WCB Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 Rozumíte někdo tomu, proč jsou u těch druhejch ty roční období..? Kdyby měly nějakou pointer - ručku, která by se hejbla jednou za čtvrt roku, tak to potom jó Ale takhle mi přijde že by tam stejně dobře mohlo bejt třeba "lopata/rejč/hrábě/vidle".. Odpověď je v písni skupiny MIG 21. jaro léto podzim zima střídá se pro toho kdo to tak vnímá Pro zájemce - video a plný text: http://www.youtube.com/watch?v=yQ6GK2V8ecI http://www.freemp3.cz/detail-texty-pisni.php?i=jaro-leto-podzim-zima Mimochodem, teď je jaro, že?
funf5 Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 No já spíš nechápu, kdo si tyto hodinky koupí Jistě proběhne všemi časopisy pro dámy mohutná masáž, naznačující nutnost těchto hodinek pro přežití ve světě módy a pozlátka Faktem zůstává, že se jedná o nepěkné hodinky za velmi vysokou cenu a neprošly ani u jedné z kolegyň v kanceláři, vlastně jedna říkala, že být za dvojku, tak by si je občas vzala...
tharvi Odesláno 31. března 2011 Autor Nahlásit Odesláno 31. března 2011 Rozumíte někdo tomu, proč jsou u těch druhejch ty roční období..? Kdyby měly nějakou pointer - ručku, která by se hejbla jednou za čtvrt roku, tak to potom jó Ale takhle mi přijde že by tam stejně dobře mohlo bejt třeba "lopata/rejč/hrábě/vidle".. Dobry napad s tema lopatama! Tam uz by nejaka cilova skyline byla.
cigi Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 (upraveno) Velice mi to připomíná úpadkové "reklamní" primky z osumdesátých let - takové ty formule a kdovíco, nevěděli, co by ještě na ciferník napsali a i ten čtverečkovaný "strukturální" povrch a tečičky na půminutách tenhle "styl" napodobují (pyžama, dyť víte ). Beata je buď šíleně odvážná a šibalsky objevila novou inspiraci, nebo nabob, který na to nemá, nebo ignorant co na to kašle. Cílová skupina je jasná - ženy zbohatliků co jim bylo 14 v osmdesátých letech a potřebují ve fitku vypadat innnnnn, fanoušci retro diskoték s míšou davidem jako doplněk k céčkám, a recesistky na maškarní ples a pak asi nějaké cyklické cestovatelky, co jsou ´čtvrt roku v londoně, pak v milano , by včas bukovataly na správnou destinaci.... a pak děvčata v tropech, aby se naučila naše střídání ročních období.. :D Upraveno 31. března 2011 uživatelem cigi
ricous Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 Mrzí mne když vidím, jak v Eltonu objevují slepé uličky a říkají světu: "Ne přátelé, tudy cesta nevede...".Ale třeba máme přehnané nároky a bude to prodejní šlágr - ale za ty peníze...?
cigi Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 (upraveno) Tak to nééé, slepá ulička nééé!! V dnešním postmoderním světě je to nutno brát jako vydařený intelektuální žertík pro poučené - i to samo o sobě je zdařilý subtilní odkaz na osmdesátá léta, kdy takový pohled byl vskutku aktuální :D No, po pravdě je k tomuto originálnímu postoji nutno vyčerpat svoji několikaměsíční rezervu fandovství :D Co mě stejně jako tebe ricousi znovu a znovu zaráží je to, s jakou lehkostí vyjedou s pod stejnou značkou se skoro bezvadnejma hodinkama (prim Igen s novým 94.1) i stímhle quartzovým nesmyslem. Tomu se říká budování značky, panečku. Lidé bez mé dávky fandovství by skoro napsali ála Sazka - přece to tomu MPM nenecháme bez poskvrnky !! Upraveno 31. března 2011 uživatelem cigi
Martz Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 cigi: super, na takovouhle analýzu cílové skupiny jsem se ptal - dává to smysl!
Gordon Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 hodinky tak nějak odpovídají tomu, jak paní Beáta začala svou návrhářskou kariéru - párala cedulky s výrobci zachovalého zboží ze sekáčů a místo nich na ně šila "Beáta Rajská"
bandicoot Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 s jakou lehkostí vyjedou s pod stejnou značkou se skoro bezvadnejma hodinkama (prim Igen s novým 94.1) i stímhle quartzovým nesmyslem Nejsem markeťák, ale to je prostě správnej produktovej mix, kterej pojme co nejširší množinu zákazníků. Že to nejde? Podívej se na Maurice Lacroix a jejich kvarcky za desítku a Le Chronographe Masterspiece.
