Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Což o to já bych dal i těch osm, ale bojím se, že to budou vyhozený prachy a cca 30 mi nepřijde smysluplný... Tak mě jen zajímalo, jestli tu někdo nedělá do aut a nemá zkušenosti, jak to u těhle motorů chodí. Já ani nevím jaká je pravděpodobnost, že ta oprava kroužků na pístech zabere.

 

No prave proto bych to dal do neautorizovanyho na ty krouzky a kdyz to nepomuze, tak to nebude tolik bolet jako vyhozena osmicka v autorizovanem servisu, ne? A pokud mas najeto 110 tis. neplati ti jeste nejaka zaruka na motor? Obcas byva, ze zaruka na auto je 2 roky, ale na motor a prevodovku je 5 let a kolem 120tis. km, ne? 

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo máš pravdu, byly to písty :). Nový auto bude, ale až příští rok. A tohle jsem si chtěl nechat jako druhý... Prodej je asi nesmysl ne? S touhle vadou to nikdo nekoupí. Takže snažit se o opravu je blbost?

Těsnění - gufera jsou i na ventilech a i ty můžou být příčinou spotřeby oleje, stejně jako zapečený pístní kroužky, bez rozebrání se pozná prd. Zkusil bych neautorizovanej servis, tenhle motor není žádnej jadernej reaktor a cena bude jinde;-). Nechal bych to opravit a auto klidně používal dál, pokud ti vyhovuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

prischera: za 30 se snad sežená jiná 1,6 možná se zarukou jak je v motoru vrtáno tak je to na prd

 

 

http://auto.bazos.cz/inzerat/31556389/JAGUAR-XJ-8-nast-XJ6-Sovereign-V8-40-209-kW-max-vybava.php

 

Jinak já už snad poslintám uplně všecko nejlepší motor dokonalej stav krasná puvodní barva a neskutečná cena ale ted zrovna blbá doba kua kua kua

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlepší stav v ČR s poctivými km, jezděný v Německu, stále voňavá černá kůže,  Nejkrásnější a nejzachovalejší kus v ČR  :lol2:

 

Určo je to v tom německu i po důchodci, váženém doktorovi, co s tím jezdil jen kolem komína.

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zmizík

prischera: za 30 se snad sežená jiná 1,6 možná se zarukou jak je v motoru vrtáno tak je to na prd

 

 

http://auto.bazos.cz/inzerat/31556389/JAGUAR-XJ-8-nast-XJ6-Sovereign-V8-40-209-kW-max-vybava.php

 

Jinak já už snad poslintám uplně všecko nejlepší motor dokonalej stav krasná puvodní barva a neskutečná cena ale ted zrovna blbá doba kua kua kua

Hele, myslis, ze by bylo dobry ho koupit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

auto sem viděl je to něaká doba a byl to opravdu nádhernej kus jasně je to trochu pohádka na začátku ale interier a barva je puvodní stejně tak linka je malovaná a né lepená většinou po bouračce se nikdo netrefí přesně tady vše lícovalo tady je originál leda že by někdo dělal celolak ale už neznám v čr nikoho kdo umí linku :( kuže na Jaguar dost zachovala to značí že jezdil dálky vetšinou de rychle do háje pokud se jezdí město nevim zda je dobré ho koupit ale za 120 je to bezkonkurenčně nejlepší možnej kus! a hlavně TOP motor 200Kw opravdu jezdí pod 10 a narozdíl od XJR čloověka nečeká drahá oprava kompresoru to vím o čem mluvím mě odešel ve 45tis :(. Ale zas je to spíš takovej Alfred nemá tu roštackou povahu starejch řadovej 4,0 a už vubec ne XJR ale na pohodovou jízdu a občas trochu potrápit blba v Koki RS TDI je to ideál (nic  proti majitelům koki RS TDI)

 

Hlavně ho někdo kupte dřív než já :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych zkoumal, proč se to stalo, 110 tis. je skoro novej motor.

