montemar Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 nema nekdo zkusenost s odpojenim egr ventilu u tdi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 nema nekdo zkusenost s odpojenim egr ventilu u tdi?Co potřebuješ vědět? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 pomuze to u starsiho motoru necemu? neni to proti legislative? citace z wiki: "Principem je, že část výfukových plynů prochází výměníkem tepla (chladičem, tzv. vnější recirkulace) a je nasávána zpět do motoru, kde se účastní procesu spalování. Tímto se omezuje vznik dalšího NOX - v nasávaném vzduchu je menší podíl kyslíku, výsledkem jsou nižší teploty v průběhu spalování a tím i nižší produkce oxidů dusíku, vznikajících především za vysokých teplot. Tento postup vede sice k redukci obsahu NOX, ale jde o proces protichůdný pro další legislativou omezovanou škodlivinu - pevné částice, jejichž množství tímto naopak vzrůstá." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 Abych si vážil svého pětiletého Fordu Galaxy s najetými 100tis., tak jsem si dneska z hecu po dobu servisu půjčil Fábku 2001, 1,4, 44kW, najeto 203tis. To je zážitek jak od Alegrie... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 Odpojování se provádí celkem běžně (nový stojí celkem ranec).Jestli to je proti legislativě to nevím, ale myslim, že ne. Na emisích ale asi naměří vyšší hodnoty než když je filtr nový/v pořádku.Ale třeba u Touarega 3.0 Tdi ho otec (zabývá se tím a dělá to běžně) jako refreshnul přes PC (ty nečistoty to snad vypálí).Každopádně jestli máš konkrétní otázky na konkrétní motor tak se Ti můžu optat. pomuze to u starsiho motoru necemu? neni to proti legislative?citace z wiki:"Principem je, že část výfukových plynů prochází výměníkem tepla (chladičem, tzv. vnější recirkulace) a je nasávána zpět do motoru, kde se účastní procesu spalování. Tímto se omezuje vznik dalšího NOX - v nasávaném vzduchu je menší podíl kyslíku, výsledkem jsou nižší teploty v průběhu spalování a tím i nižší produkce oxidů dusíku, vznikajících především za vysokých teplot.Tento postup vede sice k redukci obsahu NOX, ale jde o proces protichůdný pro další legislativou omezovanou škodlivinu - pevné částice, jejichž množství tímto naopak vzrůstá." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 Mám dojem, že se kolega ptal na EGR ventil, což není totéž, co filtr pevných částic:-). Jinak o zaslepení EGR vím jen to, že jsem to na svým předchozím autě udělal a auto přestalo hulit a padat do nouzovýho režimu...ale nebylo to tdi, nýbrž dci;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 Ty voel já sem vůl Tak ještě jednou a snad správně EGR jde vyrvat taky ale myslim že u novějších aut se musí ještě odpálit na ŘJ.Na svym starym Peugeotu jsem ho ufik a zaslepil a nic se nestalo.Ale mam pocit, že i EGR se dá v pohodě odstranit, když se to umí.Jak sem řek, zeptám se když dáš info o motoru Tamto sem poplet, sorry.Mám dojem, že se kolega ptal na EGR ventil, což není totéž, co filtr pevných částic:-). Jinak o zaslepení EGR vím jen to, že jsem to na svým předchozím autě udělal a auto přestalo hulit a padat do nouzovýho režimu...ale nebylo to tdi, nýbrž dci;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 ...EGR jde vyrvat taky ale myslim že u novějších aut se musí ještě odpálit na ŘJ.Na svym starym Peugeotu jsem ho ufik a zaslepil a nic se nestalo....No já ho tam nechal, jen vyčistil a zaslepil, aby k němu nešly saze a nezanášel se. Takže ŘJ byla v pohodě, EGR brala jakože funguje, ale taky to bylo starý auto (2005) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 "...ale taky to bylo starý auto (2005)" - asi jsem pod vlivem kamaráda, co tvrdí, že správný auto nemá Windowsy a startuje se klikou. Kdysi byla auta v rodinách spoustu let, jezdilo se když se potřebovalo, na ježdění "kam mne napadne" nebyly peníze, majitel musel být trochu kutil a auta neměla takové nájezdy jako dnes, vzpomíná, jak jsem Š120 prodával po 10 letech s nájezdem 130 tisíc km a to jsem jezdil dost a nájezd to byl na tehdejší dobu velký. V dnešní době je auto spotřební materiál, kdo ho má déle, pokukuje po novějším, lépe vypadajícím, s moderními vychytávkami a do čeho nebude muset tolik investovat, takže se auta s mnohem větší ztrátou prodávají a kupují nová nebo novější, do kterých, v případě ojetin, zase hned na začátku něco investujeme, protože chceme, aby byl miláček v pořádku. Auto z roku 2005 je dnes "staré auto", jsme zvyklí na luxus, nová auta, nové televize, nové mobily, výrobci si mnou ruce, jak se věci vyrábějí a co nejdřív zase šrotují a my koukáme s lehce nadřazeným úsměvem na obyvatele chudých zemí, kteří auto či WC mít nikdy nebudou. A pak přijde krize... PS: To je jen úvaha, napadlo mne to při čtení předchozího příspěvku, berte to s nadsázkou, taky mám narvanou garáž a střídám auta, mobily, tablety, hodinky...:-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