Mirek Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 hodinky tak nějak odpovídají tomu, jak paní Beáta začala svou návrhářskou kariéru - párala cedulky s výrobci zachovalého zboží ze sekáčů a místo nich na ně šila "Beáta Rajská" To jako fakt?
WCB Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 (upraveno) Cílová skupina je jasná - ženy zbohatliků co jim bylo 14 v osmdesátých letech a potřebují ve fitku vypadat innnnnn, fanoušci retro diskoték s míšou davidem jako doplněk k céčkám, a recesistky na maškarní ples a pak asi nějaké cyklické cestovatelky, co jsou ´čtvrt roku v londoně, pak v milano , by včas bukovataly na správnou destinaci.... a pak děvčata v tropech, aby se naučila naše střídání ročních období.. :D Páni, právě je tady popisovaná moje milovaná manželka, ale světe div se, ona ty hodinky taky nechce! Musím editovat a uvést na správnou míru, aby bylo jasno, moje žena patří jen a jen do té skupiny DĚVČATA V TROPECH! Upraveno 31. března 2011 uživatelem WCB
NIGHTinGALE Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 (upraveno) Nejsem markeťák, ale to je prostě správnej produktovej mix, kterej pojme co nejširší množinu zákazníků. Že to nejde? Podívej se na Maurice Lacroix a jejich kvarcky za desítku a Le Chronographe Masterspiece. Akorát ty ML quartzky jsou o polovinu levnější a asi 10krát hezčí Většinou. Upraveno 31. března 2011 uživatelem NIGHTinGALE
VS Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 Posaďte dítě na půl hodiny k Corelu a dostanete něco podobného, jako ten ciferník. Ale spíš lepší.
cigi Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 (upraveno) Nejsem markeťák, ale to je prostě správnej produktovej mix, kterej pojme co nejširší množinu zákazníků. Že to nejde? Podívej se na Maurice Lacroix a jejich kvarcky za desítku a Le Chronographe Masterspiece. No právě .... ani u ML to asi příliš nefunguje, mám ten laický dojem, že mají docela jednotný styl a taky myslím, že mají minimálně ještě značku raimond weil ( nebo tak nějak) pro barevnější kousky, protože nemůžu si pomoct, nejsou v trendu spíš oddělené značky stejného výrobce pro jednotlivé skupiny? V případě eltonu například: mechaniky: elton - limitky ( žlutásky) pro inteligentní dynamické úspěšné movité genlemany chronomagiky a jejich přátele prim orlík - orlíky s incablocem pro inteligentní dynamické úspěšné movité genlemany chronomagiky a jejich přátele prim diplomat - dtto, jen diplomat prim sport - pro milovníky originální renovace a reinkarnací prim sport , tedy inteligentní dynamické úspěšné movité genlemany chronomagiky a jejich přátele prim manufacture 1949 - tam, kde je to ofiko - pro úřady, soudy, politiky, EU, fanoušky sv. Václava, Tycha Brahe, Kupky ..... quartz: elton - pro nejvyšší řady limitních edic ( např. hind)pro inteligentní dynamické úspěšné movité genlemany chronomagiky a jejich přátele prim manufacture 1949 - pro škodofku, sazku, globus, penny, čez, jawu, primátorky, policii ...... ( většina produkce) arteau - pro EU úředníky na získávání dotací na origo dizajn a turisty bea - jako arteau, na bilboardy, ale specielně pro děvčata z tropů nebo někoho jiného hóóódně z daleka něco chybí ??? ale podle mě : nemíchat, protřepat !!! :D Upraveno 31. března 2011 uživatelem cigi
lolohh Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 Kdo je Beata Rajská? Napiš její jméno do googlu a uvidíš.
Karel Martel Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 když vidím ty hodinky tak se obávám co vylezeNapiš její jméno do googlu a uvidíš.
lolohh Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 když vidím ty hodinky tak se obávám co vyleze To se obáváš správně (ne, je to věc vkusu a já tomu neorzumím)
stanik73 Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Odesláno 31. března 2011 Pánové pánové, nechal bych to na ženách..... . Když vidím co na sebe s potěšením vezmou včetně různých doplňků, to mi hlava nebere. Nekoukal bych na ty hodinky mužskou optikou a spokojil se s historicky osvědčenou rolí empatického sponzora .
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se