straspol Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Ve flotile 100+ oktavek nebo superbu a krome rutiny zadny zavady. Nojo, když ona ta śkodovácká ,,rutina" je , jak už jsem psal, doooost širokej pojem, a to je asi ten problém a druhej je, že k zákazníkům s ,,flotilou" se opravdu záruční servis Škoda chová s notnou dávkou servility. To jsem já jako obyčejný zákazník nemohl zažít. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Co děláš každého půl roku na brzdách?Kontrola- případné seřízení ručky- výměna destiček, někdy i kotoučů, při dvou autech se vyplatí udělat kontrolu brzd pokaždé- jo, a taky občas měním nějaké žárovky. Jinak by se mechanik nudil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 i když tady moje názory nejsou brány moc vážně tak můžu k felicii říct asi tohle.. RV 1999, koupil jsem jí s nájezdem 100k (s dnešním pohledem můžu i s klidem říct, že byla o něco stočená)Před dvěma měsíci byla zlikvidována s nájezdem 360 tis, autem jsem jezdil já, strýc a nakonec jeho dva synové, kteří auto rozhodně nešetřili, tahala přívěsy jezdila polem a bůh ví co ještě.. to auto nemělo za celou dobu svojí existence vyjma výměny spojky a zatahující hydrauliky brzd naprosto jedinej problém (pátý hnijící dveře nepočítam za problém ale vlastnost) ..a nebýt dneska už ve stavu, kdy by se muselo do něj vložit nějaký peníze do servisu tak jezdí do dnes..Jde to, tchán na podzim likvidoval Filcku s nájezdem lehce přes 500 tis. km, protože další technickou by už neprošlo a investovat do ní už nemělo smysl, používal ji jako pracovní vozidlo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezevcik2 Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 (upraveno) Pokud jde většinou o kontrolu, pak ano. Jestli ale každého půl roku děláš destičky a seřizuješ ručku, tak bych vyměnil značku nebo mechanika, protože to vypadá, že se nechce nudit. Upraveno 3. května 2014 uživatelem Jezevcik2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Pokud jde většinou o kontrolu, pak ano. Jestli ale každého půl roku děláš destičky a seřizuješ ručku, tak bych vyměnil značku nebo mechanika.KONTROLA- PŘÍPADNĚ..... tj ne vždycky, víš, jenom když je to potřeba. Asi jsem se nevyjádřil dost jasně.. No a teď sednu do Focuse a jedu pracovat-bye,bye... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Měním osobní auto po 4 letech, stala se z toho osvědčená zásada a žiju v tom, že dnes po tu dobu snad v rámci záruky musí vydržet každé auto. A pak netrpíce předsudky si můžu vybírat (samozřejmě s ohledem na peníze) třeba podle toho, co se mi líbí, nebo v čem se mi dobře sedí a neřešit poznatky typu jedna paní povídala. Se Škodovkou žádnou zkušenost nemám, líbí se mi i nové modely kromě prolisu na zadní SPZ, to jsem ještě nerozdýchal, ale pokaždé, když jsem ji porovnával s jinými vozy stejné kategorie a výbavy, přišla mi prostě předražená. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Za prumernych 3,7 se neda jet...ale da. normalne to jezdim za 3.9-4.2, dneska trochu vic.. (cerstve najetych 100 km, z toho 20 km dalnice) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Jo palubák........kolik tak lže? litřík? nebo víc? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dlubix Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 ale da. normalne to jezdim za 3.9-4.2, dneska trochu vic..(cerstve najetych 100 km, z toho 20 km dalnice) Jo palubák........kolik tak lže? litřík? nebo víc?Já mam průměr podle palubáku tak deset a to jsem rád... a bohužel nelže Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezevcik2 Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 PP je optimista, to je známo. Prý jde zkalibrovat na celkem přesné hodnoty. Zkušenosti z mého okolí však říkají, že je lepší, když ukazuje to, co chce majitel vidět.Zápisník, tužka a dlouhodobé záznamy o litrech a ujetých kilometrech jsou nejobjektivnější. Je to sice pravěk, ale nic přesnějšího neexistuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Za prumernych 3,7 se neda jet... ale da. normalne to jezdim za 3.9-4.2, dneska trochu vic.. (cerstve najetych 100 km, z toho 20 km dalnice) To asi nebude budik z jednickovy oktavije co ? ILOVEYOU TAPATALK ?PO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Áno na tých 3,7 som narážal. Nakoniec to bolo reálne 4,8. Čo síce tiež nieje najhoršie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 (upraveno) Jo palubák........kolik tak lže? litřík? nebo víc?muj tri deci pridava! .. ne, vazne, zkusim ho zkontrolovat metodou doplneni plne nadrze. ale myslim, ze je celkem presnej. edt.: octavia II, 1.6 tdi Upraveno 3. května 2014 uživatelem montemar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezevcik2 Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 .. ne, vazne, zkusim ho zkontrolovat metodou doplneni plne nadrze. ale myslim, ze je celkem presnej. Metoda doplnění nádrže je rovněž hrubě orientační. Musel bys tankovat vždy za stejných podmínek a kvůli sklonu i u stejného stojanu. Ani to však není zárukou. Speciálně u pěnící nafty, je tu ještě jedna věc. Nádrž se zdá být plná, najednou vyjede bublina, udělá se vír a pak tam ještě narveš další dva litry.Papír a tužka...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 nejlepsi na tom je, ze to sledovani spotreby me vlastne jen bavi... dyt ja ani nevim, kolik ted stoji nafta.. 34? 35? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 PP je optimista, to je známo. Prý jde zkalibrovat na celkem přesné hodnoty. Zkušenosti z mého okolí však říkají, že je lepší, když ukazuje to, co chce majitel vidět.Zápisník, tužka a dlouhodobé záznamy o litrech a ujetých kilometrech jsou nejobjektivnější. Je to sice pravěk, ale nic přesnějšího neexistuje.+1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Ja jezdim 4,2-5,5 prumer dle toho, jestli jedu pohodu nebo normalne - 2.0d, 135kw . A dle PP to sedi celkem pekne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
casiotron Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 ...vždyť všechno se nemusí dělat jen pro peníze. Mi stačí, když frčím na Jawě Stadion S1, jak se lidi otáčejí, v hlavě vzpomínky, děti mávají. To je někdy více než peníze. Dodnes nemohu svému dědečkovi odpustit, že v podstatě vyhodil Ford Taunus 12m, který byl ve výborném stavu...dal jej chlapíkovi a ten jej nechal shnít. A já ho tak chtěl. Dnes by to byl krásný veterán.To je opravdu nádhera. Já ho mám, naše rodina ho měla od roku 1972 a já v něm potom jezdil ještě v době revoluce. Potom přestal jezdit jen kvůli rozpadlému výfuku a skoro 25 let venku se na něm pěkně podepsalo...Teď ho mám v nové garáži, ale záchrana bude hodně těžká. Bohužel je odhlášený v roce asi 2000, když začala ta hysterie kolem neodhlášených a neprovozovaných aut. Mělo to plno vychytávek, o kterých se mohlo autům vyráběným u nás jenom zdát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 nicméně, věřím tvé důslednosti a systematičnosti a přeji ti, aby se ho podařilo postupnými kroky zachránit. To bude jednou krásný kousek, resp. už je! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 3.7 jezdí dálky můj táta na Oktávce 1 - 1,9 TDI, 66kW. Najeto kolem 130 tkm. Můj první služebák :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se