Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

njn, xc 70, v70 bych rád, táta má už 2x XC 90 a spokojenost. A4 je i v kombasu celkem malé, ne? Na druhou stranu sou o dost hezčí, než Oktávky. 


Co tohle? 

 

https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/minivan-van/seat-alhambra-1-9-tdi-stylance-4x4/w/an778534270/

 

https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/kombi/alfa-romeo-156-1-9-jtd-crosswagon-q4/w/an504601325/

Odesláno

Chces auto za 3t eur. Predpokladam ze ta zaujimaju naklady na prevadzku, a nemyslim tym len spotrebu. Vykasli sa na 4x4 a vezmi 1.9tdi staru oktu, to odservisujes skoro zdarma v hocakej garazi. Na v70 ci a4 sa vykasli, v porovnani s octou ta zozeru.

Odesláno

:)

Vždyť zadaní je jasné, chce 4x4! A ty mu napíšeš at se na to vykašle...to ´s mu mohl rovnou poradit šlapací autíčko=levný provoz, dobrej se parkuje, má styl, neni to tuctovka;)

Na Audi kašli, bude akorát dražší, oct2 4x4 je OK, stejně jako ten seat. Alfa OK.

Nemam důkaz, ze by v70 byla nějaká reparaturstau, spíše naopak.

Odesláno (upraveno)

na xc se vykašli, většinu terénů v pohodě zvládne obyč. 70, navíc v AWD, a při delších trasách je xc strašně uspávací. mrkni na německej trh, vůbec bych se starý plečky za kilo kolem roku 03/04 nebál. ta moje atakuje 400k a jede jako hodinky.

 

edit: např.

D5 AWD

2,5T AWD

 

 

njn, xc 70, v70 bych rád, táta má už 2x XC 90 a spokojenost. A4 je i v kombasu celkem malé, ne? Na druhou stranu sou o dost hezčí, než Oktávky. 


Co tohle?

Upraveno uživatelem nividic
Odesláno (upraveno)

Chlapi potřebuju auto. 

 

Kritéria: bezpečné, větší, 4x4, malá spotřeba, kolem kila ( 5000 CHF - bude kupováno do Švajcu). Využito bude hlavně na dálnici a na lyže. 

 

Vychází mi z toho jen stará Oktávka, případně Passat v kombasu, Alfa 159. Napdá Vás něco? 

 

Vzal bych Subaru, je jich tu miliarda, ale mám strach, že by mě to na dálnici sežralo. :/

 

Co tak E46 od BMW, 320xD kombi? Do budgetu by se mohl vlézt model poFL, dvoulitr Tě nesežere a jede docela pěkně, a na servis to snad nebude taková hrůza.

Ale nvm co se týče velikosti, jestli to nebude malé. Osobní zkušenost nemám, jen mně to napadlo jako eventualita ke koncernu.

Upraveno uživatelem Maxel
Odesláno

Bavoráčky ve douvlitru jsou až u novější generace než E46, pokud mě paměť neklame a naftovej dvoulitr je to ten nejhorší motor, co v Mnichově vymysleli.

Ale 330D s xDrivem se dá sehnat kolem kila. Když si člověk vyhradí 50 na totální renovaci (vstřiky, turbo, převodovka), tak máš auto s levným servisem, pořád hezký, který fakt hezky jede a nežere tak moc zase. Furt o tom takhle sám uvažuju, za ty prachy... Kdybysme už doma neměli 3 auta :-DDD

Odesláno (upraveno)

Presne tak. Ten trilitr v nafte ma prumernou spotrebu jako nase druhe auto na couracky po meste : dvojkova Fabka 1,4 benzin neboli 7 litru na sto. Akorat musis vybrat zachovaly kousek coz je docela orisek. 90% jsou to vylitany vrany ktery maji pres 200 tisic aneb pocitej rovnou s vymenou filtru pevnych castic coz kostuje cca 60 tisic Kc.

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odesláno

A4 není v interiéri menší než okina, ale má menší kufr, za to má více místa vzadu, takže i dospělej se tam vejde, narozdíl od oktávky.

 

Taky se tolik nekrade a hlavně nebudeš vypadat jako chalupář. Doporučuju osobně vyzkoušet, materiály a výbava úplně někde jinde. A hlavní přední sedačky jsou křesla, nikolik prkená lavice jako v okině (asi nejslabší místo týhle škůdy).

Odesláno

A4 není v interiéri menší než okina, ale má menší kufr, za to má více místa vzadu, takže i dospělej se tam vejde, narozdíl od oktávky.

 

Taky se tolik nekrade a hlavně nebudeš vypadat jako chalupář. Doporučuju osobně vyzkoušet, materiály a výbava úplně někde jinde. A hlavní přední sedačky jsou křesla, nikolik prkená lavice jako v okině (asi nejslabší místo týhle škůdy).

 

Více lidí mi doporučilo A4. Takže asi něco takového? 

 

Audi 2.5 , nebo Audi 3.0 , nebo takhle

Odesláno

V ziadnom pripade nie v6 2.5 tdi, to je zla nocna mora audi. Za tie peniaze nebude ani jeden ok. 3.0tdi je fajn, ale si si isty co stoji pripadny servis? Tie motory su ok, spolahlive, maju par beznych much ale vsetko stoji radovo ine peniaze ako 1.9octa. Ak si ok s tym ze len vymena vzduchovych klapiek ta bude stat 1500? (bezna zavada), pripadne nove rozvody cca 1800?, sada vstrekovacov 2000? tak bez do toho, s A4 ten motor hybe viac nez je potrebne. Ale nebude ich v ponuke vela.

