cali Odesláno 1. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. září 2015 Ja myslim ze zakladny rozdiel je v mysleni ludi. Ano ide to odrbat, ale v USA to realne napadne odrbavat tak male percento ludi, ze sa proste neoplati tie ochrany vymyslat a implementovat a je lacnejsie nechat sa od toho vychcaneho promile ludi kus podojit. U nas naopak na tieto veci mame nejaky zvlastny dar, tak zvlastny, ze spolocnosti zaoberajuce sa profesionalne proofingom roznych, hlavne elektronickych rieseni, presuvaju svoje posobiska do Prahy a vo vysledku aj tak opravuju trebars len 60% zranitelnosti, ktore sa tu odhalia, lebo maju za to, ze inde by sa na tak zlozite hacky proste vysrali. Tu je to naopak nieco ako otazka cti s tym systemom vydrbat. Ono to ma samozrejme aj spatnu stranku, ked budeme predpokladat ze vsetci chcu vsetkych odrbat a urobia pre to cokolvek, tak nakoniec utratime vsetci spolu za ochrany tolko, ze to nase produkty nech uz je to cokolvek nezanedbatelne predrazi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 1. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. září 2015 O víkendu je na CIAF Schwalbina. To bych chtěl ve vzduchu vidět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klotzman Odesláno 2. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. září 2015 (upraveno) O víkendu je na CIAF Schwalbina. To bych chtěl ve vzduchu vidět.Nikde jsem nenašel odkud a jaká to je. Víš něco bližšího?Edit: Už jsem našel, tak je to letadýlko od Willy Messerschmitt Stiftung a přiletí z Manchingu. Zajímavý je, že nemá žádnou imatrikulaci. Taky bych ho rád viděl. Upraveno 2. září 2015 uživatelem Klotzman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 2. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. září 2015 Imatrikulace ty 262 je D-IMTT, je to nova stavba, s americkejma motorama. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 2. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. září 2015 Stejně to musí být brko. Mít to ty původní motory, tak to dneska ani nepustí do vzduchu. Tak už údajně přiletěla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klotzman Odesláno 3. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. září 2015 (upraveno) Ondyno jsem překládal rozhovor s Franzem Stiglerem, esem LW, který lítal skoro na všem včetně 262 - kdy by měl zájem, je to ve třech částích na Palbě. O těch nových amerických 262 se taky bavili:(Michael Fuller, Franz Stigler)S Me-262 jste létal celkem dlouho, že ? Kolik asi celkem misí ?Me-262 jsem měl asi půl roku?víte, že teď jednu novou postavili dole v Americe ? (Stigler po válce žil a zemřel v Kanadě)Ano, letěli s ní poprvé před několika měsíci.Jo, dostali to do vzduchu? byl jsem tam. Kdyby pilot udělal, co jsem mu řekl, byl by s tím i přistál?Zničili při přistání podvozek, že ?Ano, podvozek se jim zhroutil?V čem udělali chybu ?Pilot měl udělat to, co jsme za války dělali všichni. Když jsme šli na přistání, tak dokud jsme byli ještě dost vysoko, museli jsme letadlo naklonit, zahoupat s ním, aby se podvozek skutečně uzamknul.A on to neudělal ?My jsme to dělali běžně? rozumíte, automaticky. Měli jsme ty stejné problémy. Pokud jste nedostali kola ven, tak letadlo prostě vybuchlo. Byl tam totiž malý benzínový motor na každé straně a také benzínová nádrž, a jakmile jste se koly dotkli země, něco způsobilo, že se nádrž odpojila. (Me-262 byl osazen dvěma motory Jumo 004. Okolo kruhového vstupního otvoru pro sání vzduchu o průměru 51 cm byly zabudovány dvě prstencové benzínové nádrže. Menší, o obsahu 2,8 litru pro dvouválcový startovací motor Riedl, větší o obsahu 14,2 litru dodávala krátkodobě palivo do spalovacích komor při spouštění motoru. Pozn. překl.).Motory se hodně přehřívaly ? Ano?a museli jsme být moc opatrní. Nezapomínejte, že to byly motory s životností 28 hodin? když jste s nimi vydržel 20 hodin, byl jste hrdina?Potom byl celý motor vyměněn ? Ano?vyměněn a to velmi rychle. Ale my jsme také měli mnohem menší výkon? ty nynější americké jsou o 50 % silnější, než byly ty naše a jsou to motory s životností 10.000 hodin. To je pak problém pilotovat něco takového. Já jsem jim to říkal?Teď dokončují dvousedadlovou verzi? Ano, je to dvoumístné letadlo. Další je pro Messerschmitt Foundation (tedy Messerschmitt Stiftung - to bude asi ta z CIAFu)? už je skoro hotový. Chtějí jich postavit celkem pět.Myslím, že jeden půjde do Arizony?Jo?koupil ho nějaký soudce.Je velmi drahé, že ??dva miliony dolarů. Upraveno 3. září 2015 uživatelem Klotzman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 3. září 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. září 2015 V pražskom Paláci Adria sa otvorí co-working pre startupy, ktorý bude okrem iného poskytovať priestory pre startupy pracujúce na projektoch z oblasti ako aviation, aerospace, v spolupráci s European Space Agency (ESA BIC). Polievočku si prihreje mesto, Czech Invest, i ďalší... http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/tiskovy_servis/tiskove_zpravy/z_palace_adria_se_stane_startupove.html F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rahhan Odesláno 19. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2015 Několik fotek z dnešního Nato Days 2015 v Ostravě,B 52H,KC-135,CV - 22B,L-159,.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 20. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. září 2015 Veru bolo načo pozerať. Lietadlá hore, baby dole a kopa hodiniek na rukách Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 25. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. září 2015 360° video z kokpitu stíhačky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAS Odesláno 25. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. září 2015 Přesně před rokem: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 17. října 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2015 Dostalo sa ku mne vďaka ČT: http://www.czechspitfireclub.cz F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 24. října 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2015 (upraveno) Hezkej záběr, doporučuju roztáhnout na celou obrazovku a ve 49 vteřině se zaměřit na podvozek, docela maso, to si člověk ani normálně neuvědomuje, co to musí vydržet. Edit: omlouvám se, video se nezobrazuje, tak tady je aspoň odkaz http://www.videoboss.cz/video/17185-pristavani-s-dopravnim-letadlem-v-silnem-vetru/?utm_source=fb&utm_medium=m6&utm_campaign=vb433361&page_id=86878 Upraveno 24. října 2015 uživatelem JR_2010 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 25. října 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 25. října 2015 Nejaké tie lietadlá od kamaráta z fóra: https://www.thevintagenews.com/2015/10/21/warbird-monuments/?src=fba&type=wca&page=tvn F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 31. října 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 31. října 2015 Tá F-35 to má proste ťažké... http://www.businessinsider.com/canada-might-become-the-first-country-to-pull-out-of-the-f-35-program-2015-10 F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbobr Odesláno 16. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. listopadu 2015 další 360° videjko z kokpitu stíhačky, tentokrát je to Hornet, nádhera ...http://www.usatoday.com/story/news/2015/11/11/experience-the-blue-angels-in-360-degree-video/75044212/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxipesfik Odesláno 17. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. listopadu 2015 http://www.cobalt-aircraft.com/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 17. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. listopadu 2015 Dodatecne jedna z letosni prehlidky CIAF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 17. listopadu 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. listopadu 2015 http://www.cobalt-aircraft.com/ Vyzerá to zaujímavo, vďaka! F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxipesfik Odesláno 2. prosince 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2015 http://www.jetbook.org/cz.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se