Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 237
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Ale pěkně zvětšili to sytogo. Při záběrech ve vnitř jsou sedačky zaražené až za sloupek,ale jakmile je pohled zvenku, tak je to spíš naopak.

Odesláno

Ale pěkně zvětšili to sytogo. Při záběrech ve vnitř jsou sedačky zaražené až za sloupek,ale jakmile je pohled zvenku, tak je to spíš naopak.

 

No a to si ještě představ, že ve skutečnosti je Citigo ani ne metr dlouhý! Kampak s tím na nás. Určitě je v tom nějaká kulišárna a celá ta reklama je provokace...
Odesláno

si zjavne ina cielova skupina....

 

Tak tu cílovku bych sám docela rád poznal. Circa do 0:30 min. (z 0:40 min. reklamy) by to mohla být reklama na cokoli... nejlépe nějaká pojišťovna, zajišťovna, banka, elektrárna nebo Poděbradka... Řek bych, že emoce jsou tam spíš v podobě nějaký duševní rozháranosti dotyčnýho kreativce...
Odesláno

Ta reklama ma jako rict, ze to auto ma dokonce i radio?

 

Jo, a ještě ti zabere místo spolujezdce.

Taky jsem to nějak nepochopil...

 

Ne. Celý smysl je v tom, že Citigo je v rámci komplexnější kampaně (základní myšlenku vymysleli v Leagas Delaney, to jen pro pořádek), vnímán jako "nový komunikační prvek" (je to tam i napsáno). Vlastně jde o to, že nemusíte s přáteli komunikovat například prostřednictvím FB nebo mu telefonovat, ale prostě k němu přijedete. A stejně tak osobně je chápána i filozofie celého vozu. Proto je třeba navigace zobrazena jako ten pán s mapou.

 

Říká se tomu nadsázka. :)

Odesláno (upraveno)

...ani ne metr dlouhý! Kampak s tím na nás. Určitě je v tom nějaká kulišárna...

 

Ono to není tak od věci.

Koukal jsem u Forda na showroomu na "plakát" nového B-Maxu. Vlastně to byla vyřízlá deska obrázku auta v životní velikosti na stojanu, postavená na showroomu mezi skutečný káry.

Když jsem nahlas obdivoval velikost vstupního prostoru a i celýho auta (aniž bych v tý chvíli tušil, že je to B-Max na platformě Fiesty, nástupce Fusionu), tak jsem se dozvěděl, že ten "model" je zvětšený na 120%...

 

edit: takhle nějak ten plakát vypadal, a taková mrňavá baba ten dojem umocňuje, když má ty kola ke kolenům (což v reálu by musely bejt aspoň devatenáctky ;)

post-2655-025935200 1338389303.jpg

Upraveno uživatelem bandicoot
Odesláno (upraveno)

Ono to není tak od věci.

Koukal jsem u Forda na showroomu na "plakát" nového B-Maxu. Vlastně to byla vyřízlá deska obrázku auta v životní velikosti na stojanu, postavená na showroomu mezi skutečný káry.

Když jsem nahlas obdivoval velikost vstupního prostoru a i celýho auta (aniž bych v tý chvíli tušil, že je to B-Max na platformě Fiesty, nástupce Fusionu), tak jsem se dozvěděl, že ten "model" je zvětšený na 120%...

 

edit: takhle nějak ten plakát vypadal, a taková mrňavá baba ten dojem umocňuje, když má ty kola ke kolenům (což v reálu by musely bejt aspoň devatenáctky ;)

 

Chápu, ale tohle je přece jen trochu nad rámec vnímání velikosti vozu po shlédnutí reklamy v televizi. Navíc - když jsem byl na návštěve u dealera škodovky a koukal na Citigo, tak jestli mě něco celkem potěšilo, tak to byla slušná velikost interiéru. Tohle, co popisuješ, mně přijde už docela unfér.

Nicméně nechci zabředávat do nějaký plamenný diskuze. U mě obliba škodovky jako klienta pramení z mnoha důvodů a jeden z nich je, že nemám pocit, že bych někomu musel lhát.

Upraveno uživatelem Ludwig Wittgenstein
Odesláno

Ne. Celý smysl je v tom, že Citigo je v rámci komplexnější kampaně (základní myšlenku vymysleli v Leagas Delaney, to jen pro pořádek), vnímán jako "nový komunikační prvek" (je to tam i napsáno). Vlastně jde o to, že nemusíte s přáteli komunikovat například prostřednictvím FB nebo mu telefonovat, ale prostě k němu přijedete. A stejně tak osobně je chápána i filozofie celého vozu. Proto je třeba navigace zobrazena jako ten pán s mapou.

 

Říká se tomu nadsázka. :)

 

No mozna je na tom postavena cela filozofie a komunikacni prvek, ale anastasie tam ze 40 s reklamy krakora 30 vterin, takze porad jako nevim ... vlastne vim, anicka stala nejake penize, tak se musi maximalne vyuzit ...

 

jinak mi je ta reklama celkem ukradena, skodovky jsou hnusny a to nejhezci na nich jsou pravdepodobne ty reklamy, to je fakt ...

Odesláno (upraveno)

Chlapi od fochu poradíte?

Kdysi před mnoha lety jsem měl slzy v očích u reklamního klipu Nike

skupinka sportovců (nebo jen jeden - už nevím) na invalidních vozících si to v hnusném počasí pomalu šine do krutého kopce, detailní záběry na naběhlé žíly a svaly a pot a křeče ... a ve finále když se chlap přehoupne přes vrchol kopce a jde do klesání tak detail na ty ruce v cyklistických rukavicích jak udělají poslední záběr letí dopředu a už se nevrací zpět na tu obruč ale nechá je volně relaxovat - v tom záběru je všechno "ku..a dokázal jsem to, nevzdal jsem to, zasloužím si pár minut voraz, teď si užiju jízdu jako na tobogánu a pak se budu zase dál rvát s osudem..."

jo a na konci to obligátní just do it mělo poněkud větší váhu - aspoň já to tak vnímal...

zaboha to video nemohu najít, ono taky pochází z doby kamenne předinternetové :-(((

Upraveno uživatelem Duke650
  • po 3 týdnech...
  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...