Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, safi napsal:

Krásné C! Má ještě takové čisté tvary s minimem různých liniií a prolisů. 

Je fajnový, příjemně se v něm cestuje, kvalitní audio a na STK vždycky čumí v jakém je stavu a jak má zachovalý podvozek na ty roky, taková auta se už prý nevyrábí 😬  Jenom dvěstě najeto, brzy začneme s EKO RIP OFF nějákou daní, ale do důchodku snad vydrží. Člověk si vždycky uvědomí jak ta auta bez jakýchkoliv fíčurin a mega displejů byla dříve fajnová a řidič si mohl nerušeně vychutnat jízdu plnými doušky :guitar:

  • Like 2
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to mam kluci v mnohych veciach o ktorych tu diskutujete a prevazne ich kritizujete presne naopak.

Ked si spomeniem na dobu 25 rokov dozadu (mozno aj nieco viac), ako mi vtedajsi sef zavolal (na pevnu linku) v piatok na obed, ze stretnutie v Zahrebe v utorok. Poslal mi meno hotela. Nechcel by som uz auto bez ficury ako je navigacia. Resp. smartfon s navigaciou.

Za klimu, co je dnes v zakladnej vybave sa v tej dobe doplacalo zhruba 100 000 slovenskych korun. 

Nechcel by  som auto, kde musim riesit, ci mam na cestu 2x500 km dost cd nosicov v odkladacej skrinke aby som nebol odkazany len na radio. Kedze telefon mam v priehradke a auto mi hra moje playlisty, posiela mi info o situacii na ceste, hliadkach... A takto by sa dalo pokracovat.

Podobne, x-krat sa tu riesi napr. semihybrid, ze preco ho tie auta musia mat. Ja som s tym absolutne spokojny. Mam 6 valcovy benzinovy 3 liter s takmer 400 konmi a na okreskach, ked dodrziavam rychlost idem za 6,3 litra. Ked mu sliapem na krk, tak som pod 10. Ano, nie je to len tou malou baterkou, je to aj pokrocily motor. Ale preco by som mal tejto technologii povedat nie? 

Ako pise Afri vyssie, ze vychutnavat si jazdu plnymi duskami. No dakujem pekne :cheers: Jazdu si vychutnavam (a snad aj trosku klamem) jedine ked mam pred sebou cestu do Chorvatska na dovolenku, ked viem, ze sa nemusim ponahlat, som naladeny na oddych a pod. Ale vychutnavam si jazdu rano o 4tej v aute, ked mam pred sebou 5 hodin cesty, kolony a caka ma celodenne rokovanie? Tazko. A takyto cas dakujem vsetkym moznym aj nemoznym ficuram a asistentom, ktorí mi sprijemnuju a ulahcuju cestu.

P.S. Kamosi o mne hovoria, ze som prilisny staromilec 🙂 

 

 

  • Dát hlas 4
  • Hlasovat proti 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, EpsteinBarr napsal:

Ja to mam kluci v mnohych veciach o ktorych tu diskutujete a prevazne ich kritizujete presne naopak.

Neboj, to tak má každý, len sa patrí brblať :D Inak by predsa všetci jazdili na tých dvadsaťpäťročných autách a nevyťahovali by ich len raz za rok. Teda česť výnimkám.

  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, EpsteinBarr napsal:

M340i
S tymi 400 konmi som to prehnal. Presne je to 374 😇

To se nedivám že tě baví :thumbsup_anim: Mě každopádně zaujala ta spotřeba, že když tomu šestiválci dáváš pořádně za krk tak že jezdí pod deset 😮

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, African napsal:

