bandicoot Odesláno 5. září 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září 2013 (upraveno) Mně i ta špína na skle přijde pro prémiovou značku a hodinky s ceníkovkou 5300,-? jako velké faux pas.Na 55. minutě jsou dokonce vidět otěry jako by někdo již usazené sklo jen přelízl hadrem. Hodinky byly zcela nové přelepené fólií kontroly kvality...Obojí je vidět pod lampou okem - jak funguje ta kontrola nevím. Nic proti těm hodinkám, pořád jsou to moje defintivky a jsem už dost otrkaný abych se z toho skládal. Před pár lety bych se zbláznil. Dnes mi to jen vadilo. Jen mi tento příběh a jiné příběhy mých kamarádů s hodinkami daleko dražšími otevřely obecnou otázku, jak je to s tou precizností "švýcarských hodinek". A jak je ten swiss marketing úspěšný, když staví na možná již nepodložené auře preciznosti a jak je to naprd, že ceny hodinek jdou nahoru a kvalita dolů. Ale to už je hodně OT s přesahem na všechny výrobky... Upraveno 5. září 2013 uživatelem bandicoot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 5. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září 2013 No je to zajimavy a zrovna IWC,ktery si spojuju s top kvalitou a preciznosti.Snad blba nahoda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 13. září 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 Dneska se mi zdálo, že se mi hodinky vrátily a zpod indexu se tlačilo vteřinové lepidlo, haha... A právě mi volali z Carollina, že Vídeňský servis hodinky posílá do Schaffhausenu. Carollinum má hvězdičku za zákaznickou péči. Je fajn, že mě informovali (byť asi museli s ohledem na dobu vyřízení reklamace 30+). BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 Přeji ti ať to dobře dopadne, hodinky v této cenové relaci by měli být na 100%, nechápu, co poslední dobou ti Švýcaři blbou Dneska se mi zdálo, že se mi hodinky vrátily a zpod indexu se tlačilo vteřinové lepidlo, haha... A právě mi volali z Carollina, že Vídeňský servis hodinky posílá do Schaffhausenu. Carollinum má hvězdičku za zákaznickou péči. Je fajn, že mě informovali (byť asi museli s ohledem na dobu vyřízení reklamace 30+). BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sashator Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 (upraveno) BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze?Taky jsem o tom u hodinek této kategorie několikrát přemýšlel- pokud je nějaký větší problém, tak přeci dopředu vědí, že je budou muset posílat do Švajcu a tím pádem nemají šanci stihnout 30dní. Buď to musejí mít někde specifikovaný v obchodních podmínkách (což ale nevím jestli je vůbec právně možný) a nebo by ti prodejce asi opravdu musel vrátit peníze, případně dát nový kus. Myslím si, ale že tak nějak počítají se zákazníkovou spoluprací... A zdělili ti předběžný termín? edit- překlepy Upraveno 13. září 2013 uživatelem sashator Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 13. září 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu. To je holt riziko modelu být one-watch-guy. Třeba teď bych ocenil vytáhnout z boxu černý Marinus GMT na tahu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankoxxx Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 5-6 tyzdnov? by ma meglo.... drzim palce a zelam trpezlivost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quest987 Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 Dneska se mi zdálo, že se mi hodinky vrátily a zpod indexu se tlačilo vteřinové lepidlo, haha... A právě mi volali z Carollina, že Vídeňský servis hodinky posílá do Schaffhausenu. Carollinum má hvězdičku za zákaznickou péči. Je fajn, že mě informovali (byť asi museli s ohledem na dobu vyřízení reklamace 30+). BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze? Taky jsem o tom u hodinek této kategorie několikrát přemýšlel- pokud je nějaký větší problém, tak přeci dopředu vědí, že je budou muset posílat do Švajcu a tím pádem nemají šanci stihnout 30dní. Buď to musejí mít někde specifikovaný v obchodních podmínkách (což ale nevím jestli je vůbec právně možný) a nebo by ti prodejce asi opravdu musel vrátit peníze, případně dát nový kus. Myslím si, ale že tak nějak počítají se zákazníkovou spoluprací... A zdělili ti předběžný termín? edit- překlepy Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu.To je holt riziko modelu být one-watch-guy.Třeba teď bych ocenil vytáhnout z boxu černý Marinus GMT na tahu U záručních oprav hodinek je to s dobou opravy jinak, než u jiného zboží? