Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 8. 10. 2018 v 12:41, dawe009 napsal:

Nebo na Golfa brzdy z Audiny?

B je správně:) Musel jsem sundat předešlé brzdy z Porsche, abych se vešel do 17" kol:)

Odesláno
  V 8. 10. 2018 v 12:18, Vladar91 napsal:

 

Zimáky nejsou k prdu, i třeba v 8 stupních mají lepší grip a brzdné účinky než letní gumy. V besipu to srovnávaly a byl to docela rozdíl.

Ja Ti neviem, ale mam presne opacnu skusenost. Kym nieje na vozovke voda v inom ako kvapalnom skupenstve, volim letne gumy. Aj tesne nad nulou mam pocit ze drzia omnoho lepsie ako zimne.

Odesláno

Pod cca 6-8°C mají zimáky lepší grip než letňáče a naopak, otázka jak kvalitní máš zimáky.

Já i když mám blbou Okinu tak teď jsem obul Pirellky P7 cin a jsem fakt spokojen, předtím Michelinky a jedno krátké období s Nokiany, ale fakt už neee.

 

Mno a naftu kupuju u shellu ... těch pár stovek ušetřenejch mi za to fakt nestojí :).

 

No a na Š130 glx mám ještě starý Barumky protože s tim najedu za rok 100km a jsem rád že to je autentické :-d, ale až seženu nějaké pěkné repliky tak přehodím :-d.

Odesláno

@Milan: a prave tuto skusenost mam opacnu. Letne Conti SportContact5 a tento rok PremiumContact6. Medzitym omyl zvany Micheli Premacy 3 (horsie gumy do mokra som snad nemal). Zima Conti WinterContact TS850, predtym myslim TS820.

Proste aj par stupnov nad nulou (najma ak naprsi) su podla mna lepsie letne gumy.

Odesláno

nic proti defensu ale tenhle test je hodně diletantskej .... pro mne je  třeba německej adac daleko víc vypovídající, protože mají referenční auto a třeba deset odborně osazenejch a nahuštěnejch novejch pneumatik. ... jako porovnat jedny jetý zimáky a jedny jetý letňáče je vypovídající asi jako to co já řeknu po pěti pivech v hospodě ... sorry

Odesláno

Jestli to ?vyrypovani? je na me a muj dotaz ohledne celorocek, konkretne Michelin CrossClimate, tak by mozna driv nez to odsoudim bylo vhodne se na tu gumu alespon podivat. Prej je to nejaka revolucni technologie, neco co tu jeste nebylo a bla bla... A s cenovkou 3,5k za gumu mi i to setreni kazdeho kila prijde zcestne. Jen jsem se zeptal, jestli to tady nekdo uz nema vyzkousene. Tak asi tak. No, kdyz to tak ctu, tak je asi vyzkousim sam. ;)

Odesláno

Celorocni jsou podle me dobre pro lidi co najedou za rok 3-5tkm a to jeste kolem komina. Koupil jsem je i mamine, jezdi pomalu a malo. Tak stejne clovek musi popremyslet jestli bydli na sumave nebo v brne. Lidi co cestuji autem po republice ci evrope by meli mit na zimu zimni a na leto letni pneu. Ale jezdit na letnich i v zime mi prijde jako slusnej hazard :-) Jinak pozadavky na kvalitu pneu jdou ruku v ruce s kvalitou auta, proste na normslni fabii staci barumka, ale na 2 tunove auto ktere jezdi rychle a dalky tam se snazim davat nejakej zlatej stred ( ted zkousim hankook ) a musim rict ze pozitivni prekvapeni ( dnes je dava bmw i do prvovyroby ) par zimnich sezon jsem ted jezdil nokiany a jde to. Na tuto zimu mam pripravene nove contiky. Ale zverstvo je dat nejlevnejsi cinu na rychle auta. Ale pozor vyzkousel jsem cinu pri prurazu v zahranici ( nic jineho nebylo skladem ) a frajerovi rikam ne, cinu nechci, vytahl autobild a ta cina Atlas green tam byla v testu lepsi nez nektere znackove gumy a az na to ze se rychleji ojizdely nebyly spatne. Slo o maleho a lehkeho golfa, opet na velke auto co jezdi rychle bych to nedaval.

Odesláno

Ony se ty testy úmyslně vyhýbají porovnání zimní a letní gumy na suchém, ale studeném povrchu. Na netu se dá najít jen několik takových porovnání, většinou bohužel amatérských, kde je jasně dokázáno, že pokud je sucho, funguje letní guma lépe i pro teplotách pod nulou. Těch 7 stupňů, o kterých mluví "experti", je úplný blábol.

Odesláno

Tak třeba DFENS to po svym testoval, je to cca 2-3 roky zpět, jsem línej to hledat. Typicky manévrování a brzdná dráha byla u letní gumy kratší (na suchu).

A mám pocit, že snad loni vyšel článek na iDnesu, kde někdo z Michelinu říká totéž.

Odesláno
  V 8. 10. 2018 v 18:48, KFL napsal:

Tak třeba DFENS to po svym testoval, je to cca 2-3 roky zpět, jsem línej to hledat. Typicky manévrování a brzdná dráha byla u letní gumy kratší (na suchu).

A mám pocit, že snad loni vyšel článek na iDnesu, kde někdo z Michelinu říká totéž.

Stejně tak i v Autosalonu na primě. Pak rychle hledali zbytky sněhu, aby mohli ukázat výhody zimních.
Odesláno

Pri teplotach kolem nuly podle me uz zacne vyhravat zimni pneu. Ovsem kdyz sviti slunce, je sucho a je kolem 7-8 tam ma porad navrch letni pneu. Jenze staci stin , led, břečka a tam vede jednoznačně zimní pneu. Co dnes rikali v TV tdk ma byt opet tepla zima s vanoce na blate. Bohuzel zima uz cca deset let nebyla .... S prezutim pockam co nejdele to pujde. Kdyz clovek cestuje daleko a vic tak pak ve vyssich polohach nema tolik sevrene pulky :-)

Odesláno
  V 8. 10. 2018 v 18:46, geometr napsal:

"... porovnání, většinou bohužel amatérských, kde je jasně dokázáno, že pokud je sucho, funguje letní guma lépe i pro teplotách pod nulou ..."

 

Sem s nima.

 

Tomu nevěřím.

Tohle?
Odesláno
  V 8. 10. 2018 v 19:12, M3maniac napsal:

 

Pri teplotach kolem nuly podle me uz zacne vyhravat zimni pneu. Ovsem kdyz sviti slunce, je sucho a je kolem 7-8 tam ma porad navrch letni pneu. Jenze staci stin , led, břečka a tam vede jednoznačně zimní pneu. Co dnes rikali v TV tdk ma byt opet tepla zima s vanoce na blate. Bohuzel zima uz cca deset let nebyla .... S prezutim pockam co nejdele to pujde.

Jestli tady v te nasi zemicce preci jen neboudou ty ?lepsi? celorocky k ruce...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...