Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

No když se podívám v Německu na ceny 300 SEL 6.3 tak se mi líbí model, který je o dost dražší než ten u nás inzerovaný. Že by se dal koupit v rozumném stavu za 400 tis. si nemyslím, i za 675 mají v Německu prorezlý. Pravda, člověk si musí dát pozor na různé skládačky, pokud to má být investice, stejně jako u hodinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska se dá investovat prakticky do všeho, co je za dobrou cenu, protože už nikdy to nebude levnější. Všechno co jsem koupil před 5 lety (hodinky, dalekohledy apod.) všechno je dražší nebo mnohem dražší. Auto jako investice taky jde, ale tomu musí člověk hodně rozumět a i taký Wayne Carini se občas u nákupu utne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..značka na přání..

post-1684-0-21879400-1460448720_thumb.jpg

 

Ja bych toho cloveka taky nijak nesoudil. Treba je to narodni prebornik v piskvorkach.

Kolik z nas by si tam dalo treba Panera1 a lidi by se nam smali, jaci jsme kikoti, ze tam mame bagetarnu a jeste s preklepem.

Upraveno uživatelem Topkan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proste 4 dvere sou blbe prodejny, blbe zhodnotitelny a vubec. se podivej, jakej je rozdil v cene rollsa limuzina a kupe/gabro ze stejnyho roku. za toho cernyho sedana bude rad, kdyz dostane pul mega, co s tim chces delat? to je vazne spatne prodejny..

Dovolím si nesouhlasit. U veteránů rostou nejdřív určité typy, značky a modely, těch parametrů je víc, je to složité a jak píše Josef, je třeba se v tom vyznat. Atraktivnější jsou sportovní nebo v určité modelové řadě některé profláklé typy. V určité chvíli ale začínají růst i modely, do té doby opomíjené, důvodů je víc, ale sázka na jistotu je, že jakékoliv staré auto, zejména ve slušném, originálním stavu, poroste a je fuk, kolik má dveří, i ten nejméně oblíbený model se dočká. A je umění nakoupit auto ve chvíli, kdy se jeho cena odráží ode dna. Já třeba prokaučoval prodej Porsche 928S. Před 6 lety ho nikdo nechtěl, svět šílel po 911, transaxle byly na okraji zájmu. Naštěstí jsem ho prodal ve chvíli, kdy už cena začala stoupat, já si ale tenhle trend neuvědomil a byl jsem rád, že jsem auto "náhodou" prodal jen s malou ztrátou, i proto, že šlo o verzi s manuálním řazením. Byl jsem hlupák, o rok později bych neprodělal, o další dva roky bych slušně vydělal a dnes? Stálo by v garáži, občas bych se svezl, zálibně sledoval stoupající ceny a bylo by úplně fuk, kdyby to mělo ještě před pár lety přezíraný automat.

Nedávno jsme s kamarádem koupili motorku, starého Nortona, v hodně dobrém stavu, pár let po renovaci, od té doby najel pár set kilometrů. Cena už nebyla na dně, křivka ale jasně stoupala i když ještě nevypukla ta pravá mánie. Nebyl nejlevnější, ale přišlo nám to jako dobrý nápad. Už o pár měsíců později bychom slušně vydělali....

Omlouvám se, tohle není o tom, "Kdo čím jezdí", jen mi nedalo napsat svůj názor, když už se tu o tom psalo. Nemusí být úplně správný a přiznám, že pravý cit pro nákup veterána mi stále chybí...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

K tomu 6,3 uz je na prodej dlouho stav nic moc u tedlech aut sou provozni naklady brutalni a tech 500k zisku ze muze promenit v 500k ztraty ani nevis jak uz jen ta nivelace na zadku nebo ten naprasenej gumoasvaltem nastrikanej podvozek je mi spatne a to ani nemluvim o motoru kterej neumi dnes skoro nikdo radeji priplatit a koupit auto po renovaci v nemecku

 

Pagoda sla nahoru protoze je relativne jednoducha a da se provozovat asi jako novodobe sportovni auto

 

Tak W124 kupe je uplne spatne pokud kupe tak 320 nebo 300-24 s manualem getrang ta ma kor potencial je jich malo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu 6,3 uz je na prodej dlouho stav nic moc u tedlech aut sou provozni naklady brutalni a tech 500k zisku ze muze promenit v 500k ztraty ani nevis jak....

 

 

 

Jen tak na okraj, ted jsem se koukal na aktualni ceny dilu, ktery jsem kupoval vloni na R129, a jenom oproti minulemu roku to Mercedes zdrazil o 10 - 15%... (kurz eura je furt vicemene stejny)... a to je blba 129, zadnej veteran jak sechs komma drei...

 

Se obavam, ze je asi zapotrebi se rozhodnout, jestli je to investice, co stoji v garazi a vyjede se s ni 2x az 3x rocne, nebo jestli s tim chci i nejak rozumne jezdit, pak to neni investice ale docela draha sranda...

