Jump to content

Recommended Posts

Hele akorat  neni v Cj spis spravne beluha neb beluga = vyza velka? 
 
Není, protože je to orig obchodní značka Airbusu
Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, warann napsal:

Vim, ja myslel tu rybu na dalsim postu, ale dost s tim, sem patri humor.

Tak to jo :)

Link to comment
Share on other sites

@Lynx12 Jestli je Luboš debil nechť rozhodne nejvyšší kolegium v žumpě, ale autor té koláže by se s ním z fleku mohl pobratřit, když vidím ty “Sorosovi nanoroboty” :thumbsdown_anim:

Radši nám servíruj další porce nesmrtelných zvířátek Pavla Kantorka - sice nebývají tak prvoplánové jako tyhle agitky pro lidi s krátkým bufferem, nicméně v jeho případě (pokud teda nejde o novodobé “zápůjčky”, které už se taky vyskytují) aspoň nikdy nebyl důvod pochybovat o autorově inteligenci :smoke:

Link to comment
Share on other sites

 

před 9 hodinami, Radek124 napsal:

adši nám servíruj další porce nesmrtelných zvířátek Pavla Kantorka - sice nebývají tak prvoplánové jako tyhle agitky pro lidi s krátkým bufferem, nicméně v jeho případě (pokud teda nejde o novodobé “zápůjčky”, které už se taky vyskytují) aspoň nikdy nebyl důvod pochybovat o autorově inteligenci :smoke:

Máš recht ...

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Link to comment
Share on other sites

@geometr Asi zas naštvu zdejší progresivní ignoranty, ale jako joke ten 0,9 mach trojplošník není marný - aspoň je vidět jak snadné je dnes podobnou falešnou byznysovou prezentaci + podpůrný webík s příchutí zelených keců a SEO zmastit. Z technického hlediska je letadlo s trojnásobkem nosných ploch (při stejné "navrhované" nosnosti a rozpětí jako u běžných dnešních jednoplošníků) celkem kravina - vztlak dnes konstruktéry trápí hlavně při startu (což už se dávno řeší elegantněji, změnou hloubky a profilu křídla pomocí klapek, slotů, řízeným ofukováním a podobně), zatímco při letu vysokou rychlostí v cestovní výšce jsou velká křídla i ocasní plochy jednoznačně na obtíž kvůli nelineárně rostoucímu odporu vzduchu - nemluvě o detailu že za koncem každého z takových křídel vzniká i několikakilometrový vír, který by u podobné konfigurace se zadními plochami možná hezky mával, ale jejich vztlak by byl i v konfiguraci 2x2 jen těžko kontrolovatelný (jak ostatně zjistil už pan Caproni před 100 lety). Prostě "Fake News" jak noha, ale vlákno je v podstatě správné :speak_cool:

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Edited by Radek124
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...