Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj klucí!

Obracím se na zdejší nadšence automobilů s dotazem. Rád bych koupil auto. Moje stávající již nedostačuje a proto se začínám poohlížet po něčem jiném. Na značce mi až tak nesejde. Požadavky jsou následující: ojetina, kombík, ne moc drahý provoz (zejména případné opravy - přeci jen se jedná o jeté auto), palivo nerozhoduje. Rozpočet cca 150.000Kč.

Auto nemám na blbnutí, ale na ježdění na chalupu a na nákupy po Praze. Spousta známých doporučuje za ty prachy Fabku v kombíku, někteří Kiu Ceed. Jaké máte zkušenosti vy? Doporučte něco, po čem se začít poohlížet. Limit ale nechci přestřelit.

Budu vděčný za vaše rady a názory.

Odesláno

Škoda Octavia 1.9 tdi, Kia Ceed SW (nevim s cenou), Opel Astra kombík :) to by mohlo vyhovovat. Tipů je spousta, ale vždycky jde o to kdo s tim jezdil před Tebou, rsp. jak se o to auto staral a jak se k němu choval. Kdyby tyhle auta nevyhovali tak sem ještě napiš, zkusím dát další tipy.  Octávku i Astru doporučuji z osobní zkušenosti, Kiu/Hyuindai jen z doslechu :)

Ahoj klucí!

Obracím se na zdejší nadšence automobilů s dotazem. Rád bych koupil auto. Moje stávající již nedostačuje a proto se začínám poohlížet po něčem jiném. Na značce mi až tak nesejde. Požadavky jsou následující: ojetina, kombík, ne moc drahý provoz (zejména případné opravy - přeci jen se jedná o jeté auto), palivo nerozhoduje. Rozpočet cca 150.000Kč.

Auto nemám na blbnutí, ale na ježdění na chalupu a na nákupy po Praze. Spousta známých doporučuje za ty prachy Fabku v kombíku, někteří Kiu Ceed. Jaké máte zkušenosti vy? Doporučte něco, po čem se začít poohlížet. Limit ale nechci přestřelit.

Budu vděčný za vaše rady a názory.

Odesláno

Ahoj kolegové,

 

Nemáte někdo praktickou zkušenost s motory D5 120kW (r.v. 2005) od Volva? Mám možnost koupit hezkou S80 s nájezdem 180000km a trochu se toho commonrailu bojím, kdy přijdou na řadu vstřiky, čerpadlo atd..?

 

Klidně SZ, díky.

U nas ve flotile se jich vystridalo asi 30 ks za poslednich 8 let. A kluci rikali, ze ten petival je nesmrtelnej a jeden z nej naftaku ever. Vsechno prej na Volvu odejde, ale motor bude drzet. To byl taky duvod, proc jsem bral 2.4d (slabsi d5) jako family vagn namisto Mondea, Smaxe apod.

Odesláno

Díkes, asi ho zkusím, chvilku by ještě vydržet mohlo. Kdysi už jsem volvo měl, tak si zas na chvilku sednu do těch jejich fajnovejch sedaček...

Odesláno (upraveno)

Ahoj panove, mam dotaz na zajizdeni novyho auta, nikdy predtim jsem funglovku nemel. V navodu pisou jezdit mirne prvnich 500 km, jinak nic neni potreba. Zatim mam najeto cca 1200 km, prvnich par desitek km jsem to vzal opravdu polehoucku, obcas prislapnul v nizkych otackach, ted uz jezdim tak nejak normalne, ale porad to spis setrim, sem tam na par sek..d  do 4tis a zas klid. 

 

Je potreba to u dnesnich aut jeste resit? Mam to brat s 1200 km jako zajety auto a dal to neresit, nebo radsi jeste pockat 2-3tis. km nez to vic protahnu? 

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno (upraveno)

Zcela obecně, po najetý tisícovce bych se nebál auto normálně používat (samozřejmě pokud výrobce neříká něco jinýho), dokonce si myslím, že mu trocha zátěže jen prospěje. Čímž nemyslím cihlu na plyn a 200km v kuse maximálkou, ale to nedělám s žádnym autem:-).

