Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

No klucí tady z těch příspěvků se mi chce brečet

 

 

 

  • většina z Vás a to tak 99% vůbec neví jak se erzety staví a plánují
  • většina z Vás v autě na ostré erzetě nikdy neseděla
  • většina z Vás neví jak se trať značí a jak se kontrolují před započetím ( startem) závodu diváci a trať
  • většina z Vás neví co je traťový komisař, jak fungují pořadatelé a co dělá a za co přesně zodpovídá třeba ředitel závodu

No a potom tady vypustí někdo něco zřejmě asi z televize a vytvářejí se spiklenecké teorie o značce se zákazem vstupu, která tam možná byla a možná nebyla, další poradí umístit retarder a další do toho namíchá foto bratrů s místním lupičem.

 

Klucí proberte se, vždyť vy si tady z větší části povídáte o něčem o čem nemáte ani páru a navíc se po třech stranách a 15 příspěvcích ještě pohádáte. Navíc když Vám tady napíše realitu ten co v těch rychlých autech seděl a myslím si je i řídil dostane se díky spravedlivému rozhořčení málem na hranici a pojďte upálíme ho. Uf !

 

Tady se totiž zase vyrojilo mraky rozumbradů, kteří se sem chodí bít v hruď, ale o hodinkách se od nich moc nedozvíme co ?

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No klucí tady z těch příspěvků se mi chce brečet

 

 

 

  • většina z Vás a to tak 99% vůbec neví jak se erzety staví a plánují
  • většina z Vás v autě na ostré erzetě nikdy neseděla
  • většina z Vás neví jak se trať značí a jak se kontrolují před započetím ( startem) závodu diváci a trať
  • většina z Vás neví co je traťový komisař, jak fungují pořadatelé a co dělá a za co přesně zodpovídá třeba ředitel závodu

No a potom tady vypustí někdo něco zřejmě asi z televize a vytvářejí se spiklenecké teorie o značce se zákazem vstupu, která tam možná byla a možná nebyla, další poradí umístit retarder a další do toho namíchá foto bratrů s místním lupičem.

 

Klucí proberte se, vždyť vy si tady z větší části povídáte o něčem o čem nemáte ani páru a navíc se po třech stranách a 15 příspěvcích ještě pohádáte. Navíc když Vám tady napíše realitu ten co v těch rychlých autech seděl a myslím si je i řídil dostane se díky spravedlivému rozhořčení málem na hranici a pojďte upálíme ho. Uf !

 

Tady se totiž zase vyrojilo mraky rozumbradů, kteří se sem chodí bít v hruď, ale o hodinkách se od nich moc nedozvíme co ?

 

Spíš by jsi sem mohl dát svůj názor na ten průser, jako ostatní a mohl by být i zajímavý, pokud se rallye trochu věnuješ :smile_anim: To jestli někdo něčemu rozumí nebo nerozumí, to snad víme sami, nejsme malý děcka přeci, ale to snad nebrání v děbatě a různých názorech na věc. Já se přiznám, Rallye nerozumím, ale přesto jsem se zapojil, protože ti co tomu rozumí, tak dělají asi něco špatně né, když tady umírá tolik lidí :sad01_anim: Můj názor zněl - V obydléné části omezení rychlosti na 50km/h a v přírodě davaj, plnej korek a klidně se o ten strom někde rozšlehej né, co myslíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve zkratce: holky na špatným místě, blbě navržená (a třeba málo zabezpečená) RZta, chyba pilota. Souhra několika něšťastných okolností.

Smutný, ale jedem dál. Pilot si to odnese s sebou do konce života (za co by ho měli trestat?), pořadatelé jakbysmet (ať už je potrestají nebo ne) a diváci... ti budou stát při příštím závodě zase na těch lukrativních pozicích jako obvykle.

 

S tím se dá souhlasit - jen doufám, že pořadatelé budou potrestáni. Už jen proto, aby to byl (odstrašující) příklad pro další, co se budou pouštět do pořádání takového závodu. Vždyť kdo jiný rozhoduje o tom, kudy RZ povede a kdo závod pojede? Zde RZ musel vymyslet úplný idiot a závodů by se podle mě měli účastnit jen zkušení jezdci. Něco jako Velká pardubická, tam taky nepouštějí (po hořkých zkušenostech) neschopné koně a jezdce...