No pokud jsi jezdil LL co 30tkm tak to není uplně to nejlepší.....jinak tento motor maji v koktě naši a někdy v 58tkm se motor rozletěl....auto bylo jako nové a nejrychleji jelo 120 :)  cca 4,5roku staré. Prostě vada materiálu....jinak jsou tyto motory no problemo a blbuvzdorný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jsi jezdil LL co 30tkm tak to není uplně to nejlepší.....jinak tento motor maji v koktě naši a někdy v 58tkm se motor rozletěl....auto bylo jako nové a nejrychleji jelo 120 :)  cca 4,5roku staré. Prostě vada materiálu....jinak jsou tyto motory no problemo a blbuvzdorný.

Asi nerozumím, měl jsem měnit olej častějc? Řešil jsem to s AD už při prvním zvýšení okolo 60 tis a tvářili se, že je vše OK, že některý motory to dělaj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LL je prostě nesmysl. Měnit olej po 10-15 tisících jinak může být problém. 

 

Dokonce mě nedávno překvapila kámoška co žije v USA a ta jezdí s nějakou jejich ludrou na výměnu oleje každe 3000 mil a před tím co měla mazdu 6 tak taky nějak podobně...

 

Co tlaky? Pokud hádají kroužky tak by mohly být i horší tlaky ve válcích. Navíc schopný servisá by měl být schopen změřit kama to uniká (prcne trochu oleje do spalovacího prostoru, který utěsní kroužky a pokud to pak nemá tlaky tak je problém na ventilech).

 

Tohle akorát zavání touhou měnit půlku motoru a fakturovat..... ostatně jak to často bývá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LL je prostě nesmysl. Měnit olej po 10-15 tisících jinak může být problém. 

 

Dokonce mě nedávno překvapila kámoška co žije v USA a ta jezdí s nějakou jejich ludrou na výměnu oleje každe 3000 mil a před tím co měla mazdu 6 tak taky nějak podobně...

 

Co tlaky? Pokud hádají kroužky tak by mohly být i horší tlaky ve válcích. Navíc schopný servisá by měl být schopen změřit kama to uniká (prcne trochu oleje do spalovacího prostoru, který utěsní kroužky a pokud to pak nemá tlaky tak je problém na ventilech).

 

Tohle akorát zavání touhou měnit půlku motoru a fakturovat..... ostatně jak to často bývá

Na interval výměny jsem se přímo ptal a byl jsem ujištěn, že 30k je v pořádku. Dokonce jsem ho jednou chtěl vyměnit při nějaké příležitosti už v 25 a byl jsem slušně označen za blbce. No drahé poučení pro příště. Jinak mi přišlo, že vůbec nic neví, nebo se tak tváří. Po posledním servisu byla odpověď: "Můžeme udělat ty gufery (díky xjr1) to bude za cca 8. Ale nemusí to pomoct. Pak vyndat motor a generálka, to budou desítky tisíc, přesně jsme to ani nenacenili." Máte někdo tip na servis, kam to hodit, kde je alespoň nějaká šance, že nebudu za vola...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na interval výměny jsem se přímo ptal a byl jsem ujištěn, že 30k je v pořádku. Dokonce jsem ho jednou chtěl vyměnit při nějaké příležitosti už v 25 a byl jsem slušně označen za blbce. No drahé poučení pro příště. Jinak mi přišlo, že vůbec nic neví, nebo se tak tváří. Po posledním servisu byla odpověď: "Můžeme udělat ty gufery (díky xjr1) to bude za cca 8. Ale nemusí to pomoct. Pak vyndat motor a generálka, to budou desítky tisíc, přesně jsme to ani nenacenili." Máte někdo tip na servis, kam to hodit, kde je alespoň nějaká šance, že nebudu za vola...?

tak také napiš, kam jsi dosud jezdil, at se ostatní vyhnou divnýmu autorizáku... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je bohužel u autorizáků běžná praxe:-(. Gufera na ventilech za osmičku...to by musely bejt zlatý, nebo aspoň pozlacený:-).

 

Na škůdku nikoho neznám, ale zkus nějaký škoda/vw forum, tam určitě najdeš několik tipů na dobrý mechaniky, já vždycky pro svoje auto takhle někoho našel...

 

Edit: Kdybys nesehnal v Praze, můžu dát kontakt na dílnu v Kladně.

Upraveno uživatelem xjr1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...