-
Příspěvky
15 006 -
Registrace
-
Přítomen
-
Vítězné dny
4
instant's Achievements

MegaXXLzávislák (8/8)
278
Popularita
-
s Rusmi to je debata aj o Gronsku, Gaze atd.. to sa s istotou netyka len Ukrajiny. Realne sa za dalsie tri mesiace prenastavi svetovy poriadok. v podstate si Trumpova administrativa chce sprivatizovat Ukrajinu. No, mozeme len cakat, za co to s Rusmi vyhandluju. Nic pekne to ale nebude. Donald Trump demands for reparations from Kyiv are 'declaration of war' on Ukraine Trump’s mineral deal for Ukraine amounts to reparations on terms that are “worse than Versailles” – The Daily Telegraph
-
z blogu o zavedeni minovych poli pri ochrane statnej hranice CSR. Ludvík Hlavačka (* 1911 – † 2005), cez vojnu konfident gestapa, od r. 1949 náčelník krajského veliteľstva v Gottwaldove, pri výsluchoch zaviedol do praxe mučenie elektrickým prúdom a už ako náčelník Pohraničnej stráže zaviedol systém vysokonapäťových zátarás na hranici. V návrhu na zriadenie mínových polí spočítal, že na zabezpečenie najviac nepriateľom používaných úsekov hranice v dĺžke 183 kilometrov bude potrebných 16 000 črepinových mín POMZ-2 (vrátane 25 % zálohy) pri 15-metrovom nástražnom drôte. Finančné náklady na míny a drôt boli vyčíslené v sume 4 840 000 Kčs..
-
Elon nemoze byt nazi. Nacisti predsa vedeli vyrobit dobre auto..
-
aha tak to s citackou beriem spat. kazdopadne to vyrazne neznizuje ze je skutocne dobry recnik, toto som uviedol len ako aktualny priklad
-
To robil aj firer, aj duče. Oni tiez len hajili zaujmy svojich narodov.. na tom predsa nemohlo byt nic zle, vsak? (stacilo pockat 15 rokov..) Co sa tyka Ursuly, suhlasim ze leadership EU je v dnesnych casoch tragedia. Kazdopadne je to vysledok toho co je dnes EU. Ziadny system sa nezreformuje zvonku smerom dovnutra, aby som ta parafrazoval. Cize treba zacat tym, co chceme aby bola EU. Nikto to nechce povedat ako prvy nahlas: Ked chceme aby vedenie EU malo taky silny mandat ako Donald alebo Vlad, tak im ho musime dat. A to automaticky znamena, ze bez U.S.E./federacie to nepojde. Parafrazujuc vtip o slonikovi, treba zacat tym, ze si povieme, v ktorom kute izby to mile zvieratko je. Este ma zaujalo: JDVance: We are concerned about freedom of speech in EU Pistorius: Thiz iz unacceptable! To proste nevymyslis..
-
Pokial ide o JDV, odporucam na youtube pozriet jeho prejav na AI konferencii v Parizi aj na sec. summite v Mnichove, najjednoduchsie na kanali Forbes. Obe reci mal bez citacky, bez papiera, bez jedineho zavahania. Taky recnik sa rodi raz za 50 rokov. Pokial neurobi hrubu kariernu chybu (co sa da tazko ocakavat), je to bezpochyby buduci prezident USA. Co je vzhladom na jeho nazory znepokojive, pre niekoho az desive. Proti nemu bude Trump len zabavny oranzovy dedusko z telky. Prosim o 15r najst tento post a zhodnotit.. Holky ja to rikala.
