Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Díky moc za rady.

takže v podstatě vše ok. primárně tím bude jezdit manželka práce a zpět cca 40-50km za den 90% dálnice v jedné osobě.

100kw bude v pohodě popř. stačit a určitě to zvládne i ty 3-4 dovolené za rok v plném obsazení + občasné výlety.

Spotřeba je mi jasná, tuším že, v tom automatu to bude jezdit kolem 6-7L. (teď má starou astru 1.6 benzín automat a jezdí za 7-7.5L) takže žádný divoch není.

Trochu mě překvapuje ten vnitřní prostor, fakt je to takové "malé"? Čtyři dospělé osoby tam vlezou předpokládám v pohodě?

 

Maly to neni, ale spis pomer vnejsi/vnitrni rozmery nebyl u tehle generace aut od Opelu uplne nejlepsi. 4 dospeli celkem v pohode, parkrat jsem takhle nekam jel na delsi vylet a nikdo si nijak nestezoval. Kufr na vetsinu situaci taky dostacujici. Tu OIII jsem tam dal jen pro porovnani. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, že u VW to je o litr méně. Tak mě potěšilo, že v Toyotě mají selský rozum. Už to

chápeš? :)

Já tedy nechápu, co to má společného s rozumem, sice nevím, co tam máš za motor, ale ta jakási predikce řazení je nastavená na nějakou optimalizaci výkonu vs kroutícího momentu a protože Toyoty mají jinou konstrukci motorů, tak mají malé kroutící momenty a ta křivka průběhu je víc strmá, proto je to optimum v tak vysokejch otáčkách, koncernová auta mají ten průběh plošší a to optimum začíná už u nízkých otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja te naprosto chapu. :)

Mam jakoze "velmi rychlou" skodu (VRS) v biturbu a taky me trapi i ve sport rezimu okolo 2t otacek a to duneni i pres umelej zvuk zezadu je mi neskutecne proti srsti

 A to "jakože" tedy znamená, že rychlá není?  Okolo těch 2t otáček Tě trápí tedy co? Že to řadí, nebo duní?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Sorry, asi jsem nebyl pochopen.

V pohodě, já to pochopil. Pár stovek km jsem na autech co rádi kdy řadit pojezdil... když jsem to dodržoval spotřeba byla vždy trochu nižší, než při jízdě podle ucha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, na Skodovku to jede. ;)

K tem otackam mi prijde, ze se ten motor vylozene trapi. Kolikrat v rezimu normal toci neco nad 1k i do kopce a uplne citim jak mu to nesvedci, tak mu pomuzu padlem. 2k jsou uz v klidu, ale paradoxem je, ze musim mit zapnutej rezim sport, aby ten motor prevodovka tak nepodtacela...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, na Skodovku to jede. ;)

K tem otackam mi prijde, ze se ten motor vylozene trapi. Kolikrat v rezimu normal toci neco nad 1k i do kopce a uplne citim jak mu to nesvedci, tak mu pomuzu padlem. 2k jsou uz v klidu, ale paradoxem je, ze musim mit zapnutej rezim sport, aby ten motor prevodovka tak nepodtacela...

 

Takže dunění motoru ti vadí, ale ten šílenej randál z repráků při režimu sport ti nevadí ? :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, na Skodovku to jede. ;)

K tem otackam mi prijde, ze se ten motor vylozene trapi. Kolikrat v rezimu normal toci neco nad 1k i do kopce a uplne citim jak mu to nesvedci, tak mu pomuzu padlem. 2k jsou uz v klidu, ale paradoxem je, ze musim mit zapnutej rezim sport, aby ten motor prevodovka tak nepodtacela...

No proto se mi líbí, že Toyota to má normálně ?sesynchronizované? s uchem a nenutí neznabohy řadit pod 2000 ot/min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připomíná mi to situaci, když doktor řekne lidem kolik a kdy si mají vzít léků a oni si to hned přeordinujou, protože jim to přijde málo kapiček, pak jim je, v lepším případě, blbě, ale stejně si stojí za svým...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...