 

Bohužel zde to odnesly holky, kvůli kterým se tyto závody nedělají a proto článek pana Jandy (viz link výše) považuji v tomto kontextu za zcela mimo mísu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No klucí tady z těch příspěvků se mi chce brečet

  • většina z Vás a to tak 99% vůbec neví jak se erzety staví a plánují
  • většina z Vás v autě na ostré erzetě nikdy neseděla
  • většina z Vás neví jak se trať značí a jak se kontrolují před započetím ( startem) závodu diváci a trať
  • většina z Vás neví co je traťový komisař, jak fungují pořadatelé a co dělá a za co přesně zodpovídá třeba ředitel závodu

No a potom tady vypustí někdo něco zřejmě asi z televize a vytvářejí se spiklenecké teorie o značce se zákazem vstupu, která tam možná byla a možná nebyla, další poradí umístit retarder a další do toho namíchá foto bratrů s místním lupičem.

 

Klucí proberte se, vždyť vy si tady z větší části povídáte o něčem o čem nemáte ani páru a navíc se po třech stranách a 15 příspěvcích ještě pohádáte. Navíc když Vám tady napíše realitu ten co v těch rychlých autech seděl a myslím si je i řídil dostane se díky spravedlivému rozhořčení málem na hranici a pojďte upálíme ho. Uf !

Tady se totiž zase vyrojilo mraky rozumbradů, kteří se sem chodí bít v hruď, ale o hodinkách se od nich moc nedozvíme co ?

Mne se spis chce brecet kvuli tem holkam. Bydlel jsem na Zlinsku. Mam kamarady, kteri rally jezdi na vysoke urovni a jeli i ty pruserove. Dalsi kamaradi jezdi na rally treba i do Svedska. V aute jsem sedel a dokonce i jel a prave proto se divim, ze fanousci pisou to co pisou. Ano boji se o sve hobby /asi jako my, kdyby nam chteli zakazat nosit hodinky/ Na rally jsem parkrat byl. Ja bych to nevidel tak jednoznacne jako ty tendencni clanky jak je vlastne vsechno ok a je to chyba tech devcat. Zrusili sice 2 dalsi rally, jen si myslim, ze jen proto aby ten rorzuch utichl a pak se bude opet pokracovat v podobnych kolejich...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak naštěstí vždycky pak přijde jeden, kterej ví všechno.

 

 

 

ANO VÍTEJ :-))

 

Omlouvám se Ti, ale musel jsem. Sorry vím myslel jsi mne.

 

Vím, že nejsme moc bystrý, ale sedím ve firmě, která je spolupořadatelem a navíc jedním z partnerů Barum Rallye, na patře z těch deseti lidí každý dělá buď traťového komisaře, nebo pořadatele a nebo se pohybuje v depu.

 

Dnes , ale všichni mluví o tom průs..u. A je to průser!!!!!!

 

Ale : Nikdo přesně a to ani ve Zlíně a nebo přímo v okolí toho místa neví kde byla chyba, nebo spíše kde byla větší míra zavinění a která chyba byla větší, jestli ta, že jeli tzv. na krev a nebo jestli náhodou ta bohužel mrtvá děvčata nestála opravdu u silnice vedle cedule zákaz vstupu.

 

Kdo budete chtít ukáži Vám již dnes v Praze video, které jsme si osobně natočil ze sedadla spolujezdce na ledošní Barumce kdy diváci NAPROSTO ZTRATILI PUD SEBEZÁCHOVY. Jeli jsme poslední tři erzety v den kdy Barumku díky také tragické události uzavřeli a jel jsem v autě, které tzv. uzavírá s majáky trať. Asi 100 x jsem byl přesvědčen, že to v úhybném manévru dostaneme my a nebo ti lidé. Pořadatelé tam byli všude, trať označená také, ale těm lidem je to prostě jedno.

 

A do toho bohužel nevyježděný skoro závodník, prostě chyba je vždy někde v polovině a těžko soudit bez velice podrobné znalosti situace

 

Nechci se o tom již bavit sorry těch holek je mi strašně líto, ale ......

 

 

,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ANO VÍTEJ :-))

 

Omlouvám se Ti, ale musel jsem. Sorry vím myslel jsi mne.

 

Vím, že nejsme moc bystrý, ale sedím ve firmě, která je spolupořadatelem a navíc jedním z partnerů Barum Rallye, na patře z těch deseti lidí každý dělá buď traťového komisaře, nebo pořadatele a nebo se pohybuje v depu.

 

Dnes , ale všichni mluví o tom průs..u. A je to průser!!!!!!

 

Ale : Nikdo přesně a to ani ve Zlíně a nebo přímo v okolí toho místa neví kde byla chyba, nebo spíše kde byla větší míra zavinění a která chyba byla větší, jestli ta, že jeli tzv. na krev a nebo jestli náhodou ta bohužel mrtvá děvčata nestála opravdu u silnice vedle cedule zákaz vstupu.

