TLD Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Instant, mam to podobne Nahace mam nejradeji, i kdyz ty ostrejsi S4r, tuono, triplik byla motorka co me vydrzela a bavila 7let, zadna jina tak dlouho nebyla..., cestovni endura, SM, sportaky, zase nahace a nakonec zbyl jen scrambler, kterej me je schopnej pobavit i v 80kmh a jeste je krasnej... Zatim na tom muzu i cestovat, az to bude moc bolet, prikoupim r1200r, tu predchozi generaci, ve verzi classic na delsi cesty a budu zase spokojenej:)
Návštěvník Strocek Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 IMHO nejpomíjivější kategorie motorek je supermoto. Taky jsem o tom uvažoval, ale pak sem volil klasický enduro s tím, že přikoupím kola, ale na to nedošlo a ani nedojde. Ono to párkrát zvedneš (což dělám i s endurem) když budeš šikula, tak se naučíš i stoppie a to je všechno... Neříkám, že zezačátku si neužiješ srandu v serpentínkách, ale myslím si, že to zachvíli přestane bavit.
TLD Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Cece, ja mel jenom slabouckou lc4, prestige a bavilo me to dost. Zkusil jsem ostryho husara a to bylo mega peklo. Me by to asi bavilo porad. Treba rkova 690tka a dvoje kola s redukci a byl bych spokojenej:) Na blbnuti, cestovani po ceste, teren, proste motka na vse a ted co maj dlouhy servisni interval bych ji klido bral...
cali Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Mam otazku, myslite ze by to bola moc velka hanba nechat uskrtit litroveho bandita(karbec),... da sa to vobec a ak ano, kde mi to v Prahe spravia?
Návštěvník Strocek Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Já bych tu 690 bral teda taky, to už je, ale trošku lepší stroj a asi se na tom nechá jet trochu dál než na LC4 . A jak píšeš, obě sady kol povinností k tomu. Ty co střídaj obě na to nadávaj, že to je voser to furt měnit a z počátečního nadšení, kdy to měnili jak steklý, tak už tam pak nechávaj jenom jednu sadu. Jinak někde jsem na 690 četl, že ač už to má 70HP, že už s tim není taková sranda jako se starejma LC4.
TLD Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Proc hanba ? Predpokladam, ze to chces pro sebe a Tobe to tak bude vyhovovat, tak neres hanbu ne ?Kde to udelaj nevim, asi bych se zeptal v Suzi, zda sezenou sadu.
TLD Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Strocek, ja jel na lonskej, s ABS. Na dalnicni presuny to neni, ale i to se da. Je to universal, dost lidi to voli na cestu kolem sveta a s kapotazi od RallyRaid je to pecka. Oproti lc4 to skoro nevibruje. Me se libi moc.
cali Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 No tak skrtia sa bezne mensie kubatury koli soferakom, ale u 1200 ti vacsina ludi poradi(uz som to samozrejme goglil aj inde) ze si kkt ked si si to kupoval a zda sa ti to moc silne Ani tie "skrtiace" sady prave asi nebudu pre 1200 tak uplne bezne,.... ja som k tomu svojmu zazraku dokonca dostal od predchadzajuceho majitela nejaku "boost" sadu ale nechal som ho to vymontovat.... je komplet, kludne by som ju za nejaku tu skrtiacu vymenil.
