Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Teď jsem si vlastně uvědomil, že mám tempomat s brzdným účinkem, to bylo za příplatek vlastně. Ten obyč umí jen zvyšovat rychlost nahoru, k té nižší jen doklouzat, ten s brzdným učinkem je nějakým způsobem spřažen s brzdama, takže si páčkou můžu navolit i rychlost dolů a samo si to přibrzdí. Ale to já jen tak...

 

Já prostě jen, že jsem se s tím nikdy nesetkal, že by ten tempomat byl napojený na další asistenty a v mém případě tedy když se najelo do břečky, tak dostal impulz od ABS/ASC čidel, že se něco děje a deaktivoval se (ale nebrzdil, prostě jen jako bych ho vypnul), na iDrivu mi to vyhodilo liebesbrief přes celý displej a tempomat nešel zpět zapnout, než čidla opět vyhodnotila, že už se nic neděje...

No tady ti problikne, nebo se rozsvítí žlutý trojúhelník.

Odesláno

A jak se stanovuje taková reálná cena? Podle mě je reálná cena ta, za kterou se něco prodává, tak mi přijde trochu mimo před zahájením prodeje mluvit o nereálné ceně, a mimo jiné, historicky je to nejlevnější Octavia s největší výbavou, zkus si to porovnat.

 

benchmark je pro me napr. mondeo, kde dostanes za stejne penize vyrazne vic muziky... mondeo je sice krabice, ale ten 2013 model uz vypada trochu obstojneji...

Odesláno

Já si pořád myslím, že koncern prostě nepustí do Škody výrobu designově pořádného auta, která by vypadalo lépe než VW, bohužel.

 

Třeba tahle studie nebo tahle

Odesláno

Já si pořád myslím, že koncern prostě nepustí do Škody výrobu designově pořádného auta, která by vypadalo lépe než VW, bohužel.

 

Třeba tahle studie nebo tahle

A já myslím, aniž bych chtěl štvát, nebo provokovat :) že škodovka zůstane škodovkou i kdyby ji pozlatili. Prostě lidové chrastítko. Zamlada jsem měl několik škodovek a ty nové se zpracováním moc neliší. Onehdá jsem potřeboval dojet do Mnichova pro díly na bmw a od kamaráda jsem si půjčil ochcávku 1.9 a dodnes na to vzpomínám :) . Ruce stále zalomený pod palubkou, abych odstranil všelijaké chrastivé zvuky, hučení ze všech stran, v motoru jsem slyšel skoro každý venti :) a po 400 km jsem byl utahanej jako kdybych projel celou evropu. Podotýkám, že to nebyla žádná vyrajtovaná hajtra - najeto 80 tis. Za mě škodovku nebrat.

Odesláno

Tak k té předešlé diskuzi - kdo by si koupil oktu za 800k - já tam mám 2.0 PD, DSG, okna v elektice, 2zónová automatická klima, vyhřívaný sedadla, koženej volant s multifunkcí, tempomat, xenony, "sportovní" tlumiče, byly tam 17ky kola ale to byly hrozné rány, teď tam jsou 15ky.

Mám tam cca 140k, na autě nebyl (mimo kuny, které chutnaly káble) žádný problém, teď mi začal cvakat větrák klimy ale jinak auto nevrže, neklepe...kdyby tam byla kůže tak jsem absolutně spokojenej. A jsme teda první majitelé.

 

A ohledně úspornosti tempomatu - za mě teda opravdu spořit dokáže. Když jedu 110tachometrovejch mimo vesnice a 60tachometrovejch ve vesnici, sleze mi spotřeba za 40km pod 5 litrů. Když jedu přes 100km tak tam mám asi 4,5. Z větších kopců vyřazuju.

Odesláno

A já myslím, aniž bych chtěl štvát, nebo provokovat :) že škodovka zůstane škodovkou i kdyby ji pozlatili. Prostě lidové chrastítko.

 

Prosím tě a který auto za stejný peníze jako třeba Oktávka je výrazně lepší?

