Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ja myslim ze zakladny rozdiel je v mysleni ludi. Ano ide to odrbat, ale v USA to realne napadne odrbavat tak male percento ludi, ze sa proste neoplati tie ochrany vymyslat a implementovat a je lacnejsie nechat sa od toho vychcaneho promile ludi kus podojit. U nas naopak na tieto veci mame nejaky zvlastny dar, tak zvlastny, ze spolocnosti zaoberajuce sa profesionalne proofingom roznych, hlavne elektronickych rieseni, presuvaju svoje posobiska do Prahy a vo vysledku aj tak opravuju trebars len 60% zranitelnosti, ktore sa tu odhalia, lebo maju za to, ze inde by sa na tak zlozite hacky proste vysrali. Tu je to naopak nieco ako otazka cti s tym systemom vydrbat. Ono to ma samozrejme aj spatnu stranku, ked budeme predpokladat ze vsetci chcu vsetkych odrbat a urobia pre to cokolvek, tak nakoniec utratime vsetci spolu za ochrany tolko, ze to nase produkty nech uz je to cokolvek nezanedbatelne predrazi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O víkendu je na CIAF Schwalbina. To bych chtěl ve vzduchu vidět.

Nikde jsem nenašel odkud a jaká to je. Víš něco bližšího?

Edit: Už jsem našel, tak je to letadýlko od Willy Messerschmitt Stiftung a přiletí z Manchingu. Zajímavý je, že nemá žádnou imatrikulaci. Taky bych ho rád viděl.

Upraveno uživatelem Klotzman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ondyno jsem překládal rozhovor s Franzem Stiglerem, esem LW, který lítal skoro na všem včetně 262 - kdy by měl zájem, je to ve třech částích na Palbě. O těch nových amerických 262 se taky bavili:

(Michael Fuller, Franz Stigler)

S Me-262 jste létal celkem dlouho, že ? Kolik asi celkem misí ?
Me-262 jsem měl asi půl roku?víte, že teď jednu novou postavili dole v Americe ? (Stigler po válce žil a zemřel v Kanadě)
Ano, letěli s ní poprvé před několika měsíci.
Jo, dostali to do vzduchu? byl jsem tam. Kdyby pilot udělal, co jsem mu řekl, byl by s tím i přistál?
Zničili při přistání podvozek, že ?
Ano, podvozek se jim zhroutil?
V čem udělali chybu ?
Pilot měl udělat to, co jsme za války dělali všichni. Když jsme šli na přistání, tak dokud jsme byli ještě dost vysoko, museli jsme letadlo naklonit, zahoupat s ním, aby se podvozek skutečně uzamknul.
A on to neudělal ?
My jsme to dělali běžně? rozumíte, automaticky. Měli jsme ty stejné problémy. Pokud jste nedostali kola ven, tak letadlo prostě vybuchlo. Byl tam totiž malý benzínový motor na každé straně a také benzínová nádrž, a jakmile jste se koly dotkli země, něco způsobilo, že se nádrž odpojila. (Me-262 byl osazen dvěma motory Jumo 004. Okolo kruhového vstupního otvoru pro sání vzduchu o průměru 51 cm byly zabudovány dvě prstencové benzínové nádrže. Menší, o obsahu 2,8 litru pro dvouválcový startovací motor Riedl, větší o obsahu 14,2 litru dodávala krátkodobě palivo do spalovacích komor při spouštění motoru. Pozn. překl.).
Motory se hodně přehřívaly ?
Ano?a museli jsme být moc opatrní. Nezapomínejte, že to byly motory s životností 28 hodin? když jste s nimi vydržel 20 hodin, byl jste hrdina?
Potom byl celý motor vyměněn ?
Ano?vyměněn a to velmi rychle. Ale my jsme také měli mnohem menší výkon? ty nynější americké jsou o 50 % silnější, než byly ty naše a jsou to motory s životností 10.000 hodin. To je pak problém pilotovat něco takového. Já jsem jim to říkal?
Teď dokončují dvousedadlovou verzi?
Ano, je to dvoumístné letadlo. Další je pro Messerschmitt Foundation (tedy Messerschmitt Stiftung - to bude asi ta z CIAFu)? už je skoro hotový. Chtějí jich postavit celkem pět.
Myslím, že jeden půjde do Arizony?
Jo?koupil ho nějaký soudce.
Je velmi drahé, že ?
?dva miliony dolarů.

Upraveno uživatelem Klotzman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pražskom Paláci Adria sa otvorí co-working pre startupy, ktorý bude okrem iného poskytovať priestory pre startupy pracujúce na projektoch z oblasti ako aviation, aerospace, v spolupráci s European Space Agency (ESA BIC). Polievočku si prihreje mesto, Czech Invest, i ďalší...

 

http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/tiskovy_servis/tiskove_zpravy/z_palace_adria_se_stane_startupove.html

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po 4 týdnech...

Hezkej záběr, doporučuju roztáhnout na celou obrazovku a ve 49 vteřině se zaměřit na podvozek, docela maso, to si člověk ani normálně neuvědomuje, co to musí vydržet.

 

Edit: omlouvám se, video se nezobrazuje, tak tady je aspoň odkaz

 

http://www.videoboss.cz/video/17185-pristavani-s-dopravnim-letadlem-v-silnem-vetru/?utm_source=fb&utm_medium=m6&utm_campaign=vb433361&page_id=86878

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...