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
instant odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
nie je to masaker, je to fyzika. ID7 ma aerodynamiku tehly a je zima. V EV mas min. tri velke problemy ohladne kurenia/chladenia - akumulator, motor(y) a kabinu. Kazdy ma svoje vlastne poziadavky a prakticky to riadis jednym hodne zlozitym systemom - X-cestne ventily, vymenniky atd, kazda automobilka to ma inak, Tesla asi najlepsie, ostatne si to obvykle zjednodusia aby to nebolo take drahe. Kazdopadne ked je zima ZIMA, cize mrzne, mas velku spotrebu energie, jednak na to aby boli baterky prevadzkyschopne, plus navyse potrebujes kurit v kabine. Kuris na hulvata z trakcneho akumulatora, kym sa tie systemy nejako nedostanu do ako tak efektivneho modu, co samo osebe je v zime problem. Manzelka jazdi IONIQ5, nabija doma, kuri to tak ako ziadny spalovak nikdy nedokaze ani s bufikom, za dve minuty teplo, dojazd v zime po meste a okreskach 320, v lete cez 400, raz za cas na tom ideme niekam dalej tak si dame kavu na nabijacke no big deal. Spotreba po meste 14-17, dialnica nad 130 samozrejme 21-23 v lete, 23-27 v zime. Jazdene EV stoja teraz prd, dvoj-troj rocne za polovicu, neni nad cim rozmyslat. Nemecko je plne EV s 30tis km na predaj, momentalne aj 4 rocne Tesla Henlein S pod 40tis e, kto uz musi mat naziwagen. EV su vacsinou auta po odpise z leasingov, neponicene a v zaruke. V socialistickom nemecku je EV za trest ale na nasom rakusko uhorskom vidieku, kde ma polovica ludi dom, je podla mna EV idealne auto 1/2 na denne pouzitie. Urcite sa nenechaj odradit argumentami o "spotrebe". Kym nemas problem s dojazdom/velkostou akumulatora, tak su to centy navyse pri domacom nabijani. -
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
instant odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
tak on pan v tom este ani nesedel a na dve strany žalmov.. cipána -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
instant odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Sucasny elektromobil ma jazdit mesto a okresky, na to je to asi najvhodnejsia technologia pohonu a aj priemerne 70kWh ulozisko je za mna bez stresu. Ako sluzobak na dlhe trasy je EV uplna kokotina, a okrem rychlejsieho odpisu asi neexistuje dovod preco by si to firmy mali na takyto ucel vobec kupit. -
jako ze pekne su, ale produktove fotky su jedna vec a realita druha. Za mna su tieto GS a im podobne v prvom rade ukrutne drahe - jak keby boli pašovane z kolumbie kuafix. Keby mali polovicnu cenovku, tak aj to by bolo odvazne. Vyzera ze GS sa realne chcu vysachovat z hry, nejako si nevsimli kde je konkurencia. Druha vec, tieto vizualne tazke strukturovane ciferniky sa opozeraju. Ma to wau efekt, to bez debaty, ale rychlo to zovsednie, je toho vela, nie je to dost exkluzivne. Navyse na denne nosenie je to prilis vyrazne. Dalej na oblekovky su podla mna prilis masivne. nechapem preco maju mat taketo hodinky 13mm na vysku? Ja dat za "neinvesticne" hodinky ku koseli 30 litrov, tak chcem tenke pohodlne elegantne hodinky s rodokmenom jak anglicka kralovna, ktore ked si dam na ruku, tak o nich ani neviem. Cize nejaky vymnoukany automat, alebo v mojom pripade rovno mikrorotor alebo manual. Chcem pohlad na pekny, technicky premakany kaliber s lestenymi hranami, neotrelym dizajnom a konceptom, pouzite zaujimave materialy, proste pišišvorinky, kokocinky a panské huncútstva a nie Seiko 9s s rotorom cez pol dynka. toto je v Chopardoch za oficialnych 12.700 na pulte, ma to 3.3mm na vysku, cele hodinky tak 7.5 mm alebo Laurent Ferrier manual. v titane za 30k. "Oblekovky" hodne 21. storocia alebo Patrimony od Vacheronu, alebo, alebo, alebo.. naslo by sa ich dost. Tak sa omluvam ze som zaprasil sakura vlakno, ale tak obcas to niekto urobit musi a dnes som mal sluzbu ja
-
ale za tie prachy vyzeranu fajn musim povedat. asi potvrdzuju moju teoriu, ze dnes seiko vyrobi zaujimave decentne hodinky v podstate omylom
-
pekne. asi zbytocna otazka ale skusim - ma to srobovaciu korunku?
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
instant odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
kupu golfa ti nikto nevnucoval. mozno to bude trochu aj tym..