Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tmoris: Na 911 za 15k zapomeň, to nebude pojízdné vlastní silou. Navíc ceny dílů na 911 budou ještě výš, než na MB. Pro lepší představu o cenách aut této kategorie, která jsou ve stavu, že vydrží ještě chvíli jezdit bez zásadních oprav, se podívej sem: www.passioncar.de

Odesláno

Kup si něco kolem 80-90let a budeš spokojenej dostatečně moderněnemoderní a spolehlivé hlavně né Karbec a už vubec né K-jet od MB

 

takže W124 cupe ale už FC třeba 320 cegy jí měl tak poreferuje je to super kára

nebo BMW 6 E2X nevím přesně třeba 635

Jágo XJ40 nebo XJS ale né V12

 

apod

 

jediné co doladíš je antikorozní ochrana nástřik vosk v Praze hrozně solej to znáš to by byla má volba kolem ceny toho SLC

 

skvele tipy! tak se mi tady objevil novy vyznamne zajimavy kousek v podobe 635! tam je v teto cenovce a stari spolehlivost vyrazne vyse nez u zminovaneho MB? dizajnove se mi libi mnohem vic nez w124

 

 

Tmoris: Na 911 za 15k zapomeň, to nebude pojízdné vlastní silou. Navíc ceny dílů na 911 budou ještě výš, než na MB. Pro lepší představu o cenách aut této kategorie, která jsou ve stavu, že vydrží ještě chvíli jezdit bez zásadních oprav, se podívej sem: www.passioncar.de

 

slusny palky.. videl jsem nekde tabulku spolehlivosti aut a tak me evidentne naivne napadlo, ze by to mohlo byt i u techto "jetejsich" kousku, ale evidentne to je mimo, takze 911 je z kola ven..

Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

Pokud nekoupíš K-jet tak bych řek že je to nastejno. Tpět to bude na klasiku korozi těsnosti motoru opotřebení gumovejch částí atd ani v jednom neni moc El. tak se toho nemá tolik co po¨SS. Do 6 se myslím dával i interier Nutrie :).

 

Jen snad těch 6 bylo vyrobeno hodně málo tak nevím jaka je dostupnost dílu hlavně plechařiny na W124 je výhoda že kupé ma atyp jen dveře a C sloupek jinak zadní blatníky víko kufru kapota atd vše je zaměnitelné ze sedanem to bych bral jako hlavní plus ač oproti 6 je MB dost nudné takovej fotřík a Lump :) ALe zas MB je pohodlné prostě jsou to dost odlišná auta chce to ujasnit preference a rozpočet

 

P.S. musí to bejt kupe?

 

EDIT: nejhorší bude sehnat "ten kus" ten správnej dostatečně zachovalej a za normální peníze

 

EDIT 2: ještě mě napadlo Porsche 944 teoreticky se vejte i Turbo nebo alespon S ta má něakejch 160KW co si pamatuju a jezdí to nádherně ale jen rozvody se dělaj každejch 10tis Km

Upraveno uživatelem Jagman
Odesláno

To zelený SLC je pornozní. Nádhera.

 

A jinak ten bawor je docela hezkej, až na ty "přehnaný ledviny", poslední model od BMW, který se mi hodně líbí je 6 Gran Coupé.

Odesláno

Libi moc.

Pripomina mi moji tristasestnactku nekdy z r.v. 74 - 76, se kterou jsem jako 'pubertak' jezdil na zacatku devadesatych let. Pak ji koupil mistni clen Thomas, ale on umi ridit jen automaty :D, tak asi potom sla na vrakoviste :(

 

Edit: testík, jestli Thomas sleduje :lol:

Sleduje.. byla r.v. 77 měl jsem ji asi dva roky a užil hodně zábavy!  Já blbec jsem ji ale prodal. Měl jsem si ji nechat.... Jo a umím i bez automatu :-)

Návštěvník Zmizík
Odesláno (upraveno)

Čumáček můj malej dostal novej kabátek.

post-13313-0-59646500-1396607718_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Zmizík
Návštěvník Jagman
Odesláno

Zmiziku ten je nadhernej!!! Nafta nebo benal? Ja mel pro tydle auta slabost

Odesláno (upraveno)

<br /><br />Čumáček můj malej dostal novej kabátek.<br />

Ty blaho. Docela sila. S tim musi byt radost parkovat v podzemnich garazich, treba pod Kotvou. :) To ma na delku aspon sest metru, ne? Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

Hmm, tak už vím kdo je Zmizík. Ten Ford patřil kamarádovi sousedovi, taky jsem s ním občas jezdil, pamatuju se jak jsem jel ke známému a ručička palivoměru padala šílenou rychlostí, to ho měl ale kamarád chvilku, později dělal různé drobné opravy, úpravy a seřízení. Většinou stál na dvoře nebo jel někam pro zábavu, ale občas i něco přivezl, např. obrubníky na moje chodníky:-). Svět je malej...

post-3283-0-26907800-1396611769_thumb.jpg

Návštěvník Zmizík
Odesláno (upraveno)

 

Zmizíku, to je v Kuklenách ne?