To se nedivám že tě baví :thumbsup_anim: Mě každopádně zaujala ta spotřeba, že když tomu šestiválci dáváš pořádně za krk tak že jezdí pod deset 😮

jj, ten motor (ak sa nemylim) ladilo BMW s Toyotou (ta ho dava do Supra) a je zakladom pre M-kove modely. A skutocne nemam problem s cerveny polom otacok a ani s cislami nad 200 🙂 Akoze nie zeby som sa nedostal nad 10, ale su to desatiny. 
Chvílu mi trvalo naucit sa s tym jazdit = naucit sa vyuzivat plachtenie, rekuperaciu. Ked si napriklad porovnam uroven rekuperacie s Lexusom (manzelkin obyc hybrid), tak bmw ju ma x-krat ucinnejsiu. Co ma teda zase vplyv na brzdy - mesiac dozadu ked som menil zimne kolesa, pytali sa ma v servise, ci som bol akurat menit aj brzdy, ze vyzeraju ako nove. Auto ma nieco cez 70 tisic km. No su povodne, kedze ta rekuperacia a brzdenie motorom je total super vec. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, EpsteinBarr napsal:

jj, ten motor (ak sa nemylim) ladilo BMW s Toyotou (ta ho dava do Supra) a je zakladom pre M-kove modely. A skutocne nemam problem s cerveny polom otacok a ani s cislami nad 200 🙂 Akoze nie zeby som sa nedostal nad 10, ale su to desatiny. 
Chvílu mi trvalo naucit sa s tym jazdit = naucit sa vyuzivat plachtenie, rekuperaciu. Ked si napriklad porovnam uroven rekuperacie s Lexusom (manzelkin obyc hybrid), tak bmw ju ma x-krat ucinnejsiu. Co ma teda zase vplyv na brzdy - mesiac dozadu ked som menil zimne kolesa, pytali sa ma v servise, ci som bol akurat menit aj brzdy, ze vyzeraju ako nove. Auto ma nieco cez 70 tisic km. No su povodne, kedze ta rekuperacia a brzdenie motorom je total super vec. 

 

Tak to je very good 👍 Jezdíš za méně než já z 1.2 pažoutem 😂

  • Haha 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Karussell napsal:

Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory.

Musíš se s tím naučit jezdit a hodně plachtit 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Karussell napsal:

Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory.

Vlastne ano, napisal som to nepresne. 
Co v principe ale na veci nemeni nic, kedze ide o beznu prevadzku auta v beznych podmienkach na cestach. Cize miestami tomu "slapes na krk", ale o chvílu pride dedinka s 50tkou, alebo mesto, kde vyuzivas presne tie funkcie, z ktorych sa Afri smeje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, EpsteinBarr napsal:

Vlastne ano, napisal som to nepresne. 
Co v principe ale na veci nemeni nic, kedze ide o beznu prevadzku auta v beznych podmienkach na cestach. Cize miestami tomu "slapes na krk", ale o chvílu pride dedinka s 50tkou, alebo mesto, kde vyuzivas presne tie funkcie, z ktorych sa Afri smeje. 

Já se tomu nesměju, jen píšu že je za trest většinu z těchto aut řídit. Čest vyjímkám, to tvoje BMW už je samozřejmě jiná liga.....je blbé že každý výrobce si dnes hybridy dělá po svém, své technologie a některá auta tedy šílenost, taková ta střední třída aut. Mě upřímně zklamalo i testování nové Corolly, jak se říká že Toyota má hybridy vymazlený, prostě to bylo celý divný.....ale jo naučíš se a to důležité, člověk si zvykne na všechno. Proto jsem tak nějak nadhodil to staré MB C, prostě klasika, nastartuješ, nad ničím nepřemýšlíš, nic nehledáš, nic tě neotravuje, prostě jedeš a máš čistou hlavu...v uvozovkách samozřejmě, je to už starší dáma, ale která tu bude ještě hodně dlouho, klidně do té doby dokud nám ji nezakážou.

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, presne rozumiem ako to myslis a niezeby som v mnohom nesuhlasil. Ale je to dan, ktoru kazdy z nas za "pokrok" plati (teda ja dobrovolne a snazim sa len v oblastiach, ktore si sam vyberam, podla moznosti). Pred 20 rokmi si napr. s telefonom fungoval ako? Mal si v nom tel. zoznam, volal si a napisal sms. Dnes...? Platobne karty, obciansky, vodicak, aktualizacie, navigacia, upgrady, aplikacia na presnost hodiniek 🙂, poznavanie rastlin, ovladanie domu, mail a miliarda pitchovin...proste tomu venujes viac casu, ale mas takmer vzdy pri sebe dokonaleho asistenta.

