CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Tak jedny pěkně zachovalé, úlovek z bazaru.SAM_0156_1.jpgTěší mě, upřímně, že jsem Ti, nezkazil radost. Jak se Ti líbí tyhle malý vajíčka ?
CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Opravovat je asi radši ani nebudu zkoušet na ty malé šroubky nemám nervy a znalosti. Půjdu navštívit hodináře stejně už se tam chystám delší dobu se starýma ruskýma automatama po dědovi:-) Snad se podaří oboje zase rozchodit. Tak Ti přeji, abys nedopadl jako já. Našel jsem hodináře, který měl na skladě 2 sklíčka na Prim Automat velké Televize. Koupil jsem totiž jedny s maličko naprasklým sklíčkem. Chtěl jsem, aby mě sklíčka prodal, že si je upravím a vložím sám. Byl jsem tam 3x - je to asi 30 km od mého bydliště. Konečně asi po měsíci hotovo. Jedno sklíčko při nasazování (pod lisem !!!!) rozbil a druhé po týdnu dopadlo takhle: Věžní hodiny mu asi půjdou lépe. Přitom si za výměnu vzal asi desetinu, co bych mu dal za sklíčka.......
straspol Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 (upraveno) Tak Ti přeji, abys nedopadl jako já. Našel jsem hodináře, který měl na skladě 2 sklíčka na Prim Automat velké Televize. Koupil jsem totiž jedny s maličko naprasklým sklíčkem. Chtěl jsem, aby mě sklíčka prodal, že si je upravím a vložím sám. Byl jsem tam 3x - je to asi 30 km od mého bydliště. Konečně asi po měsíci hotovo. Jedno sklíčko při nasazování (pod lisem !!!!) rozbil a druhé po týdnu dopadlo takhle: Věžní hodiny mu asi půjdou lépe. Přitom si za výměnu vzal asi desetinu, co bych mu dal za sklíčka.......Aaaaaaaaaaaaaaaale dopr.... tak to je pech...hm, připomíná mi to moje Strely. Jojo, vyměnit sklíčko je holt kumšt... zvlášť tahle hranatá se často musí dobrušovat. Chce to cit. Upraveno 28. října 2014 uživatelem straspol
CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Docela dobře si dovedu představit že bych ho sám dobrousil. A´t tam jde raděj trošičku volněji, než násilím. Je to holt o lidech.
siwi Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 ...Jak se Ti líbí tyhle malý vajíčka ?Mně moc, přesně tyhle nosil v 80. letech můj táta. Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
David Tichy Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Přesně toho se obávám... Asi to není jen tak s hodinářema dneska. Budu doufat, že se zadaří. Zatím jsem byl jen měnit baterky a jednou jsem si šel pro novou stěžejku. Vědět, že to bude slečně dělat takový problém ani ji ty hodinky nepůjčuju:-D
CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 A to si představ, že bys jí půjčil něco jiného.Když jsem byl naposledy měnit stěžejku, mnoho let tomu, snad 6, tak po mně chtěli 40 Kč.Protože jsem pamětník a z levného kraje, myslel jsem, že mě budou omejvat. Od té doby si měním stěžejky sám.Tak ve stejné době mi měnili v záruce baterku v Tissotech. Asi jim spadly na zem, protože narazili pouzdro. Moc jim to nešlo, protože poškrábali dýnko.Od té doby si měním baterky sám. Jednou si nechala manželka v odborném autoservisu měnit olej u Renaulta. Od té doby to kapalo pod šroubem. Oni neměli klíč,Čtyřhran inbus, Tak to povolili a utáhli majzlem. Od té doby měním oleje sám. ......... (sprosté slovo) ale do nekonečna to takhle přece nejde, Nejsme snad v prvobytně pospolné společnosti. Nebo jo? !
Frantik Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Všechno sam, to je nejlepsi! Jsi borec!
CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 No úplně všechno zase ne. Neuvařím si ani čaj.
hirsch Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Dnes tyto s novým řemenem Hirsch Performance
JR_2010 Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Jednou si nechala manželka v odborném autoservisu měnit olej u Renaulta. Od té doby to kapalo pod šroubem. Oni neměli klíč,Čtyřhran inbus, Tak to povolili a utáhli majzlem. Od té doby měním oleje sám. ......... (sprosté slovo) ale do nekonečna to takhle přece nejde, Nejsme snad v prvobytně pospolné společnosti. Nebo jo? !Dobrej blábol, promiň...