Můžeš mi uvést pár příkladů, abych věděl, co máme do firmy kupovat?

Odesláno

Prosím tě a který auto za stejný peníze jako třeba Oktávka je výrazně lepší?

Můžeš mi uvést pár příkladů, abych věděl, co máme do firmy kupovat?

 

podstany jsou TCO a ne porizovaci cena ;)

nakup + provoz + servis - prodej

...a tady musi treba blbej ford vychazet lip.

 

nebo pokud jsou duelzity i jiny parametry, nez usetrit na krev tak toyota, mozna honda (ale tu ted moc nesleduju)

Odesláno

podstany jsou TCO a ne porizovaci cena ;)

nakup + provoz + servis - prodej

...a tady musi treba blbej ford vychazet lip.

 

nebo pokud jsou duelzity i jiny parametry, nez usetrit na krev tak toyota, mozna honda (ale tu ted moc nesleduju)

 

A z jakých čísel vycházíš, když tedy například ten Ford vyjde líp, znamená to tedy, že nákupní cena je výrazně nižší, stejně tak provoz a servis jsou výrazně levnější a nakonec na tom ztratíš při prodeji mnohem méně? Nějak tomu nevěřím...

Odesláno

podstany jsou TCO a ne porizovaci cena ;)

nakup + provoz + servis - prodej

...a tady musi treba blbej ford vychazet lip.

 

nebo pokud jsou duelzity i jiny parametry, nez usetrit na krev tak toyota, mozna honda (ale tu ted moc nesleduju)

 

Tak to by mě teda zajímalo, kolik ušetříš na vybaveném focusu proti oktě, případně kolik ušetříš na provozu, když si dvoulitr vezme max 5 litruch.

 

Pokud se bavíme o základních verzích, tak focus stojí 321k s 1.6 duratec, 63kw, pětikvalt. Je tam manuální klima, palubní počítač i rádio.

A kolik má focus objem kufru? 316 litrů - proti 590 v oktě.

Pokud by si chtěl kombíka, už ho nekoupíš se základnim motorem (respektive ano, ale né v 63kw) ale musíš připlatit - dostaneš 77kw a dáš 460 tisíc.

Odesláno

Ono o co je koncern drazsi na vstupu o to se pak lip proda, a ze by mel ford o tolik levnejsi servis + ND to se mi nezda ...

Odesláno (upraveno)

Prosím tě a který auto za stejný peníze jako třeba Oktávka je výrazně lepší?

Můžeš mi uvést pár příkladů, abych věděl, co máme do firmy kupovat?

Já nechci doporučovat žádný auto ani tady dělat reklamu. To je prostě jen můj názor.

Upraveno uživatelem jirka404
Odesláno

Dělat tady reklamu? To si děláš srandu? :D

 

Já bych teda konkrékrétní model rád zvěděl - pokud to nebyl výkřik do prázdna.

Odesláno

podstany jsou TCO a ne porizovaci cena ;)

nakup + provoz + servis - prodej

...a tady musi treba blbej ford vychazet lip.

 

nebo pokud jsou duelzity i jiny parametry, nez usetrit na krev tak toyota, mozna honda (ale tu ted moc nesleduju)

 

Každý má iné priority, prečo si to auto kupuje...

 

Pre niekoho imidž, pre niekoho spotreba, pre iného zase obstarávacia cena, ďaľší/ďaľšia zase pozerá po farbe, niekto si vyberá na základe vlastných skúseností so spoľahlivosťou....

Za mňa určite japonské automobilky, ako uviedol simon_magus.

 

NightinGale, na čo majú byť tie autá do firmy určené?

 

Na prevoz batožiny, alebo len do mesta, alebo na prepravu riaditeľov?

 

Nikto nikdy nemôže povedať, že jeho auto je úplne ideálne na všetko, lebo nie je...