Ale spät k autam. Sme sa nedavno bavili na jednej seslosti, ze tie "stare" 1.2 Fabie (teda my mame este 4-valce), ze ake su to sunty, ako sa kazia a neviem co. No, na moj argument, ze mam vo firme 2ks, maju nabehanych kazda uz takmer 200 tisic a len bezny servis + brzdy, spojky povodne. Odpoved na to, ze picovina. Uhm, lebo niekto nieco cital na internete, ale osobna skusenost ziadna. To nie je na teba, len vseobecne a vzhladom na to, ze stale mozno väcsina ludi s hybridnym doplnkom v aute nema skusenost.

Ze si skusal Corollu som cital aj si pamätam tvoje vyhrady a sklamania. Ja tu len velmi nepisem, skor si fotim hodinky 😅 
Mame doma Lexus, teda UX co je v sucasnosti druha najnizsia rada. Netusim, v com by mal byt problem s ich hybridom (identicka zalezitost napriec Toyota). Manzelka na tom za dva roky urobila presne 24 tisic km. Do nicoho nezasahuje, nic nenastavuje. Ano, na vsetky podstatne veci su fyzicke tlacidla. A asistent "hej lexi" funguje az podivuhodne super a hovori dokonca slovensky 😉 Ale uznávam, ze minule, ked som bol prinuteny sediet vzadu, prislo mi, ze odhlucnenie zadnych kolies stoji celkom za hovno. Pritom staci, ze sedim vpredu a uz to nevnimam. Spotreba nulovana nebola a odkedy sme si prebrali auto je 5,9. Co na dvojlitrovy benzin nie je zle. Jasne, ze ta pruznost motora aj vdaka cvt nie je nic extra, ale na furikovanie po meste, obcas niekam v ramci SR...pohoda. 

Kurna, riadny sloh. Idem si radsej cvaknut hodinky :cheers:
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19 hours ago, Karussell said:

Auto, kterýmu šlapeš na krk, nejezdí pod 10. Žádný. 10 je pravdepodobne prumerna spotreba v nejakym kombinovanym jizdnim rezimu s obcasnou dynamickou jizdou, coz ale nemeni nic na tom, ze N55 i B58 jsou fakt povedeny motory.

B58 je bozi 🙂, ja som ho mal v ovela vacsom a tazsom 640i GT este bez hybridu, 340k tusim, (teda este mam stale pred garazou caka na noveho majitela) a dlhodoby priemer nieco kusok cez 11 a okresky dlhsie trasy vedel pod 9. A to bez akehokolvek plachtenia a teda ziadna jazda na spotrebu. Skratka rad si uzivam "dynamickejsiu" jazdu ked sa da. Takze rozbiehacky, predbiehacky - podlaha 😉. Ten motor a jeho dokonale zladenie s AT prevodovkou je radost jazdit aj v tom velkom GT.

Na dlhe nudne trasy dialnica, zapchy som ale tiez velmi vdacny za vsetkych asistentov a masaz 🫠. Aj vcera mi ten jeden asistent zachranil zadok. Vecer, uz unaveny a nesustredeny jak som chory, som si skratka na parkovislu nejak nevsimol, ze za mnou stoji auto 🫣. Asistent si nastastie vsimol a zabrzdil 🙂.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před pár týdny do mne v koloně zezadu narazil pitomce = nedobrzdil.

Během opravy jsem dostal náhradní vozidlo Škoda Octavia.

Najel jsem s ní za dva týdny kolem tří tisíc a musím konstatovat, že VW Golf je o třídu výš, hlavně co se jízdních vlastností týče (ale i ten zbytek).

Ta Octavia prostě plave, a přitom vůbec není pohodlnější......

IMG20241219085702.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...