Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Silně pochybuji, že ta dubajská registrační značka bude platná, k provozování vozidla. Každý rok tam musíš fyzicky se svým autem zajet na místní RTA pobočku, kde se dělá jakýsi check stavu vozidlo (je to spíš formální), ale především si nechají uhradit každoroční poplatek za provoz vozidla (vehicle registration fee) + musíš mít zaplacené všechny pokuty. Pokud nemáš uhrazené pokuty, povolení Ti na další rok nedají. To je mimochodem zajímavé, jak to tam s pokutami je - nechodí Ti nic poštou, ale jenom se Ti na webu hromadí (prakticky je nemáš jak rozporovat, kromě soudní pře) a je na člověku, kdy se je rozhodne zaplatit. Minimálně jednou za rok je k tomu člověk donucen, právě tím aktem získání povolení na provoz vozidla na další rok. A pokuty se platí na webu policie, kartou, jako v e-shopu ;-)

 

Tak jsem si teď tu RZ na webu dubajské policie okouknul - pokuty tam nejsou žádné, ale řidič má 4 černé body :-)

 

Edit: tak je to jinak, registrace platná, ale nemá platné pojištění a vozidlo MB S400 není otestované. Takže opravdu by ho dotyčný neměl provozovat. Viz druhý screenshot.

 

....tak to jsou diplomatí, maj imuňytu.... :lol2:

 

post-5784-0-55331200-1461349522_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od vcerejska mi dela spolecnost tenhe parnik. Pri 260 km/h ho utne omezovac, ale dostane se tam za okamzik. Navzdory tomu co o nem pisou je to docela pohodlny svezeni (subjektivni) a studenej start zni hodne moooooc dobre (objektivni)  :-)

Ten V8 se necha rad tocit, ale pri klidne jizde si ve 200 km/h seveli v rozumnych 3000 ot/min.

A ta cerna barva je na slunicku tmave modra..

post-1684-0-39474900-1461358377_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co Smax? V benzinu? Starsi... Ne 1.0 nebo co tam davaj... Okta rs je víc napadna nez volvo, u sousedu/ zlodeju je to opacne, volvo prejdou... Mazda bude ok, ale spis 2.5, furt je to atmosfera...

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U rodinnýho auta mi jde spíš o jiný věci a hlavně ať to není kočkopes - u MPV (sharan) nebo 2t kombíku (XC70) nečekám sportovní ambice, spíš extrémní pohodlí a odpustím tomu i jistou sterilitu, ale třeba u octavie/focusu/golfa bych se tužšího naladění se slušným motorem nebál

 

Pro tebe jedině tohle poklidné rodinné auto  Volkswagen Golf R Variant

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od vcerejska mi dela spolecnost tenhe parnik. Pri 260 km/h ho utne omezovac, ale dostane se tam za okamzik. Navzdory tomu co o nem pisou je to docela pohodlny svezeni (subjektivni) a studenej start zni hodne moooooc dobre (objektivni) :-)

Ten V8 se necha rad tocit, ale pri klidne jizde si ve 200 km/h seveli v rozumnych 3000 ot/min.

A ta cerna barva je na slunicku tmave modra..

650GCxi +1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se časem vydám jiným směrem, auto na baterie, možná Tesla nebo něco jiného. Úvodem řeknu, že tomuto příspěvku předcházelo několik měsíců hledání informací, článků a osobních zkušeností mnoha uživatelů, videa a osobní konzultace s prodejcem Tesla. Rovněž jsme navštívil servis a prodejce v Los Angeles. Měl jsem auto Tesla S P85D dvakrát půjčené a najel jsem pár set km. Tolik pro pořádek, abych nebyl za rozumbradu bez osobních zkušeností.

