PepaSFI Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Berle podpáždě švejkovky jsou dobrý pokud nemusíš chodit po schodech. To jde dost blbě a pokud zvolíš nesprávný postup, hrozí vehementní držkopád. Uděláš krok ze schodu a berle zůstanou na tom vyšším, nohy ve vzduchu, stojíš na berlích zapasovaných pod křídlama, sleduješ jak se kácíš a nemůžeš s tím vůbec nic dělat.Na tu přepravu jídla je nejlepší servírovací stolek na kolečkách, v nouzi poslouží i kolečková židle. Dáš na ni nějakou stabilní nádobu, třeba kastrol a do ní si narovnáš vše potřebné aby se to nekácelo a nesesouvalo. A pak to jednoduše strkáš před sebou kam je libo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Berle podpáždě švejkovky jsou dobrý pokud nemusíš chodit po schodech. To jde dost blbě a pokud zvolíš nesprávný postup, hrozí vehementní držkopád. Uděláš krok ze schodu a berle zůstanou na tom vyšším, nohy ve vzduchu, stojíš na berlích zapasovaných pod křídlama, sleduješ jak se kácíš a nemůžeš s tím vůbec nic dělat.Na tu přepravu jídla je nejlepší servírovací stolek na kolečkách, v nouzi poslouží i kolečková židle. Dáš na ni nějakou stabilní nádobu, třeba kastrol a do ní si narovnáš vše potřebné aby se to nekácelo a nesesouvalo. A pak to jednoduše strkáš před sebou kam je libo. To je jen poprvé - mně to stálo zlomenou sádru a přesádrování - pak už to nikdy neuděláš. A jak se s nima naučíš, tak jsou fakt skvělé. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Kdyz resite berle, vam nevadi, ze u tech podpazdovek mate po chvilce uplne opruzene a bolave podpazdi? Ja jedine klasiky a aby to neklouzalo, kupuju si ve zdr.potrebach protiskluz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klasik51 Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Já švejkovky ne, k těm jsem měl respekt, bylo mi pade. A nebo jsem to uskákal na jedný noze, jestli se nepletu, tak jsem 6 neděl nesměl vůbec došlápnout, potom 20%, potom 40 a ..................... Ta židle je dobrá, s tou jsem taky jezdil, měl jsem na ní plastový umyvadlo, i polívkuv hlubokém talíři jsem tak vozil. Akorát prahy u dveří jsou sviňa, ale dá se to naučit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Kdyz resite berle, vam nevadi, ze u tech podpazdovek mate po chvilce uplne opruzene a bolave podpazdi? Ja jedine klasiky a aby to neklouzalo, kupuju si ve zdr.potrebach protiskluz. Přesně za týden jsem si zvykl a pohoda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Ricousi,sleduji Tvoje trapeni a dere se mi na mysl otazka,jestli od nas neco nepotrebujes. Krom moralni podpory a dodani "odvahy" ,myslim neco hmatatelneho? Ne nejsem samaritan,ani matka Tereza. Jen at vis,ze proste muzes pozadat pripadne.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hardslimer Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Když tady kua v republice už 14 dní mrzne, tak předpokládám, že koupím "arltickou" naftu, ne?Skutečnost je taková, že mi 9 aut zamrzlo a v nádržích mají mlíko.V podstatě všechny, co nabraly naftu z nové várky z páteční cisterny..Krásné pondělíčko ... Na "arktickou" naftu se vybodni! Na každých 10 l nafty dej litr benzínu. Starý recept, ale účinný. ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Na "arktickou" naftu se vybodni! Na každých 10 l nafty dej litr benzínu. Starý recept, ale účinný. ;-)a po sezoně rychle prodat. Ale vážně, to platilo možná tak u traktoru před dvaceti rokama. Tohle mě vážně nepřestane udivovat, na jednu stranu budou lidi nadávat na kvalitu paliv, biosložky, radit kde tankovat a kde ne a pak úplně klidně z té nekvalitní nafty udělají nesmysl. Dnešní diesely jsou extremně citlivé na kvalitu paliva. Hlavně horší mazací vlastnosti způsobí v těch supervysokotlakých čerpadlech a supersložitých vstřikovačích opotřebení končící opravou za děsnej ranec. I malá dávka benzinu zničí mazací schopnosti nafty. Navíc je to nesmysl i cenově. To co tam naleješ do jedný nádrže bude stát tolik jako protizámrzový aditivum na celou zimu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radimk Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Na 10l nafty litr benzinu.. to máme nádrž 1000 litrů, takže 100 litrů benzinu? Počítám dobře?? Celkem 9 nadrží.. to asi neklapne.Ano jde mi o kamiony, a to zánovní Dafy, všechny max 2-3 roky jeté. Vše Euro 5 nebo 6.Zajímavé, že jenom Dafoury, ostatní jedou. Ať nové, nebo i starší herky.Dafíci jsou hodně hodně choulostiví. Moc dobré tahače, ale papají jen čistou naftu. Ale kde ji pořád brát?