Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Nejlepší mi přijde Osram Night Breaker.

Akorát ta žárovka vydrží tak rok.

Takže pokud s nimi budeš svítit i normálně v létě ve dne, tak ti za chvíli odejdou.

 

Já bych to ještě trochu doplnil, obecně dlouho vydrží staré dobré H4 žárovky. Dnes nejvíce používané H7 jsou bohužel původně určeny do přídavných světlometů - tzn. určením jsou na občasně svícení. Když se k tomu přidá chvění a přehřívání světla (dané konstrukcí světla a konstrukcí žárovky) tak se jakékoliv varianty potkávaček mění tak s roční periodou. Jednou jsem namontoval do Astry G Phillips Blue Vision Ultra (název jsem už zapomněl a musel vygooglit :D ) Vydržely asi půl roku. Tak jsem začal kupovat "obyčejné" Osram a zdálo se mi že svítí stejně a vydržely přibližně dva roky. Na tom autě odcházely žárovky pravidelně cca po roce, takže se mi levné Osramy zdály jako dobrá volba za ty prachy.

 

HID xenony můžeš namontovat sám doma za chvíli a nic nemusíš upravovat. Já bych se na "superžárovky H7" vykašlal. A určitě bych na každé auto namontoval denní svícení, pokud tam není - periodu výměny potkávaček to dost prodlouží. Jen je otázkou kde xenony kupovat, ceny jsou dost různé, weby naznačují mongoloidní provozovatele a jsou tam povětšinou děsné bláboly. Rozhodně je třeba vyvarovat se koupě xenonů s teplotou světla vyšší než 6000Kelvinů. (podle mě je dobrá volba 5000K nebo 4300K - což by mělo barvou světla odpovídat žárovce).

Odesláno

ještě bych doplnil že vytunění světel přestavbou na HID xenony je dost prasárna. Proč? Je to prostý. Proč se taková přestavba obvykle dělá? Buď je to tendleten tuňynk aby to vypadalo hustokrutě anebo proto že původní světla málo svítí. V obou případech se to týká většinou starších světel co už mají své za sebou. Matné, ztmavlé zrcadlo a poškrábané, zašlé sklo. Nebo nedejbože v nějakém vytuněném favoritu je to ještě světlo s vroubkovaným sklem. Výsledek je ten že to silné, ostré světlo výbojky se místo toho aby svítilo kam má, se rozptýlí na všech těch nečistotách a škrábancích. Vznikne tak veliká zářící plocha která v noci oslňuje ikdyž je jinak světlo správně seřízené. Originální, kvalitní světlo s xenonem je prakticky k ničemu pro denní svícení.Svítí prakticky jen tam kam má tlumené světlo svítit. Čili dopředu na vozovku a už jen mírně ze strany skoro není vidět. Naopak tyhle vytuněné umatlance jsou vidět snad i zezadu.

Nejčastější příčina špatného svícení bývá právě stav světlometu a žárovek. Žárovky časem slábnou, tmavnou a dnešní plastová skla světel taky nejsou zrovna odolná. Hlavně kartáče myček tomu dávají zabrat. Dá se to vyleštit, některé servisy to dělají za pár stovek.

Odesláno

Nehlede na to, ze je to bez ostrikovacu svetel a gyro senzoru na napravach nezakone a auto je nezpusobile k provozu na pozemnich komunikacich, a postihy nejsou rozhodne male ...

Odesláno

ještě bych doplnil že vytunění světel přestavbou na HID xenony je dost prasárna. Proč? Je to prostý. Proč se taková přestavba obvykle dělá? Buď je to tendleten tuňynk aby to vypadalo hustokrutě anebo proto že původní světla málo svítí. V obou případech se to týká většinou starších světel co už mají své za sebou. Matné, ztmavlé zrcadlo a poškrábané, zašlé sklo. Nebo nedejbože v nějakém vytuněném favoritu je to ještě světlo s vroubkovaným sklem. Výsledek je ten že to silné, ostré světlo výbojky se místo toho aby svítilo kam má, se rozptýlí na všech těch nečistotách a škrábancích. Vznikne tak veliká zářící plocha která v noci oslňuje ikdyž je jinak světlo správně seřízené. Originální, kvalitní světlo s xenonem je prakticky k ničemu pro denní svícení.Svítí prakticky jen tam kam má tlumené světlo svítit. Čili dopředu na vozovku a už jen mírně ze strany skoro není vidět. Naopak tyhle vytuněné umatlance jsou vidět snad i zezadu.