Milan Praha Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 to kdyžtak už sikovkama ne ... já mám jinej zážitek z doby minulé, v servisu asi neměli na 120 ci uzávěry na vany, tak tam sousedovi nacpali hadr :-d
Jeronimo Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 To já zase znám jeden autorizovaný servis, kde občas mechanik olej nevyměnil, jelikož ho potřeboval na nějakou fušku.
CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Dobrej blábol, promiň...Omlouvám se uživateli JR_2010 za blábol. Napsal jsem INBUS to pro jednoduchost. Každý samozřejmě ví, že INBUS je zkratka pro Innensechskantschraube Bauer Und Schauste , tudíž je šestihranný. Příště napíši, abych Tě nenazlobil: takový ten klíč, co vypadá jako inbus, ale není to inbus, protože je sice taky do díry jako inbus, ale není a nemůže to být inbus, protože je jen čtyřhranný. Pro ty, co by špunt vany u Renault 1,9 DCI chtěli povolit Sikovkami, tedy stavitelnými kleštěmi nejlépe systému Knipex Cobra sděluji, že to nejde, protože vyčnívající část zátky je jen 3 mm tlustá. Proto je tam ten vnitřní čtyřhran. Na obrázku je primitivní nástavec do oříšku goly, který jsem si provizorně vyrobil ze staré frézy a od té doby slouží, blábol neblábol. Dovoluji si upozornit, že jsou také trojhranné, pětihranné,sedmihranné a devítihranní inbusy. Například na brzdových třmenech rozličných výrobců, kde je třeba zabránit demontáži. . 1
JR_2010 Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Omlouvám se uživateli JR_2010 za blábol. Napsal jsem INBUS to pro jednoduchost. Každý samozřejmě ví, že INBUS je zkratka pro Innensechskantschraube Bauer Und Schauste , tudíž je šestihranný. Příště napíši, abych Tě nenazlobil: takový ten klíč, co vypadá jako inbus, ale není to inbus, protože je sice taky do díry jako inbus, ale není a nemůže to být inbus, protože je jen čtyřhranný. Pro ty, co by špunt vany u Renault 1,9 DCI chtěli povolit Sikovkami, tedy stavitelnými kleštěmi nejlépe systému Knipex Cobra sděluji, že to nejde, protože vyčnívající část zátky je jen 3 mm tlustá. Proto je tam ten vnitřní čtyřhran. Na obrázku je primitivní nástavec do oříšku goly, který jsem si provizorně vyrobil ze staré frézy a od té doby slouží, blábol neblábol. Dovoluji si upozornit, že jsou také trojhranné, pětihranné,sedmihranné a devítihranní inbusy. Například na brzdových třmenech rozličných výrobců, kde je třeba zabránit demontáži. . Vůbec se mi nemusíš omlouvat, já taky nereagoval na špatné pojmosloví týkající se klíče, ale na to, že by někdo v autorizovaným servisu povoloval šroub na vaně majzlíkem, protože tam nemají ten originální klíč, leda, že by tam ještě pracoval Sobota a odskočil si od ladění té trumpety v Mustangu.
CollectorX Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Aha, tak jsem špatně pochopil. Jsem hrozně vztahovačnej. Vopravdu to bylo tak. Protože je ta zátka tak tenká a pod níještě měkkej hliníkovej kroužek, tak ji tím majzlem zdeformovali a pak to teklo.......Ale nějak jsme odběhli od těch primek na ruce
Filipinek Odesláno 28. října 2014 Nahlásit Odesláno 28. října 2014 Tak jsem po dlouhé době šahnul do šupličku a vytáhl na procházku své krásné prim sport od zdejšího člena.
Fester Odesláno 29. října 2014 Nahlásit Odesláno 29. října 2014 (upraveno) Tak sice neaktualní čas, ale aktuální datum... A pro kolegu Marcuse fotka lakované lunety. Lakování je poznat fakt jen zblízka a podle lesku... Upraveno 29. října 2014 uživatelem Lenin
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se