Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

sibirnaya - je taka hlupa ekonomicka poucka ze ked stojis na mieste, tak Ta ostatny predbehnu... nemohli ostat len pri 911

 

Svet sa globalizuje, ostanu 3-4 velke automobilky ktore budu mat v portfoliu mnoho znaciek od "trabanta" po "Rols".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se zdá, že Porsche to teď definitivně přesralo tim Macanem - malý SUV s 2.0 tdi motorem už je fakt nehodný značky - ve smyslu, že kdybych vybíral (jakože nikdy bohužel nebudu) pěknýho drahýho sporťáka jako je 911 (nemluvě o supersportech typu 918), Porsche prostě vyřadim jakožto masovku, který jde čistě a jenom o prachy. Dvoulitrovej diesel, sakra:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže vývoj 911 je tak nákladný, že jsou u Porsche rádi, že se zaplatí. Ona samotná koncepce není zrovna ideální a vyladit jí tak, aby fungovala jinak než "widow maker" z 80. let vezme hodně úsilí. Navíc pořád musí držet cenu na uzdě, jelikož zdražením by se dostali do poměrně jiné ligy. Nové modely byly logickým vyústěním = použili vyvinutou techniku a narvali ji do moderní záležitosti. Hodně lidí o tom mluví že ekonomicky je Cayenne zachránil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já měl RS v benzínu a kolega v dieslu, on jí má do teď já benzin prodal už loni, ale ne proto že bych byl nepsokojený, prostě po 3 letech měním auta, ale kolegovi na dieslověm RS odešla váha vzduchu, turbo, převodovka a nevím co ještě

 

Pro mě má prostě benzín hezcí zvuk, lepší jízdní projev, ale myslím, že primárně mám vůči dieslu averzi, takže teď když jsme viděl novýho allroada v dieslem co má přes 300 koní, tak jsme si říkal, kurva, to je zajímavý:smile_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není prý,to tak je.Nissan se spojil s Renaultem,takže tradiční čistá Japonská práce je v rici a je z toho docela drahý Renault se značkou Nissan,takže bacha na to a pokud Nissana,tak pouze starší ročník,což je ale tobě k ničemu.Těchto spojení japonských automobilek je ale,bohužel,víc.Pokud se nepletu,Mazda se "spojila" s Fordem,což není taková katastrofa jako ten Nissan s Renaultem.Mám dojem.že jediní čistí japonci (nepleť si s výrobou,ta je po celém světě) je Toyota a Subaru.Mitsubishi se chtělo kdysi spojit s Citroenem-Peugeotem,nevím,jak to tehdá dopadlo.Před pár lety jsem se o to hodně zajímal,protože jsem jen pro japonská auta (prostě jim důvěřuju) už jen kvůli pocitu.Bohužel,tak jako ve všech oborech,i kvalita osvědčeného už není co bývala.Když si vezmu "japonské" značky,nejvíc věřím Toyotě,Hondě,Subaru,Mazdě a i Mitsubishi,které vlastním,akorát teda starší kousek,ale co jsem na foru Mitsubishi,kvalita tam pořád je a Mitsubishi bych bral taky.......

 

 

 

Spojení Mitsu - PSA bylo v plánu ale sešlo z toho a pravděpodobně se bude spolupráce utlumovat, Mitsubishi frantíkům dodalo know-how na SUV (C-Crosser/4007 je jen přeznačkovaný Outlander) a na oplátku do Outlandera dostali francouzské diesly, jenže pak přišli se svým MIVEC dieslem a ten od francouzů nebyl potřeba, ASX stejný případ, jenže tam se francouzský motor pod značkou Mitsu nikdy nemontoval. A elektromobily PSA C-Zero/Ion byly taky jen přeznačené Mitsu IMiev, navíc tenhle projekt taky skončil Co šlo opačným směrem, mimo těch 2.2 HDI do Outlandera, nevím. Nevím jestli mezi ty čisté japnoce nepatří i Honda. A perlička bez záruky na závěr, někde jsem četl, že jedinné dvě automobilky vyrábí pro své diesly vlastní turba. Toyota a Mitsubishi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojení Mitsu - PSA bylo v plánu ale sešlo z toho a pravděpodobně se bude spolupráce utlumovat, Mitsubishi frantíkům dodalo know-how na SUV (C-Crosser/4007 je jen přeznačkovaný Outlander) a na oplátku do Outlandera dostali francouzské diesly, jenže pak přišli se svým MIVEC dieslem a ten od francouzů nebyl potřeba, ASX stejný případ, jenže tam se francouzský motor pod značkou Mitsu nikdy nemontoval. A elektromobily PSA C-Zero/Ion byly taky jen přeznačené Mitsu IMiev, navíc tenhle projekt taky skončil Co šlo opačným směrem, mimo těch 2.2 HDI do Outlandera, nevím. Nevím jestli mezi ty čisté japnoce nepatří i Honda. A perlička bez záruky na závěr, někde jsem četl, že jedinné dvě automobilky vyrábí pro své diesly vlastní turba. Toyota a Mitsubishi.