 

Tesla S je poměrně drahá sranda, ovšem nelze srovnávat s běžným vozidlem typu Nisan Leaf, nebo VW e-Golf, je to opravdu někde jinde, super sport na úrovni Ferrari McLaren, nebo Audi RB. Výkon této verze 535k, toč. moment 960 Nm, zrychlení 0-100 za 3.3s, ve spec. modu 3.0s. V ničem podobném jsem nikdy nejel, protože ten výkon má z nulových otáček, což je u běžných motorů nedosažitelné, proto výše jmenované značky nechá při rozjezdu daleko za sebou. Ten rozjezd má opravdu obrovský "wow" efekt, to je opravdu nářez.

 

Po Praze měla Tesla spotřebu kolem 188Wh/km na dálnici cca 221Wh/km, což velmi zjednodušeným výpočtem dává 452km a 384km dojezd. Při popojíždění lze použít nový autopilot, který umí nejen kompletně řídit auto, vyhýbat se, dávat pozor na boční ohrožení, ale i samostatně popojíždět v kolonách bez doteku plynu či jiné páčky, což třeba u Mercedesu nelze. Auto umí samo řídit i na poměrně úzké ulici plné zaparkovaných aut, dokáže řídit podle čar na silnici, podle auta jedoucího před vámi, ale i podle např. obrubníku.Při jízdě ve městě je v autě úžasné ticho, při vyšší rychlosti se již hluková úroveň stírá mezi běžným autem a Teslou, protože 90% hluku dělají pneu nebo proudící vzduch. 

 

Tesla S lze nabíjet z běžné zásuvky, nebo běžné 3-fázové zásuvky, což ovšem trvá poměrně dlouho (ideální na dobíjení přes noc). N našem území je řada nabíječek zdarma (včetně některých ČEZ), které nabíjejí auto proudem 3x32A a auto lze dobít na rozumnou kapacitu hodnotu již za 40 minut. Samozřejmě je ideální Tesla supercharger, který dokáže auto nabít na 40% kapacity již za 20 minut. V současné době se superchager staví u Benzina v Humpolci, brzy přibude další ve Vestci u Prahy. Tím ovšem pohyb auta není omezen, dá se nabít dnes prakticky v každém větším obchodním centru. Použitelná nabíječka je u nás prakticky každých 50km Až na okrajové část republiky), jsou v různých výkonech, některé zdarma, některé placené, viz MAPA. Kapacita baterií moc neklesá, při nájezdu 75 tis.km klesne asi o 5% a výrobce zaručuje 8 let provozu baterií.

 

Tesla používá velkou řadu mechanických dílů Mercedes, jako všechny páčky v autě, mechanika stěračů, vzduchové tlumiče apod., tedy nic zásadně speciálního. V autě je velký prostor, na mě trochu sparťanské provedení, ale jezdilo se mi v něm příjemně a celkem pohodlně, v porovnání s auty vyšší střední třídy prakticky stejně. To "D" v názvu auta znamená čtyřkolka, neboli elektrický motor jako na zadní, tak na přední nápravě. Mě by klidně stačil výkon poloviční.

 

Současnou výhodou je, že cena za údržbu je minimální (kontrola každých 20 tis. km a je dostupná i přes internet, včetně update firmware) a co je hodně zásadní, cena auta v čase prakticky neklesá, tedy za 3 roky se auto prodává s rozdílem cen maximálně 10% od nového. Internet 3G nebo dobíjení auta je u Tesla nabíječek doživotně zdarma. Pokud se někdo rozhodne, je nová Tesla S 85 u nás dostupná prakticky ihned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se časem vydám jiným směrem, auto na baterie, možná Tesla nebo něco jiného. Úvodem řeknu, že tomuto příspěvku předcházelo několik měsíců hledání informací, článků a osobních zkušeností mnoha uživatelů, videa a osobní konzultace s prodejcem Tesla. Rovněž jsme navštívil servis a prodejce v Los Angeles. Měl jsem auto Tesla S P85D dvakrát půjčené a najel jsem pár set km. Tolik pro pořádek, abych nebyl za rozumbradu bez osobních zkušeností.

