Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Kdysi se tady řešil nákup/ pronájem skodovek, které se tocily po 6 měsících. Nějak to nemohu najít. Nevzpomenete si někdo kdo to dělal?

 

Díky všem za připadne info.

Já to taky hledal. A nenašel. Na 6 měsíců se ale už nic pronajmout nedá. Minimálně je to na 9 měsíců (City go) . Zbytek vozů na 12měsíců.

Upraveno uživatelem wave ceptor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... a tohle byla taky moje láska, 928S, 300 koní, 385 Nm, V8 4,7 litru. Ten byl v dobrém stavu technicky, přečalouněná sedadla originální látkou, ale aby byl A1, potřeboval ještě spoustu práce a peněz, tak jsem ho s těžkým srdcem prodal do rukou nadšence, který mu tu péči byl schopen dát. Vzpomínám, jak jsme kdysi se známým jeli pro jeho mazlíka, Aston Martina DB9 a když jsme jeli zpět, hnali jsme se nárazník na nárazník po dálnici dost absurdní rychlostí. Podvozek neměl chybu, hmotnost 50:50 a hlavně žádný windousy co řídí za mně, tohle si člověk musel odřídit sám a odměnou byl řidičský orgasmus. V zatáčkách se ale dost brzo naráželo na limity dané hmotností, bylo to nejluxusnější a nejdražší Porsche své doby, ale taky nejtěžší. Toho jsem skoro obrečel, ale teď je mu líp.

post-3283-0-40815400-1395303809_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle tu už bylo, ale aby byl vidět můj vývoj, který je ale nepřenosný, každý to máme jinak. Zjistil jsem, že honit se po dálnicích a rychlých silnicích absurdními rychlostmi mne ne zcela uspokojuje bez ohledu na nebezpečnost takového konání. V mládí jsem jezdil motokáru, opravdu ostrou, kde se v menších rychlostech konal mnohem větší adrenalín. Na Caterham už jsem dost pohodlný, trochu komfortu neuškodí, proto Mazda MX-5. Zde s kamarádovým Morganem 4/4 někde v Polsku...

post-3283-0-21745900-1395304354_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Misoo - kdepak, právě naopak řada 928 byla na absolutní špici. Je fakt, že původně byla vyvinuta pro americký trh, Amíci chtěli luxus, proto je tam motor V8 (konstrukce Porsche!) a většina jich byla s automatem, můj byl zajímavý 5-tistupňovým manuálem. Uvažovalo se dokonce, že řada 911, tedy motory za zadní nápravou, skončí a nahradí je systém transaxle použitý v řadách 924/944/928/968, naštěstí k tomu nedošlo.

Vzpomínám mj, to jsem měl auto pár měsíců a vydal jsem se na letiště ke srovnávacím jízdám s tehdy posledním modelem 911 Turbo (996). Poprvé jsem opravdu vytočil motor, kolem 4500 ot se kdesi otevřela nějaká klapka, úplně se změnil zvuk, do zad jsem dostal herdu a auto vystřelilo až jsem se leknul, na trojku i čtyřku z toho šel strach. Když jsem pak to samé zkoušel v moderní 911, bylo to asi na stopkách o něco rychlejší, ale pocitově naopak pomalejší a nezajímavé...

post-3283-0-19791900-1395305061_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...