Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

OACAFE, Praha, Budějovická. Hezký design, dobrej porcelán, krásná mašina La Marzocco, nádherná obsluha, kafe úplně strašný .... A pak má člověk mít odvahu někam zajít.

Odesláno

V Rakousku mají v průměru kávu daleko lepší a to včetně do papírových kelímků. Mě přijde, že běžná restaurace nakoupí sračkovou kávu nebo to číšníci rozkradou, nevím, ale já si u nás málokde pochutnám. Chápu, 600% zisku je málo....

Odesláno

@BertVšak to je Mačahaus se nediv 😀 ale žerty stranou, jakože to bylo fakt špatné, nebo to byla jenom hipsterina mimo tvuj zájem (vím, že treba Mazelab nenávidíš, přitom nejen podle me je to asi nejlepsi kafe, co v Praze aktuálně je, tak jenom at vim, jak si tvá slova přebrat).

Odesláno (upraveno)
15 minutes ago, Josef01 said:

V Rakousku mají v průměru kávu daleko lepší a to včetně do papírových kelímků. Mě přijde, že běžná restaurace nakoupí sračkovou kávu nebo to číšníci rozkradou, nevím, ale já si u nás málokde pochutnám. Chápu, 600% zisku je málo....

z TOP 10 najhorsich kav ake som v zivote pil som tak styri pil v Rakusku. A to vratane drevenej budy uprostred mohavskej puste a Ciny, kde kavu povazuju za technicku kvapalinu pre nehumanne pouzitie.

Upraveno uživatelem instant
Odesláno

Problém je, že si každý pod dobrou kávou představuje něco jiného. Třeba někomu chutné silné malé kafe bez pěny a kyselo hořké, tak jako to dělají v některých prodejnách kávy. 

Odesláno
Před hodinou, Bert napsal:

@Maro no, když má ristretto konzistenci překapávané nekonečné kávy v motorestu na Route 66.....

Hele, dokud se v takových případech nenaučíme jim to vracet, tak se nic nezmění. Včera jsem v kavárně je nechal 2x předělat doppio….stroj za 100k a obsluha úplně mimo.

Odesláno
před 4 minutami, Josef01 napsal:

Problém je, že si každý pod dobrou kávou představuje něco jiného. Třeba někomu chutné silné malé kafe bez pěny a kyselo hořké, tak jako to dělají v některých prodejnách kávy. 

Pokud víš co chceš a obsluha je znalá, tak ti přece umí odpovědět co mají na mlýnku a jak to chutná…Tam, kde já chodím, mají na výběr a většinou si vybereš podle chuti.

Odesláno

Když používá někdo hnusný přepálený kafe za 150 Kč/kg, tak z toho přece dobré kafe neudělá ne?

Odesláno (upraveno)

Je potreba bejt zasadovej :D Na me koukaji v praci jak na snoba a debila, kdyz odmitam pit kancelarsky Nespresso a radsi si zajdu za roh do Coffee Room.

Vetsina lidi furt bere kafe spis jako funkcni napoj, nez neco co by sis fakt uzil. Nastesti uz jsme tu tri a postupne obracime na vyberovku i neverici :D 

Upraveno uživatelem DaLo
  • Like 1
Odesláno (upraveno)

Ve většině míst si představují lungo tak, že nechají mašinou protéct do hrnku deci kafe, hnus velebnosti. To už si dám raději to Nespresso.

P.S. AI mi tvrdí, že je to tak správně, no tak to pak jo :) 

Upraveno uživatelem Josef01
  • Haha 1
  • Confused 1
Odesláno
před 49 minutami, Josef01 napsal:

Když používá někdo hnusný přepálený kafe za 150 Kč/kg, tak z toho přece dobré kafe neudělá ne?

Tak o takových kavárnách se nebavíme ne? Já myslel. Já měl na mysli výběr z tmavě/světle pražené, víc/míň ovocité kávy… ale všechno kvalitní suroviny. 

Odesláno

Měl jsem na mysli situaci, že se kavárna honosí třeba kávou Pellini a zaměstanci tam sypou Jihlavanku :) 

Odesláno

To je právě to relativní, řada zde doporučovaných káv u nás nikomu nechutnala, některé doporučené kávy od kamarádů byly skvělé, 100 lidí, 100 chutí.

Odesláno (upraveno)

Zdravím neviem či tu má niekto rovnakú skúsenosť s GP kávou alias Lázenskou kávou ako ja, ak nie podelím sa.

7.7. som si objednal na e-shope firmy Green Plantation kávu, a aj dnes 19.7. na mojej objednávke svieti len poznámka platba uhradená. Na firmu sa nedá dovolať pri zadaní voľby čeština – stav objednávky sa hovor vypne, rovnako aj keď volám na ich „materskú“ firmu Lázenska káva a je jedno akú voľbu zadám výsledok je vždy ukončenie hovoru. Rovnako na e-mail nikto nereaguje. Cez aplikáciu WhatsApp odpovedá iba robot. Na sociálnych sieťach tiež nereagovali, teraz tam pridávajú rovnaký príspevok o tom ako ich to mrzí, a ako to čoskoro napravia ... Na webe majú informáciu že sťahujú sklad, ale preto majú vypnuté telefóny a neodpovedajú na e-maily ? Kontaktoval som svoju banku, či je možné platbu stornovať a čakám na odpoveď. Zároveň som poslal podnet na ŠOI aj dTest. Ľudí ako ja čo si objednali a zaplatili tovar, a týždne čakajú na jeho doručenie je viac stačí sa pozrieť na stránky Facebook - Lázenská káva alebo Heureka.cz - Lázenská káva
takže snáď to niekomu pomôže, keď sa bude rozhodovať kde si kúpi svoju kávu.  🪦

 

 

GP.jpg

Hovor.jpg

Upraveno uživatelem JaroXX

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...