Nejčastější příčina špatného svícení bývá právě stav světlometu a žárovek. Žárovky časem slábnou, tmavnou a dnešní plastová skla světel taky nejsou zrovna odolná. Hlavně kartáče myček tomu dávají zabrat. Dá se to vyleštit, některé servisy to dělají za pár stovek.

 

 

Nehlede na to, ze je to bez ostrikovacu svetel a gyro senzoru na napravach nezakone a auto je nezpusobile k provozu na pozemnich komunikacich, a postihy nejsou rozhodne male ...

 

Tak jak jsem psal o příspěvek dříve...

Odesláno

Nechtěla nastartovat mrcha, poprvé problém se svíčkami a napodruhé propálený "drát na kostru" .

a kvuli tomu nadavas na ctrnact let stary auto? svicky i drat je prkotina, 14 let je 14 let, spis bys mel bejt rad, ze tak dlouho verne slouzi..

Odesláno (upraveno)

Servisák vyměnil všechny svíčky a bylo OK. Napodruhé se zkrátilo lanko .Ale vždycky jsem musel

volat odtah, jelikož já tak max. ověřím baterku + vizuální kontrola.

 

Mám jí 6 roků a najel jsem za tu dobu jen 30 tis.km . Zas až tak nenadávám, mám Audinku rád :)

Upraveno uživatelem indigo
Odesláno (upraveno)

Spíš fajnšmékr... :smile_anim: A jen jestli se nepletu - nevyjel první DEF až v roce 83?

 

Edit: překlep

Upraveno uživatelem Locque
Odesláno

LR s tímto názvem skutečně vyjel poprvé až 83, ale já tak říkám i těm starým Series, ač chybně samozřejmě... montemarův známý tedy asi kupuje nejspíš LR Series I.

Odesláno

Temer denne jezdim trolejbusem cislo 104, 108 nebo 109 ze zastavky Dul Petra Bezruce :worried_anim: obcas to pro rozsoupnuti prolozim 106...

Odesláno

Co je to výměna celokola? Demontáž a montáž pneumatiky z vozidla a z ráfku, vyvážení? V tom Porsche jsou to ale dost dobrý šílenci :smile_anim: U nás pětikilčo a také dostaneš kafíčko :smile_anim: Já mám ovšem komplet kola zimáky a leťňáky, takže si to dělám sám"

 

Když jsem si kupoval v zime v Inveltu BMW tak bylo na letnich z fabriky, nechal jsem ho prezout na zimni a cena ze prezuti mi vyrazila dech - 5.000,- a nejaky drobny

Odesláno

Když jsem si kupoval v zime v Inveltu BMW tak bylo na letnich z fabriky, nechal jsem ho prezout na zimni a cena ze prezuti mi vyrazila dech - 5.000,- a nejaky drobny

Tak to počkej, až tam dáš auto do servisu, je jedno proč jestli garančka nebo oprava. Dal jsem ho tam jednou a už mě tam nikdy neuvidí. Tohle ti bude připadat jako strašná láce.

Odesláno

Tak to počkej, až tam dáš auto do servisu, je jedno proč jestli garančka nebo oprava. Dal jsem ho tam jednou a už mě tam nikdy neuvidí. Tohle ti bude připadat jako strašná láce.

 

nestraš mě ;p, v úterý jdu na garančku a mám v ceně auta servis inclusive 5let/100.000km

mělo by v tom být toto:

? výměnu motorového oleje a olejového filtru

? servis/výměnu vzduchových filtrů, mikrofiltrů a palivových filtrů

? servis/výměnu zapalovacích svíček

? servis/výměnu brzdové kapaliny

? kontrolu vozu a standardní servis, jak jsou zapsány v servisní knížce BMW

 

případně mám li si na něco dát bacha, budu rád za každou radu.

Odesláno

Kurňa za 5tis přezuju fábku i s novýma kolama. Ale to svezení:sad01_anim:

 

 

Jak se říká když máš na opičku musíš mít i na banány:notworthy:

Odesláno (upraveno)

Ratius: co mas- prosim, za motorizaci? jak jsem psal pred, tak w211 bych si - az budu jednou velkej kluk a stane se z ni past,ktere se lide

 

Je to 2.2 CDI, 12/2005 jeden z posledních předfaceliftů, má už euro 4. Měl jsem předtím vždycky benzinový žiletky a jak jsem přešel na CDI tak jsem první rok najel 53.000 km :rolleyes: (nejde o auto, které bych používal k práci), prostě jsem jezdil a jezdil, když to žralo polovic. Teď už sjem se trochu uklidnil a najel jsem letos zatím 36.000 km a pomalu zase prahnu po benzinu...

Upraveno uživatelem Radius

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...