Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Kolega měl XC70 AWD v benzínu 2.5l , žralo to neskutečně, říkal nějakých 12-13 litrů.

Vždycky je to o stylu jízdy - za 12-13 litrů jsem jezdíval před sedmi lety (ještě jako mladej Janek) s benzínovým atmo v GLK 300. Se stejnou spotřebou ovšem teď, v klídku, jezdím i s atmosférickou benzínovou 6.2...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega ve spřátelené firmě má druhou XC90, obě kupované jako zánovní s jasným původem. U první (nepamatuju, co tam měl za motor) se mu vysr...a převodovka a diferák, plus měl furt něco s elektrikou a pořád mu něco nefungovalo. Když to "hodil ze skály" a hledal, co jiného, tak narazil na to, že vnitřní prostor a variabilita interiéru je všude výrazně horší a koupil to znovu, tentokrát 3,2 V6. Kromě toho, že se mu pořád kroutí kotouče, zatím nemá větší problémy. Jezdí ale za 14-18 litrů na 100km. Nevím, jak to má velkou nádrž, ale když někam jedeme, tak pořád stojí u pumpy. Obecně teda nadává na oficiální servis v ČR a jejich neochotu hledat příčinu problémů.

Já když jsem v tom jel, tak jsem si připadal, že sedím ve vaně naplněné želé, ale to je obecně můj problém s SUV-čkama. Jediná SUV, která jsem ochoten vzít na milost, jsou X5 a CRV, protože ta se řídí skoro jako normální auto.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega měl XC70 AWD v benzínu 2.5l , žralo to neskutečně, říkal nějakých 12-13 litrů.

12 - 13 litrůl je neskutečná spotřeba ? :-D tos mě pobavil, mě ML žere 14 až 16 a předtim jsem měl M5 e 39 a ta žrala 16 až 25,to už je neskutečná spotřeba :

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje zkušenosti s Volvama jsou naopak 100% pozitivní. Automaty v pohodě, motory tedy naftový, najedu dost na

to abych měl benzín, spotřeby paliva v pohodě. Akorát nejsem ten ostřílený "Volvista" jakože zastánce krabicových
modelů, jezdím nový modely a jsem spokojenej.

 

edit - jinak benzínový Volva i Subaru žerou nad deset všechny i s lehkou nohou :)

Upraveno uživatelem tommas4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proc si na 15Tkm beres dyzl? to nechapu..

No jasne, tohle je jedna z veci, ktery me od toho spis odrazujou, mam radsi benzin, nejlepe atmosfery. Na druhou stranu je to dobrej rodinnej znamej, auto ma 100 % puvod a historii, prvni majitel, servisovany, garazovany (akorat s tim nejezdil "jen do kostela", ale naopak Francie, Italie, Alpy, coz je lepsi, nez kdyby to mel jako schoolbus pro deti). Proste hledam bezpecnej rodinnej kombik a Volva mi padly do oka (coz asi neni pri takovym zadani nahoda) - je to blbej napad kupovat takovy koraby 5-7 let stary se 180 kkm na krku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz uz se tu rozjela debata na tema Volvo... Mam zrovna rozjednanou jednu XC70 z listopadu 2007 (MY2008), D5 205 koniku, najeto 186.000 km, je to v kuzi, xenony, apod, nema to elektricky sesle, navi, adapt. tempomat. Znamej by si predstavoval 300.000 korun, ale nema to udelany rozvody a velkej servis ve 180.000 km, kterej tipuju tak na 30.000 korun, mozna vic. Je to primerena cena? Ma takhle stary auto pri dobry udrzbe perspektivu dalsich aspon cca 5-7 let? (Jezdim tak 15.000 rocne, z 80 % dalky 100 km a vic, takhle velky auto kupuju poprve...) Predem diky za komentare.

Na rovinu? Vykašli se na to, bude to evidentně neudržované auto a tam máš velké riziko, že "kostlivec" vypadne na Tebe, což Tě může vyjít dost draho. Hledej dále a ideálně v DE, pokud by sis něco vybral nemám problém Ti zajistit dovoz do ČR a vyřídit všechny papíry, ale chce to pečlivě vybírat. V ČR na to spousta lidí kašle a v bazarech se točí v drtivé většině pasti - pokud jde o Volvo, klidně mi napiš a můžeme to probrat i po SZ, rád poradím. Ale, jak píše Sibiř, zvaž si ten benzín vs. naftu, ten nájezd ještě klidně snese benzínový motor, úplně v pohodě a na dálky to nebude "rozežrané", ale pod deset se vejdeš jen těžko. Mám kamaráda a ten má XC 2006 s LPG v benzínovém turbomotoru (najeto 100tkm, poctivých, Summum) a je velmi udržované, opečované a garážované, ale asi ho neprodá, pokud by byl zájem mohl bych se zeptat. Je to spíš mazlik na hory a většinu času stojí v garáži, takže jezdí dálky (CZ-IT-SWISS-FR-CZ) do města má novější "obyčejnou" V70.

 

Kolega měl XC70 AWD v benzínu 2.5l , žralo to neskutečně, říkal nějakých 12-13 litrů.

Ano, to je bohužel realita.