 

 

Odesláno

Jiste ze to byl vykrik do prazdna. Jako jeden z mnoha na predchozich strankach

O co ti jde? Chceš zase vyvolat flame? Prostě jsem jen napsal, jaké mám zkušenosti se škodovkou, co si i ní myslím, že bych si ji nekoupil a to je vše. No a pokud považuješ za výkřik do prázdna bezpředmětnou debatu seš mimo.

Odesláno

Každý má iné priority, prečo si to auto kupuje...

 

Pre niekoho imidž, pre niekoho spotreba, pre iného zase obstarávacia cena, ďaľší/ďaľšia zase pozerá po farbe, niekto si vyberá na základe vlastných skúseností so spoľahlivosťou....

Za mňa určite japonské automobilky, ako uviedol simon_magus.

 

NightinGale, na čo majú byť tie autá do firmy určené?

 

Na prevoz batožiny, alebo len do mesta, alebo na prepravu riaditeľov?

 

Nikto nikdy nemôže povedať, že jeho auto je úplne ideálne na všetko, lebo nie je...

 

 

 

 

Obecně je pro každou firmu nejideálnější každé auto, které firma nemá, jinak řečeno žádné náklady a starosti, ale na co jsou auta určená také nemusí hrát až tak prim, to by ve většině firem stačila auta ve velikosti Smart, nebo těch blbostí, co se v nich jezdí od 15 let. Přidanou hodnotou může být i fakt, že dnes služební auto často kompenzuje část mzdy, je to nákladová položka, neplatí se z toho soc+zdrav a zaměstnanec je saturován také...

Odesláno

O co ti jde? Chceš zase vyvolat flame? Prostě jsem jen napsal, jaké mám zkušenosti se škodovkou, co si i ní myslím, že bych si ji nekoupil a to je vše. No a pokud považuješ za výkřik do prázdna bezpředmětnou debatu seš mimo.

 

 

Ono je to o víc pohledech, a životní úrovni, a taky preferencích, Ty třeba koncern nemusíš, nebo konkrétně octavii a proto na ní tak nahlížíš, já naopak jí rád mám a líbí se mi, kamarád má 530d, tuším 2009 a vržou mu jak sedačky, tak středovej panel i madla ve dveřích a to mám BMW fakt rád, může to být problém kusu a stejnou smůlu si mohl mít ty s tou oktou, s kterou jsi jel, v létě jsem jel s kamarádem do Brna, má vectru a 14 dní mě z ní bolely záda

 

 

nemá cenu se tu udivovat výbavama a porovnávat že přední sedák nečeho je o 15mm delší nebo širší, manželka má Kugu a sedáky jsou na mě dost krátké, otec mám X6 a výsuv předních sedaček nepoužívám, protože mi to nevyhovuje, všechno je to individuální

 

 

Odesláno

Ono je to o víc pohledech, a životní úrovni, a taky preferencích, Ty třeba koncern nemusíš, nebo konkrétně octavii a proto na ní tak nahlížíš, já naopak jí rád mám a líbí se mi, kamarád má 530d, tuším 2009 a vržou mu jak sedačky, tak středovej panel i madla ve dveřích a to mám BMW fakt rád, může to být problém kusu a stejnou smůlu si mohl mít ty s tou oktou, s kterou jsi jel, v létě jsem jel s kamarádem do Brna, má vectru a 14 dní mě z ní bolely záda

 

 

nemá cenu se tu udivovat výbavama a porovnávat že přední sedák nečeho je o 15mm delší nebo širší, manželka má Kugu a sedáky jsou na mě dost krátké, otec mám X6 a výsuv předních sedaček nepoužívám, protože mi to nevyhovuje, všechno je to individuální

No a vo tomto je :D . Já tady nikde neinzeruju čím jezdím, jen jsem napsal, že škodovka ne a je z toho zase aféra :) . Každý ať si jezdí, tím co mu vyhovuje. Osobně jezdím jen zadokolkama, nebo 4x4. Moje zásada je, že japonec mě nesmí do baráku :) ale, když potřebuju půjčím si subaru od souseda, který nic než japonce zase neuznává. Prostě ať si každý koupí to, co mu vyhovuje a hotovo.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...