Ani 2.0Tdi nebude marne, no nie PD (tie su problemove), jedine CR. Za tie prachy rataj s realnym najazdom urcite cez 300k km, casto k 500k.

Odesláno

Spíš něco jako tohle http://www.tipcars.com/audi-a4/audi-a4-23735026.html

 

Ta 2,5 je dobrej motor, ale hodně náchylnej na servis, taky na to auto zbytečně těžkej. 1.9 bude asi nejlepší volba

 

Případně bych se nebál ani generace B5 po faceliftu, bytelný a velmi vydařený model.

 

B7 bych kolem kila nekupoval, tam bude nějakej zakopanej pes.

Odesláno

Liqid to zhrnul pekne. Ano, s tou 2.5 tdi som to zjednodusil, moze byt ok ale pochybujem ze za tie prachy. Skus pozriet audiklub, tam mas sancu kupit normalne auto. Na km moc nehlad, v tychto cenach skor na stav.

Odesláno

Tak a konečně je doma. Máme spolu za sebou prvních asi 120 km a mám pocit, že tohle auto na mě prostě čekalo. Je to mazlík. S dovolením použiju ještě fotku bývalého majitele.

 

post-34705-0-79951500-1446663307_thumb.jpg

Odesláno

Kluci, vzdycky jsem inklinoval k americkym autum, mel jsem toho spoustu, nicmene v tyto tydny jsem se zasekl na jednom kousku....ktery asi musim mit...zkratka vzdycky jsem chtel motor V8, jak se rika obsah nicim nenahradis.....jelikoz stary Dodge Charger je dost drahy, tak jsem patral po rekneme kompromisu...a nalezl jsem toto nize....s motorem bud 5.7 hemi, nebo rovnou SRT 6.3. Chci to pro radost, je mi jedno co to zere, jake to ma nebo nema jizdni vlastnosti,  protoze s tim tolik nenajezdim....tak jsem vam to potreboval jenom rict a aktualne jsem ve fazi hledani toho nejlepsiho kousku....:-)

Nechci ho nijak tunit, maximane objednam nejaky kit na zvyseni vykonu motoru :-), to auto ma neskutecne charizma alespon pro mne.

post-10400-0-52594200-1446664186_thumb.jpg

Odesláno

Tak a konečně je doma. Máme spolu za sebou prvních asi 120 km a mám pocit, že tohle auto na mě prostě čekalo. Je to mazlík. S dovolením použiju ještě fotku bývalého majitele.

Moc pěkný kousek. Gratuluji a těším se na více fotek.

Odesláno

Kluci, vzdycky jsem inklinoval k americkym autum, mel jsem toho spoustu, nicmene v tyto tydny jsem se zasekl na jednom kousku....ktery asi musim mit...zkratka vzdycky jsem chtel motor V8, jak se rika obsah nicim nenahradis.....jelikoz stary Dodge Charger je dost drahy, tak jsem patral po rekneme kompromisu...a nalezl jsem toto nize....s motorem bud 5.7 hemi, nebo rovnou SRT 6.3. Chci to pro radost, je mi jedno co to zere, jake to ma nebo nema jizdni vlastnosti, protoze s tim tolik nenajezdim....tak jsem vam to potreboval jenom rict a aktualne jsem ve fazi hledani toho nejlepsiho kousku....:-)

Nechci ho nijak tunit, maximane objednam nejaky kit na zvyseni vykonu motoru :-), to auto ma neskutecne charizma alespon pro mne.

Nechtělo by to rovnou hellcat? ;-) Me se 300 líbí designově nejvíc až ty poslední ale s hemi neuděláš chybu. Projížděl jsem krátce nový Challenger s 5.7 a jelo to moc pěkně, ale scatpack 6.4 mě láká víc :-) Ať dobře vybereš.

 

34b690d3d802b268986db996b496d0ce.jpg

Odesláno

Chlapi potřebuju auto. 

 

Kritéria: bezpečné, větší, 4x4, malá spotřeba, kolem kila ( 5000 CHF - bude kupováno do Švajcu). Využito bude hlavně na dálnici a na lyže. 

 

Vychází mi z toho jen stará Oktávka, případně Passat v kombasu, Alfa 159. Napdá Vás něco? 

 

Vzal bych Subaru, je jich tu miliarda, ale mám strach, že by mě to na dálnici sežralo. :/

 

Před rokem jsem prodával zachovalou e46 330xd za 120. To by imho byla ideální volba. Byla poměrně bezproblémová, ale je fakt, že jsem kupoval když měla najeto 150 tisíc a byla čerstvě po výměně turba a repasi vstřiků. Za 75 tisíc, co jsem s tím najel se opravovaly pouze - zadřená vodní pumpa a následně roztržený řemen (odtahovka, oprava asi 6k), palivové čerpadlo (nešlo nastartovat zahřátý motor, pak v rychlém sledu cukání a ztráty výkonu, sotva jsem dojel do servisu, oprava asi 5k) a poslední byla netěsnost výměníku, takže se do chladící kapaliny dostal olej (nepříjemné, auto se začalo přehřívat při zátěži jak se ucpávalo chlazení, oprava nový výměník a čištění celé chladící soustavy - 10k). Jinak co se týče pohonu, tak bez jediného problému. Jenom upozorňuji, že u e46 to není x-drive, ale stálý 4x4. Spotřeba dlouhodobá 7,4l. Výkonu ta 4x4 žrala celkem dost, ale celkově byl dostačující. Měl jsem po faceliftu, ale starší verzi 3,0 s výkonem 135kW (184koní) + 5 stupňový manuál. Byla blbost to prodávat. Ale to si říkám i o předcházející e46 330Ci :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...