Cyril Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 (upraveno) V 30. 3. 2016 v 9:42, Jagman napsal: Cyril: zrovna ty si koupis karbec s vodevrenejma rourama? To mi nesedi No já ho taky do poslední chvíle moc nechtěl. Je na můj vkus děsně přeplácanej těma "livetorideridetolive" pi.či.čandama a máš pravdu, ty otevřený vejfucky dělaj kravál až to bolí. Ale známej, kterej se dostal do docela blbý životní situace, musel rychle sehnat hotovost. Buď by šlo z domu R1150GSA, nebo Fat Boy. Tak jsem mu pomohl od H-D. Abych řekl pravdu, tak to podtočený brumlání je moc příjmený. To stříkačka neumí. Na druhou stranu ty starý motorky ale svoje mouchy mají. Najel jsem něco přes kilo a už mě to stálo ztracenej konec šaltrpáky. Samozřejmě, p..ičandovej příplatkovej. Kdyby tam byl originál H-D díl, třeba se to nestalo. Co vím, tak u novějších modelů tyhle problémy s malomocným ztrácením součástek za jízdy nejsou. Nebo teda alespoň mě se to zatím nestalo. Co jsem včera ujel, mi docela stačilo. Na podobnou vyjížďku si příště vezmu určitě radši Crossbones. Upraveno 30. března 2016 uživatelem Cyril
Návštěvník Jagman Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 No já zatím (tuk tuk) neztatil taky nic možná chyba toho co to montoval já vše zakápnu lepidlem Ale motorká je krasná FB je sen od Terminátora takže až tě omrzí tak víš kde hledat ženicha
Cyril Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 (upraveno) Jojo. Zvuk je zajimavej. A Terminator byl docela zasadni rozhodovaci faktor pri jeho nakupu. Byl to tenkrat muj velkej favorit.. https://vimeo.com/160903002 Upraveno 30. března 2016 uživatelem Cyril
Návštěvník Jagman Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 (upraveno) Hmmm nezní to špatně tomu by slušel Supertrapp nejsou tak hlučné spíš hezky dunivé jak si tu jednou napsal "nebudí to děcka v kočárkách" T2 bude program dnes večer jen to ještě žena neví Upraveno 30. března 2016 uživatelem Jagman
Wanderer Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 Prej s Harlejem se musí na vyjížďkách jet stejnou trasou i zpátky, právě z důvodu posbírání upadaných součástek. :-)
pepas Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 takovejch kolovacek je spousta, ale musi se nechat ze tahle je dobra
Roland Sands Odesláno 30. března 2016 Nahlásit Odesláno 30. března 2016 V 30. 3. 2016 v 10:43, Strocek napsal: IMHO nejpomíjivější kategorie motorek je supermoto. Taky jsem o tom uvažoval, ale pak sem volil klasický enduro s tím, že přikoupím kola, ale na to nedošlo a ani nedojde. Ono to párkrát zvedneš (což dělám i s endurem) když budeš šikula, tak se naučíš i stoppie a to je všechno... Neříkám, že zezačátku si neužiješ srandu v serpentínkách, ale myslím si, že to zachvíli přestane bavit. Nejvíce jsem se toho naučil právě na supermotu. Jak agresivně brzdit, správně řadit a pracovat s pozicí těla. Navíc akcelerační a brzdné drifty (ať uz chtěné nebo ne) v relativně malé rychlosti. Hodně muziky za málo peněz = super škola.
Návštěvník Strocek Odesláno 31. března 2016 Nahlásit Odesláno 31. března 2016 (upraveno) Já myslím, že ze stejného důvodu, jak píšeš, si právě lidi supermoto pořizujou a proto asi byly tyhle motorky zkonstruovány a dovolíš si na ní co na jiných ne. Otázka je spíš jestli po cca roce takovýhle ho řádění, máš náladu to při každý vyjížďce zvedat na p...l a driftovat do zatáček. Upraveno 31. března 2016 uživatelem Strocek
CEGY Odesláno 31. března 2016 Nahlásit Odesláno 31. března 2016 Ted jsem si vzpomnel, jak jsem mel kdysi TTR na motardovejch kolem a jaky jsem mel ze zacatku problem to nakopavat. Napoprvy jsem nejak utopil svicku. Pak mi kolega ukazal ten grif a slo to i v converskach
Cyril Odesláno 31. března 2016 Nahlásit Odesláno 31. března 2016 (upraveno) Jeden nemocnej motárdek z Bavorska mi na zvedáku právě straší. Co blbnete chlapi! Sem to teď byl vyzkoušet a je to děs! Vždyť se na tom nedá ani sedět, ani jezdit! Tvrdý, uskákaný, vratký. Dělám si p.r.d.e.l! Je to určitě otázka vkusu. Mě to teda nic moc neříká. Už jsem na to . Buď enduro na špuntech, pořádnej cesťák, nebo teď na starý kolena chopper. Tohle je asi dobrý na vyblbnutí někde na spešl okruhu. Upraveno 31. března 2016 uživatelem Cyril
Roland Sands Odesláno 31. března 2016 Nahlásit Odesláno 31. března 2016 Jak píše Cyril, takhle blbnout se dá bezpečně jen na okruhu. Samozřejmě vše co píši výše jsem zkoušel mimo silnice (letiste, okruhy). Na cestování jsem ještě mladej, tak to mam prozatím takhle. Jednou to ale prodam, pořídím brutalku a projedu Itálii. Foto je starší a uz tady bylo.
jebiga Odesláno 1. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 1. dubna 2016 chlapci,jakou navigací používáte na moto ? nebo nepoužíváte někdo Garmin Gpsmap je sice turissycka al dá se tam nahrát i auto blbost?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se