Přejít na obsah

GLYCINE Combat SUB


Návštěvník maxipesfik

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 217
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

  • po 2 týdnech...
  • po 2 týdnech...
  • po měsících...
  • po 2 týdnech...
  • po měsících...

O těhle dost přemýšlím, ale paradoxně se bojím té keramické lunety. Podle fotek to neni jen keramická vložka, ale celá luneta. Bude celá vyrobená z keramiky, nebo jen aplikovaná keramická vrstva? Má už je někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po 5 týdnech...
  • po měsíci...

Nevím kam to napsat a do chronoshop témátu se nechci vloupávat - nevyznívá to moc pozitivně. Sháněl jsem vložku do lunety (glycine nepošle, nutno přes distributora)

Každopádně tím, že novým distributorem Glycine je Manilla (Invicta....), tak jsem byl chronoshopem nedávno odkázán tam.

Když jsem před rokem poptával vložku u chronoshopu nabídka zněla cca 1400-1500. Tak jsem odolal a vydržel - nebylo to tak zlé atd.. Onehdá jsem vlastní vinou ztratil lumi point a nějak mi to už přišlo ošklivé nosit poškrábané a bez lumi (ty hodinky si to nezaslouží), tak jsem oslovil s nedůvěrou právě Manillu (přeci jen je to distributor Invicta, kde se servis moc nevyznamenává, takže bůhví jak to budou mít s novou firmou Glycine - jako ano byl jsem nedůvěřivý). Mno jaké bylo moje překvapení, když jsem narazil na rychlou reakci, vstřícný přístup a ve finále dodržení slíbených termínů a (teď pozor) proaktivní přístup ve shánění a připomínání se.

Největším zdržením byla tak akorát celozávodní dovolená u švýcarů :). No a to nejlepší nakonec - cena 780 kč + dobírka.....luneta už dorazila a vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně Combat Sub Automatic. Doufám že tuhle novo nějak líp uchovám, připadá mi celkem málo odolná :-(

sice předchozí stav byla hloupá manipulace předchozího majitele při zasílání, ale stejně mám trošku pocit že to je s odolností horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

V pondělí mi dorazily tyhle už nošené modrásky, zatím se seznamujeme. A luneta je taky pocuchaná, takže díky Kubsikovi za info.

 

když se rozhodneš k výměně, tak já to vyřizoval s touto paní:

Alena Rovná

Servis a objednávky

Manilla s.r.o., Masná 34, 602 00 Brno

tel.: +420 739 426 709

email: servis(at)manilla.cz, alena(at)manilla.cz

Doufám, že se Ti povede zařídit tak hladce jako u mě. Nová nepoškrabaná luneta dává uplně jinej pocit. Já vždycky hrozně trpěl při pohledu na tu poškrábanou chudinku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...