Jasně, v Kuklenách. To Ivan: Já o tobě vím ale ještě jsem tě nikde nepotkal. :)

Upraveno uživatelem Zmizík
Návštěvník Zmizík
Odesláno

Ty blaho. Docela sila. S tim musi byt radost parkovat v podzemnich garazich, treba pod Kotvou. :) To ma na delku aspon sest metru, ne?

Jj, přesně. 6.241m. :D

Odesláno (upraveno)

Pokud nekoupíš K-jet tak bych řek že je to nastejno. Tpět to bude na klasiku korozi těsnosti motoru opotřebení gumovejch částí atd ani v jednom neni moc El. tak se toho nemá tolik co po¨SS. Do 6 se myslím dával i interier Nutrie :).

 

Jen snad těch 6 bylo vyrobeno hodně málo tak nevím jaka je dostupnost dílu hlavně plechařiny na W124 je výhoda že kupé ma atyp jen dveře a C sloupek jinak zadní blatníky víko kufru kapota atd vše je zaměnitelné ze sedanem to bych bral jako hlavní plus ač oproti 6 je MB dost nudné takovej fotřík a Lump :) ALe zas MB je pohodlné prostě jsou to dost odlišná auta chce to ujasnit preference a rozpočet

 

P.S. musí to bejt kupe?

 

EDIT: nejhorší bude sehnat "ten kus" ten správnej dostatečně zachovalej a za normální peníze

 

EDIT 2: ještě mě napadlo Porsche 944 teoreticky se vejte i Turbo nebo alespon S ta má něakejch 160KW co si pamatuju a jezdí to nádherně ale jen rozvody se dělaj každejch 10tis Km

 

Kdyz na mobile.de koukam na slc,tak se daji dobre vypadajici kusy,aspon podle fotek soude, poridit uz za 4 az 5 k eur. Ja nemam potrebu to zacit restaurovat,jezdil bych s tim tak jak to je. V tech vyrazech jako kjet a karbo se neorientuji, musite na me polopaticky :)

 

Mate tip na sikovnyho mechanika v okoli prahy,ktery by mi mohl s nakupem a pripadnym servisem pomoct za slusny penize?

 

Kupe neni podminkou,ale proste se mi libi a max tim povezu golf bag a vozik,takze nepotrebuju moc prostoru. Ale neni to dogma..

 

edit: jo a co je to ta verze motoru - strikacka, kterou doporucujes? musis na me cestinou pro zacatecniky :)

Upraveno uživatelem tmoris
Odesláno

SLC byl top model a tomu odpovidaji naklady na dily. Bud sezenes kus v super stavu, kterej bude skoda tahat denne, obzvlast v zime (sul takovy auto sezere behem jedny zimy), nebo bude horsi a tam zaplatis balik za servis.

Pro 'zacatek' bych asi doporucil spis treba piano kupe... http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=243240127&asrc=st

 

Tady mas neco o SLC:

 

Omlouvam se za pozdni reakci. Diky moc za linky, v tom clanku pisou, ze volant je tak velky az omezuje pohyb nohou/kolenou, coz by mohl byt problem s moji vejskou necelych 2m. Sedeli jste v tom nekdo, mate moznost to zhodnotit z pohledu telesneho prostoru? Treba AstonMartin je pro me tak maly (sedel jsem v nejakem modernim bondovskem DB), ze to vim zcela bezpecne, ze nikdy ridit nebudu, protoze se tam proste nevejdu (kolena mam tak pokrcena a narvana do volantu, ze se to fakt neda)

 

 

Udržovat ve skvělém stavu jakéhokoliv veterána, kterého chceš jako daily car, je náročnější i když tenhle MB pochází z dob, kdy "svět byl ještě v pořádku". Na druhou stranu sehnat se dá všechno a někomu to vyváží radost z ježdění, je to o i fandovství a ochotě něco autu obětovat. Mrkni třeba na www.mercedes-classic.cz.

diky za tip, proctu to..

Návštěvník Zmizík
Odesláno

dokončuješ tam tu rekonstrukci Zmiziku?

Né, né, to nejsme my, my jsme bohužel ty socky naproti.

Odesláno

tmoris: kup si Z3 Coupé, co mám já... Dá se to používat jako daily-driver, je to originální, moc to člověk nepotká, bag i s vozíkem do toho vleze, nic se na tom nesere.

 

Narval jsem tam i kolo... :)

 

 

 

 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...