Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Jedna vcelku krátká etapa musela skončit, aby mohla začít opravdová Odyssea a to doslova...pocity nádherný, očekávání obrovské! :)

 

IMG_2373.jpeg

Upraveno uživatelem Bukoowsky
  • Like 1
Odesláno
V 1. 7. 2024 v 11:13, KFL napsal:

Díky, díky .. já se zatím čím dál víc přikláním ke KTM 390 pro začátek :D, ale situace se mění každým dnem. Důležitý jsou teď ale zkoušky a polygon, pak budu řešit dál :).

Minulej týden jsem zkoušel Duka 390 a se svými 186cm mi malej nebyl. Modelovej rok 24 je komplet nová motorka a překvapilo mě jak jel, fakt super zážitek lehká. ovladatelná motorka. 
 

Já si jako první motorku koupil FatBoba a taky jdu do lehčího stroje.

Abys to neměl třeba s FTR, který navíc mají dost problémy s elektronikou.

Za mě mimo mainstream hodně zajimavá volba Suzuki GSX 8S.

Odesláno
15 minutes ago, marty87 said:

Minulej týden jsem zkoušel Duka 390 a se svými 186cm mi malej nebyl. Modelovej rok 24 je komplet nová motorka a překvapilo mě jak jel, fakt super zážitek lehká. ovladatelná motorka. 
 

Já si jako první motorku koupil FatBoba a taky jdu do lehčího stroje.

Abys to neměl třeba s FTR, který navíc mají dost problémy s elektronikou.

Za mě mimo mainstream hodně zajimavá volba Suzuki GSX 8S.

GSX-8S se mi líbí taky :), stejně jako Kawa Z650RS, Suza SV650 nebo i to Guzzi V7. Obecně už jsem se během uplynulýho týdne odklonil od cendur a koukám už jen na naháče. Žebříček motorek se mi teď kompletně proměnil :D. A včera kolem mě projel 390 Duke a baví mě taky. 

Prostě peklo, tohleto...

Odesláno (upraveno)

@KFL Pokud naháče, mrkni a hlavně vyzkoušej Triumph

Trident 660 je skvělá zábavná motorka, na mě bohužel malá. Ve větším objemu je super Speed Twin 1200 a Thuxton RS (ten motor je prostě boží). Na Thruxton se bohužel zase blbě poskládám (190 cm), na speed twinu lepší.

Upraveno uživatelem redd
Odesláno

Ty mám prolezlý taky. Z jejich portfolia se mi líbí jen Speedmaster (velkej, těžkej) a Tiger Sport :). Zaujal mě ten novej 400 jednoválec (v porování s KTM 390), ale na mě je ta značka asi moc oldschool-like, aspoň pocitově :).

Zkoušet budu, až budu mít papíry. Jestli prolezu zkouškama :D.

Odesláno (upraveno)

Kolik měříš?

Motorka se musí vyzkoušet… na obrázku ti to moc neřekne. Ten trident, pokud nejsi nějak hodně vysokej, bych do začátku vůbec nezavrhoval. Vyzkoušej si ho. Mě fakt překvapil. Ten tříválec má výhody dvouválce i čtyřválce :)

Upraveno uživatelem redd
Odesláno

187 cm. Trident 660 jsem zkoumal .. všude říkají, že to rozhodně není začátečnickej stroj :D. A že třeba ta Z650RS je výrazně milejší a praktičtější.

Ale jak říkám - všechno je jenom teorie. Na mašinách mám ujeto stěží 150 km v rámci autoškoly a vim úplnou tužku. A jak jsem psal o pár stránek zpátky, zatím jsem jel max 80, protože cokoliv nad to mi přijde úplně unreal rychlý a jsem rád, že žiju :D.

Odesláno (upraveno)

Jel jsem jak na Z650RS, tak na tridentu, tak na Z900RS a dalších motorkách.

Z650RS není špatná, ale po nějaký době taková sterilní (něco jako středně výkoná oktávka mezi autama). S Tridentem je větší zábava a počáteční ostych lze vyřešit jízdním režímem Rain. Padne ale do ruky a strach určitě není na místě. Motor je výbornej. Z kawy se mi líbila víc Z900RS, ale už je to celkově větší, těžší, ale je to super motorka. A je uživatelsky taky příjemná. Nárůst výkonu oproti 650 je ale znát.

Čtyřkila bych nebral, max pokud chceš jezit jen Prahu…

 

P. S. Na zlepšení “handlingu” doporučuju jezdit na kole :) 

Upraveno uživatelem redd
Odesláno
před 48 minutami, KFL napsal:

....... a koukám už jen na naháče......

