Přejít na obsah

Patrik

Členové_50
  • Příspěvky

    2 967
  • Registrace

  • Přítomen

O uživateli Patrik

  • Datum narození 17.8.1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://sweb.cz/patrik
  • ICQ
    275282557

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    počítače, Internet

Návštěvy profilu

13 992 zobrazení profilu

Patrik's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

34

Popularita

  1. Kamarád vede takovou databázi spořících účtů https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=302027&st=0&sk=t&sd=a&start=8490 Co se týče investic, to není moje doména, ale určitě nedoporučuji přes banku, mají strašné poplatky, třeba u ČSOB mi nabízeli pravidelné investice s 3 % poplatkem.
  2. Spořák aktuálně VUB.cz a Raifka. U Raifky lze očekávat výrazné snížení od ledna, protože aktuálně má na účtu garanci do 4,2 %. U VUB je to bez omezení výše, u Raifky dle typu běžného účtu, Exkluzivního do 1,5 milionu.
  3. všemi osmi kreditkami, které mám, dobiju Revolut a pak s ním zaplatím jednu dobírku na poště. Náklady 100 korun, výnos úroky z vybraných peněz za 1 měsíc + 1 % z částky, maximálně 350 kč (x 3 karty) z kreditek ČS. Jinak KB by neměla mít výběr kreditkou z bankomatu úročen, ale nevím, jak to je s poplatkem. Nabíjení Revolutu je zdarma.
  4. Já KB mám a v tuto chvíli mám produkty ve starém IB (TOP nabídka) i v novém IB (účet Start + spořící účet) Přiznám se, že ani jedno z rozhraní mi nevyhovuje. Mám to jen kvůli výhodám, TOP nabídka pro mne má kreditku se 4 vstupy Dragon Pass, cestovním pojištěním a asistencí na silnici (včetně jízdního kola), nic jiného od banky nechci. Na začátku měsíce vycucnu kreditku, dám na spořák, na konci měsíce splatím. Co se týče rozhraní IB, tak 100 lidí, 100 chutí. Já nedám dopustit na FIO, jejich IB považuji za nejlepší u nás. Mám to jako hlavní účet na "provoz", ale zase tam nedělám nic jiného. Spořák používám jinde, jejich platební kartu nepoužívám, kreditku snad ani nemají (tedy alespoň já ji nemám).... Shrábni výhody (máš A-Kartu, abys každý měsíc získal na penzijko 5 stovek?, když už u nich penzijko máš?), proč hned rušit.
  5. tak proč ne. Jde platit hodinkami, chytrým náramkem, tak proč ne tímhle. Oproti bateriové elektronice má výhodu ve vodotěsnosti. Já to třeba záviděl lidem, co měli Twisto, ti s tím přišli už před několika lety. Na rozdíl od hodinek se nemusí nabíjet a je 100 % vodotěsný. Já mám teď prsten (i ten jsem vyhrál) a třeba se mi hodil (a na to přesně jsem to chtěl) v lázních, kdy jsem si kvůli jídlu nemusel odbíhat do skříňky pro kartu, prostě ho mám stále na prstě. Stejně tak při nákupech nemusím odnikud vytahovat kartu - moje typické nákupy jsou "za 2 stovky do ruky něco k večeři", to se "ruka navíc" hodí. Příští víkend jedu do lázní znovu a určitě budu opět platit prstenem. Ten náramek je spíš pro ženské, kterým se příliš strohý prsten nemusí líbit. Nebo pro někoho, komu natékají prsty a prsteny nosit nemůže. Mají tedy i neutrální černý, tak si objednám ten, uvidím, jak to bude naživo vypadat.
  6. Ještě se pochlubím příjemnou zprávou ze včerejška