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Nastvalo mne zavakuovane baleni krutiho masa z Kauflandu. Na stitku deklarovana hmotnost 1000g (a zo te se i platilo), doma na vaze 750g Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Navíc je to nesmysl i cenově. To co tam naleješ do jedný nádrže bude stát tolik jako protizámrzový aditivum na celou zimu.Jen teoreticky. Tak by to asi brát nešlo. I benzin je palivo, takže by se to prodražilo jen o co je benzin dražší proti naftě. Nebo uvažuju špatně?Ale zase by asi benzin nešel nijak dát do nákladů na palivo.Ale jak říkám, jen teoreticky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Moc dobré tahače, ale papají jen čistou naftu. Ale kde ji pořád brát??Co znamená jen čistou naftu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Jen teoreticky. Tak by to asi brát nešlo. I benzin je palivo, takže by se to prodražilo jen o co je benzin dražší proti naftě. Nebo uvažuju špatně?Ale zase by asi benzin nešel nijak dát do nákladů na palivo.Ale jak říkám, jen teoreticky jo, jistě, je to palivo které by se mohlo počítat. Otázka je, s jakou účinností, s jakou spotřebou a výkonem. Benzin hoří úplně jinak než nafta, v některých věcech se dá dokonce říct že se chová právě naopak. Každopádně je to riskantní podnik. I u prastarých jednoduchých dieselů se v armádě počítalo s tím že budou muset jet i na náhradní paliva, různě míchané směsi nafty, benzinu a petroleje. Ale tahle možnost byla důrazně označená jako nouzová protože se zvýší opotřebení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Taxikáři..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Na "arktickou" naftu se vybodni! Na každých 10 l nafty dej litr benzínu. Starý recept, ale účinný. ;-) a po sezoně rychle prodat. Ale vážně, to platilo možná tak u traktoru před dvaceti rokama. Tohle mě vážně nepřestane udivovat, na jednu stranu budou lidi nadávat na kvalitu paliv, biosložky, radit kde tankovat a kde ne a pak úplně klidně z té nekvalitní nafty udělají nesmysl. Dnešní diesely jsou extremně citlivé na kvalitu paliva. Hlavně horší mazací vlastnosti způsobí v těch supervysokotlakých čerpadlech a supersložitých vstřikovačích opotřebení končící opravou za děsnej ranec. I malá dávka benzinu zničí mazací schopnosti nafty. Navíc je to nesmysl i cenově. To co tam naleješ do jedný nádrže bude stát tolik jako protizámrzový aditivum na celou zimu. Měl jsem NISSAN TERRANO 11 let. Vždy, když byly mrazy, tak jsem dával na nádrž(tankoval jsem vždy cca 60 litrů) tak tři litry benzínu. Po jedenácti letech jsem ho prodával a motor byl v naprostém pořádku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radimk Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Co znamená jen čistou naftu?Bez biosračkosložky.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radimk Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Měl jsem NISSAN TERRANO 11 let. Vždy, když byly mrazy, tak jsem dával na nádrž(tankoval jsem vždy cca 60 litrů) tak tři litry benzínu. Po jedenácti letech jsem ho prodával a motor byl v naprostém pořádku.Ale jo, do těch starších motorů to bylo jedinečné řešení.Jenže ty nové hujdy, to je choulostivější než osobák. To se prostě zastaví a fertig. Servis, a ne levný, komplet nafta ven, nové filtry...Ale dalši pokračování naší " kauzy" je veselejší- nový závoz nafty včetně kompenzace.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hardslimer Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Na vojně jsme míchání nafta + benzín dělali běžně.Žádný nouzový stav.Co znám kamioňáky, tak taky s tím nikdo nemá problém. (1/10)Já měl během 12 let tři diesely a taky vše OK. (0,5/10)Pokud je benzín dražší od nafty (cca kolem 1Kč), tak 9 nádrží po 1000 litrech udělá 900 Kč?!Ale je pravda, ať si každý dělá co chce... . Hlavně bezpečně, kuci! Život máme jen jeden. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Minulou zimu jsem potkal v servisu auto kde majitel dal trochu benzínu k naftě, taky hodně mrzlo. Odpálilo mu to všechny teplotní čidla na výfukové soustavě, nevím kolik jich tam je ale před a za pdf jsou dvě, tipuju někde budou tak dvě další, každé takové čidlo stojí litr, dva, tři? To aditivum asi bude nejlepší řešení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boudy Odesláno 26. února 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2018 Ty jo, na vojně jsme dělali věci ... Dříve to byly motory, kde se lil olej skoro stejně jako nafta, navíc se přesnost zpracování (vůle) a výkon nedá srovnat. Také ty dřívější motory počítaly s nižší kvalitou PHM. To je jako srovnávat první počítač (přes celou místnost) s netbookem. Každopádně pokud někdo do opravdu moderního auta míchá naftu a benzín, tak to je cesta do pekla. Radši auto odřené a s propálenou sedačkou, než po někom, co ředí naftu benzínem ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky