ať je tam 300 nebo 1000Bar. Spíš bych se zamyslel, nad přístupem prodejce (Koscom). Jejich defenzivní přístup je neprofesionální. Osobně, jsem s Koscomem nikdy problém neměl(2x Fortis,1x Longines a 5x Seiko). Vadí mi tam jediná věc, prodavači tam neustále mezi sebou štěbetají, hlavně se slečnou prodavačkou a klidně před zákazníkem, je to nepříjemný. Mechanická závada to není, strojek je v pořádku... pust to z hlavy a těš se z nich člověče. Pokud to nedokážeš, napiš přímo do Orisu a postěžuj si i na chování AD.

Upraveno uživatelem GSIA79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po měsících...
  • po 3 týdnech...

Mám též s Koscomem zatím dobrou zkušenost. V podobě nezávazného mailování ohledně několika modelů Seiko, posléze jsem jedny objednal, i když dostupnost nebyla okamžitá. Byly k dispozici hned následující den. Poněvadž mi to vyhovovalo o víkendu v neděli jsem si pro ně došel. Ten víkend podotýkám, myslím, že u jiných prodejců a mimo Prahu to není běžná věc. Stačilo u kasy vyslovit jméno, vše bylo připravené, zabalené s pozorností podníku, Hodinářský magazín, sice jarní, ale zato s mnoha zajímavými články a informacemi pro začátečníka. Dávám plus,  zatím,  :cool02: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Ja jsem v Koscomu taky jiz nakupoval a musim rict, ze v provnani s nakupem u Dusaka, nebo Altmana je to bida. V porovnani s autobazarem je to samozrejme super. Jen mi tam ale chybi obchodni profesionalita.. Toto ale muze byt dano tim, ze vetsina prodeju asi neni tvorena drazsimi kousky, tak i prodejci jsou orientovani jinak, politicky receno

 

Castokrat se mi stalo, ze ani neznali sve produkty a napr u Spacematic LE 2012 mi tvrdili, ze maji vnitrni AR, dalsi navstevu mi zase rikali jinou koninu, nikdy jsem je neopravoval, vzdy jsem je vyslech a myslel si sve..

 

Pak jsem si koupil Alpiny, ne ktere jsem dostal dobrou cenu, byl jsem spokojen

 

Nedavno jsem se byl podivat na Perrelety a padla rec na cenu, rekl jsem, ze jsem jiz od nich jiz jedny hodinky bral a ze to byly Alpiny, prodejce mi skocil do reci a rika: "Muzu je teda videt?" Uplne oparenej jsem mu vysvetloval, ze jsem je prodal a pripadal jsem si jako ulicnik..

 

U Perreletu padla rec na cenu, nabidli mi docela vysokou slevu, ale cena byla na mne porad vysoka, pozadal jsem, zda-li by bylo mozne dat mi vedet v pripade, ze by bylo mozne dostat cenu o dalsi tri procenta nize. Naces mi pan velice asertivne odpovedel, ze to ani nebude zkouset. Rekl jsem, ze ok, ze mu na sebe necham mail a at mi da vedet, kdyby se situace zmenila, odpovedel mi, ze mail si brat nebude, ze by na nej akorat sef rval a ze to musi vedet, kdyz tam dela 7 let. Tak jsem podekoval a odesel bez hodinek a chuti utratit 100k+ v tomto obchode.

 

Nedovedu si predstavit, ze bych toto zazil u Altmana, ci Dusaka..

 

Mozna jsem narocny zakaznik, ale u luxusnich hodinek asi ocekavam jednani trosku v rukavickach..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podle me s tebou jednal ok. Dal ti docela vysokou slevu a odmítl licitovat o další 3 %, což chapu. Asi pochopil, ze když někdo dostane slevu ze 100k a jeste chce další 3%, což jsou třeba 3 litry, tak ten nekoupí, bo je drzgresle :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podle me s tebou jednal ok. Dal ti docela vysokou slevu a odmítl licitovat o další 3 %, což chapu. Asi pochopil, ze když někdo dostane slevu ze 100k a jeste chce další 3%, což jsou třeba 3 litry, tak ten nekoupí, bo je drzgresle :-)

Mas u me like :)

Jen pro upravu - u 150 jsou tri procenta uz 4,5k

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už je to tu, vážení přátelé.

 

Prezentace řady Grand Seiko proběhne společně s dalšími maškarádami /soutěž o hodinky Certina a Festina na trenažeru F1/ při relaunchi renovované prodejny Koscom na Poříčí ve čtvrtek 6/3!

 

Uvažuje se o konkrétně 12-15 modelech GS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...