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 BTW mě napadlo... kdybych nesouhlasil s překročením lhůty pro vyřízení reklamace, co by se dělo? Kdo by mi případně "vrátil" peníze? Peníze by ti měl vrátit prodejce, na základě vystavení dokumentu, že reklamace nemohla být vyřízena do 30ti dnů..samozřejmě po předložení originálního kupního dokladu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 U záručních oprav hodinek je to s dobou opravy jinak, než u jiného zboží? Není, tedy pokud na hodinkách nejsou speciální úpravy na přání zákazníka..tam by mohl být problém.. jinak normálka 30+1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 13. září 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 (upraveno) Já peníze nechci, jen mě to tak napadlo jak to funguje a co vlastně platí s mezinárodní zárukou, českou lhůtou na reklamaci a hodinkama koupenýma třeba v Hongkongu. FrantisekH, já se lhůtou, kterou mi volali z Carollina, právě souhlasil, ale zajímalo by mě, co by se dělo, kdybych nesouhlasil a trval na lhůtě 30 pro hodinky nekoupené v ČR. Upraveno 13. září 2013 uživatelem bandicoot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quest987 Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 pokud by se to nestihlo tak by Carollinum vyplatilo cenu hodinek, jak řikal Franta na základě faktury a oni by pak žádali refundaci po výrobci. Pokud si to myslím správně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 A neplatí těch 30 dní jen na kupní smlouvy uzavřené v ČR? Tedy ne na zboží koupené v HK?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quest987 Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 (upraveno) pokud mají world waranty tak by to mělo bejt dle toho co je v ČR edit doplnění : tedy aspon si to myslím Upraveno 13. září 2013 uživatelem quest987 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McStinger Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu. To je holt riziko modelu být one-watch-guy. Třeba teď bych ocenil vytáhnout z boxu černý Marinus GMT na tahu Na tahu nemam, ale na gume ano. Ak si pre ne prides do Bratislavy, poziciam aj s boxom Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 13. září 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 McStinger, velkorysá nabídka, děkuji. Jsou dost doby co? To já jen tak koketuju s myslenkou vyběhnout na kopec do Chronoshopu, haha... Hodinky jsou z IT. S tou lhůtou na reklamaci mě to jen zajímalo. Nemám ani fakturu, ani touhu hodinky za peníze měnit. U jinýho zboží bych byl pes, ale u hodinek, koníčku, jsem velkorysý a týden sem tam je mi fuk, hlavně aby hodinky byly precizně v cajku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 no ono by se to asi řídilo legislativou platnou v zemi koupě.. a vrácení částky bys musel požadovat tamtéž.. nezálež kde se hodinky nachází ale kde byla uzavřena kupní smlouva.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McStinger Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 McStinger, velkorysá nabídka, děkuji. Jsou dost doby co? To já jen tak koketuju s myslenkou vyběhnout na kopec do Chronoshopu, haha... Myslel som, že chceš preklenúť čakaciu dobu, nie nakupovať . Sú výborné, mám ich rok a stále z nich mám veľkú radosť. Vlastne vďaka nim nemám v tejto chvíli nutkanie šetriť na niektoré z mojich "dreamwatches". Sú svojské, na nič iné sa nepodobajú. Drobné výhrady mám akurát ku gume, nie je to úplne ono z hľadiska pohodlia nosenia, ale nejak sa neviem rozhýbať buď ku kúpe ťahu, alebo vhodného remeňa. Ruku mám 18,5 a veľkosť je na hranici rozumného, hlavne kvôli dlhším nožičkám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sashator Odesláno 13. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2013 Sashator: 5-6 týdnů. Se servisem v řádech měsíců jsem počítal. Spíš mě mrzí, že nemám náhradu. Tak mně těch 5-6 týdnů zas tak úplně šílený nepřijde, vezmu-li v potaz, že je posílají přímo do Schaffhausenu, kde podobných problémů a oprav řeší asi mraky. Ale samozřejmě chápu tvojí situaci, už jenom z tohohle důvodu budou doma asi vždycky alespoň dva kousky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 16. října 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2013 Snad to nevadí, když si tu připomenu galerii :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se