safi Odesláno úterý v 08:57 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 08:57 Krásné C! Má ještě takové čisté tvary s minimem různých liniií a prolisů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno úterý v 13:27 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 13:27 před 4 hodinami, safi napsal: Krásné C! Má ještě takové čisté tvary s minimem různých liniií a prolisů. Je fajnový, příjemně se v něm cestuje, kvalitní audio a na STK vždycky čumí v jakém je stavu a jak má zachovalý podvozek na ty roky, taková auta se už prý nevyrábí Jenom dvěstě najeto, brzy začneme s EKO RIP OFF nějákou daní, ale do důchodku snad vydrží. Člověk si vždycky uvědomí jak ta auta bez jakýchkoliv fíčurin a mega displejů byla dříve fajnová a řidič si mohl nerušeně vychutnat jízdu plnými doušky 2 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EpsteinBarr Odesláno úterý v 16:02 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 16:02 Ja to mam kluci v mnohych veciach o ktorych tu diskutujete a prevazne ich kritizujete presne naopak. Ked si spomeniem na dobu 25 rokov dozadu (mozno aj nieco viac), ako mi vtedajsi sef zavolal (na pevnu linku) v piatok na obed, ze stretnutie v Zahrebe v utorok. Poslal mi meno hotela. Nechcel by som uz auto bez ficury ako je navigacia. Resp. smartfon s navigaciou. Za klimu, co je dnes v zakladnej vybave sa v tej dobe doplacalo zhruba 100 000 slovenskych korun. Nechcel by som auto, kde musim riesit, ci mam na cestu 2x500 km dost cd nosicov v odkladacej skrinke aby som nebol odkazany len na radio. Kedze telefon mam v priehradke a auto mi hra moje playlisty, posiela mi info o situacii na ceste, hliadkach... A takto by sa dalo pokracovat. Podobne, x-krat sa tu riesi napr. semihybrid, ze preco ho tie auta musia mat. Ja som s tym absolutne spokojny. Mam 6 valcovy benzinovy 3 liter s takmer 400 konmi a na okreskach, ked dodrziavam rychlost idem za 6,3 litra. Ked mu sliapem na krk, tak som pod 10. Ano, nie je to len tou malou baterkou, je to aj pokrocily motor. Ale preco by som mal tejto technologii povedat nie? Ako pise Afri vyssie, ze vychutnavat si jazdu plnymi duskami. No dakujem pekne Jazdu si vychutnavam (a snad aj trosku klamem) jedine ked mam pred sebou cestu do Chorvatska na dovolenku, ked viem, ze sa nemusim ponahlat, som naladeny na oddych a pod. Ale vychutnavam si jazdu rano o 4tej v aute, ked mam pred sebou 5 hodin cesty, kolony a caka ma celodenne rokovanie? Tazko. A takyto cas dakujem vsetkym moznym aj nemoznym ficuram a asistentom, ktorí mi sprijemnuju a ulahcuju cestu. P.S. Kamosi o mne hovoria, ze som prilisny staromilec 4 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno úterý v 19:32 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 19:32 před 3 hodinami, EpsteinBarr napsal: Ja to mam kluci v mnohych veciach o ktorych tu diskutujete a prevazne ich kritizujete presne naopak. Neboj, to tak má každý, len sa patrí brblať Inak by predsa všetci jazdili na tých dvadsaťpäťročných autách a nevyťahovali by ich len raz za rok. Teda česť výnimkám. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno úterý v 19:47 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 19:47 před 12 minutami, wawrik napsal: Neboj, to tak má každý, len sa patrí brblať Inak by predsa všetci jazdili na tých dvadsaťpäťročných autách a nevyťahovali by ich len raz za rok. Teda česť výnimkám. Si ho hýčkáme Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno úterý v 19:53 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 19:53 před 3 hodinami, EpsteinBarr napsal: Mam 6 valcovy benzinovy 3 liter s takmer 400 konmi a na okreskach, ked dodrziavam rychlost idem za 6,3 litra. Ked mu sliapem na krk, tak som pod 10. Copak to je za káru? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EpsteinBarr Odesláno úterý v 20:02 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 20:02 před 6 minutami, African napsal: Copak to je za káru? M340i S tymi 400 konmi som to prehnal. Presne je to 374 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno středa v 07:04 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 07:04 před 11 hodinami, EpsteinBarr napsal: M340i S tymi 400 konmi som to prehnal. Presne je to 374 To se nedivám že tě baví Mě každopádně zaujala ta spotřeba, že když tomu šestiválci dáváš pořádně za krk tak že jezdí pod deset Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EpsteinBarr Odesláno středa v 09:07 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 09:07 Před hodinou, African napsal: To se nedivám že tě baví Mě každopádně zaujala ta spotřeba, že když tomu šestiválci dáváš pořádně za krk tak že jezdí pod deset jj, ten motor (ak sa nemylim) ladilo BMW s Toyotou (ta ho dava do Supra) a je zakladom pre M-kove modely. A skutocne nemam problem s cerveny polom otacok a ani s cislami nad 200 Akoze nie zeby som sa nedostal nad 10, ale su to desatiny. Chvílu mi trvalo naucit sa s tym jazdit = naucit sa vyuzivat plachtenie, rekuperaciu. Ked si napriklad porovnam uroven rekuperacie s Lexusom (manzelkin obyc hybrid), tak bmw ju ma x-krat ucinnejsiu. Co ma teda zase vplyv na brzdy - mesiac dozadu ked som menil zimne kolesa, pytali sa ma v servise, ci som bol akurat menit aj brzdy, ze vyzeraju ako nove. Auto ma nieco cez 70 tisic km. No su povodne, kedze ta rekuperacia a brzdenie motorom je total super vec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno středa v 09:17 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 09:17 před 9 minutami, EpsteinBarr napsal: jj, ten motor (ak sa nemylim) ladilo BMW s Toyotou (ta ho dava do Supra) a je zakladom pre M-kove modely. A skutocne nemam problem s cerveny polom otacok a ani s cislami nad 200 Akoze nie zeby som sa nedostal nad 10, ale su to desatiny. Chvílu mi trvalo naucit sa s tym jazdit = naucit sa vyuzivat plachtenie, rekuperaciu. Ked si napriklad porovnam uroven rekuperacie s Lexusom (manzelkin obyc hybrid), tak bmw ju ma x-krat ucinnejsiu. Co ma teda zase vplyv na brzdy - mesiac dozadu ked som menil zimne kolesa, pytali sa ma v servise, ci som bol akurat menit aj brzdy, ze vyzeraju ako nove. Auto ma nieco cez 70 tisic km. No su povodne, kedze ta rekuperacia a brzdenie motorom je total super vec. Tak to je very good Jezdíš za méně než já z 1.2 pažoutem 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neuromancer Odesláno středa v 09:45 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 09:45 To jsou malý spotřeby, za prvních 50 tis mám 12.5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karussell Odesláno středa v 09:50 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 09:50 Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno středa v 09:51 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 09:51 před 1 minutou, Karussell napsal: Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory. Musíš se s tím naučit jezdit a hodně plachtit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EpsteinBarr Odesláno středa v 10:04 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 10:04 před 6 minutami, Karussell napsal: Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory. Vlastne ano, napisal som to nepresne. Co v principe ale na veci nemeni nic, kedze ide o beznu prevadzku auta v beznych podmienkach na cestach. Cize miestami tomu "slapes na krk", ale o chvílu pride dedinka s 50tkou, alebo mesto, kde vyuzivas presne tie funkcie, z ktorych sa Afri smeje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karussell Odesláno středa v 10:19 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 10:19 Jojo, v tomhle uplnej souhlas a pak to sedi a jsou to krasny cisla Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno středa v 12:18 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 12:18 před 2 hodinami, EpsteinBarr napsal: Vlastne ano, napisal som to nepresne. Co v principe ale na veci nemeni nic, kedze ide o beznu prevadzku auta v beznych podmienkach na cestach. Cize miestami tomu "slapes na krk", ale o chvílu pride dedinka s 50tkou, alebo mesto, kde vyuzivas presne tie funkcie, z ktorych sa Afri smeje. Já se tomu nesměju, jen píšu že je za trest většinu z těchto aut řídit. Čest vyjímkám, to tvoje BMW už je samozřejmě jiná liga.....je blbé že každý výrobce si dnes hybridy dělá po svém, své technologie a některá auta tedy šílenost, taková ta střední třída aut. Mě upřímně zklamalo i testování nové Corolly, jak se říká že Toyota má hybridy vymazlený, prostě to bylo celý divný.....ale jo naučíš se a to důležité, člověk si zvykne na všechno. Proto jsem tak nějak nadhodil to staré MB C, prostě klasika, nastartuješ, nad ničím nepřemýšlíš, nic nehledáš, nic tě neotravuje, prostě jedeš a máš čistou hlavu...v uvozovkách samozřejmě, je to už starší dáma, ale která tu bude ještě hodně dlouho, klidně do té doby dokud nám ji nezakážou. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EpsteinBarr Odesláno středa v 13:21 Nahlásit Sdílet Odesláno středa v 13:21 Jasne, presne rozumiem ako to myslis a niezeby som v mnohom nesuhlasil. Ale je to dan, ktoru kazdy z nas za "pokrok" plati (teda ja dobrovolne a snazim sa len v oblastiach, ktore si sam vyberam, podla moznosti). Pred 20 rokmi si napr. s telefonom fungoval ako? Mal si v nom tel. zoznam, volal si a napisal sms. Dnes...? Platobne karty, obciansky, vodicak, aktualizacie, navigacia, upgrady, aplikacia na presnost hodiniek , poznavanie rastlin, ovladanie domu, mail a miliarda pitchovin...proste tomu venujes viac casu, ale mas takmer vzdy pri sebe dokonaleho asistenta. Ale spät k autam. Sme sa nedavno bavili na jednej seslosti, ze tie "stare" 1.2 Fabie (teda my mame este 4-valce), ze ake su to sunty, ako sa kazia a neviem co. No, na moj argument, ze mam vo firme 2ks, maju nabehanych kazda uz takmer 200 tisic a len bezny servis + brzdy, spojky povodne. Odpoved na to, ze picovina. Uhm, lebo niekto nieco cital na internete, ale osobna skusenost ziadna. To nie je na teba, len vseobecne a vzhladom na to, ze stale mozno väcsina ludi s hybridnym doplnkom v aute nema skusenost. Ze si skusal Corollu som cital aj si pamätam tvoje vyhrady a sklamania. Ja tu len velmi nepisem, skor si fotim hodinky Mame doma Lexus, teda UX co je v sucasnosti druha najnizsia rada. Netusim, v com by mal byt problem s ich hybridom (identicka zalezitost napriec Toyota). Manzelka na tom za dva roky urobila presne 24 tisic km. Do nicoho nezasahuje, nic nenastavuje. Ano, na vsetky podstatne veci su fyzicke tlacidla. A asistent "hej lexi" funguje az podivuhodne super a hovori dokonca slovensky Ale uznávam, ze minule, ked som bol prinuteny sediet vzadu, prislo mi, ze odhlucnenie zadnych kolies stoji celkom za hovno. Pritom staci, ze sedim vpredu a uz to nevnimam. Spotreba nulovana nebola a odkedy sme si prebrali auto je 5,9. Co na dvojlitrovy benzin nie je zle. Jasne, ze ta pruznost motora aj vdaka cvt nie je nic extra, ale na furikovanie po meste, obcas niekam v ramci SR...pohoda. Kurna, riadny sloh. Idem si radsej cvaknut hodinky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bluman Odesláno čtvrtek v 05:54 Nahlásit Sdílet Odesláno čtvrtek v 05:54 19 hours ago, Karussell said: Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory. B58 je bozi , ja som ho mal v ovela vacsom a tazsom 640i GT este bez hybridu, 340k tusim, (teda este mam stale pred garazou caka na noveho majitela) a dlhodoby priemer nieco kusok cez 11 a okresky dlhsie trasy vedel pod 9. A to bez akehokolvek plachtenia a teda ziadna jazda na spotrebu. Skratka rad si uzivam "dynamickejsiu" jazdu ked sa da. Takze rozbiehacky, predbiehacky - podlaha . Ten motor a jeho dokonale zladenie s AT prevodovkou je radost jazdit aj v tom velkom GT. Na dlhe nudne trasy dialnica, zapchy som ale tiez velmi vdacny za vsetkych asistentov a masaz . Aj vcera mi ten jeden asistent zachranil zadok. Vecer, uz unaveny a nesustredeny jak som chory, som si skratka na parkovislu nejak nevsimol, ze za mnou stoji auto . Asistent si nastastie vsimol a zabrzdil . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pozorovatel Odesláno čtvrtek v 08:37 Nahlásit Sdílet Odesláno čtvrtek v 08:37 Před pár týdny do mne v koloně zezadu narazil pitomce = nedobrzdil. Během opravy jsem dostal náhradní vozidlo Škoda Octavia. Najel jsem s ní za dva týdny kolem tří tisíc a musím konstatovat, že VW Golf je o třídu výš, hlavně co se jízdních vlastností týče (ale i ten zbytek). Ta Octavia prostě plave, a přitom vůbec není pohodlnější...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se