Ja to 'bohuzel' nevydrzim a pres leto jezdim prakticky denne, no a jenom naklady na dily bez prace jsou cca 150.000,- rocne..... ono by to asi denne jezdilo i zadarmo, ale obratem by to uz asi nebyla jedna z nejhezcich R129 v CZ..... akoratze to auto se o tech 150k rocne faaakt nezhodnoti, zeano, obzvlast kdyz se s nim jezdi....

Upraveno uživatelem Pirx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to 'bohuzel' nevydrzim a pres leto jezdim prakticky denne, no a jenom naklady na dily bez prace jsou cca 150.000,- rocne..... ono by to asi denne jezdilo i zadarmo, ale obratem by to uz asi nebyla jedna z nejhezcich R129 v CZ..... akoratze to auto se o tech 150k rocne faaakt nezhodnoti, zeano, obzvlast kdyz se s nim jezdi....

 

Jakou má hodnotu to auto když řekněme do něj dáš 150 tisíc ročně? Já viděl ceny 300-600 tisíc (tedy obecný model R129), to máš za chvíli z dílů další auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josef01: Nemam nejmensi tuseni. Obavam se, ze zadnou  :death:

Ceny co pises jsou ceny za ktery to lidi nabizej, za kolik je to skutecne prodejny, to se dozvis az nekdo vysklada bankovky na stul  :cigar:

Fakt nevim, nechci to prodat tak to neresim. Tech 150 sypu aby to bylo porad v +/- stejne luxusnim stavu jako pred 3 rokama kdyz jsem to dovezl, tj. aby to v mejch predstavach cenu aspon neztracelo, kdyz uz ji to neziskava.. :grrr:  

SL600 je cim dal tim min, podle inzeratu ted tak 1/3 toho nez kdyz jsem to kupoval ja, na druhou stranu kazdej vi, ze naklady na provoz jsou na xx nasobku sl500 a xxx nasobku sl320, kdyz to auto pri tom vypada uplne stejne a fun je s tim taky skoro stejnej... to je ten duvod, proc ubejvaj, porad stejnej pribeh, bankrot majitele kterej dluzi milion za nahradni dily, auto nikdo nechce ani darem, tak se slisuje do kostky a ulozi na skladku.... takze si nedelam iluze, ze by to byl nejakej sberatelskej artikl.... Ale cas treba ukaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si nesouhlasit. U veteránů rostou nejdřív určité typy, značky a modely, těch parametrů je víc, je to složité a jak píše Josef, je třeba se v tom vyznat. Atraktivnější jsou sportovní nebo v určité modelové řadě některé profláklé typy. V určité chvíli ale začínají růst i modely, do té doby opomíjené, důvodů je víc, ale sázka na jistotu je, že jakékoliv staré auto, zejména ve slušném, originálním stavu, poroste a je fuk, kolik má dveří, i ten nejméně oblíbený model se dočká. A je umění nakoupit auto ve chvíli, kdy se jeho cena odráží ode dna. Já třeba prokaučoval prodej Porsche 928S. Před 6 lety ho nikdo nechtěl, svět šílel po 911, transaxle byly na okraji zájmu. Naštěstí jsem ho prodal ve chvíli, kdy už cena začala stoupat, já si ale tenhle trend neuvědomil a byl jsem rád, že jsem auto "náhodou" prodal jen s malou ztrátou, i proto, že šlo o verzi s manuálním řazením. Byl jsem hlupák, o rok později bych neprodělal, o další dva roky bych slušně vydělal a dnes? Stálo by v garáži, občas bych se svezl, zálibně sledoval stoupající ceny a bylo by úplně fuk, kdyby to mělo ještě před pár lety přezíraný automat.

Nedávno jsme s kamarádem koupili motorku, starého Nortona, v hodně dobrém stavu, pár let po renovaci, od té doby najel pár set kilometrů. Cena už nebyla na dně, křivka ale jasně stoupala i když ještě nevypukla ta pravá mánie. Nebyl nejlevnější, ale přišlo nám to jako dobrý nápad. Už o pár měsíců později bychom slušně vydělali....

Omlouvám se, tohle není o tom, "Kdo čím jezdí", jen mi nedalo napsat svůj názor, když už se tu o tom psalo. Nemusí být úplně správný a přiznám, že pravý cit pro nákup veterána mi stále chybí...  

to sou hrozne hezky reci, ale furt jen reci. pokud to neni ultrararita, tak dve dvere jsou dycky lepsi investice jak ctyri, a kabriolet je dycky lepsi jak kupe. jasne, jsou vyjimky, ale tech je malo. trebas gullwing proti kabriu. nicmene sedany a limuziny nikdy nejdou tak nahoru, jako srovnatelny kupe a kabria. mrkni na ameriky, mrkni na evropu, mrkni na predvalecny, mrkni na povalecny, mrkni na youngtimery, je to tak. tvoje Porsche, kterym jsi argumentoval, ma taky dve dvere, pokud vim... ja se sice vic zajimam vo nemecky auta, nez vo jiny, a vic vo predvalecny, nez novejsi, ale furt to plati..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...