Přejít na obsah

Bandiho galerie


bandicoot

Doporučené příspěvky

Mně i ta špína na skle přijde pro prémiovou značku a hodinky s ceníkovkou 5300,-? jako velké faux pas.

Na 55. minutě jsou dokonce vidět otěry jako by někdo již usazené sklo jen přelízl hadrem. Hodinky byly zcela nové přelepené fólií kontroly kvality...

Obojí je vidět pod lampou okem - jak funguje ta kontrola nevím.

 

Nic proti těm hodinkám, pořád jsou to moje defintivky a jsem už dost otrkaný abych se z toho skládal. Před pár lety bych se zbláznil. Dnes mi to jen vadilo.

 

Jen mi tento příběh a jiné příběhy mých kamarádů s hodinkami daleko dražšími otevřely obecnou otázku, jak je to s tou precizností "švýcarských hodinek". A jak je ten swiss marketing úspěšný, když staví na možná již nepodložené auře preciznosti a jak je to naprd, že ceny hodinek jdou nahoru a kvalita dolů. Ale to už je hodně OT s přesahem na všechny výrobky...

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska se mi zdálo, že se mi hodinky vrátily a zpod indexu se tlačilo vteřinové lepidlo, haha...

 

A právě mi volali z Carollina, že Vídeňský servis hodinky posílá do Schaffhausenu.

 

Carollinum má hvězdičku za zákaznickou péči. Je fajn, že mě informovali (byť asi museli s ohledem na dobu vyřízení reklamace 30+).

 

BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeji ti ať to dobře dopadne, hodinky v této cenové relaci by měli být na 100%, nechápu, co poslední dobou ti Švýcaři blbou :eek:

Dneska se mi zdálo, že se mi hodinky vrátily a zpod indexu se tlačilo vteřinové lepidlo, haha...

 

A právě mi volali z Carollina, že Vídeňský servis hodinky posílá do Schaffhausenu.

 

Carollinum má hvězdičku za zákaznickou péči. Je fajn, že mě informovali (byť asi museli s ohledem na dobu vyřízení reklamace 30+).

 

BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze?

Taky jsem o tom u hodinek této kategorie několikrát přemýšlel- pokud je nějaký větší problém, tak přeci dopředu vědí, že je budou muset posílat do Švajcu a tím pádem nemají šanci stihnout 30dní. Buď to musejí mít někde specifikovaný v obchodních podmínkách (což ale nevím jestli je vůbec právně možný) a nebo by ti prodejce asi opravdu musel vrátit peníze, případně dát nový kus. Myslím si, ale že tak nějak počítají se zákazníkovou spoluprací...

 

A zdělili ti předběžný termín?

 

 

edit- překlepy

Upraveno uživatelem sashator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska se mi zdálo, že se mi hodinky vrátily a zpod indexu se tlačilo vteřinové lepidlo, haha...

 

A právě mi volali z Carollina, že Vídeňský servis hodinky posílá do Schaffhausenu.

 

Carollinum má hvězdičku za zákaznickou péči. Je fajn, že mě informovali (byť asi museli s ohledem na dobu vyřízení reklamace 30+).

 

BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze?

 

 

Taky jsem o tom u hodinek této kategorie několikrát přemýšlel- pokud je nějaký větší problém, tak přeci dopředu vědí, že je budou muset posílat do Švajcu a tím pádem nemají šanci stihnout 30dní. Buď to musejí mít někde specifikovaný v obchodních podmínkách (což ale nevím jestli je vůbec právně možný) a nebo by ti prodejce asi opravdu musel vrátit peníze, případně dát nový kus. Myslím si, ale že tak nějak počítají se zákazníkovou spoluprací...

 

A zdělili ti předběžný termín?

 

 

edit- překlepy

 

 

Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu.

To je holt riziko modelu být one-watch-guy.

Třeba teď bych ocenil vytáhnout z boxu černý Marinus GMT na tahu :)

 

U záručních oprav hodinek je to s dobou opravy jinak, než u jiného zboží? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze?

 

Peníze by ti měl vrátit prodejce, na základě vystavení dokumentu, že reklamace nemohla být vyřízena do 30ti dnů..samozřejmě po předložení originálního kupního dokladu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já peníze nechci, jen mě to tak napadlo jak to funguje a co vlastně platí s mezinárodní zárukou, českou lhůtou na reklamaci a hodinkama koupenýma třeba v Hongkongu.

 

FrantisekH, já se lhůtou, kterou mi volali z Carollina, právě souhlasil, ale zajímalo by mě, co by se dělo, kdybych nesouhlasil a trval na lhůtě 30 pro hodinky nekoupené v ČR.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu.

To je holt riziko modelu být one-watch-guy.

Třeba teď bych ocenil vytáhnout z boxu černý Marinus GMT na tahu :)

Na tahu nemam, ale na gume ano. Ak si pre ne prides do Bratislavy, poziciam aj s boxom :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

McStinger, velkorysá nabídka, děkuji. Jsou dost doby co? To já jen tak koketuju s myslenkou vyběhnout na kopec do Chronoshopu, haha...

 

Hodinky jsou z IT. S tou lhůtou na reklamaci mě to jen zajímalo. Nemám ani fakturu, ani touhu hodinky za peníze měnit. U jinýho zboží bych byl pes, ale u hodinek, koníčku, jsem velkorysý a týden sem tam je mi fuk, hlavně aby hodinky byly precizně v cajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

McStinger, velkorysá nabídka, děkuji. Jsou dost doby co? To já jen tak koketuju s myslenkou vyběhnout na kopec do Chronoshopu, haha...

 

Myslel som, že chceš preklenúť čakaciu dobu, nie nakupovať :). Sú výborné, mám ich rok a stále z nich mám veľkú radosť. Vlastne vďaka nim nemám v tejto chvíli nutkanie šetriť na niektoré z mojich "dreamwatches". Sú svojské, na nič iné sa nepodobajú. Drobné výhrady mám akurát ku gume, nie je to úplne ono z hľadiska pohodlia nosenia, ale nejak sa neviem rozhýbať buď ku kúpe ťahu, alebo vhodného remeňa. Ruku mám 18,5 a veľkosť je na hranici rozumného, hlavne kvôli dlhším nožičkám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu.

 

Tak mně těch 5-6 týdnů zas tak úplně šílený nepřijde, vezmu-li v potaz, že je posílají přímo do Schaffhausenu, kde podobných problémů a oprav řeší asi mraky. Ale samozřejmě chápu tvojí situaci, už jenom z tohohle důvodu budou doma asi vždycky alespoň dva kousky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...