VintageLover Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Škoda, že nemám teďka větší sumu... To je můj sen, tohleto. http://www.auto-mania.cz/skvostna-audi-sport-quattro-jde-v-pulce-ledna-aukce/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackhead Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Prosimte kam bys s tim jezdil, je to spis na lesteni v domacim muzeu Škoda, že nemám teďka větší sumu... To je můj sen, tohleto. http://www.auto-mania.cz/skvostna-audi-sport-quattro-jde-v-pulce-ledna-aukce/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VintageLover Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Já bych věděl kam. To se neboj. Hodinky se mají nosit a s autem jezdit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Škoda, že nemám teďka větší sumu... To je můj sen, tohleto. http://www.auto-mania.cz/skvostna-audi-sport-quattro-jde-v-pulce-ledna-aukce/Safra slintám .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veneria Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Škoda, že nemám teďka větší sumu... To je můj sen, tohleto. http://www.auto-mania.cz/skvostna-audi-sport-quattro-jde-v-pulce-ledna-aukce/ waw... jedno z nej aut (jinak souhlas, s autem se má jezdit a že tohle auto to sakra umí). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napoleon Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Vzdy jen neco o od koncern PSA- peugeot-citroen forever. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolas Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Zdravím,chci se zeptat na vaše názory, které auto(motorizaci) by jste volili a jak to je s poruchovostí a údržbou. Jednalo by se o ročníky 2010-2011. Brali by jste manual nebo DSG automat ? Škoda Superb 2.0 TDi 103KwŠkoda Superb 2.0 TDi 125Kw (případně s 4x4)Škoda Octavia RS 2.0 TDi 125KwVolkswagen Passat CC 2.0TDi (103/125Kw) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Rolo, to je teda výběr , samej povedenej dvoulitr . Za mě Sup a CC s DSG. CC-čko je krásný auto - to první . To chceš pro sebe nebo pro pantátu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 7. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2015 Bral bych Superba. Oproti Octavii je to prostě hlavně vzadu posun jako kráva. Myslím, že do spolehlivosti je na tom líp 103 kw. A rozhodně DSG. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Odesláno 8. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2015 (upraveno) Zdravím,chci se zeptat na vaše názory, které auto(motorizaci) by jste volili a jak to je s poruchovostí a údržbou. Jednalo by se o ročníky 2010-2011. Brali by jste manual nebo DSG automat ? Škoda Superb 2.0 TDi 103KwŠkoda Superb 2.0 TDi 125Kw (případně s 4x4)Škoda Octavia RS 2.0 TDi 125KwVolkswagen Passat CC 2.0TDi (103/125Kw) Rolasu, asi takhle...Když Octavi RS TDi tak 2008+ a to s TDI CR,to už je relativně spolehlivej motor (to samý co je v Superbu), starší 2,0TDI-PD 16V v RSu jsou snad nejhorší nafty, co se do Octávek dělaly, fouká to pod hlavou, odchází vstřiky převážně, takže od toho ruce pryč, proto jsou taky pomalu zadarmo.. Passat CC celkem pěkný auto, ale papírově pro 4 a proti Octě a Supovi v tom nic neodvezeš...Ale ať tak či tak, rozhodně ber 125kw.. Obecně pokud bys šel do DSG, spolehlivý to celkem je, ale pod jednou zásadní podmínkou a tou je výměna oleje a to cca po 60tkm, spousta lidí to nedělá, a po třeba 150-180tkm to jde do kytek.To samý u motorvýho oleje..Zrušit long-life interval, jezdit po 15tis km a předejdeš dalším problémům...Jinak se na tom v podstatě nic nese*e...Sem tam turbo, ale to je prostě taková spíš "spotřební" věc, stát se to prostě může, záleží na předchozím majiteli... Osobně bych vzal z tohohle výběru Supa 125kw s DSG (u předfaceliftu nejde kombinovat DSG s 4x4, pokud bys hledal). Myslím, že manuál v autě typu Superb je spíš otravná věc, závodit s tim člověk nebude a kvůli zábavě už vůbec.. Upraveno 8. ledna 2015 uživatelem Martyp Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav 2 Odesláno 8. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2015 Jazdím od mája Mazdu 3 G-165(121kw) Revolution, zatiaľ spokojnosť priemer 6,7. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolas Odesláno 8. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2015 Díky za rady a Martyp za vyčerpávající odpověď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Odesláno 9. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2015 Není vůbec zač... