Jackie Treehorn Odesláno 4. září Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září V 3. 9. 2024 v 15:32, venjo napsal: Zdravím všichni, Mně dělá radost a potěšení, když se svezu svým kocourem XJ308. I když je to Youngtimer, stále má, co nabídnout do krásy a pohodlí. Jaký je Vaš názor ohledně vlastnění Youngtimeru? Průměrný věk aut v ČR už je 16,2 roku, což mě vede k myšlence, že youngtimeristů je u nás víc, než by si člověk mohl myslet . Já samozřejmě nejsem vyjímkou můj Saab už má 26 let a stále slouží, tak proč ho měnit . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrSefl Odesláno 4. září Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září V 3. 9. 2024 v 17:57, mvxmilivnx napsal: Tohle Jago je pecka, jednu dobu jsem kamaradce opatroval 3.6 kompresor manual, nadherny svezeni. Fotce vedle moji E30, tu mam doted a uz to tak asi i zustane 3.6 kompresor se nedělal. Jen 3.6 atmosféra v starších a nebo v X300 (který máš na fotce) byl 3.2, 4.0, 6.0 v12 a 4.0 kompresor a pár kusů s manuálem (jedno XJR v manuálu jsem kdysi taky měl, do toho čistě červený Signal red). 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 4. září Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září Před hodinou, Jackie Treehorn napsal: Průměrný věk aut v ČR už je 16,2 roku, což mě vede k myšlence, že youngtimeristů je u nás víc, než by si člověk mohl myslet . Já samozřejmě nejsem vyjímkou můj Saab už má 26 let a stále slouží, tak proč ho měnit . Jj, volný přechod od zánovního k veteránu zažívám taky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dokusan Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 10 hodinami, dlubix napsal: Nová Tojka, proti Škodě nebe a dudy.... Rozumíme si od prvního dne. Pěkné. Já sem před čtyřmi lety přešel k Defendru se 6tivalcem a ZF převodovkou a teď zvažuji novou Toyotu Camry. Jsem zvědavý, jak mi sedne hybrid a bezestupnova převodovka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 18 hodinami, Andrew napsal: Kluci když už se to tu tak hezky řeší, třeba mě trochu posunete... pohrávám si s myšlenkou na XKR X100, po faceliftu, tj. 4.2 motor. Mám o autě dost konkrétní představy až na jednu, poměrně zásadní, věc. Convertible, nebo Coupe? Cabrio mi přijde celkově "více muziky", má to být víkendovka, na projížďky, možná nějaký trip ale to jednou za čas... problémem je, že kupé se mi esteticky líbí o hodně, hodně víc. Stále se nějak nemůžu rozhodnout, na koupi nespěchám a možná k ní třeba ani nedojde, ale jak o tom přemýšlím, dává mi to smysl. Z vlastni zkusenosti vim, ze ani stresni okno nestaci... Mel jsem XJ a zbavil se ji prave kvuli strese a automatu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvxmilivnx Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 10 hodinami, PetrSefl napsal: 3.6 kompresor se nedělal. Jen 3.6 atmosféra v starších a nebo v X300 (který máš na fotce) byl 3.2, 4.0, 6.0 v12 a 4.0 kompresor a pár kusů s manuálem (jedno XJR v manuálu jsem kdysi taky měl, do toho čistě červený Signal red). Urcite to melo komoresor a manual, to je jisty. Tzn. ze objem byl 4.0 podle toho co pises 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venjo Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září @Laff.Krása a rychlost se snoubí s elegancí. Podle světel je to asi americká verze? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září @venjo @uff Kluci přesně jak to píšete, když jsem měl kdysi ve firmě možnost kabrioletu, říkal jsem si jaká to je bomba, na druhou stranu X100 je krásná, překrásná jako coupe, stejně jako zde uváděná XJS. Bude to asi ještě běh na dlouhou trať Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Ondro, sport coupe a cabrio jsou dvě odlišný kategorie. Já mám na víkendy takovýho hybrida, E93 335i M-packet. Jedno z mála dvoudvířek, který vypadaj skoro stejně v kábru i kupé. Ale třeba 911 nebo XJS v convertible mi přijdou esteticky oproti klasikám hrozně okradený. Navíc vozím dva metráky železa navíc, chybějící tuhost střechy přidávaj do podvozku. Ale nakonec stejně ten vítr ve vlasech chceš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září To jsi mi teda, Jirko, pomohl Myslím, že musím vyrazit na nějakej JAG sraz a vidět ty 2 auta vedle sebe, dobové katalogy (které mě stály majlant) a modýlky 1:18 mi to dilema asi nevyřeší. Rozum mi říká cabrio, srdce říká coupé... věřím, že po připomenutí toho větru ve vlasech by se to asi změnilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Rád Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žigi Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Před hodinou, Andrew napsal: To jsi mi teda, Jirko, pomohl Myslím, že musím vyrazit na nějakej JAG sraz a vidět ty 2 auta vedle sebe, dobové katalogy (které mě stály majlant) a modýlky 1:18 mi to dilema asi nevyřeší. Rozum mi říká cabrio, srdce říká coupé... věřím, že po připomenutí toho větru ve vlasech by se to asi změnilo Podle mě je hrozně podstatný, jestli jsi takovej ten ryzí kabrioletista, co jede bez střechy kdykoli a kamkoli. Jenže takových je 1 z 10ti majitelů kabria. Já měl kabrio jen jednou v životě a už to opakovat nehodlám. Mě ten vítr sere Mě zajímá jak to auto jede a to v kabriu jede vždycky hůř, než v coupe. A prostě zjistil jsem ,že buď bylo moc horko a sluníčko, nebo zase moc foukalo a bylo hnusně To nebylo vůbec nic pro mě. Coupe pak prostě vezmeš do Alp, kdykoli kamkoli. Dokud bude suchá silnici si to můžeš plně užívat. Samo mi tu každej napíše, jak jezdí pořád se staženou střechou. Ale realita na cestách je taková, že většina kabrií celý léto má střech nataženou tak je to o zvážení, ať si rozmyslíš, kolikrát za ten rok vlastně chceš vyjet a vlastně i kam a s kým taky. Ono ty holky na ty rozcuchaný vlasy taky moc nejsou A děti vzadu ? ty odmítaj. Do 2+2 kabrií vždycky fouká jak prase. Nejlepší možnost je větrná zábrana za přední sedačky a zadní jsou pryč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Asi máš pravdu, já jezdil pár týdnů s SLK 350 a to bylo super, ale mělo to vyhřívání krku (což bylo při chladném počasí super, ale tady to není) a plechovou střechu. S 2+2 nemám dtto žádnou zkušenost... Faktem je, že v létě bylo při stažené střeše vážně příliš teplo. V XK8/R je vzadu vážně málo místa, ale zase moje paní je menší, tak se tam s juniorem můžou vměstnat i na "delší" cestu, ale... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Mít kabrio jako jediný auto je blbost. O tom se snad nebavíme. Když jedu kábrem, tak ano, vždy se staženou střechou. Jinak stojí v garáži a šáhnu po jiným kusu. A existují i funkční větrné clony pro zadní řadu +2 mezi hlavové opěrky, spolu s vytaženými bočními okny komfort i kolem 160 km/h. Což není tak podstatný, protože vzadu nikoho nevozím. 2+2 jsem volil kvůli pohodlí, kdy si nastavím svojí sedačku jak mi vyhovuje. Což v roadsteru nešlo, takže Z4 mi vypadla z výběru hned v prvním předkole. A dávat si Alpy, nebo třeba letošní Sicilii s možností střecha on/off je k nezaplacení. Elegantní dámy milujou šátky... Jasně, pokud budu jezdit celoročně do fabriky, plus na dovku s ženou, co mi loupe vajíčka natvrdo za jízdy a děckama, co dělaj bordel vzadu, koupím si Sharana. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKUC Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září no ja súhlasím aj nesúhlasím, mal som cabrio a chcem si ešte kúpiť, možno aj ako jediné auto všetko závisí od toho či máte rodinu alebo nie, kde žijete atď. aký životný štýl preferujete, je to len o pocite a potrebách ale cabrio nikdy neporovnávajte s napr. octavkou, je to niečo Dolce Vita, kto pozná vie kto nie tak to ani nepotrebuje ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 5 minutami, AKUC napsal: ... Dolce Vita ... AMEN 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září já zvažoval XJS kupé nebo cabrio taky a u mě vyhrála estetika. Cabrio XJS nemá ty zadní ploutve ze střechy a já je chtěl 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Kluci, samozřejmě to nemá a nebude jediný auto, má to být youngtimer, něco co si budu opečovávat, pojedu s tím na stylový víkend a tak. Samozřejmě bych rád, aby z toho měla něco i rodina, což si myslím, že nahrává kabrioletu, ale jinak to mám jako @varjag ty tvary klasického XK jsou pro mě top. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dlubix Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 8 hodinami, Dokusan napsal: Pěkné. Já sem před čtyřmi lety přešel k Defendru se 6tivalcem a ZF převodovkou a teď zvažuji novou Toyotu Camry. Jsem zvědavý, jak mi sedne hybrid a bezestupnova převodovka. Hybrid je specifickej. Na "vysavač" je taky třeba si zvyknout. Není to na trhání asfaltu, ani na hodně rychlý dálniční přesuny v DE. Omezovač je na 180km/h. Na dálnici se hybrid obecně moc nehodí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září ....kdo cim jezdi aneb kdyz to nejezdi .... ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se