 

Tesla S je poměrně drahá sranda, ovšem nelze srovnávat s běžným vozidlem typu Nisan Leaf, nebo VW e-Golf, je to opravdu někde jinde, super sport na úrovni Ferrari McLaren, nebo Audi RB. Výkon této verze 535k, toč. moment 960 Nm, zrychlení 0-100 za 3.3s, ve spec. modu 3.0s. V ničem podobném jsem nikdy nejel, protože ten výkon má z nulových otáček, což je u běžných motorů nedosažitelné, proto výše jmenované značky nechá při rozjezdu daleko za sebou. Ten rozjezd má opravdu obrovský "wow" efekt, to je opravdu nářez.

 

Po Praze měla Tesla spotřebu kolem 188Wh/km na dálnici cca 221Wh/km, což velmi zjednodušeným výpočtem dává 452km a 384km dojezd. Při popojíždění lze použít nový autopilot, který umí nejen kompletně řídit auto, vyhýbat se, dávat pozor na boční ohrožení, ale i samostatně popojíždět v kolonách bez doteku plynu či jiné páčky, což třeba u Mercedesu nelze. Auto umí samo řídit i na poměrně úzké ulici plné zaparkovaných aut, dokáže řídit podle čar na silnici, podle auta jedoucího před vámi, ale i podle např. obrubníku.Při jízdě ve městě je v autě úžasné ticho, při vyšší rychlosti se již hluková úroveň stírá mezi běžným autem a Teslou, protože 90% hluku dělají pneu nebo proudící vzduch. 

 

Tesla S lze nabíjet z běžné zásuvky, nebo běžné 3-fázové zásuvky, což ovšem trvá poměrně dlouho (ideální na dobíjení přes noc). N našem území je řada nabíječek zdarma (včetně některých ČEZ), které nabíjejí auto proudem 3x32A a auto lze dobít na rozumnou kapacitu hodnotu již za 40 minut. Samozřejmě je ideální Tesla supercharger, který dokáže auto nabít na 40% kapacity již za 20 minut. V současné době se superchager staví u Benzina v Humpolci, brzy přibude další ve Vestci u Prahy. Tím ovšem pohyb auta není omezen, dá se nabít dnes prakticky v každém větším obchodním centru. Použitelná nabíječka je u nás prakticky každých 50km Až na okrajové část republiky), jsou v různých výkonech, některé zdarma, některé placené, viz MAPA. Kapacita baterií moc neklesá, při nájezdu 75 tis.km klesne asi o 5% a výrobce zaručuje 8 let provozu baterií.

 

Tesla používá velkou řadu mechanických dílů Mercedes, jako všechny páčky v autě, mechanika stěračů, vzduchové tlumiče apod., tedy nic zásadně speciálního. V autě je velký prostor, na mě trochu sparťanské provedení, ale jezdilo se mi v něm příjemně a celkem pohodlně, v porovnání s auty vyšší střední třídy prakticky stejně. To "D" v názvu auta znamená čtyřkolka, neboli elektrický motor jako na zadní, tak na přední nápravě. Mě by klidně stačil výkon poloviční.

 

Současnou výhodou je, že cena za údržbu je minimální (kontrola každých 20 tis. km a je dostupná i přes internet, včetně update firmware) a co je hodně zásadní, cena auta v čase prakticky neklesá, tedy za 3 roky se auto prodává s rozdílem cen maximálně 10% od nového. Internet 3G nebo dobíjení auta je u Tesla nabíječek doživotně zdarma. Pokud se někdo rozhodne, je nová Tesla S 85 u nás dostupná prakticky ihned.

 

Hezké a rozumné shrnutí.

Až poladi cenu za tento typ automobilů obecně, může to být východisko pro většinu z nás ( naše děti)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezké a rozumné shrnutí.

