Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ve flotile 100+ oktavek nebo superbu a krome rutiny zadny zavady.

 

Nojo, když ona ta śkodovácká ,,rutina" je , jak už jsem psal, doooost širokej pojem, a to je asi ten problém :gora:   a druhej je, že k zákazníkům s ,,flotilou" se opravdu záruční servis Škoda chová s notnou dávkou servility. To  jsem já jako obyčejný zákazník nemohl zažít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i když tady moje názory nejsou brány moc vážně tak můžu k felicii říct asi tohle..

 

RV 1999, koupil jsem jí s nájezdem  100k (s dnešním pohledem můžu i s klidem říct, že byla o něco stočená)

Před dvěma měsíci byla zlikvidována s nájezdem 360 tis, autem jsem jezdil já, strýc a nakonec jeho dva synové, kteří auto rozhodně nešetřili, tahala přívěsy jezdila polem a bůh ví co ještě..  to auto nemělo za celou dobu svojí existence vyjma výměny spojky a zatahující hydrauliky brzd naprosto jedinej problém (pátý hnijící dveře nepočítam za problém ale vlastnost) ..a nebýt dneska už ve stavu, kdy by se muselo do něj vložit nějaký peníze do servisu tak jezdí do dnes..

Jde to, tchán na podzim likvidoval Filcku s nájezdem lehce přes 500 tis. km, protože další technickou by už neprošlo a investovat do ní už nemělo smysl, používal ji jako pracovní vozidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jde většinou o kontrolu, pak ano. Jestli ale každého půl roku děláš destičky a seřizuješ ručku, tak bych vyměnil značku nebo mechanika.

KONTROLA-  PŘÍPADNĚ..... tj ne vždycky, víš, jenom když je to potřeba. Asi jsem se nevyjádřil dost jasně.. No a teď sednu do Focuse a jedu pracovat-bye,bye...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měním osobní auto po 4 letech, stala se z toho osvědčená zásada a žiju v tom, že dnes po tu dobu snad v rámci záruky musí vydržet každé auto. A pak netrpíce předsudky si můžu vybírat (samozřejmě s ohledem na peníze) třeba podle toho, co se mi líbí, nebo v čem se mi dobře sedí a neřešit poznatky typu jedna paní povídala. Se Škodovkou žádnou zkušenost nemám, líbí se mi i nové modely kromě prolisu na zadní SPZ, to jsem ještě nerozdýchal, ale pokaždé, když jsem ji porovnával s jinými vozy stejné kategorie a výbavy, přišla mi prostě předražená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dlubix

ale da. normalne to jezdim za 3.9-4.2, dneska trochu vic..

(cerstve najetych 100 km, z toho 20 km dalnice)

  

Jo palubák........kolik tak lže? litřík? nebo víc?

Já mam průměr podle palubáku tak deset a to jsem rád... a bohužel nelže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PP je optimista, to je známo. Prý jde zkalibrovat na celkem přesné hodnoty. Zkušenosti z mého okolí však říkají, že je lepší, když ukazuje to, co chce majitel vidět.

Zápisník, tužka a dlouhodobé záznamy o litrech a ujetých kilometrech jsou nejobjektivnější. Je to sice pravěk, ale nic přesnějšího neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

Za prumernych 3,7 se neda jet...

 

 

ale da. normalne to jezdim za 3.9-4.2, dneska trochu vic..

 

 

(cerstve najetych 100 km, z toho 20 km dalnice)

 

To asi nebude budik z jednickovy oktavije co ?

 

 

ILOVEYOU TAPATALK ?PO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

.. ne, vazne, zkusim ho zkontrolovat metodou doplneni plne nadrze. ale myslim, ze je celkem presnej.

 

Metoda doplnění nádrže je rovněž hrubě orientační. Musel bys tankovat vždy za stejných podmínek a kvůli sklonu i u stejného stojanu. Ani to však není zárukou. Speciálně u pěnící nafty, je tu ještě jedna věc. Nádrž se zdá být plná, najednou vyjede bublina, udělá se vír a pak tam ještě narveš další dva litry.

Papír a tužka......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PP je optimista, to je známo. Prý jde zkalibrovat na celkem přesné hodnoty. Zkušenosti z mého okolí však říkají, že je lepší, když ukazuje to, co chce majitel vidět.

Zápisník, tužka a dlouhodobé záznamy o litrech a ujetých kilometrech jsou nejobjektivnější. Je to sice pravěk, ale nic přesnějšího neexistuje.

+1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...vždyť všechno se nemusí dělat jen pro peníze. Mi stačí, když frčím na Jawě Stadion S1, jak se lidi otáčejí, v hlavě vzpomínky, děti mávají. To je někdy více než peníze. Dodnes nemohu svému dědečkovi odpustit, že v podstatě vyhodil Ford Taunus 12m, který byl ve výborném stavu...dal jej chlapíkovi a ten jej nechal shnít. A já ho tak chtěl. Dnes by to byl krásný veterán.

To je opravdu nádhera. Já ho mám, naše rodina ho měla od roku 1972 a já v něm potom jezdil ještě v době revoluce. Potom přestal jezdit jen kvůli rozpadlému výfuku a skoro 25 let venku se na něm pěkně podepsalo...Teď ho mám v nové garáži, ale záchrana bude hodně těžká. Bohužel je odhlášený v roce asi 2000, když začala ta hysterie kolem neodhlášených a neprovozovaných aut. Mělo to plno vychytávek, o kterých se mohlo autům vyráběným u nás jenom zdát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...