addalbert Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 "smi se jet, je-li to nutne k objizdeni.."Bohuzel na D1 se objizdi kompletni pravy pruh, po znicenych kamionech. Tem lidem se nedivim, i kdyz me taky obcas stvou..+1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 "...ale taky to bylo starý auto (2005)" - asi jsem pod vlivem kamaráda, co tvrdí, že správný auto nemá Windowsy a startuje se klikou. Kdysi byla auta v rodinách spoustu let, jezdilo se když se potřebovalo, na ježdění "kam mne napadne" nebyly peníze, majitel musel být trochu kutil a auta neměla takové nájezdy jako dnes, vzpomíná, jak jsem Š120 prodával po 10 letech s nájezdem 130 tisíc km a to jsem jezdil dost a nájezd to byl na tehdejší dobu velký. V dnešní době je auto spotřební materiál, kdo ho má déle, pokukuje po novějším, lépe vypadajícím, s moderními vychytávkami a do čeho nebude muset tolik investovat, takže se auta s mnohem větší ztrátou prodávají a kupují nová nebo novější, do kterých, v případě ojetin, zase hned na začátku něco investujeme, protože chceme, aby byl miláček v pořádku. Auto z roku 2005 je dnes "staré auto", jsme zvyklí na luxus, nová auta, nové televize, nové mobily, výrobci si mnou ruce, jak se věci vyrábějí a co nejdřív zase šrotují a my koukáme s lehce nadřazeným úsměvem na obyvatele chudých zemí, kteří auto či WC mít nikdy nebudou. A pak přijde krize...PS: To je jen úvaha, napadlo mne to při čtení předchozího příspěvku, berte to s nadsázkou, taky mám narvanou garáž a střídám auta, mobily, tablety, hodinky...:-).S tím bych souhlasil, označení "starý" jsem použil v souvislosti se zaslepením egr, a myslel tím spíš "starý z hlediska vývoje" Abych to trochu rozvedl, osobně nemám potřebu měnit auta jen proto, že mají nějakej věk. Tohle byl Renault Espace 3.0dci, a jezdil bych s ním do teď, ale on mi to prostě nedovolil, ve věku sedmi let a nájezdu 220tkm se jeho udržování v provozu pomalu stávalo ekonomickou sebevraždou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 4. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2014 "...ale taky to bylo starý auto (2005)" - asi jsem pod vlivem kamaráda, co tvrdí, že správný auto nemá Windowsy a startuje se klikou. Kdysi byla auta v rodinách spoustu let, jezdilo se když se potřebovalo, na ježdění "kam mne napadne" nebyly peníze, majitel musel být trochu kutil a auta neměla takové nájezdy jako dnes, vzpomíná, jak jsem Š120 prodával po 10 letech s nájezdem 130 tisíc km a to jsem jezdil dost a nájezd to byl na tehdejší dobu velký. V dnešní době je auto spotřební materiál, kdo ho má déle, pokukuje po novějším, lépe vypadajícím, s moderními vychytávkami a do čeho nebude muset tolik investovat, takže se auta s mnohem větší ztrátou prodávají a kupují nová nebo novější, do kterých, v případě ojetin, zase hned na začátku něco investujeme, protože chceme, aby byl miláček v pořádku. Auto z roku 2005 je dnes "staré auto", jsme zvyklí na luxus, nová auta, nové televize, nové mobily, výrobci si mnou ruce, jak se věci vyrábějí a co nejdřív zase šrotují a my koukáme s lehce nadřazeným úsměvem na obyvatele chudých zemí, kteří auto či WC mít nikdy nebudou. A pak přijde krize...PS: To je jen úvaha, napadlo mne to při čtení předchozího příspěvku, berte to s nadsázkou, taky mám narvanou garáž a střídám auta, mobily, tablety, hodinky...:-). No já mám 21roků staré Vento, siemens m45 asi nejsem ten ten správný chlapák..... když to slouží proč to měnit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 7. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2014 hezkej bonbonek.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 do debaty o filtroch pevnych castic sa asi nezapojim, ale moje najnovsie vozitko kresli pekne grafy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 Se pochlub Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 LS600hL.. vazne citam navod na pouzitie, kua Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 tise zavidim.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas512 Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 LS600hL.. vazne citam navod na pouzitie, kua Hned jsem si ho musel vyguuglit :-)http://automoto.cas.sk/clanok/190531/test-lexus-ls600hl-japonsky-cisar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 vzdy som chcel este skusit sedmu L s dvanastvalcom - reku si treba uzit kym to je legalne - ale zase som skoncil u Lexusu. Pribeh zabavny, to niekedy pri pive. Tak na zozname s nazvom "auta ktore treba vlastnit kym si kupis ostrov" mam stale 760Li a CL500.. ved som este mlady, no Pousmial som sa nad tymto detailom. Nehybridne verzie tam, ak sa dobre pamatam, maju napis START/STOP Engine. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2014 proc L? uz mas sofera? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se