Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)
  V 1. 4. 2016 v 12:28, enrico156 napsal:

Když včera bylo tak hezky...ac2bdf5d043273182392abd41c338ef8.jpg

d90cb704b46b59313de0c9a5a763280e.jpg

Jo jo, krásně bylo. Jak to s tím turbem jezdí?

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Návštěvník enrico156
Odesláno

Bohužel až moc dobře a bohužel proto, že jsem říkal " to bude stát za prd, atmosféra je nejlepší " a mýlil jsem se, je to opravdu dobré.

Navíc má poháněnou tu správnou nápravu a člověk i musí chvílema řídit

Odesláno

Tak Sobíka jsem v pátek vyzvedl... zátah byl kulervoucí, bohužel dlouho nevydržel, již po cca 100km (nové brzdy, jel jsem s ním jak s 1.4 mpi) se při plném tahu objevilo cukání, po 400km za víkend jsem byl rád že jsem dojel do Prahy. Tah je fuč.
Zítra bude RS řešit co to je, doufám v nějakou podtlakovou hadičku nebo únik z nového IC nebo benzínovou pumpu kterou zapomněl vyměnit...

Odesláno

Byla to kazeta zapalování. Prvních 100k investovaných.. Doufám že taky posledních 100k...

 

Píšu z telefonu.

Odesláno

Tak snad uz bude sob OK. Bracha kdyz jezdil 9-5, tak sdi vozil nahradni v kufru..., ta se proste jednou po... a vzdy kdyz to nejmin potrebujes :)

Odesláno

Ahoj,

dovoluji si Vás pozvat na Subaru sraz v červnu 2016.

Akce je pod záštitou ÚAMK, a pojede se uzavřená RZ (můžete se zůčastnit), OFFROAD (můžete se zůčastnit), a pokec (můžete se zůčastnit:)).

Více na našem webu (http://subarufanclub.cz/modules.php?name=Modul_Srazy&op=showbook&bid=159&jedna_name=andelka-2016) nebo mi pošlete SZ.

Odesláno
  V 8. 3. 2016 v 16:24, 14titi napsal:

Ahoj, nejsem si jist jestli jsem tu ve vlákně správně. Přišel jsem pro radu a mám benzínový automobil. Koupil jsem ŠO 1, 110KW, 1,8T 20V. Celou dobu jezdila pěkně na to, že se jedná a rok výroby 2000. Poslední dobou jsem ale začal mít problém se startem. Nemohl jsem kolikrát nastartovat. Postupem času se probém zintenzivnil a nyní jsem to odstavil na parkovišti, protože to prostě nechytlo. Otáčí se to, ale né a né to škytnou. Spolu s tímto problémem se objevil zároveň další. Po nastartování, když se zadaří, se motor vytáčí na volnoběh někam ke 2000 otáčkám. Při zařazení rychlosti to klesá, ale při volnoběhu to opět stoupne. Trvá to jen pár minut po startu a pak se vše vrátí do normálu. Jsem auto-laik, ale větřím že by tyhle dva problémy mohly mít společnou příčinu. 

Díky za rady a kdybych byl náhodou ve špatném vlákně, tak mě nemilosrdně ignorujte.

. Problém vyřešen. Odešlo čidlo teploty. Je to prý celkem častý problém u starších škodovek
Návštěvník enrico156
Odesláno

Dnešek ve znamení krásného počasí, nešlo se opět neprojet.

PS: Lambo je neuvěřitelný ve všech směrech :-))06a3f4da5ba78d24ffb478defd3ffc3d.jpg

Odesláno
  V 21. 4. 2016 v 11:18, Pavelpu27 napsal:

Hoši dneska bacha! Venku je policajtů jako štěnic a měří o 106

...tak...venku je slunečno...čas dovolených se kvapem blíží... :)

Odesláno

Do dneška jsem vozil v autě antiradar a říkal jsem si, že je divný, že furt mlčí. Dneska mi zachránil kůži. Měřili 3x na cestě do Varů, přičemž jednou bych o nich opravdu nevěděl asi bych jel o "malinko" rychleji.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...