Až poladi cenu za tento typ automobilů obecně, může to být východisko pro většinu z nás ( naše děti)

 

Tesla 3 by měla být v několika verzích, ta nejlevnější 44kW za cca 850 tis., ovšem je to podle mě už zase moc malé, odhaduju délku tak max. 440cm. Na druhou stranu mají pěkně řešení vnitřní prostor, je tam opravdu hodně místa. V roce 2017-2018 budou mít všichni známí výrobci v prodeji auto čistě na baterie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se časem vydám jiným směrem, auto na baterie, možná Tesla nebo něco jiného. Úvodem řeknu, že tomuto příspěvku předcházelo několik měsíců hledání informací, článků a osobních zkušeností mnoha uživatelů, videa a osobní konzultace s prodejcem Tesla. Rovněž jsme navštívil servis a prodejce v Los Angeles. Měl jsem auto Tesla S P85D dvakrát půjčené a najel jsem pár set km. Tolik pro pořádek, abych nebyl za rozumbradu bez osobních zkušeností.

 

Tesla S je poměrně drahá sranda, ovšem nelze srovnávat s běžným vozidlem typu Nisan Leaf, nebo VW e-Golf, je to opravdu někde jinde, super sport na úrovni Ferrari McLaren, nebo Audi RB. Výkon této verze 535k, toč. moment 960 Nm, zrychlení 0-100 za 3.3s, ve spec. modu 3.0s. V ničem podobném jsem nikdy nejel, protože ten výkon má z nulových otáček, což je u běžných motorů nedosažitelné, proto výše jmenované značky nechá při rozjezdu daleko za sebou. Ten rozjezd má opravdu obrovský "wow" efekt, to je opravdu nářez.

 

Po Praze měla Tesla spotřebu kolem 188Wh/km na dálnici cca 221Wh/km, což velmi zjednodušeným výpočtem dává 452km a 384km dojezd. Při popojíždění lze použít nový autopilot, který umí nejen kompletně řídit auto, vyhýbat se, dávat pozor na boční ohrožení, ale i samostatně popojíždět v kolonách bez doteku plynu či jiné páčky, což třeba u Mercedesu nelze. Auto umí samo řídit i na poměrně úzké ulici plné zaparkovaných aut, dokáže řídit podle čar na silnici, podle auta jedoucího před vámi, ale i podle např. obrubníku.Při jízdě ve městě je v autě úžasné ticho, při vyšší rychlosti se již hluková úroveň stírá mezi běžným autem a Teslou, protože 90% hluku dělají pneu nebo proudící vzduch.

 

Tesla S lze nabíjet z běžné zásuvky, nebo běžné 3-fázové zásuvky, což ovšem trvá poměrně dlouho (ideální na dobíjení přes noc). N našem území je řada nabíječek zdarma (včetně některých ČEZ), které nabíjejí auto proudem 3x32A a auto lze dobít na rozumnou kapacitu hodnotu již za 40 minut. Samozřejmě je ideální Tesla supercharger, který dokáže auto nabít na 40% kapacity již za 20 minut. V současné době se superchager staví u Benzina v Humpolci, brzy přibude další ve Vestci u Prahy. Tím ovšem pohyb auta není omezen, dá se nabít dnes prakticky v každém větším obchodním centru. Použitelná nabíječka je u nás prakticky každých 50km Až na okrajové část republiky), jsou v různých výkonech, některé zdarma, některé placené, viz MAPA. Kapacita baterií moc neklesá, při nájezdu 75 tis.km klesne asi o 5% a výrobce zaručuje 8 let provozu baterií.

 

Tesla používá velkou řadu mechanických dílů Mercedes, jako všechny páčky v autě, mechanika stěračů, vzduchové tlumiče apod., tedy nic zásadně speciálního. V autě je velký prostor, na mě trochu sparťanské provedení, ale jezdilo se mi v něm příjemně a celkem pohodlně, v porovnání s auty vyšší střední třídy prakticky stejně. To "D" v názvu auta znamená čtyřkolka, neboli elektrický motor jako na zadní, tak na přední nápravě. Mě by klidně stačil výkon poloviční.

