Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník kupec

Ja jazdím na

 

Nissan Qashqai 2.0 dci. rok výroby 2008.

Mám v poslednej dobe problém štartovanie v zime. Vymenil som palivový filter, dal som tam aditíva. Ako náhle sa ochladí okolo 0 stupňov, tak mi to štartuje až na tretí krát.

Mal som to aj v autorizovanom servise, ale podľa nich je to všetko v poriadku. Má z Vás niekto podobné skúsenosti?

Upraveno uživatelem kupec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělalo i úplně nového auta(servis stejná reakce). Ted ti ,ale neporadím prodal jsem ho. Myslím si, že je to ale obecně problém techto cdi manželce to dělá i ford.

Ja jazdím na

 

Nissan Qashqai 2.0 dci. rok výroby 2008.

Mám v poslednej dobe problém štartovanie v zime. Vymenil som palivový filter, dal som tam aditíva. Ako náhle sa ochladí okolo 0 stupňov, tak mi to štartuje až na tretí krát.

Mal som to aj v autorizovanom servise, ale podľa nich je to všetko v poriadku. Má z Vás niekto podobné skúsenosti?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jazdím na

 

Nissan Qashqai 2.0 dci. rok výroby 2008.

Mám v poslednej dobe problém štartovanie v zime. Vymenil som palivový filter, dal som tam aditíva. Ako náhle sa ochladí okolo 0 stupňov, tak mi to štartuje až na tretí krát.

Mal som to aj v autorizovanom servise, ale podľa nich je to všetko v poriadku. Má z Vás niekto podobné skúsenosti?

 

No normální mě to nepřijde. Mám 15 let starýho medvěda 220 CDI najeto přes 200000km a chytá perfektně ať je -10 nebo 0. Aditiva nedávám. Filtr je rok starej. Tankuju jen u Shellu. Akorát před rokem jsem řešil padání nafty. když auto stálo delší dobu, tak jsem musel jsem dýl točit než to chytlo. Byla netěsnost na hadičkách. Po výměně hadiček bez problémů.

 

 

Jen doufám ,že jsem to teď nezakřikl a něco se nepos....e :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě to bude ono medvěd je medvěd a motor v qq dělali páni co papají žáby :)

No normální mě to nepřijde. Mám 15 let starýho medvěda 220 CDI najeto přes 200000km a chytá perfektně ať je -10 nebo 0. Aditiva nedávám. Filtr je rok starej. Tankuju jen u Shellu. Akorát před rokem jsem řešil padání nafty. když auto stálo delší dobu, tak jsem musel jsem dýl točit než to chytlo. Byla netěsnost na hadičkách. Po výměně hadiček bez problémů.

 

 

Jen doufám ,že jsem to teď nezakřikl a něco se nepos....e :)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kupec

Právě to bude ono medvěd je medvěd a motor v qq dělali páni co papají žáby :)

 

 

Motor tam je vyrobený v Renaulte a auto sa skladalo vo Veľkej Británii.

Ale je dosť možné že to môžu robiť aj tie hadičky , tá netesnosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj. já s qq jinak žádný problém neměl(krom jedné automatické regenerace filtru pevných částic jelo chvíli v nouzovou režimu). Toto bych přežil. Je to super auto a i se drží v ceně jako ojetina se mě zdá.

Motor tam je vyrobený v Renaulte a auto sa skladalo vo Veľkej Británii.

Ale je dosť možné že to môžu robiť aj tie hadičky , tá netesnosť.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kupec

jj. já s qq jinak žádný problém neměl(krom jedné automatické regenerace filtru pevných částic jelo chvíli v nouzovou režimu). Toto bych přežil. Je to super auto a i se drží v ceně jako ojetina se mě zdá.

 

 

Ten filter pevných častíc sa mi zanesie tak 2 krát do roka, je to spôsobené tým, že keď jazdíš po meste 50 - 60 km/h tak sa ti zanesie. Vtedy treba prejsť min. 28 km pri rýchlosti min. 80km/h a prestane ti kontrolka svietiť.

Inak ďakujem ti pekne za postrehy na qq.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodilo by se to možná do vlákna co mě potěšilo, ale budiž - dnešní cca půl hodinka s Mazdou CX-5 2,0 benzin, 4x4 6°automat. Jak jsem SUV nikdy moc nemusel tak tohle auto mě fakt dostalo, vynikající nastupování a výhled, tichoučký motor, uvnitř hafo místa, spotřeba pod 7 litrů, živé, pohodlné, fakt super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sibiř: jj velmi sympatickej stroj, já SUVčka nikdy moc nemusel ale tohle příjemně překvapilo, parádně se do toho leze, uvnitř místa dost, vzadu lepší než naše rodinná Laguna II. Předváděčky momentálně k dispozici jsou dvoulitr benzín, automat v plné palbě (nejvyšší výbava + navigace a střešní okno). Automat řadí rychle nahoru, po městě drží otáčky pod 2000/min, přišlo mi že když to chci víc točit tak se tak musím překonat větší odpor na plynu do cca 2,5 tis. a pak se ochotně točí dál, nevím možná je to nezajetým autem nebo jen neumím jezdit s automatem (nicméně se mi na něj zvykalo hezky, po přesednutí do mého auta mně kvedlání při průjezdu křižovatkou Merhautova X Provazníkova najednou nějak nebavilo Posted Image). Při srovnání s Lagunou drží líp stopu, a na můj vkus to není žádnej kostitřas. Odzkoušeno u Balvína v Brně.