Vždycky je to o stylu jízdy - za 12-13 litrů jsem jezdíval před sedmi lety (ještě jako mladej Janek) s benzínovým atmo v GLK 300. Se stejnou spotřebou ovšem teď, v klídku, jezdím i s atmosférickou benzínovou 6.2...

 

XC 70 v benzínu x spotřeba = hmotnost, 4x4, výška, zastaralý automat ...

Moje zkušenosti s Volvama jsou naopak 100% pozitivní. Automaty v pohodě, motory tedy naftový, najedu dost na

to abych měl benzín, spotřeby paliva v pohodě. Akorát nejsem ten ostřílený "Volvista" jakože zastánce krabicových

modelů, jezdím nový modely a jsem spokojenej.

 

edit - jinak benzínový Volva i Subaru žerou nad deset všechny i s lehkou nohou :)

Tommasi - jsem rád, že jsi to napsal, protože si pamatuji, že jezdíš v nových Volvínech. Tam je samo diametrální rozdíl snad ve všem. Ale obecně sehnat pěkné bazarové Volvo je dnes docela problém, díly jsou drahé, jak na Mercedes a bohužel exkluzivity/kvalit Mercedesu Volvo nedosahuje. Mám porovnání s oběma značkami. Ale stará Volva měla duši a tom to je :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bassman- jinak ještě mě napadá - potřebuješ vyloženě XC? Je to jen oplastovaná designovka. Proč se ptám? Protože u XC se nedostaneme do atmosféry, ale u V70 ano, když budeš hledat, ideální je právě atmosféra 2.435/125kW (B5244S), pětiválec, moc jich není, ale najít se dají, vyráběly se do roku 2007.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tommas, mel jsem 2.5 a 2.4 od Volva, 3.6 od Subara a kdyz jezdis normalne, dle limitu tak je spotreba uplne v pohode. Na kazdem aute min 45tis km najeto. Volva 2-3 roky stara, Subo jsem bral funglovku. Jezdila s tim pani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, to je přesně ono, atmosféra umí jet s klidnou nohou na dálku i do 8 a město (Praha) do 11 litrů. To je opravdu fajn motor. Ale většina V70 jsou nízkotlaky, nafty a T5. Primárně D5 :) . Ale pro mě je všechno do 12-13 litrů v pohodě, najedu osobním autem 8-15.000km ročně, takže je mi to jedno. Nicméně do 10 litrů je to fajn spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne jak pises. Rezim toho auta jsem nikde psal, najede to do 10t km. Vzdycky na jare udelam servis a porad koukam, co bych koupil novejsiho ..., ale pak se vzdy proberu, protoze na jezdeni do skolky to je super kara, bezpecna  a nic nas to v podstate nestoji... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já už bych taky chtěl nové auto, protože Ml už dosluhuje, jenže jak se tak dívám na portfolio mercedesu, tak mi nezbyde nic jineho než koupit novější rok a být spokojený,ty jejich auta už nejsou pěkný a co takhle slyšim od kamárádů tak ani spolehlivý :-/ nechci se vzdát výhod SUV a nic jiného mne moc neoslovuje až na X5, jenže tam zase nevim jak je na tom z motorizacema benzínovejma... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rovinu? Vykašli se na to, bude to evidentně neudržované auto a tam máš velké riziko, že "kostlivec" vypadne na Tebe, což Tě může vyjít dost draho... 

 

bassman- jinak ještě mě napadá - potřebuješ vyloženě XC? Je to jen oplastovaná designovka. Proč se ptám? Protože u XC se nedostaneme do atmosféry, ale u V70 ano, když budeš hledat, ideální je právě atmosféra 2.435/125kW (B5244S), pětiválec, moc jich není, ale najít se dají, vyráběly se do roku 2007.

 

Sphinxxi, moc děkuju za názor! Docházím k tomu ze všech stran - pán je sice velmi dobrý rodinný známý, ale možná právě proto by bylo lepší, ať to zpeněží jinde... Nejsou to jen rozvody, ale pochopil jsem, že bude potřeba udělat i náplně v převodovce, haldexu, diferácích, brzdy, otázka jak je na tom DPF, atp., takže v tom můžu být za chvíli k půl milionu a sedět v 10 let starym autě...

 

Na XC rozhodně netrvám, mám sice na chatě 500m polňačky, ale tam projedu za každýho počasí i s fábií... V70 je určitě super, přemejšlel jsem i nad menším V50, ale tam mě pravověrní zrazují, že to vlastně není Volvo... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nové C nebo S coupé jsou super, ovšem GLC coupe je teda děs, hrozná ocumlanina.

Jo, to je totez, jako GLE Coupe a X6 a podobne hruzy ve tvaru prave vymesujici hyeny. Majitelu bordelu a nevkusnych ukrajincu je proste asi moc na to, aby tento trh vyrobce ignoroval. Kdyby to odmitl jako ze nevkusem se nebude zabyvat, ziskal by si me jeste vyssi sympatie, to zas jo, ale z toho by se akcionari nenajedli. Nicmene cely zbytek MB palety je v soucasne dobe fakt paradni. Zajimalo by me, jestli v novem Ecku uz dali volant presne na stredovou osu sedadla, nebo je stale posunuty mirne doprava.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...