 

Současnou výhodou je, že cena za údržbu je minimální (kontrola každých 20 tis. km a je dostupná i přes internet, včetně update firmware) a co je hodně zásadní, cena auta v čase prakticky neklesá, tedy za 3 roky se auto prodává s rozdílem cen maximálně 10% od nového. Internet 3G nebo dobíjení auta je u Tesla nabíječek doživotně zdarma. Pokud se někdo rozhodne, je nová Tesla S 85 u nás dostupná prakticky ihned.

V úterý jsem absolvoval debatu s člověkem, který modelem S už jezdí dost dlouho. Závěr: auto jezdí skvěle, charakteristika elektromotoru je silně návyková, ovšem přestože je v ČR už hodně nabíjecích stanic, problém je v jejich spolehlivosti. Občas někam přijel a byla tam cedulka, že nabíječka nenabíjí, jindy zase na veřejné stanici (kde se nabíjí zdarma) připojil Teslu, šel na jednání a když se vrátil, auto kabel byl odpojen, baterie v autě nedobité. A jindy zase vše zdánlivě OK, ale když se vrátil k autě k nabíječce, tak na displeji svítilo ERROR - nabíjecí stanice po pár minutách nabíjení hodila SW chybu.

Takže ještě ten provoz elektromobilu má dětské nemoci - tedy hlavně ta logistika spojená s tím omezením, které je dané malým dojezdem. Ale i to se snad v budoucnu zlepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se to prudce mění, za 2 roky to bude úplně jinde, výstavba nabíjecích stanic bude následující 3 roky obrovský busines a ČEZ se na to chystá hodně razantně, kdo zabere trh, ten bude na koni.

 

Ještě dodám, že auta na baterie generují další zajímavý business - pohostinství. Lidé u nabíjení aut budou mít čas 20-30 minut a posezení v příjemném občestvení jim přijde velmi vhod. Dokáži si představit, že ČEZ za pár let konečně vyřeší obrovské přebytky levné energie.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josef vidim ze ta to dost chytilo :)

Mne sa to tiez pozdava. Tesla je super. Prosim ta, ako to je s vnutornou ergonomiou nizsich modelov ? Niekde som cital ze napr. odkladacie priestory, usporiadenie ovladacich prvkov atd je nejake cudne. Proste auto co je technologicky namakane ale komfortom ovladania a komfortom pasazierov poslabsie. Co je na tom pravdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak se s tim jede třeba na dovolenou do Chorvatska?

kupodivu to jde, jen to chce trošku víc plánovat. Někde na webu www.hybrid.cz jsem před časem četl o takové jízdě s Leafem. Občas trošku adrenalin s nulou na displeji ale jde to. Nedávno mě jeden svezl v Tesle, měl ji půjčenou coby motoristický pisálek a musím říct že to na mě udělalo dojem. Hlavně pružné zrychlení, to je Star trek. Svět kolem se protáhne a zmizí vzadu. Chytrý je to jak vopice, průběžně se to učí i takové věci jako kde si řidič přizved podvozek. Pár výhrad bych měl, spíš vzhledových. Nelíbí se mi ty vysouvací kliky. Dokud jsou zalezlé v pohodě ale venku to je jak krumpáč. Navíc jsou tam skoro zbytečné, jsou to jen spínače, zámky jsou elektrické. A když už jsou ty zámky elektrické, proč by nemohly být s přítahem? Dělalo by to mnohem lepší dojem, takhle to bouchání dveřma je takové trabantovité. To ovládání šmrdláním na tabletu mi taky nepřipadá nejlepší. Dva lidi hledali několik minut jak se otvírá střecha a další jim kibicovali. A samozřejmě nabíjení. Sám řidič povídal že za těch několik dní poznal spousty zajímavých míst když někde musel na pár desítek minut nechat auto nažrat. Ale to by se dalo zvládat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...