Já se táááááák těším, až dostaneš ve 160 do xichta 🙂

Osobně to (na základě vlastních zkušeností) vidím takto: KFL se na dálnici blíží k autobusu. Jede si na pohodu tak 110. Tak jo, předjedu ho, trochu vezmu za hefta ...., tak jo 130, předjiždím, pohoda jazz. A sakra, řítí se na mne skoro 2 kila ňákej magor v Audi (BMW, Mergl, doplň dle libosti). No, tak mu zrychlím, ať se nevocitnu na haubně. Paráda, vono to těch 160 jede. Hele předjíždím autobus, zařadím se. A doprdele, mezitím skončil pytel od přede mnou jedoucího vozu, do háje, dálnice už není v zářezu, takže vítr zprava, kterej mne sráží na toho rychlýho dementa. Ruce mi povolují, protože jsem se moc napřímil, a plégo nemám, protože jsem stylově na naháči .... Že já trouba nechodil do posilovny, ..... maminko, hlavně ať to udržím ..... UF, DOBŘE TO DOPADLO, ...... 🙂

Poznámka: ano, tušíte správně, jde o anonymizovanou verzi v obsazení: Bert, HD V-Rod.

Odesláno (upraveno)
13 minutes ago, redd said:

Jel jsem jak na Z650RS, tak na tridentu, tak na Z900RS a dalších motorkách.

Z650RS není špatná, ale po nějaký době taková sterilní (něco jako středně výkoná oktávka mezi autama). S Tridentem je větší zábava a počáteční ostych lze vyřešit jízdním režímem Rain. Padne ale do ruky a strach určitě není na místě. Motor je výbornej. Z kawy se mi líbila víc Z900RS, ale už je to celkově větší, těžší, ale je to super motorka. A je uživatelsky taky příjemná. Nárůst výkonu oproti 650 je ale znát.

Čtyřkila bych nebral, max pokud chceš jezit jen Prahu…

 

P. S. Na zlepšení “handlingu” doporučuju jezdit na kole :) 

Pokud vemu premisu, že až tak třetí stroj je ten správnej, nemám problém si prošlápnout slepý uličky. Jsem trochu overthinker a rád věci dělám pořádně (viz vlákno Parfémy :D), takže jsem smířenej s tím, že i přes enormní množství času věnovanýho teoretický přípravě i výběru stroje pravděpodobně koupim něco, co mě přestane za nějakej čas bavit. Ale třeba ne. Uvidím :).

Dálnice bude v mym triplistu minimálně, s tím už jsem se smířil.

A kolo je něco úplně jinýho! :D 

 

7 minutes ago, Bert said:

Já se táááááák těším, až dostaneš ve 160 do xichta 🙂

Poznámka: ano, tušíte správně, jde o anonymizovanou verzi v obsazení: Bert, HD V-Rod.

:D

Upraveno uživatelem KFL
Odesláno

Tvl teď jsem tu objevil Tvou patálii Karlíku 😃

Já si dělal ŘP na moto cca 7let po ŘP na auto a už to byl mazec, se to zas naučit, takže všechna čest :) Do té doby jsem seděl jen na bráchové CBR125, na které jsem se "učil" než jsem šel dělat papíry :D 

Byl to rok 2011, jako první jsem si koupil CB600f a musím říct, že po první jízdě, jsem byl přesvědčený o tom, že ty papíry půjdu vrátit a seru na to, bylo úplně něco jiného, než jsem do té doby zažil, fakt jsem se bál :lol2: podotýkám, neměl jsem mimo pár jízd na 125 a autoškoly, žádné zkušenosti s motorkou.. 

Nakonec jsem jsem pomalými krůčky začal jezdit a strašně mě to vzalo, s motorkami jsem to měl jak s hodinkami, vždy jsem chvíli na něčem jezdil, pak to prodal, přihodil pár korun a koupil jiný stroj - měl jsem Hondy, Aprilku, Suzu a nakonec skončil u CB1000R .. Dnes už bych šel asi jen do cestovního endura :) z těch naháčů po delší jízdě vše bolelo :lol2: ale třeba moji kamarádi na tom jezdili i několikatýdenní dovči.. 

Tedy jak Tě tam znám, ať vybereš cokoli, nakonec to zas párkrát votočíš :lol2:

  • Haha 1
Odesláno
před 2 hodinami, marty87 napsal:

Berte, ty máš V-Roda s plégem?😃

 

před 2 hodinami, Kairos napsal:

s plégem a apehengrama 🤣

Píšu BEZ pléga.

Opičí řidítka byly jen na Road Kingovi. Avšak nápad je to zajímavý:-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...