Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

itak pod to se podepisuju :)

 

jinak ale menim nazor na CLK jako auto pro paprdy, je to spis autak pro Fantomase :D

Jak je mozny, ze to auto takhle vzletne??? To mi fakt hlava nebere...

 

Soudruzi udelali nekde chybu v aerodynamickych vypoctech... :whistling:  Ve zkratce, to auto bylo hrozne dlouhy a ty vsechny kridla na nem nedelaly dostatecnej pritlak, aby udrzel auto na trati... pri vyboceni ze 'stinu' za jinym autem ho to proste podfouklo a nazdar...

 

Ono je to s odstupem casu docela zabavne, protoze zazrakem nikdo neutrpel vaznejsi zraneni, stalo se to behem te akce dokonce 3x (!), az pak Mercedes usoudil, ze s nemeckym autem ve Francii neni vhodne delat bordel, (viz Le Mans 1955) a ze zavodu radsi teda odstoupil. Mark Webber 2x odesel po svych, Peter Dumbreck taky, ale nejdriv zustal chvili v bezvedomi, probudili ho cetnici ve srandovnich cepicich, jeste pred prijezdem sanitky, pac mu museli dat dejchnout. :lol2:

Upraveno uživatelem Pirx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nové Mondeo jsem viděl minulý týden v Německu. Jako jo, dá se, ale že bych z toho byl odvázanej...

Za sebe mohu říct, že nejsem smutný z plánovaného přechodu ze služebního Mondea (2012) na Superb (koncem 2015).

Apropo to nový Mondeo už ste ho někdo viděl naživo?Já jsem koukal na nějakej test a připadlo mi to takový jakože nic extra,čekal jsem po takový době našlapanou novinku...ale nevím třeba se mi to jen zdálo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Genesis je moc povedený, jen kdyby to nebyl korejec.....

No a v Torontu a okolí letos asi na dálnicích opravdu dominoval hyundai.....což mi přijde dost smutný při patriotismu severoameričanů - prý buy american....(ale žádný Genesis, spíše nižší střední)

(dominoval teda hlavně o víkendu, kdy jezdí "familie", ale i tak)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Genesis kupé 3.8 se mi moc nelíbí hlavně zezadu a vnitřní desin. Tak klasika 3.8 z venku docela jo, uvnitř to taky není špatný, ale Mercedes to není ani náhodou. Hlavně cena jde tak rychle dolů, že za 2 roky a nájezdu 60 tis. km to stojí třetinu kupní ceny.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky nekupuju nový, ideálně 1-2 roky s nájezdem 30 tis., ale třeba ten Genesis po 4 letech jde už do šrotu :)

A nemas obavu o tom, jak to ti s tema operativnima leasingama za tech 30k rasujou, protoze je jim to jedno..? (To neni stourava otazka, ale opravdu me to zajima, jak to funguje)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to řeším přes známé, poslední dvě auta mám od konkrétních lidí, kteří s tím jezdili sami do práce a domů, s poměrně malým nájezdem. Navíc Mercedes má záruku 4 roky, když vezmeš jejich financování  a 6 let zdarma veškeré prohlídky včetně materiálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavíme se Hyundai, nevím proč sem pleteš Hondu a Toyotu. Samozřejmě to byla nadsázka, nakonec ať si každý koupí co chce a na co má. Stejně jako např. u hodinek, Tissot a Rolex udělají naprosto stejnou službu, ukazují čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chapem ze nadsazka, ale srotoviska nie su plne ani stvorrocnych Dacii. 

 

Ono vysmievat sa z Korejcov uz nie je uplne na mieste, ani by som to nikomu neradil. Robia pokroky kazdy rok, zlepsuju sa, zatial co niektore europske automobilky downsizing pojali tak nejak zo zleho konca. Az idem na dlhsie prec tak ma na letisko vozi firemny sofer, dodavatelska firma, maju svoje auta - max rok-dva stare Ecka v kozi a ked som si tam pred rokom prvykrat sadol zostal som v soku co z toho auta MB urobil /posledne som si Eklasse pamatal take to zaoblene so 4mi ocami). Lacne plasty, lacno posobiaca koza, divna pristrojovka, no na pohlad aj na dotyk STRASNE. Odvtedy ma vozi na mojom aute, tak aspon chvilu som pan tovarnik. LS je sice o vesmir vyssie ako MB E, ale o to nejde - ide o to, ze za tie peniaze by som od MB cakal uplne iny level, nie 4 valcovy turbodiesel s interierom z recyklovanych PET flias a tvarovany nejakym inzinierom za pomoci pravitka a kladiva.

 

proste dnes je (aspon pre mna) Ecko pocitovo horsie auto ako pred 10timi rokmi. Horsie materialy, diskutabilny dizajn, spolahlivost s otaznikom. Ale Lexus GS, Legend, Genesis /kludne aj Kia ceed/ su VYRAZNE lepsie auta ako boli pred dekadou, ak vtedy vobec boli. Taky Hyundai nebol pred 15timi rokmi schopny urobit ani len auto nizsej strednej triedy co by stalo za pozornost, dnes vyraba toto:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Josef01: on nema alergii na MB, on ciste popsal relitu. Ja jsem byval zaryty srdcar MB...nekolik bavoraru jsem prevratil na viru a to navzdy....lec sam jsemns MB definitivne skoncoval pred 7 lety. Jakej je MB dnes smejd je hanba mluvit. Bohuzel, srdce mi to muze utrhnout, ale je to tak. Uz daaaavno neplati :"na konec - japonec".... Tak to proste je, a my s tim nic nenadelame. Ovsem muzeme si nalhavat, ze to tak neni, to muzeme :) . Ale to je asi tak vsechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj pohled na Hyundai není žádný, řekl jsem snad něco na adresu této firmy špatného? Můj pohled je stejný na všechny asijské výrobky a proto jich doma mám jenom tolik, co je nejnutnější. Má prostě rád starou dobrou Evropu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...