eskimak Odesláno 8. února 2021 Nahlásit Odesláno 8. února 2021 A este aj hru dodrbali, maju to auto nakreslene naopak. Alebo ma naopak prevodovku, inak asi kilecko na spiatocke nepojde...
moco Odesláno 8. února 2021 Nahlásit Odesláno 8. února 2021 no jo, já to viděl na mobilu a až teď jsem si toho všimnul na PC, že to patří do vlákna "herní konzole". Sorry
ewolucionar Odesláno 13. února 2021 Nahlásit Odesláno 13. února 2021 V 10. 2. 2021 v 14:46, ewolucionar napsal: GO BABY GOOO Ten mechanicky!!!! vektoring je neuveritelny,,,,,na snehu a sotoline som nejazdil na lepsom aute,Skoda ze ich prestali vyrabat...
Tag Heuer LV Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 Tieto auta vzdy mali nieco do seba. Je fakt skoda, ze ich prestali vyrabat. Myslim si ze svojich zakaznikov by si to vzdy naslo.
wawrik Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 (upraveno) Před hodinou, Tag Heuer LV napsal: Tieto auta vzdy mali nieco do seba. Je fakt skoda, ze ich prestali vyrabat. Myslim si ze svojich zakaznikov by si to vzdy naslo. Keby si svojich zákazníkov našlo v dostatočnom počte, neprestali by ich vyrábať, nie? V 13. 2. 2021 v 18:43, ewolucionar napsal: Ten mechanicky!!!! vektoring je neuveritelny Čo znamená mechanický vektoring? Ja som teda bol skôr na Imprezy a ten pohon Evo X úplne presne nepoznám, ale AFAIK to má všade mechanické diferenciály s elektronicky ovládanou svornosťou pomocou spojkových uzávierok. Mýlim sa? Upraveno 15. února 2021 uživatelem wawrik
ewolucionar Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 (upraveno) Obidem zlozite technicke vysvetlenia,z pohladu jazdca citis ze sa prelieva krutiaci moment a vykon ako voda na kazde koleso,podla X faktorov,adhezia,tlak plynu,natocenie volantu,pretazenie,atd..zadny aktivny dif ma spojku,svoje vlastne cerpadlo AYC,stredny je nastavitelny a je to rozdiel,nie placebo a predny dif.. A zaujimave to zacne byt,ked sa vypne AYC,to je ten mechanicky vektoring.... Upraveno 15. února 2021 uživatelem ewolucionar
wawrik Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 To ja chápem, ale pýtal som na ten mechanický vektoring. Podľa všetkých vysvetlení, na ktoré som teraz narazil (napríklad tu alebo tu) je to elektronicky riadený systém. Že to funguje vôbec nepochybujem.
eskimak Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 Jop. Jedna sa o elektronicky riadeny system, okrem Mitsubishi pouzivala aj Honda a (ci stale pouziva neviem) Audi. Kazdy mal svoje riesenie, teda pre Audi to robil niekto iny, ale islo o podobny princip.
ewolucionar Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 Vlastne jediny dovod na Evo je tento
ewolucionar Odesláno 15. února 2021 Nahlásit Odesláno 15. února 2021 před 9 minutami, vwtyp11 napsal: Na to mám 911 Čečeeee vyhřívanej
Vladar91 Odesláno 27. února 2021 Nahlásit Odesláno 27. února 2021 Na to mám 911To mĕ vždycka zajimalo jak to funguje. Tipuju ze se spoiler vysunuje sam od urcite rychlosti nebo ho zvednes manualne. V tom pripade i kdyz vypnes motor a vytahnes klice zustane takhle vyset nafurt nebo se po nejake dobe zase slozi zpatky?Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Pavelpu27 Odesláno 27. února 2021 Nahlásit Odesláno 27. února 2021 Vysune se při myslím 120, zasune se v 60. Můžeš ho vysunout tlačítkem a pak zůstane nahoře i po zhasnutí motoru a vyndání klíčku.
hedonista Odesláno 27. února 2021 Nahlásit Odesláno 27. února 2021 Vysune se při myslím 120, zasune se v 60. Můžeš ho vysunout tlačítkem a pak zůstane nahoře i po zhasnutí motoru a vyndání klíčku.Dolů jede při 80 km/h
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se