 

P.S. moc se mi líbil volant, malej pruměr, silnej věnec, moc příjemně padne do ruky, až jsem si vzpomněl na BMW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sibiř: jj velmi sympatickej stroj, já SUVčka nikdy moc nemusel ale tohle příjemně překvapilo, parádně se do toho leze, uvnitř místa dost, vzadu lepší než naše rodinná Laguna II. Předváděčky momentálně k dispozici jsou dvoulitr benzín, automat v plné palbě (nejvyšší výbava + navigace a střešní okno). Automat řadí rychle nahoru, po městě drží otáčky pod 2000/min, přišlo mi že když to chci víc točit tak se tak musím překonat větší odpor na plynu do cca 2,5 tis. a pak se ochotně točí dál, nevím možná je to nezajetým autem nebo jen neumím jezdit s automatem (nicméně se mi na něj zvykalo hezky, po přesednutí do mého auta mně kvedlání při průjezdu křižovatkou Merhautova X Provazníkova najednou nějak nebavilo Posted Image). Při srovnání s Lagunou drží líp stopu, a na můj vkus to není žádnej kostitřas. Odzkoušeno u Balvína v Brně.

 

P.S. moc se mi líbil volant, malej pruměr, silnej věnec, moc příjemně padne do ruky, až jsem si vzpomněl na BMW

 

Rád slyším pozitivní dojmy, uvažujeme o novém autě pro přítelkyni a tohle je kandidát, jen teď vůbec nemám čas se na to dojít podívat a domluvit si předváděčku. Druhý na seznamu je Mitsubishi ASX. A nedávno si sedla do imprezy WRX a o ničem jiném nemluví, takže je ve hře starší wrx.... Moc z toho nejsem nadšenej protože se ráda nechá unést a nadšení občas přebije pud sebezáchovy (nejen v autě :-)

Ale i tak se zeptám, mám se 2-3 roky starýho WRX bát? Ptám se hlavně kvůli turbu, pokud nebylo dochlazovaný po dojetí.... Nevíte jestli to má turbo chlazený vodou? I když to stejně po chcípnutí motoru asi moc nepomůže....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejaky zkusenosti s BMW 325(x)d predchozi generace? Koukam ted na jeden kousek, rocnik 2007, celkem se mi libi... Tak me zajima, jestli jsou nejaky zasadni duvody, proc ano, pripadne proc rozhodne ne...

 

Mel jsem 330XD 2007 a nereknu ti krivyho slova, jede to jak pila, zere to tech devet, hezky, libivy, slusnej kufr, ne moc mista vzadu, ale to me coby ridice netrapi :) Mel jsem to od 10tis km (predvadecka) do 120 tis km, pak se prodalo a koupila se X5..

 

Rád slyším pozitivní dojmy, uvažujeme o novém autě pro přítelkyni a tohle je kandidát, jen teď vůbec nemám čas se na to dojít podívat a domluvit si předváděčku. Druhý na seznamu je Mitsubishi ASX. A nedávno si sedla do imprezy WRX a o ničem jiném nemluví, takže je ve hře starší wrx.... Moc z toho nejsem nadšenej protože se ráda nechá unést a nadšení občas přebije pud sebezáchovy (nejen v autě :-)

Ale i tak se zeptám, mám se 2-3 roky starýho WRX bát? Ptám se hlavně kvůli turbu, pokud nebylo dochlazovaný po dojetí.... Nevíte jestli to má turbo chlazený vodou? I když to stejně po chcípnutí motoru asi moc nepomůže....

 

ty vole, WRXo zere travu kolem silnice a servisni interval je tusim 7000km. nejsem si zcela jistej, plete se mi to s Evem, rozvody se tam delaly snad kazdejch 15tis km.. My resili SUV pro drahou polovicku, ve hre bylo ASX a Qashqai a nakonec to vyhrala CRV. Nicmene jeste nebyla ta Mazda, ta je hodne fajn zvenku i zevnitr. Ale nejel sem s tim, tak to nedokazu posoudit.. Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty vole, WRXo zere travu kolem silnice a servisni interval je tusim 7000km. nejsem si zcela jistej, plete se mi to s Evem, rozvody se tam delaly snad kazdejch 15tis km.. My resili SUV pro drahou polovicku, ve hre bylo ASX a Qashqai a nakonec to vyhrala CRV. Nicmene jeste nebyla ta Mazda, ta je hodne fajn zvenku i zevnitr. Ale nejel sem s tim, tak to nedokazu posoudit..

 

Nezaměňovat WRX versus STI. WRXo je "měkota", rozvody se dělají IMHO v 80 tisících, olej předepsanej každejch 10 tkm. STI má olej stejně, rozvody snad po 50 tkm, nepamatuju si to přesně.

 

Jinak STI jsem taky zavrhnul, protože kromě poslední generace, která umí se sebezapřením a neskutečně jemnym řidičem jezdit za 9 litrů, se pod 12-13 člověk nedostane ani náhodou. Max dálky kolem stovky se dají za 10. WRX je na tom mírně lépe, ale opravdu jen mírně. Obecně bych prezu jako daily drivera nechtěl ani náhodou - jako víkendovou hračku na zabití se na okreskách ale jo.

 

A bát se toho - tyhle auta mají těžkej život obecně, je to vyhraněná skupina, kterou si lidi kupujou právě proto, aby v tom kravili. Naštěstí WRXo není tak hardcore stroj, zato ovšem trpí zásahama majitelů, kteří se z něj snaží udělat STIčko. A najít neupravenej kus v originálním stavu je prakticky nadlidskej úkol.

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...