Jump to content
Guest YPO

Lékařský koutek

Recommended Posts

Guest YPO

Zakládám vlákno pro důchodce.

 

Zcela jistě je tu několik lékařů od genitálních až po geniální.

 

Mám takový dotaz, vlastně mi ten dotaz přijde úplně mimo jako z nějakýho scifi filmu, ale ......

 

K věci:

 

Cca rok nosím brýle na blízko (1 dioptrie) -  čtení, počítač, psaní, i k obědu si je beru abych věděl co požírám.

 

Máma tudle (tři dny zpět) přinesla nějaký doplněk stravy (běžně prodejný a nebudu záměrně jmenovat) a já jsem se rozhodl ho požírat, v duchu, že udělám něco pro svoje zdraví, když nic jiného nedělám.

 

Druhý den co jsem to sežral jsem zjistil, že lépe vidím. Přikládal jsem to nějakému momentálnímu stavu a rozpoložení.

Dnes tenhle příspěvek píšu bez brýlí, to znamená, že čtu a můžu psát bez brýlí v běžné vzdálenosti od monitoru.

 

Je jasný, že to zní jako úplná hovadina, kdyby mi to někdo řekl v hospodě tak ho pošlu do vagíny, ale je to tak.

 

Takže dotaz: je možný aby nějaká pilulka během tří dnů zlepšila natolik zrak, nebo to je jenom nějak krátkodobý dárek těsně před smrtí .... to bych nerad

 

*ten doplněk stravy není primárně určen na oči a nevidím jako rys, ale vidím o cca 30% lépe

 

Y

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to divny. Ale treba tve spatne videni muze byt diagnostikovano z jine priciny. ( tlak, krcni pater, cokoliv) a taky Ypo, neumyls sis voči normalne vodou, jako to delame my?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To neni od teba pekne ze sa nechces podeliť o názov toho zázraku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmizik povidal, ze mu doktor rekl, ze nadmerna onanie poskozuje mozkovy kmen, tak pry zmirnil....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej sem prosím jméno toho zázraku. Pro nás co jsme tu déle jak deset let, to bude vítaná informace :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest YPO

Dej sem prosím jméno toho zázraku. Pro nás co jsme tu déle jak deset let, to bude vítaná informace :)

oukej, ale počkám ještě tejden .... až uvidím slunce, tak vím že to funguje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někdy takto pomůžou vedlejšími účinkem léčivé přípravky na průchodnost žil, otoky dolních končetin, hemeroidy apod.

 

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest YPO

Někdy takto pomůžou vedlejšími účinkem léčivé přípravky na průchodnost žil, otoky dolních končetin, hemeroidy apod.

 

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk

:D  ve spojení s tvým nickem to zní dobře  :D   ....

 

..... nevím jestli ten přípravek je i na tyto věci, ale měl by to být všelék, takže možná, že ano ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest YPO

Nebo jsi přestal brát něco, co ti kazilo zrak...třeba Viagru.

to nevím ... no .... nic mi nenapadá .... tři dny sem nejedl rohlíky ... to je asi jediná změna

 

*já věděl, že tu budu pro p*r*d*e*l....., ale je to prostě tak jak píšu

**eště mi teda napadlo, že malej mladej si dost často hraje s ctrl a kolečkem u myši, ale tím to taky není, páč na klávesnici normálně vidím

Edited by YPO

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ve spojení s tvým nickem to zní dobře :D ....

 

..... nevím jestli ten přípravek je i na tyto věci, ale měl by to být všelék, takže možná, že ano ....

Nespecifikoval jsi lékařskou specializaci ohledavac mrtvol taky doktor. Ale to já nejsem, aby bylo jasno. Prozrad název nebo účinnou látku, ať můžeme posoudit. Takhle je to těžký. To co jsi popsal možný je... Všechny ty léčivý přípravky s luteinem nebo právě na prokrvení apod takhle účinkují. Pak ještě léky na erekci, ale to bys spíš viděl modře

 

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk

Edited by koroner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak už tu zaznělo, zhoršení zraku může být způsobené čímkoliv jiným, s vlastníma očima zdánlivě nesousejícím. A pak náhodné zlepšení nějaké tělesné funkce po užívání jakéhosi doplňku klidně může mít zcela nečekaný projev někde úplně jinde.

Lidské tělo není soutava samostatných orgánů, ale v podstatě jeden velký komplikovaný orgán s mnoha specializovanými částmi, ve kterém vše pracuje ve vzájemné součinnosti. To jen doktoři si myslí, že každý orgán je nutné léčit zvlášť, nebo ho dokonce uříznout a nic se nestane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš ti začíná cukrovka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest YPO

Spíš ti začíná cukrovka.

na diabetologii chodím, a když jsem tam byl naposledy tak mi je prd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...