 

Kdo budete chtít ukáži Vám již dnes v Praze video, které jsme si osobně natočil ze sedadla spolujezdce na ledošní Barumce kdy diváci NAPROSTO ZTRATILI PUD SEBEZÁCHOVY. Jeli jsme poslední tři erzety v den kdy Barumku díky také tragické události uzavřeli a jel jsem v autě, které tzv. uzavírá s majáky trať. Asi 100 x jsem byl přesvědčen, že to v úhybném manévru dostaneme my a nebo ti lidé. Pořadatelé tam byli všude, trať označená také, ale těm lidem je to prostě jedno.

 

A do toho bohužel nevyježděný skoro závodník, prostě chyba je vždy někde v polovině a těžko soudit bez velice podrobné znalosti situace

 

Nechci se o tom již bavit sorry těch holek je mi strašně líto, ale ......

 

 

,

 

Myslím, že to co píšeš je právě průser dnešní doby, furt strašně něco zkoumat, přeměřovat, hledat zkuliny v paragrafech, vymlouvat se a hledat vinu všude jinde, jen né u sebe" Nakonec to hodí fakt na ten vítr, chlapci odejdou s podmínkama, kdo ví jestli a jedeme dál. To je přeci ale blbost, tam přišli o život 4 lidi a i kdyby byli opřený o plot z druhé strany na svém pozemku, tak možná stejně příjdou o život. Vina je na straně řidiče a pořadatele a jenom oni by měli nést plnou odpovědnost a dostat pořádně za ušiska, toť můj názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník pitrs182

Myslím, že to co píšeš je právě průser dnešní doby, furt strašně něco zkoumat, přeměřovat, hledat zkuliny v paragrafech, vymlouvat se a hledat vinu všude jinde, jen né u sebe" Nakonec to hodí fakt na ten vítr, chlapci odejdou s podmínkama, kdo ví jestli a jedeme dál. To je přeci ale blbost, tam přišli o život 4 lidi a i kdyby byli opřený o plot z druhé strany na svém pozemku, tak možná stejně příjdou o život. Vina je na straně řidiče a pořadatele a jenom oni by měli nést plnou odpovědnost a dostat pořádně za ušiska, toť můj názor :)

V tomhle naprosto souhlasím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to long: nechceš nahrát to video někam na youtube ?

 

Někoho zítra poprosím, nikdy jse to fakt nedělal, jak píši nejsem moc bystrý. :-))) Ale rovnou říkám, že video je drsné, na to že to bylo v autě které zavírá trať před závodníky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Česká spořitelna a její pevnej limit na výši denní platby přes internet banking. Ne že bych to potřeboval denně, ale abych kvůli jedný platbě šel na pobočku a zaplatil za podání příkazu asi 50 kaček, to mě fakt nas*alo.

 

Se slzou v oku vzpomínám na eBanku, resp. RB a její neomezené, rychlé a dokonalé inetové bankovnictví :crying_anim:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem to nedávno ten limit platby a jde to dočasně (max. na 5 dnů) nebo i trvale změnit přes jejich zákaznickou linku.

Ano, ale už nejde přes telefon upravit fakt, že při platbě nad 200 tisíc musíš mít klientskej certifikát, neb platba nejde autorizovat SMSkou. A ten certifikát něco stojí a musíš na pobočku.

 

V každým případě prostě musim na pobočku a bude mě to stát něco navíc. Prostě paka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to long: nechceš nahrát to video někam na youtube ?

 

 

Tak jsem překonal svůj vlastní stín a ukecal kolegu o vložení. UF !!!! Jsou tam vložena celkem tři videa a všechna mají docela velkou vypovídající hodnotu, tak skoukněte všechny tři když jsem se s tím musel crcat.

 

A POZOR, nikoho ani v nejmenším neobhajuji, ale udělejte si obrázek sami. ( sorry za kvalitu. ale ten foťák nešel udržet)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... hele, koukal jsem na to, ale řekni mi jednu věc - když tam vede přes vesnici nějaká trasa, to ty lidi maj lítat, aby se dostali přes náves, mají bejt zavřený doma nebo jak se to řeší?

Přes vesnici se prostě má jezdit 50km/h a jestli je nutný, aby tudy vedla trasa závodu, tak ať tu rychlost dodržujou i "závodníci", ne? Maj všichni stejný pravidla, tak si není na co stěžovat.

Jsem laik a beru to jenom svým mdlým selským rozumem, ale nechápu, proč tím závodem maj bejt omezovaný lidi, který to vůbec nezajímá ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...