bob.zizka Odesláno 30. listopadu 2019 Autor Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 Tak tu máme pokračování nekonečného příběhu: hodinky jsem včera zavezl opět do Landshutu. Bylo to sice knap,maj otevřeno do 18.15 a já v 18.13 lomcoval se zamčenýma dveřma, ale byl jsem ještě vpuštěn. Vysvětlil, odevzdal, popřáli mi hezký večer,Gmt pošlou na výlet a mám čekat na telefon. Konec hlášení
Radik Odesláno 30. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 To jsem zvědavej na výsledek. Ne, že by to neopravili, ale hlavně aby "oprava" zabrala, ať už bude spočívat v čemkoliv.
bobi Odesláno 30. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 Držím palce,snad už bude vše OK. Moje šlapou přes půl roku od výměny "srdíčka" naprosto sqěle,yes Dneska ráno,zastávka v Lošticích (pro tvargle ).
bob.zizka Odesláno 30. listopadu 2019 Autor Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 V 30. 11. 2019 v 19:30, Radik napsal: To jsem zvědavej na výsledek. Ne, že by to neopravili, ale hlavně aby "oprava" zabrala, ať už bude spočívat v čemkoliv.I já jsem zvědav a doufam. Myslel jsem, že je dam k Bechyněmu, ale po různých konzultacích i na Uhrforu jsem se ztotožnil s názorem, že mam reklamov tam, co poprvé,že je to zransparentnější.
bob.zizka Odesláno 30. listopadu 2019 Autor Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 V 30. 11. 2019 v 19:43, bobi napsal: Držím palce,snad už bude vše OK. Moje šlapou přes půl roku od výměny "srdíčka" naprosto sqěle,yes 20191130_0804.jpeg tudorrose.jpgDneska ráno,zastávka v Lošticích (pro tvargle ).Děkuju a přeju ti aby ti furt makaly na 100 %. Jsou to skvělý hodinky!!
bob.zizka Odesláno 8. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 8. února 2020 Tak jsou zas na ruce. Mám teď nějaký blbý období,ale dnes je ten den alespoň o trošku veselejší. Doufám,že už budou dělat dobrotu.
bob.zizka Odesláno 8. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 8. února 2020 Omlouvám se za fotku,nějak to nechápu. V telefonu dobrý,pak to postnu a hrůza. No nic. Říkám že mam blbý období
bob.zizka Odesláno 8. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 8. února 2020 Ano- druhý pokus. Obě reklamace proběhly v německém Landshutu. Prvně ústní vyjádření, že byl ve Švajcu vyměněn strojek a vše je na zdokumentováno na kartě. Asi po třech měsících byl problém znova. Teď po druhé opravě už byl u hodinek původní dopis. Majitel hodinářství pan Weinmayr mi vysvětlil, že jeho lidi smí provádět a provádějí servis Rolex,Tudor a další ale v tomto případě to chce mít Tudor,potažmo Rolex víc pod kontrolou, tudíž byly hodinky odeslání na centrálu německého Rolexu v Kolíně a tam proběhlo vyměnění,seřízení a tlakovka. Na dotaz jak to je dál se zárukou mi bylo řečeno, že od opravy mi běží 5 let. Když jsem mu řekl, že jestli se to bude ještě jednou opakovat, tak hodinky vrátím a budu požadova Kompensation se mi zeptala jestli trvam na GMT, tak pokud bych vracel mi může nabídnout Gmt od Rolexu samozřejmě s mojim doplatkem. Tak uvidíme.
MíraMíra Odesláno 8. února 2020 Nahlásit Odesláno 8. února 2020 Tvl tak teď budou všichni kupovat BB GMT a doufat v poruchu.
Tenglis Odesláno 8. února 2020 Nahlásit Odesláno 8. února 2020 No, a když by se vám posr*ly BB chrona, tak vám nabídnou Daytony. Super deal. :-)
Radik Odesláno 9. února 2020 Nahlásit Odesláno 9. února 2020 Nedělejte si tu prdel, to je vážná věc Je fakt, že mě GMT míjí, tak se mě tahle aféra asi netýká, ale i tak... Tyhle občasný a vlastně náhodný závady se strašně těžko prokazují a ještě hůř opravují.
shewcza Odesláno 9. února 2020 Nahlásit Odesláno 9. února 2020 Já si myslím, že v reakci právě na tuhle aféru a aby podpořily prodeje tohoto kdysi velmi populárního modelu se rozhodl Tudor udělat prodlouženou záruku na všechny modely. Možná je to blbost, ale myslím, že to minimálně malou roli hrálo.
bob.zizka Odesláno 9. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 9. února 2020 V 9. 2. 2020 v 9:40, krtenek napsal: S doplatkem. To je vtipnej pán.Přesně! Jako jakej doplatek? Vždyť jsou stejný......
bob.zizka Odesláno 9. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 9. února 2020 Jinak od Rolexu tam toho moc nemá. Listy čekaček nevedou. Nech nám tu číslo a až něco přijde tak obvoláváme. Tak jsem mu tam nechal číslo.
bob.zizka Odesláno 9. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 9. února 2020 Jo. V případě že by se problém opakoval potřetí mám nárok hodinky vrátit a dostat peníze zpět. Nevím jak v Cz, ale tady to docela funguje.
DaLo Odesláno 10. února 2020 Nahlásit Odesláno 10. února 2020 Hmm, tak pribeh puvodne tikzotovych, nasledne adamgovych a nasledne mych hodinek evidentne bude pokracovat. Hodinky jsem kupoval pred Vanoci, od te doby trikrat blbe prehozeny datum. U Bechyneho tvrdili, ze vymenili strojek, coz se evidentne nestalo. Jdu napsat Adamovi, jestli by tam se mnou nezasel, aby to nereklamoval uz treti clovek... Strasna debilita tohleto...
bob.zizka Odesláno 10. února 2020 Autor Nahlásit Odesláno 10. února 2020 Tak to je voser! To bych trval na vrácení peněz
DaLo Odesláno 10. února 2020 Nahlásit Odesláno 10. února 2020 Hlavne nechapu tu drzost tvrdit, ze vymenili strojek, kdyz se to evidentne nestalo...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se