 

A ja jsem si rikal,ze je divne,ze by ten crosser byl skoro stejny jak outlander,tak ted uz je mi to jasny:-).Mimichodem to ASX se mi hodne libi a prijde celkove hodne povedene.jake jsou zkusenosti majitelu zatim nevim,ale auto je to nadherne.Asi mas pravdu,ze i Honda je zrejme cisty japonec,ale jisty si nejsem.

Upraveno uživatelem Marfael
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno podle mě živí Porsche všechny auta. 911 je živí zjevně docela dobře. Cayenne a Panamera určitě taky dobře. A nutno poznamenat, že ty auta nešidí. Nevím jak jsou nakoko motory, ale celkové provedení interiéru, materiály a dizajn (dizajn jako dizajn ne jako špatně aplikovaný pojem pro vizuální vjem) je jiná liga než drtivá většina ostatních producentů aut. A to mluvím z vlastní zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno podle mě živí Porsche všechny auta. 911 je živí zjevně docela dobře. Cayenne a Panamera určitě taky dobře. A nutno poznamenat, že ty auta nešidí. Nevím jak jsou nakoko motory, ale celkové provedení interiéru, materiály a dizajn (dizajn jako dizajn ne jako špatně aplikovaný pojem pro vizuální vjem) je jiná liga než drtivá většina ostatních producentů aut. A to mluvím z vlastní zkušenosti.

 

Člověče a to právě nikoliv.

Zkus se mrknout, kolik prodalo Porsche 911, než přišel Cayenne a jak na tom firma byla.

Cayenne je v podstatě zachránil a dokonce jim i umožnil, že se pokusili pohltit VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomu ja proste neverim. kdyz ses dostatecne exkluzivni, vydrzis jen s jednim segmentem. ale musis si udrzet ten punc jedinecnosti.

 

Pravda je, že to asi jde - viz. třeba Pátek s Filipem. Taky nedělají hodinky za uprděných 100 litrů pro socky, ale drží si jen ten svůj TOP segment.

 

Ale pak je tady Rolex (ten bych přirovnal k Poršákovi) - modely v různých segmentech, divný novinky (takovej ten ošklivej model s kalendářem - Sky Dweller), vybere si každej, nejlevnější model je relativně dostupnej a vydělávají jako kráva.

 

Obě cesty mají něco do sebe, ale radši bych byl akcionář Rolexu, než Pateku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to spis omega ma takovej rozptyl, nebo tag heuer, a jeste delaj mobily, brasny, bryle atd.. ad porsche, meli sme prvniho cayenna trineco beneli v automatu, a bylo to zoufaly auto. zralo to asi 15l/100km, moc to nejelo, furt se to sralo, servis v CR jen praha, a to jeste zoufalej - napriklad pri druhe navsteve meli porouchanou diagnostiku, ze bude funkcni ak za dva tydny, a pak rikaj - ale vy ste z brna, tak jezdete do vidne, dyt to mate bliz, ne?

 

ad 911 - podle me proste kdyby to delali poradne, nedelali picoviny, tak se mohli v klidu zivit 911kama jako do nedavna. kdyz to slo tolik let, nevim, proc by to najednou nemelo jit. 911 byla vzdy synonymem kvality a sportovni jizdy na urovni - a to po celym svete.. nerikam, ze cayenne je krok vedle, nebo chyba, ale rikam, ze tohle by jim taky vyslo.

 

edit: cayenne si lidi vetsinou nekupujou kvuli jizdnim kvalitam, ale kvuli tomu, ze je to porsche :(

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ja jsem si rikal,ze je divne,ze by ten crosser byl skoro stejny jak outlander,tak ted uz je mi to jasny:-).Mimichodem to ASX se mi hodne libi a prijde celkove hodne povedene.jake jsou zkusenosti majitelu zatim nevim,ale auto je to nadherne.Asi mas pravdu,ze i Honda je zrejme cisty japonec,ale jisty si nejsem.

 

Na ASX jsme koukali v širším výběru coby první auto do rodiny, sympatické auto, diesel fakt dobrý, celkem pohodlné auto, otázka co spolehlivost, (DPF,....), jen kdo chce naftu musí brát 4x4, naopak kdo cjhe benzín tak pouze 4x2, no nakonec jsme ho nevzali, objevila se dobrá nabídka na Verso a bylo rozhodnuto. Mimichodem to Verso jako jedno z mála nových aut nemá stop-start systém clap.gif, ASX už ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ASX jsme koukali v širším výběru coby první auto do rodiny, sympatické auto, diesel fakt dobrý, celkem pohodlné auto, otázka co spolehlivost, (DPF,....), jen kdo chce naftu musí brát 4x4, naopak kdo cjhe benzín tak pouze 4x2, no nakonec jsme ho nevzali, objevila se dobrá nabídka na Verso a bylo rozhodnuto. Mimichodem to Verso jako jedno z mála nových aut nemá stop-start systém clap.gif, ASX už ano.

 

Takže vidím,že máš stejně japonské zaměření jako já,buď japonec,nebo nic:-).A verso běží dobře,bez problémů?Kupovals nové,nebo jeté?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakt? podla mna, ked to cele padne (stredna vrstva), tak rolex dostane poriadne cez drzku. klientela pre patek sa naopak vzdy najde..

 

Když přijde Rolex o polovinu zákazníků, furt bude v pohodě.

Pokud by jich odepsal polovinu Patek, tak si nejsem jist, jak na tom bude.

 

Ale jinak je mi to jedno, nemám akcie ani Rolexu, ani Pateku :D

A navíc jsem i špatná cílová skupina - jezdím v nudným dieselu se 160 koňama a spotřebou 6,5 litru, takže můj názor na Rolex X Patek je neobjektivní :)

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jenže nedělat blbosti je u Porsche docela problém, když první blbost udělali před 40 lety když začli stavět sportovní auto podle kladiva :-) 911 mám hodně rád, ale od modelu 993 už není směr, kam tu káru dál vylepšovat (Start stop, elektronický posilovač apod. co předvedli u nové 991 to auto akorát degraduje :-().

 

Za mě je jen dobře že se objevila i jiná auta. Takový fanoušek co má na víkendy 911 v garáži jí rád doplní Cayennem či pannamerou - už je pro to že to jsou dobře udělané auta s moc povedeným interiérem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vidím,že máš stejně japonské zaměření jako já,buď japonec,nebo nic:-).A verso běží dobře,bez problémů?Kupovals nové,nebo jeté?

 

Verso kupovali naši coby rodinné auto, já jako chudý student mám Lancera (r. v. 1992, holt už má nárok na nějakou tu vylomeninu, ale furt dobrý). Verso jsme dovezli minulý týden, nové, mají na skladě poslední zásoby před faceliftem, takže už se nedalo nic zadávat do výroby, zase na tom byla slušná sleva, takže spokojenost, jezdí to krásně.

 

 

edit: fotka

post-12657-008948100 1348088035.jpg

Upraveno uživatelem honzyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to trochu off topic, ale souvisi to. jak jsem si precetl, auto s isofixem poznam tak, ze ma nasite isofix cedulky u sedacky. mam bmw 1 (2007) a pani se rozhodla, ze by se ji to libilo nicmene tam isofix neni. ale jsou tam jakasi navarena "oka". to je tzv isofix priprava? musi se dokoupit nejaky adapter nebo to je uplne neco jineho? diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...