Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
Před hodinou, instant napsal:

o zdutosti Triumph dealerov sa pisu legendy a spievaju smutne balady 

Znie mi to akosi povedome 🤔 Az by som bol nakloneny mysliet si, ze hovoris o Triumph AD v hlavnom meste.. Tiez by som par versov k smutnej balade pridal.

Odesláno

U nás na Slovensku som od obhliadky Ducati Monstera obehol všetko v Košiciach a Prešove. V Prešove naopak u ad triumphu paráda predajca. Úplne na mňa zapôsobil v dobrom slova zmysle. Odchádzal som na 99% rozhodnutý, že sa vrátim po street tripla. A neľutujem. Aj doplnky aj zľavy všetko ok. Trošku dlhšie som síce čakal na dovezenie motocykla až domov (donáška zadarmo ) ale tak na dobre sa dlhšie čaká. Aj prvý servis po 1000km všetko ok. Takže moja skúsenosť s Prešovom triumph cajk. Uvidíme ďalej.

Odesláno

Já mám celkem podobnou negativní zkušenost s Triumphem v Praze. Holka skoro nic nevěděla a vypadala, že se každou chvíli pokusí zasebevraždit, jak jí to tam nebavilo. 
 

Odesláno (upraveno)

Kotlick někde jsem četl, že ten biosajrajt rozpouští technický pomerančový olej. A pak dávat benzin s ETBE.

Upraveno uživatelem 2leon
Odesláno

@Bert však to je taky jediný štěstí. Jinak by byly dokonalý a byla by to nuda. 
 

Pro majitele okridlených vrtulí: Just a joke, není to myšleno nijak zle proti Vašim mazlíkům. Jen jsem si vzpomněl na slova Pepa Sršně z testu Klofana: Oni ti Japonci mají spolehlivost příkladnou, ale furt ještě to neumí udělat tak strašně dokonalý, jako v tom Německu… Zaplaťpánbůh!

Odesláno
před 9 hodinami, Maro napsal:

No ony už ani ty vrtule se par let nedělají (až na pár výjimek) v Německu

Tak to bych úplně neřekl, kromě R310 (Indie) se vše vyrábí v Berlíně.

 

Odesláno
před 28 minutami, Maro napsal:

V Berlíně se to montuje, ale třeba všechny řádové dvouvalce jsou čínské motory od Loncinu

Takže když ti udělaj motor v Číně, tak to není Německej stroj?

Aha, takže když maj všichni čipy z Tchaj wanu, tak co?

A psal si, že vrtule a ne komponenty😉

Odesláno
před 27 minutami, marty87 napsal:

Takže když ti udělaj motor v Číně, tak to není Německej stroj?

Aha, takže když maj všichni čipy z Tchaj wanu, tak co?

A psal si, že vrtule a ne komponenty😉

Marty, ale podle této logiky jsou pak MPM české hodinky. No fuj. Chce se mi zvracet.

  • Dát hlas 2
Odesláno

Reagoval jsem na Mara, kterej psal, že se vrtule nedělaj v Německu, až na pár výjimek. A to zkrátka není pravda a tím bych to ukončil.

A MPM snad ani nejsou hodinky, ne?😃

Odesláno
V 4. 7. 2024 v 9:57, redd napsal:

Jel jsem jak na Z650RS, tak na tridentu, tak na Z900RS a dalších motorkách.

Z650RS není špatná, ale po nějaký době taková sterilní (něco jako středně výkoná oktávka mezi autama). S Tridentem je větší zábava a počáteční ostych lze vyřešit jízdním režímem Rain. Padne ale do ruky a strach určitě není na místě. Motor je výbornej. Z kawy se mi líbila víc Z900RS, ale už je to celkově větší, těžší, ale je to super motorka. A je uživatelsky taky příjemná. Nárůst výkonu oproti 650 je ale znát.

Čtyřkila bych nebral, max pokud chceš jezit jen Prahu…

 

P. S. Na zlepšení “handlingu” doporučuju jezdit na kole :) 

No hlavně na Z900RS oproti 650 slyšíš hned od začátku úplně jinou muziku😎. Jen mi přijde, že docela trpí lak na nádrži.

kawa.jpg

  • Díky 1

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...