  7. Ověřeno to mít nemůžu, když to pro staré klienty bude platit až od nového roku. Pak ti můžu poradit ještě lepší recept, založ si VÚB, ta posílá ze sběrného účtu, tj. se tam neobjevuje jméno majitele účtu. A jako bonus solidní úrok (a pokud budeš mít úrokový výnos do 20 000 Kč za měsíc a žádné jiné "vedlejší příjmy" můžeš se úplně vyhnout zdanění). A mají solidní úrok VÚB, a.s., pobočka Praha jediný rozdíl bude v tom čísle za SK (tam je IBAN tvého účtu) a možná specifický symbol a číslo transakce, to si nejsem jist. Jinak všichni klienti budou mít stejné číslo účtu
  8. minimálně je součástí té kreditky, která je jak k TOP tak k Premium zadarmo https://www.kb.cz/cs/obcane/karty/kreditni-karta-world-elite Každopádně pro mne je rozhodující to cestovní pojištění, 10 M není nic, 100 M už dává smysl.
  9. Pozor ještě na jednu věc - SEPA platby provádí Revolut ve vlastním systému a umí i instant SEPA, proto je platba (pokud to banka příjemce podporuje) na cílovém účtu ihned. Toto bylo, předpokládám, v korunách - a zde, jak jsem psal v předešlém příspěvku, používá služeb externí společnosti, myslím že Vintesse (nebo tak nějak) a ta to posílá v dávkách, to může být důvod zpoždění.
  10. @Miceyvypadá to, že KB připravuje novou variantu Premium https://web-edit.kb.cz/cs/kb-premium/stante-se-klientem-kb-premium#podminky součástí je tarif Exclusive, který bude veden zdarma při splnění někteér z pomínek, které jsou shodné jako podmínky pro TOP nabídku - tj. nejjednodušší cesta je 100 000 Kč obrat na účtu. Vidím tam oproti TOP nabídce 2 výhody: 1. krytí na cestovním pojištění 100 000 000 Kč 2. multiměnové účty - tady ovšem bude záležet na konkrétním provedení, zejména poplatky za operaci s hotovostí a za cizoměnové převody (protože pokud směna bude za kurzy KB, nedávají smysl, ovšem když bude levně (ideálně bezplatně) vložit a vybrat cizí měnu, dá se skoro za střed koupit v arabských směnárnách) Předpokládám, že budou po Novém roce postupně vyzývat staré majitele TOP nabídky na přechod na Premium, já se bránit nebudu
  11. Pravdou je, že se něco takového psalo na diskusním fóru na Finexpertu. Revolut totiž nemá vlastní účet v ČR, ale využívá externí služby a platby posílá v dávkách 1 až 2 krát za týden. A už se stalo,že některý týden měla tato externí služba výpadek, takže když se to sešlo fakt blbě, trvalo doručení platby i 2 týdny (a v jiných případech, když se to sešlo jo dobře, tak i několik minut, protože to bylo té externí službě doručeno těsně před uzávěrkou dávky)
  12. Řekl bych, že nejblíže pravdě bude lucid. Pokud platbu nevyzvedeš, automaticky se vrátí zpět na jeho účet a on ať to pošle normálně na účet. Já tento způsob nikdy nepoužil, občas používám obrácený "vyžádání platby", kdy na platebním odkaze příjemce zadá číslo své platební karty a mně pak přijdou peníze - využíváme to ale pro různé "kulišárny", kdy lze takto na kartách generovat korunové platby, aniž by člověk musel chodit do Kauflandu, jako já včera. Každopádně určitě žádné zboží neposílej, je to jeho problém, měl se s tebou předem domluvit, reklamace, at si řeší on. Pokud přece jen bude tvrdit, že platba měla dorazit na tvůj účet od Raifky, ať ti pošle důkazy, že to na Revolutu reklamoval a ty to můžeš poslat dvojí bance, ať to prověří (Raifka obecně Revolut moc nemusí, takže klidně mohla platbu zablokovat, ale to by se vrátila zpět), ale to opravdu jen jako výraz dobré vůle, nějakou nadstandardní snahu určitě vyvíjet nemusíš.
×
×
  • Vytvořit...