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Zdravím,chci se zeptat na vaše názory, které auto(motorizaci) by jste volili a jak to je s poruchovostí a údržbou. Jednalo by se o ročníky 2010-2011. Brali by jste manual nebo DSG automat ? Škoda Superb 2.0 TDi 103KwŠkoda Superb 2.0 TDi 125Kw (případně s 4x4)Škoda Octavia RS 2.0 TDi 125KwVolkswagen Passat CC 2.0TDi (103/125Kw)To je pěkný, jak jsi to napsal tak mimo toho RS TD všechny auta máme. A ten dvoulitr mám v oktávce taky.Superb 103kW máme s manuálem, 125kW s DSG v kombi a nové CC taky 125kW DSG.Ad A - rozhodně 125kW, těch 103 nemá smysl, ad B - CC pokud má adaptivní tlumiče tak je pohodlím jinde než Superb. Kombík v kůži zdá se mi docela vrže, místa je v tom jak v hradě, jak je to s vrzáním u liftbacku nevím, skoro s ním nejezdím.Liftback má ten za mě zcela nepotřebný systém dvojitého otvírání pátých dveří.CC je docela malý vzadu, já se 184cm si to zrovna neužívám. Vepředu se zas mlátim do hlavy při nasedání ale místo za volantem si najdu bez problému.Kočárek do kufru nedáš, to pro mě byl hlavní důvod ho nechtít, jinak ten kufr zase tak malý není (je docela dlouhý), ten nakládací otvor je ale fakt mizérie. Proti Superbu má DSG v CC automatické vyřazení pokud nemáš nohu na plynu (a nebrzdíš), musí si na to člověk trochu zvykat ale určitě je to dobrá věc (ono celkově to brždění motorem těm motorům moc neprospívá).CC je proti Superbu i trochu rychlejší a není to takový opruz při mytí protože se na něm kvůli tvaru skoro nepřiplácávaj mouchy. Oktu mám v 2.0 PD s DSG asi na 160k km a zatím s ní nebyl žádný vážný problém (občas nějaké čidlo atd, klasika). Ostatní auta taky OK ale ty nemají takové nájezdy. Uvažuješ pro sebe? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miramax Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Zdravím,chci se zeptat na vaše názory, které auto(motorizaci) by jste volili a jak to je s poruchovostí a údržbou. Jednalo by se o ročníky 2010-2011. Brali by jste manual nebo DSG automat ? Škoda Superb 2.0 TDi 103KwŠkoda Superb 2.0 TDi 125Kw (případně s 4x4)Škoda Octavia RS 2.0 TDi 125KwVolkswagen Passat CC 2.0TDi (103/125Kw) kolegové odpověděli v zásadě na všechno, za mě:- rozhodně DSG - při správné údržbě senzační převodovka- 4x4 ve škodovkách podle mě zlepšuje jízdní vlastnosti (nejsem žádný závodník, myslím tím to, jak dobře se mi v tom jezdí, a především s jakou jistotou - hlavně u superba dlouhého jak týden před výplatou pozoruju velký rozdíl)- passat je o třídu pohodlnější auto ve smyslu podvozku a odhlučnění interiéru v obecné rovině, nevím jak na tom je CC s odhlučněním kvůli bezrámovým oknům, ale pokud bude mít vzduchový podvozek bude to nesrovnatelně lepší auto než zbytek možností za posledních šest let jsem najezdil cca 50 tis km ročně v octaviích, passatech a superbech různých motorizací, převodovek a pohonůa z tvého výběru bych si vzal jedině CC 125kW DSG (a pokud existuje konfigurace i se 4x4, tak i to - haldex je podle mě to nejméně poruchové na tom autě) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 nevím jak na tom je CC s odhlučněním kvůli bezrámovým oknům, ale pokud bude mít vzduchový podvozek bude to nesrovnatelně lepší auto než zbytek možnostíTo není vzduch, do CC se vzduch nedává (snad jen do Phaetonu a Touaregu), tohle je jen stavitelná tuhost tlumičů. Musím říct že i v režimu "Sport" na 19" turbínách je CC pohodlnější než O2 se sportovním podvozkem na 15". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 (ono celkově to brždění motorem těm motorům moc neprospívá). proč by mělo brzdění motorem nějak neprospívat? Je fakt že z toho důvodu měly "vyřazování" , tedy přesněji řečeno, volnoběžku, Trabanty a Wartburgy. Ale to byl dvoutaktní motor mazaný směsí oleje v palivu, takže při brzdění motorem, nuceném točení s malou dodávkou směsi hrozilo nedostatečné mazání. To u moderních motorů jaksi nehrozí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martigen Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Zdravím,chci se zeptat na vaše názory, které auto(motorizaci) by jste volili a jak to je s poruchovostí a údržbou. Jednalo by se o ročníky 2010-2011. Brali by jste manual nebo DSG automat ? Škoda Superb 2.0 TDi 103KwŠkoda Superb 2.0 TDi 125Kw (případně s 4x4)Škoda Octavia RS 2.0 TDi 125KwVolkswagen Passat CC 2.0TDi (103/125Kw) Superb 125kw s DSG. pokud potřebuješ (využiješ to) 100% jistotu že všude vyjedeš, tak 4x4 jinak je to váha a komponent (kterej se mlže podělat) navíc. Hlavně vtom DSG vyměnit olej a neřadit za jízdy neutrál Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Muffik Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 .....Proti Superbu má DSG v CC automatické vyřazení pokud nemáš nohu na plynu (a nebrzdíš), musí si na to člověk trochu zvykat ale určitě je to dobrá věc (ono celkově to brždění motorem těm motorům moc neprospívá)......Na tohle "plachtění", jak to VW nazývá, jsem si zkoušel zvyknout asi 14 dní, ale nešlo to - je tam potom totiž šílenej turboefekt. Tak jsem to vypnul a v pohodě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Superb 125kw s DSG. pokud potřebuješ (využiješ to) 100% jistotu že všude vyjedeš, tak 4x4 jinak je to váha a komponent (kterej se mlže podělat) navíc. Hlavně vtom DSG vyměnit olej a neřadit za jízdy neutrál Prosimte proč? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se