bedja Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 ..je to samozřejmě asi i kusu jako takovém..máme dvě Octavie..jedna je na nic..pořád nějaký problém..a druhá má o 50sát víc najeto a v poho..tak asi tak.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 Nightingale: Kamarád měl dvě C5tky a byl hodně spokojenej, pak šel po nějaké neshodě s nimi do Fordu Mondeo?. V ADACu a DEKŘE to vychází jako pěkná jebka, ta C5 je skoro poslední, co se spolehlivosti týče Ale majitelé (a teď i ty) si na spolehlivost nestěžují.Nalákala mě na podvozek a taky cenu - z auta za cca. milion sleva maličko přes 30%. Což je hodně slušný.Tak uvidíme, půjdu do ní. Už jsem starej, bolí mě záda, potřebuju vzduchovej podvozek. Jako kluk jsem miloval XM. A starý DS. Prostě káry ála Fantomas C6 taky super. Ale jednak už se nevyrábí a druhak bych na ni stejně neměl.Pak jsem to přestal sledovat, frantíky jsem neřešil, ale teď mě ta jejich nabídka fakt zaujala.A s vrstvenýma sklama, který jsou za legrační příplatek, je v ní ticho jako v hrobě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 Já jsem nedávno náhodou viděl tenhle Jaguár XJ - moc pěkný služebák Diesel, automat, hezký a nezničený interier a v ceně Fabie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 Já jsem nedávno náhodou viděl tenhle Jaguár XJ - moc pěkný služebák Kde je slintající smajlík? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 Pánove opravdu Jágo f naftě? Však toto XJ i v benzínu skoro nic nežere naco naftu Hlíníková karoserie je fajn a duvod proč si ho nekoupím skoro každá nehoda je Totálka . ALe svezení je dotaženo skoro k dokonalosti ač takové té lumpovské povahy předchozích modelu zdaleka nedosahuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 Ano dělal se v naftě. http://cs.wikipedia.org/wiki/Jaguar_X350 Docela bych se v tom projel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 (upraveno) A já psal že ne? Prostě chrochtací kočka je jak chrochtací rolls vytrácí se veškerá podstata mrzí mě že sem se doho dožil EDIT: pro chronomag chrochtací jágo je jako Rolex s Etou Upraveno 11. února 2014 uživatelem Jagman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 11. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2014 Aha, díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SCIFI Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 někdy se tím projeď teoretiku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Proc by se tim mel projizdet? Jsou modely aut, do kterych nafta proste nepatri a X350 je urcite jedno z nich. Navic je snad jasny, ze Jagman je nadsenec a neni duvod se tady do nej navazet. Kdybys mel moznost jezdit dlouhodobe s V8 tak bych chtel videt, jak bys tu obhajoval nejakej starej diesel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Proc by se tim mel projizdet? Jsou modely aut, do kterych nafta proste nepatri .. To jsou sice takový hezký chlapácký řeči, ale vono Porsche bez Cayenne by už možná neexistovalo a Jaguár bez nafťáků taky ne.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 (upraveno) Kloubik: Dekuju Je to jen muj nazor na jednom srazu jsem mel moznost stim jet ano dojezd je uzasnej kolem 1000km zatah taky ale to sme zas u Rolexu a Eta strojku vypada to dobre funguje to dobre ale uvnitr mas pocit ze je neco spatne tot muj nazor Xj bylo vzdy uzasne auto 350 svoji lehkosti dokaze i s V8 jezdit pod 10 pro me je Jaguar ale neco vic nez jen auto . Nafta proste nema duši. Prosim respektujte muj nazor stejne jako ja respektuju vas Jeremy : ano mas pravdu to je smutna doba kdyz vidim jak po Praze vetsina lidi trapi a smrdi naftovejma motorama ac ve finale provoz x naklady vyjdou nastejnou ale vysvetluj to kdyz soused na ML ma 2 filtr pevnejch ale zere to 10 a ne 15 Upraveno 12. února 2014 uživatelem Jagman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 (upraveno) Jeremy: Co s tim má společnýho Cayenne? Upraveno 12. února 2014 uživatelem Micey Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Ty vole, zas ta duše a charisma... Auru to náhodou nemá? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Vždyť má pravdu, diesel v jaguaru je hnus. Teda, diesel ve všech osobácích je hnus . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Jeremy : ano mas pravdu to je smutna doba kdyz vidim jak po Praze vetsina lidi trapi a sm.di naftovejma motorama ac ve finale provoz x naklady vyjdou nastejnou ale vysvetluj to kdyz soused na ML ma 2 filtr pevnejch ale zere to 10 a ne 15 Já tomu taky nerozumím, přijde mi to taky naprosto rovnocenný co do nákladů, ale i co do smradu. Chrochtání dieselu mi neva, takže to neřeším. Zajímá mě spolehlivost a u auta pro zábavu výkon. Takže máme pro rodinu velkýho diesela a pro radost malýho benzíňáčka 6 válec 3,2. Ale patří-nepatří? Duše? To mi přijde srandovní.. Ale souhlasím, že móda dieselů je už tak 5 let naprosto neopodstatněná.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Vždyť má pravdu, diesel v jaguaru je hnus. Teda, diesel ve všech osobácích je hnus . Já mám doma dva řadové benzínové atmosférické třílitry, takže já jsem jeden z posledních, co by obhajoval naftu, ale tyhlety hemzy o tom, jak jedině benzín a nejlíp ještě manuál a tradice a duše a nafta do kamen to vedou fakt ve valné většině jen ti, od kterých ta značka nikdy neuvidí ani korunu, protože to kupují po 10 letech někde na fóru a kdyby záleželo na nich, tak to ta značka může položit Prostě něco jako Rolex a Chronomag, když to tady padlo to přirovnání... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 nafta do kamen patri ale treba ve Sprinteru je dobra Kazdej ma svuj nazor a reknu ti to Mravenceni kdyz nekde zaparkujes XJR je k nezaplaceni Clarkson to rek dobre: Nemuzes XJR nechat pred postou pak mas pocit ze je uvnitr a vykrada tu postu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 (upraveno) Mravenčení když zaparkuješ auto? To slyším poprvé!To jako že máš strach jestli znovu nastartuje, nebo jestli tam ještě bude? :-ONebo radost, že už z něj můžeš vylézt? Upraveno 12. února 2014 uživatelem Jeremy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Asi nejaky vibrace vod klikovky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se