Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ahoj kluci,

objevily se nám v rodině tyhle Rolexy, myslím, že jsou dámské, ale jsem naprostý laik a Rolex není má dominanta. Nicméně jedná se o pozůstalost po dědečkovi, odhadované stáří je cca 30-40 let, ale vše jen tipuji. 

Nicméně, jak jsem psal, jsem naprostý laik, a tak bych byl rád, za rady a postřehy, co se s tím dá dělat? Osobně bych je rád nechal zrenovovat a zachoval je. Ale nevím, kde to nechat zrenovovat, kolik to může zhruba stát a ani nevím co je to za model. Má takovýto model nějakou finanční hodnotu, aby se vyplatilo to renovovat, není to primární faktor, ale zajímalo by mě to. 

Budu rád, za jakékoliv postřehy, přikládám foto.

Posted

A jsou echt? Model mas napsany na ciferniku. Sundej tah a na pouzdre pak z jedne strany mas referencni cislo modelu a z druhe vyrobni cislo, pomoci neho pak muzes zjistit rok vyroby.  

Posted

Díky, popravdě jsem tah nikdy nesundával :D , takže se do toho moc nechci pouštět, ale dík za radu, jak to zjistit ...

Posted

Tak náramek je dole, má číslo "57", ale číslo modelu nejde moc dobře přečíst, nicméně je tam zřejmně 6674 a pod tím nápis "registered design" , sériové číslo je 445160 .

Tak a co teď :) ?

Posted

Ja bych je asi nechal tak jak jsou, stav vypadá dobře, nechal bych jen vyčistit a seřídit strojek, povyměnovat těsnění a to je celé. Ciferník i ručky nevypadaj, že by byly nějak hodně jetý.

Posted

Co bys chtěl renovovat? Vždyť jsou krásné :) Servis strojku nebude žádná složitost, snad jen jestli není stržený závit na korunce...

Posted

asi nejlepsi bude, kdyz s nima skocis k bechynemu nebo do carollina, at je vycisti a seridi. nic jineho bych s nima nedelal - jakakoliv 'renovace' spojena s vymenou za nove dily, by je jen znehodnotila...

Posted