Bert Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Knedlíku: První promo na YouTube...... Vím, výzva byla určena Karlosovi, ale bylo to tak náročné, že jsem neodolal.
YPO Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 (upraveno) Ses Buch ...... Velkej Buch ...... to uz nevokecam........ du koupit na rynek svice Upraveno 24. července 2018 uživatelem Knedlík
Bert Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Ses Buch ...... Velkej Buch ...... to uz nevokecam........... A téhle myšlenky se drž :-)
YPO Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 ... A téhle myšlenky se drž :-)Budu se snazit ale me se dost casto rozutece mysl ...... treba by sis to mohl dat do podpisu nebo tak neco ..... nebo si to tam dam ja .....
Gustaf Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Budu se snazit ale me se dost casto rozutece mysl ...... treba by sis to mohl dat do podpisu nebo tak neco ..... nebo si to tam dam ja .....ses měl hned zeptat mě... Bych to řekl, že na eLGdzine to vypnout jde... A moch sem bejt taky buch
YPO Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Ses teda taky Buch ..... ale mensi ...... jenom takovej buzek a z Karlose udelam voodoo panenku * uz musim padit do bazenu tak zatim naschle
spiderer Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Knedlíku: První promo na YouTube...... Vím, výzva byla určena Karlosovi, ale bylo to tak náročné, že jsem neodolal.Tohle by presne mohl zjistit/doporucit ten prodavac, kdyz ma pristup k internetu a chce zakaznikovi pomoci, nebo..?
spiderer Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Nehlede na to, ze YPOuse chapu, protoze vetsina lidi ceka, ze kdyz prijde do obchodu, tak ty lidi ve stejnym obleceni na place tam jsou pro to, aby mu poradili, pomohli vybrat, pripravili k odberu atd zbozi, ktere si zakaznik koupi. No ale to by musel nejdriv nekdo chtit a o mantacich, kteri stoji na ty plose to neni, ty maji zadani ?stuj a bud krasnej?, problem je, ze na to vetsinou sere management, kterej resi kvalitu prodeje podle excelu a excel dost casto nahrava tem pohadkarum s krupkama.. no, ale lidi si nechaji libit hodne veci a tak casto koupi i tak at to nemusi resit a duvod to vracet do normalu pak prakticky neni.. davno se to netyka pouze elektroniky, ale v bankach, sportu atd je to dost casto uplne stejny
Karlos Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 V tom je právě to nedorozumění. Ta většina lidí si stále naivně myslí, že obchod s prodavači (banka, firma, atd.), je tam pro ně. Aby jim posloužil, poradil, udělal radost, splnil nějaké přání.... To je omyl, je to přesně obráceně.
Maro Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Dělám v customer experience a nemás pravdu, naopak. management dost často celkem tvrdě jde po tom, aby nakup byl pro zakatnika opravdu zazitek a přesně aby jim posloužil, poradil, udělal radost, protože přesně s tím mají většinou problém. Většina prodejců má poměrně dobré produktové znalosti (obzvláště ve značkových provozovnach), ale neumí prodávat a lidi si tam chodí právě pro rozumy aby si pak vec koupili jinde o 500 levněji. Běžná návštěva tedy vypadá tak že borec půl hodinu mluví o různých funkcích nastavení a podobných věcech, ale už neumí takove ty softove veci. Všichni ví, že mobil má 13 moc predni foťák, ale nikdo nedokáže říct zákazníci říct, že to je super na sociální sítě, protože z toho lezou boží selficka. Drtivá většina prodejců odrika parametry a jde do pryc ale drtivá většina zákazníků o neoceni. Viz např. I historka dusaka(?) co tu před chvílí proběhla.
