African Odesláno 20. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2020 Ha, dnes už zase proletoval sníh tak snad, už se upřímně letos těším Hory zajištěný, tak snad to ubytko na sezónu trochu uvolní. Jsem vezl kámošovi na chalupu nějaké věci a už to mám zase jak dobytek, ono to asi opravdu nemá asi moc cenu u nás leštit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 20. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2020 před 6 hodinami, geometr napsal: Za mě je ten keyless, kdy poodejdeš od auta a nemusíš na nic sahat o kus lepší (uživatelsky samozřejmě), než když musíš na něco sáhnout. Mám odzkoušeno oboje a i teď používám auta s obojím (Renault, Toyota). Na to jak si jeden zvykne, tak zůstává Toyota odemčená Normálně jsem nejdřív nevěřil, že to ta Toyota tak nemá a hledal v tý bichli, jak se to zapíná / nastavuje Asi jsi to napsal lip nez ja par stranek vzadu a proto jsem poukazoval na koncern, kterej ted jezdime vs Mazda. Mam to totiz uplne stejne. A i kdyz ten culibrk osahnu, tak casto stejne jeste z okna zamykam, pac si nejsem jistej... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 21. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2020 Mám keyless v trojce a v MX5 ne - za mě je to k hovnu a u dalšího auta by mi bylo šumák jestli to tam je nebo ne. U trojky jsem to hrozně chtěl, ale dne bych za to nepřiplatil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
busdriver Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 V 20. 11. 2020 v 16:10, African napsal: Ha, dnes už zase proletoval sníh tak snad, už se upřímně letos těším Musis tomu stesticku jit naproti trochu... fotka ze soboty, kousek od adrspachu.. Sem se mel stavit, ze bys mi to hodil do lesku, kdyz mas ted ty pripravky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 před 2 hodinami, busdriver napsal: Musis tomu stesticku jit naproti trochu... fotka ze soboty, kousek od adrspachu.. Sem se mel stavit, ze bys mi to hodil do lesku, kdyz mas ted ty pripravky A tak to jsi mohl, bych ti to naleštil, že by si všichni sedli na zadek z toho lesku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koveras Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 (upraveno) Hosi, nechcem vam kazit pohlad na nemecke automobilky, ale nova X5 s keyless zamknutie pri odchode od auta predsa ma, nastavuje sa to v iDrive. Funguje to presne tak idiotsky, ako u Megane IV RS, ked mate nieco na mieste spolujazdca a obchadzate auto s vypnutym motorom a klucom v kapse okolo kapoty, niekde u praveho svetla sa auto zamkne. Ak auto obchadzate okolo kufru, nezamkne sa. Upraveno 22. listopadu 2020 uživatelem koveras Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 Mně je třeba uplně u pr... jestli se auto zamkne u pravýho předního nebo levýho zadního světla, když mám v kapse kartu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koveras Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 Mne fakt nie, ked si potrebujem vyzdvihnut nieco zo sedadla spolujazdca, neskutocne ma to iritovalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 22. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2020 A proč, stejně musíš vzít za kliku, abys otevřel dveře, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Srnka Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 V 19. 11. 2020 v 16:27, Andrew napsal: Pánové, nemáte tady někdo dobrého známého v nějakém BMW servisu (nejlépe autorizák, nebo něco lepšího, šikulu z garáže prosím ne). Potýkám se s nějakými problémy a rád bych aby se tomu někdo opravdu věnoval... vysvětlím po SZ/telefonu. Jsem sice z Prahy, ale může být celá ČR. Díky V Prahe určite Snejk a potom JaraX pri Olomouci, ale ten robí iba benzínové. Asi dvaja naj v ČR na BMW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p3k Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 (upraveno) všechno zlé je na něco dobré zajímavý příběh Upraveno 23. listopadu 2020 uživatelem p3k Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 A PČR zas nic, jak nejde o měření za křovím před koncem obce, tak jsou v háji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajaj Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 a co přesně si očekával? Už že nasadí psovoda s vrtulníkem kvůli ukradenýmu autu, mi osobně přijde přehnaný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 Já právě čekal, že když už nasadí takové prostředky, že z toho něco bude. Že vrtulníkem s termovizí a čoklama nechytnou dvě čórky někde v poli je slušná mamlasovina. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajaj Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 takhle se na to dá dívat. To je pravda. Já měl z tý odpovědi pocit, že udělali málo. Nadruhou stranu, když pes ztratí stopu, tak těžko asi vyčítát psovodovi, že stojí za starou bačkoru. Mě spíš překvapilo, že kvůli jednomu auto (kolik se jich ukradne průměrně za den?) udělali manévry, jak kdyby utekl Kájínek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 Někoho honit a v lepším případě dohonit (což bohužel ještě vůbec nic neznamená) je jedna věc, druhá věc je mu to dokazovat a dokázat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 Tak zrovna v tomhle případě měli vzácnou příležitost zároveň "dohonit" i "dokázat" - a to jen díky majiteli, kterého ve finále ještě obviní z obecného ohrožení, protože "umožnil odcizení potenciálně nebezpečného vozidla" = past Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 V 20. 11. 2020 v 8:47, dawe009 napsal: Jasně že může, když to napíšeš takhle, nemám s tím zadnej problem. Navíc co si budeme povídat, kazdej bude protezovat víc to, co má doma nebo k čemu má blízko. Upřímně nevím, proč to jiné značky nemaj. Jak jsem psal, bude v tom nejspíš hrát nějakou roli bezpečnost. Resp. ta možnost vlezt do auta dřív, než se zamkne atp. Mě třeba štve, že el. kufr si na dálku otevřu..prichazim na parkoviště s nákupem nebo nesu tašky z baráku. Ale už si ho na dálku nezavřu. Jakmile nemáš auto na dosah, můžeš mackat tlačítko jak magor a nic. Vysvětlení je, ze zavirajici dveře muzou zranit dítě a ty, když seš dal od auta, tak tomu nezabráníš. Možná se někdy něco takového jednou stalo, možná ani ne a přesto to nejde a pokaždý musíš přijít úplně k autu, abys ten kufr zavřel. Přitom těch situaci, kdy by se mi to hodilo bylo už spousty. Dřív u Lexusu to normálně šlo (nevím, jestli ještě i teď, když už se v Evropě prodává víc než dříve, ale šlo). Zkratka určitě budou nějaký rozdíly Evropa - Japonsko - Amerika. Tak to já vím odpověď, na obojí. 1. Šahací Keyless u VW - myslím, že to vyplývá z toho, jak jsou ta značka celkově konzervativní. Je to auto pro páprdy, páprda si prostě chce sáhnout (na kliku, pánové, než se zase rozohníte), co nejde ošahat, to neexistuje. Vždyť to je vidět i v tom interiéru, všechno je velké, otáčecí, obrovské číslice, knoflíky při používaní lupkají nahlas a klíčem se dají roztloukat ořechy a lebky nájezdníků. Ale to je jen moje domněnka. 2. Zavírání zadních dveří - tak to vím ale s jistotou, jako všichni řidiči Čičin. Je totiž před zavřením nutno vyhrabat sníh. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 23. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2020 V 20. 11. 2020 v 8:28, uff napsal: Jojo, zminil jsem koncern jehoz infotainment se vsude adoruje (a je I za me mimochodem velice dobre resenej) a presne jak pises, bude to naprosta hracka udelat. Jinak popravde nevim, kdo to pouziva a cekal jsem to u vic vyrobcu… Tak mi ale vysvetli (obrazne, chapu, ze nevis, at me zase nechytas za slovo), proc to ostatni nedelaji, osobne s tim mam nejlepsi zkusenosti a nepamatuju, ze by to zahaprovalo. Mozna se tak da lip do auta dostat, kdyz se zlodej prikrci a pri odchazeni pootevre dvere spolujezdce. Holt v Japonsku se asi tolik nekrade. Fiata mi radost dela, o tom zadna. Stejne jako ty tri miaty pred ni. Za me no flame, snad clovek muze poukazat na nejakou nedokonalost z jeho pohledu @dawe009 Zase na druhou stranu - u Mazdy nestačí vzít za kliku při odemykání, musí se zmáčknout čudlík na klice a pak teprve otvírat klikou. U VW je to naopak, otvírá se rovnou a dotýká se škvírky při zamykaní. Takže to není bezdotykové ani v jednom případě. Čili za mne je MAZDA:VW v tomto fifty:fity. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se