 

Edit: teď jsem si vzpomněl na tátovýho nissana, kterej pod jeho vedením najezdil v zajížděcím-duchodcovskym-šetřícim režimu 15000km a pak se mu vůbec nechtělo tahat. Půjčil jsem si ho na cestu do holandska, ze začátku strašně žral a nejel a když jsem ho tátovi po návratu (cca 2000km) vrátil, náramě si liboval, jak najednou to auto hezky jede:-).

 

Edit 2: Hovořím  benzínech, o naftě nevím nic...

Upraveno uživatelem xjr1
Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

rozhodně počkat! cca 5tis je ideál zatím se to oplatilo Sprinter nám najel skoro 400tis(možná furt někde drandí) a to všem dou do háje tak do 200 ale třeba V-max po němec :evil: zkouším nejdříve po 10tis spíše později ona kolem 10-20 se stalila spotřeba a tam poznáš jak dobře se to zajelo třeba Santa fe 2,2CRDi do 5tis klídek spotřeba kolem 9-10dálky do 10 max 150km/h a jen občas do max jinak klídek spotřeba 8-10dálky a po 10 se ustálila na dálky kolem 7-11max(190 po bánech) asi tak muj názor

 

EDIT: Třeba na tom Sprinteru se motor zajel až po 25tis kdy se ustálila spotřeba 8-10 to je sakra fajn! 7G automat 125kw motor

Upraveno uživatelem Jagman
Odesláno

záleží co máš za káru, u 3 válce je to jinak a u 12ti taky. Jinak motory jsou už zajeté před tím než to dostaneš do ruky, ty spíš zajíždíš brzdy, spojku(min. 1500km), pneu (min. 500km).......

 

 

 

Dnes sem vytáhl svou starou rezatou paštiku na projížďku za Radiusem a jako na potvoru začne po 15 min prešet  :crying_anim:

 

mbhc.jpg

Návštěvník Jagman
Odesláno

to nám v MB říkali že motor je zajetej ale jak vysvětlit změnu chodu a rapidní klesnutí spotřeby až po 20-25tis?

Odesláno (upraveno)

Zcela obecně, po najetý tisícovce bych se nebál auto normálně používat (samozřejmě pokud výrobce neříká něco jinýho), dokonce si myslím, že mu trocha zátěže jen prospěje. Čímž nemyslím cihlu na plyn a 200km v kuse maximálkou, ale to nedělám s žádnym autem:-).

 

Diky, takhle nejak jsem si to myslel. Je to benzin, po tisicovce uz normalne (rozumne) jezdit a jak rikas, obcas to trosicku protahnout at nezlenivi, uvidim po par tisicich jestli si nejak zacne sedat spotreba. 

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno

Podle mých zkušeností si spotřeba sedne, ale ne moc, spíš bych to připisoval tomu, že si řidič zvykne na auto a auto zase na něj. Všechno je to dneska chytrý, řízení motoru i převodovky se přizpůsobuje stylu jízdy a tak...občas mu šlápnout na krk rozhodně neuškodí.

 

Jen pro zajímavost, za kolik jezdíš? Chvíli jsem o benzínovym jeepu přemejšlel, ale pak si vzpomněl, kolik mi žral Voyager a nějak mě ta chuť přešla...:)

Odesláno (upraveno)

Tátův miláček...

Upraveno uživatelem GSIA79
Odesláno

k tomu záběhu, někteří lidi mají zvrácené představy. Moc to nehonit pro ně znamená ve 30 km/h tam dát pětku a zásadně to netočit víc jak na 1500 otáček. V kopci držet tu pětku dokud člověk z těch otřesů nedostane bolestivé svědění konečníku a na klikovce se neudělají uzle. Znám případy kdy si takhle lidi z nového auta vychovali utrápeného ubožáka který jim žere neuvěřitelným způsobem. Jezdit normálně, nepřetáčet, nepodtáčet, což si myslím je důležitější, v kopci radši včas podřadit a šimrat to na střední otáčky než to rvát na pětku šestku s plynem na podlaze v otáčkách vhodných pro motor z ruskýho buldozeru.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...