Karlos Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 (upraveno) To už je pouhý způsob jak prodávat, jeden z mnoha. Ale základní princip to není.Manažer/majitel rozhodně neplánuje kolika lidem denně/měsíčně posloužit a udělat radost, ale kolik denně/měsíčně vydělat.Obchod není žádná služba veřejnosti. Tou je třeba MHD. No a až váš obchod přestane vytvářet zisk, tak to okamžitě zabalíte a kde vám bude ten zážitek zákazníka a chuť mu posloužit? No u ... Upraveno 24. července 2018 uživatelem Karlos
YPO Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 V tom je právě to nedorozumění. Ta většina lidí si stále naivně myslí, že obchod s prodavači (banka, firma, atd.), je tam pro ně. Aby jim posloužil, poradil, udělal radost, splnil nějaké přání.... To je omyl, je to přesně obráceně.Tak proc bych mel znat jizdni rady ? ...... teda
Karlos Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 To řekni ty nám. To ty ses tu rozčiloval, že prodavač nezná detaily nastavení.Pokud by je prodavač měl znát, tak i ty bys měl znát všechny předpisy a jízdní řády (nebo to zákazníkovi umět vyhledat, jak tu padlo).A pokud ty to znát nepotřebuješ, pak ten prodavač už teprv ne. On pracuje v soukromém obchodě, kde jde jen o prachy. Ty pracuješ ve službě veřejnosti, takže logicky tvoje vstřícnost k přáním zákazníků by asi měla být větší.
Frantik Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 V tom je právě to nedorozumění. Ta většina lidí si stále naivně myslí, že obchod s prodavači (banka, firma, atd.), je tam pro ně. Aby jim posloužil, poradil, udělal radost, splnil nějaké přání.... To je omyl, je to přesně obráceně.Samozrejme, ze zakaznik musi mit pocit, ze tam jsou pro ne. Zakaznika nezajima, ze bance a firmě jde o zisk. Zakaznika zajima jeho vlastni zajem, radost, přání, posluha, apod. Takze firmy a banky musi jit zakaznikovi naproti, protoze jinak jim dlouho zadne penizky nepotečou. A kdyz jim nejdou naproti, tak se musi aspon snazit, aby si to zakaznik myslel. To je obecny selsky rozum. Takze tvuj nazor je hluboky omyl cloveka, ktery nikdy nedelal zadny byznys.
YPO Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 To řekni ty nám. To ty ses tu rozčiloval, že prodavač nezná detaily nastavení.Pokud by je prodavač měl znát, tak i ty bys měl znát všechny předpisy a jízdní řády (nebo to zákazníkovi umět vyhledat, jak tu padlo).A pokud ty to znát nepotřebuješ, pak ten prodavač už teprv ne. On pracuje v soukromém obchodě, kde jde jen o prachy. Ty pracuješ ve službě veřejnosti, takže logicky tvoje vstřícnost k přáním zákazníků by asi měla být větší.Uz si na to dostal odpoved od mysaka..... ja jsem pouhy ridic ..... informace jsou neco jinyho ...... pro to ty informace existuji..... to da rozum ne ? ...... zkus se nekdy na neco zeptat ridice metra nebo tramvaje ..... budes asi mit smulu protoze se k nemu ani nedostanes
Karlos Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 No a on je pouhý prodavač, informace jsou něco jinýho. Sám jsi říkal, že v době internetu jsou informace zákazníkův problém.A tak furt dokola
nekdo Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 tak hlavni problem spociva v tom, ze vetsina lidi si mysli, ze na miste, kam si jdete pro sluzbu/zbozi pracuji odbornici...
YPO Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 No domluva s tebou je ponekud obtizna.Ja jizdni rady znat nemusim. Musim znat trasu a cas vyjezdu z prvni stanice. To je vse. Nic vic. Kdybych to prevedl na prodavace televizi tak ten by dle tveho nazoru mel tedy aspon vedet kde zhruba ty televize v tom obchode maji vystavene. Myslim ze bych to asi i zkusil talovouhle prima praci
Karlos Odesláno 24. července 2018 Nahlásit Odesláno 24. července 2018 Když ti prodavač dokáže tu televizi prodat i bez podrobných znalostí o ní, tak je přece všechno v pořádku, ne?Už i to tu padlo - že prodejní dovednosti nejsou podmíněné detailními znalostmi o zboží. Dobrý prodavač prodá něco i tomu, kdo nic nechtěl.
Doporučené příspěvky