Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 13,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
Hele akorat  neni v Cj spis spravne beluha neb beluga = vyza velka? 
 
Není, protože je to orig obchodní značka Airbusu
Odesláno
před 3 minutami, warann napsal:

Vim, ja myslel tu rybu na dalsim postu, ale dost s tim, sem patri humor.

Tak to jo :)

Odesláno

@Lynx12 Jestli je Luboš debil nechť rozhodne nejvyšší kolegium v žumpě, ale autor té koláže by se s ním z fleku mohl pobratřit, když vidím ty “Sorosovi nanoroboty” :thumbsdown_anim:

Radši nám servíruj další porce nesmrtelných zvířátek Pavla Kantorka - sice nebývají tak prvoplánové jako tyhle agitky pro lidi s krátkým bufferem, nicméně v jeho případě (pokud teda nejde o novodobé “zápůjčky”, které už se taky vyskytují) aspoň nikdy nebyl důvod pochybovat o autorově inteligenci :smoke:

Odesláno

 

před 9 hodinami, Radek124 napsal:

adši nám servíruj další porce nesmrtelných zvířátek Pavla Kantorka - sice nebývají tak prvoplánové jako tyhle agitky pro lidi s krátkým bufferem, nicméně v jeho případě (pokud teda nejde o novodobé “zápůjčky”, které už se taky vyskytují) aspoň nikdy nebyl důvod pochybovat o autorově inteligenci :smoke:

Máš recht ...

?url=a109bf8902a640d9&size=2

pavel_kantorek_12208.jpg?itok=kNKFFn5y

DGjC5lVXgAAPr65.jpg

LKFBgLJF4xF6BIepmlgkr09LY33wHVvOe4zMv9Iq

Odesláno (upraveno)

@geometr Asi zas naštvu zdejší progresivní ignoranty, ale jako joke ten 0,9 mach trojplošník není marný - aspoň je vidět jak snadné je dnes podobnou falešnou byznysovou prezentaci + podpůrný webík s příchutí zelených keců a SEO zmastit. Z technického hlediska je letadlo s trojnásobkem nosných ploch (při stejné "navrhované" nosnosti a rozpětí jako u běžných dnešních jednoplošníků) celkem kravina - vztlak dnes konstruktéry trápí hlavně při startu (což už se dávno řeší elegantněji, změnou hloubky a profilu křídla pomocí klapek, slotů, řízeným ofukováním a podobně), zatímco při letu vysokou rychlostí v cestovní výšce jsou velká křídla i ocasní plochy jednoznačně na obtíž kvůli nelineárně rostoucímu odporu vzduchu - nemluvě o detailu že za koncem každého z takových křídel vzniká i několikakilometrový vír, který by u podobné konfigurace se zadními plochami možná hezky mával, ale jejich vztlak by byl i v konfiguraci 2x2 jen těžko kontrolovatelný (jak ostatně zjistil už pan Caproni před 100 lety). Prostě "Fake News" jak noha, ale vlákno je v podstatě správné :speak_cool:

wake.gif.f645002993e63ba0e4559c3eaeb418bc.gif

Upraveno uživatelem Radek124

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...