Pozorovatel Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu Proběhla zkušební jízda s nějakými starými spotřebiči do sběrného dvora a je to cajk Takže bacha na to, jak máte nahuštěno, zvláště u elektromobilu
African Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2 hours ago, Pozorovatel said: Proběhla zkušební jízda s nějakými starými spotřebiči do sběrného dvora a je to cajk Takže bacha na to, jak máte nahuštěno, zvláště u elektromobilu Vždyť píšeš, že ti auto ohlásilo nízký tlak před cílem, tak tomu moc nedávám a zase tak podhuštěný nebyli. Změní se za mě velký prd, možná u elektriky nějaké malé rozdíly budou, ale u poctivého motoru nula, nula. To je doba, ať už se to zase vrátí do normálu
Pozorovatel Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu No právě že se změnilo dost. Ty elektrické auta jsou strašně citlivé na cokoli. I déšť nebo vítr je sakra znát na spotřebě 1
African Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2 hours ago, Pozorovatel said: No právě že se změnilo dost. Ty elektrické auta jsou strašně citlivé na cokoli. I déšť nebo vítr je sakra znát na spotřebě To je prostě všechno špatně...nedokážu si vůbec představit jet plně naložený na dovolenou v protivětru a podhuštěnými pneu A přitom tak rád vyhledávám výzvy aby jsme si rozuměli 1
EpsteinBarr Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu Afri, sorry jako, ale co znamena "vsechno spatne"? Mozes to rozviest? Par mojich poznamok: 1. S podhustenymi pneu nejazdis ani na svojom aute s poctivym motorom. Vsakze sa nemylim? Jedine, ze mas v prdeli, ze vyhodis pneu po sezone, alebo drbes na jazdne vlastnosti auta. 2. Ja mam v aute kurva poctivy benzinovy 6 valcovy trojliter a v protivetre, dazdi, snehu mam spotrebu znacne vyssiu ako v lete za "idealnych" podmienok. Ako by to bolo dokonca s podhustenymi pneu neviem, kedze tomuto sa cielene vyhybam. 3. O dojazde s tymto poctivym motorom s takmer 400 konmi mozme viest dalsiu debatu a porovnavat ho s elektro. Ale nevsadzal by som na to, ze ja s mojim dojazdom vyhram.... ale ano, po okreskach dam aj 6,3 ked sa kocham El. auto a vyzva? Nesranduj prosim ta. 1 1
safi Odesláno 6. listopadu Autor Nahlásit Odesláno 6. listopadu Dnes jsem si vyzvedl PHEV z Auto Palace. Ověřili, že reklamovaný, zkontrolovaný a vrácený kabel je skutečně nefunkční. Budu ho vracet výrobci i se zprávou ze servisu a budu chtít peníze zpět. Současně odhalili zdroj vibrací - urvaný držák zadního elektromotoru. Prý častá závada u Outlanderu PHEV kolem 70 000. Ověřeno na internetu a YouTube. Držák je masivní odlitek, ale čep je uložen v nějaké gumě - silentbloku a to se urvalo. Dvě tuny jsou dvě tuny.
African Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu 59 minutes ago, EpsteinBarr said: Afri, sorry jako, ale co znamena "vsechno spatne"? Mozes to rozviest? Par mojich poznamok: 1. S podhustenymi pneu nejazdis ani na svojom aute s poctivym motorom. Vsakze sa nemylim? Jedine, ze mas v prdeli, ze vyhodis pneu po sezone, alebo drbes na jazdne vlastnosti auta. 2. Ja mam v aute kurva poctivy benzinovy 6 valcovy trojliter a v protivetre, dazdi, snehu mam spotrebu znacne vyssiu ako v lete za "idealnych" podmienok. Ako by to bolo dokonca s podhustenymi pneu neviem, kedze tomuto sa cielene vyhybam. 3. O dojazde s tymto poctivym motorom s takmer 400 konmi mozme viest dalsiu debatu a porovnavat ho s elektro. Ale nevsadzal by som na to, ze ja s mojim dojazdom vyhram.... ale ano, po okreskach dam aj 6,3 ked sa kocham El. auto a vyzva? Nesranduj prosim ta. Nám se přihlásil VW při přezutí zimáků asi po týdnu, 3 kola měli 2,6 na co je nafoukal servis, jedno 2,4 a tak se asi ozval alarm. A pokud ti v tomto případě vylétne natolik spotřeba, že jsi z toho sám překvapen, tak je buď auto rozbité anebo tam je všechno špatně přesně jak jsem psal. Co zmiňuješ ty, že odgráduješ pneu do roka anebo že ti auto hodně papá, tak by jsi musel jezdit tak na polovičním tlaku a končil by jsi v první zatáčce. No a pokud máš značně vyšší spotřebu u 400 koníkového šestiválce kdykoliv foukne, zaprší nebo máš trochu nižší tlak v pneumatikách, tak tam máš taky všechno špatně, jednoduchý, protože můj dvoulitr při troše toho extrémnějšího počasí určitě nějak výrazně nežere Aspoň já tedy půl litr, litr navíc při běžné spotřebě okolo sedmi v zimě na zimákách, plně naložený při cestě dálnicí do Rakouska vůbec neřeším.... ale tady vznikla debata že s té spotřeby byl majitel kvůli mírně podhuštěné možná byť jen jedné pneu nemile překvapen. 1
Pozorovatel Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu (upraveno) Byly podhuštěné všechny čtyři stejně a 0,25 bar je cca 10%, což není zanedbatelná hodnota u auta, kde i drobný zásah do aerodynamiky je na spotřebě znatelný (viz. reportážní videa a z venku umístěné GoPro kamery ). Normální spotřeba na dálnici u mě bývá v tomto období cca 21 až 22 kW na 100 km viz. moje cesta z Děčína do Ostravy minulý týden. Tohle zvedlo spotřebu po cestě tam na 26 a při cestě zpátky na 24 s tím, že ihned od startu to ukazovalo hrůzostrašné hodnoty a klesalo s ujetými kilometry jen velmi pomalu (rozdíl teplot kdy dopoledne byly 4 stupně a odpoledne 8 stupňů). Teploty kolem cca 10 °C jsou relativně v pohodě. Horší je ten hustý a vydatný déšť (teď nebyl), který jsem zažil třeba v Polsku. Podle mne to všechno do sebe jasně zapadá. Jinak podhuštěné pneumatiky poznám u svého Dustera 1.5 dCi zhoršenou akcelerací. Tím, že gumy neměním, musím korigovat změny teplot léto vs zima a jelikož s ním jezdím minimálně, vždy si to uvědomím, až když se to stane. Upraveno 6. listopadu uživatelem Pozorovatel
instant Odesláno 6. listopadu Nahlásit Odesláno 6. listopadu podhustene gumy o 10% ti na spotrebe 20% nepridaju, nesranduj. je to nizkou teplotou vonku. 1
Pozorovatel Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu (upraveno) Jednoznačně kombinace obojího. Vidím, jak to vypadá teď, když je tam správný tlak a vezu ráno děcka do školy a teplota je ještě nižší. Když jsem jel z Děčína, byly ráno taky 4°C a přes den pak 13°C a spotřeba byla v průměru 21. Čili teploty byly více méně podobné. Teď na otočku Olomouc a najednou spotřeba ze dne na den vystřelila ráno na 26 a odpoledne na 24 při cca stejných teplotách (ty 2 kW rozdílu je právě teplota, kdy když se to blíží nule, zvedá se citelně, ale 3 kW přisuzují gumám). Všechno to tady je a stačí si to dát dohromady Příští týden jedu Košice a budu to opět sledovat a "dokumentovat", tak uvidíme, jaký bude výsledek. Na takové trase se to už ukáže zcela jasně. Upraveno 7. listopadu uživatelem Pozorovatel
Josef01 Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu Fyzika platí pro všechny auta, takže podhuštění nebo přehuštění se projeví u všech aut. Samozřejmě spalovák mrhá energií na všechny strany, takže to není tak znatelné. Při ježdění v EV si člověk rychle zvykne na ten okamžitý výkon a časem najednou vidí, jak to spalovákům trvá, než se rozjedou (zařadí), občas to někomu chcípne, je to úsměvná technologie 1
African Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu 1 hour ago, Josef01 said: Fyzika platí pro všechny auta, takže podhuštění nebo přehuštění se projeví u všech aut. Samozřejmě spalovák mrhá energií na všechny strany, takže to není tak znatelné. Při ježdění v EV si člověk rychle zvykne na ten okamžitý výkon a časem najednou vidí, jak to spalovákům trvá, než se rozjedou (zařadí), občas to někomu chcípne, je to úsměvná technologie To ti je ta akcelerace strašně platná, když pak musíš jet 200km jak ichtyl aby jsi vůbec někam dojel Mě ten okamžitý výkon ukázal kamarád v Tesle, málem jsem hodil kachnu, co pět minut se loučil se životem a po 50km jsme měli 30% kapacity baterie pryč, takže asi tak o výkonu elektroauta a úsměvné technologii spalováků Zároveň bych si přál aspoň jednu tuhou zimu s průměrem aspoň těch -20C ať se nám veškeré nové vynálezy včetně moderních vytápění domů ukážou v plné kráse. Na druhou stranu musím říct že ta Tesla tedy jede opravdu rychle a jízdní vlastnosti díky té baterce v podlaze úplně vyjímečné, když člověk umí trochu řídit, tak docela úlet...ale už bych s kamrádem nejel
wawrik Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu před 27 minutami, African napsal: Zároveň bych si přál aspoň jednu tuhou zimu s průměrem aspoň těch -20C Prosím ťa, aby som pochopil lepšie tvoju argumentáciu - koľko takýchto zím s priemerom -20 °C si zažil?
African Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu 26 minutes ago, wawrik said: Prosím ťa, aby som pochopil lepšie tvoju argumentáciu - koľko takýchto zím s priemerom -20 °C si zažil? Před třínácti lety Leden byl v průměru celý okolo -20C, jelikož jsme s klukem když jsme ho dovezli z porodnice nesměli ven, vzpomínáme na to dodnes. Ale to je přesně ono, že každý už počítá jen s globálním oteplováním a co tedy až přijde globální ochlazování? Jen říkám, že by jsme měli býr opatrní a nechat i ostatním technologiím a tepelným zdrojům trochu toho prostoru. My tady v kopcích máme občas -10C třeba pouhý týden a soused už řve že tepelko nestíhá a začne házet do krbu....tak mi to přijde opravdu trochu si zahrávání s ohňem. Ale nechme to plavat, mám na dnešní eko dobu svůj názor a prašule ať vládnou světem. 1
EpsteinBarr Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu před 8 hodinami, African napsal: Před třínácti lety Leden byl v průměru celý okolo -20C Na ktorom kontinente?
Pribina Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu před 3 minutami, EpsteinBarr napsal: Na ktorom kontinente? Asi tak na CHMU se daji najit data desitky let zpet a opravdu -20 v prumeru v CR nikdy nebylo
African Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu 30 minutes ago, EpsteinBarr said: Na ktorom kontinente? Že bych si to pletl s Nepálem? Každopádně byla zima jak sviňa, no nic.... já spíš myslel že budeš reagovat na ten tvůj třílitrový šestiválec a značně vyšší spotřebu při podhuštěných pneu Cože je to za auto?
Josef01 Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu (upraveno) Myslím, že v roce 2012-2013 (přelom) bylo za Prahou u mě doma rekordních -25°C, jinak -15°C bylo přes den ten rok asi 14 dní, musel jsem i topit v kamnech, AKU nestíhaly. V takovém počasí jsou všechny tepelné čerpadla k prdu. Upraveno 7. listopadu uživatelem Josef01
EpsteinBarr Odesláno 7. listopadu Nahlásit Odesláno 7. listopadu před 4 hodinami, African napsal: Že bych si to pletl s Nepálem? Každopádně byla zima jak sviňa, no nic.... já spíš myslel že budeš reagovat na ten tvůj třílitrový šestiválec a značně vyšší spotřebu při podhuštěných pneu Cože je to za auto? Obyc bmw m340i. A precitaj si prosim este raz, co som napisal. Ok? A chapem. Zamenit -0,2 za -20, to je len nejaka ciarka medzi cislami. Ale predsa, posli mi udaj o priemernej teplote z ledna pred 13 rokmi v najchladnejsej casti CR, kde bude uvedenych -20. Aby som si nemyslel, ze trepes. Ak to bude tych -20, poslem ti na adresu 12 lahvi vina podla mojho vyberu (neboj, nebudu to patoky). Aby to malo nejaky punc serioznosti @Bert
African Odesláno 8. listopadu Nahlásit Odesláno 8. listopadu 9 hours ago, EpsteinBarr said: Obyc bmw m340i. A precitaj si prosim este raz, co som napisal. Ok? A chapem. Zamenit -0,2 za -20, to je len nejaka ciarka medzi cislami. Ale predsa, posli mi udaj o priemernej teplote z ledna pred 13 rokmi v najchladnejsej casti CR, kde bude uvedenych -20. Aby som si nemyslel, ze trepes. Ak to bude tych -20, poslem ti na adresu 12 lahvi vina podla mojho vyberu (neboj, nebudu to patoky). Aby to malo nejaky punc serioznosti @Bert Ano, tvoji reakci na podhuštěné pneu o 10% jsem si přečetl ještě jednou, proto jsem tak reagoval. Prostě to nedávám, že ti spotřeba stoupne až si z toho překvapen pokaždé když fouká, prší nebo máš mírně podhuštěné pneu, natož u tvého auta. Jinak s tím počasím jsem te přehnal s tím průměrem, v zápalu boje jsem napsal průměr ,omlouvám se za mystifikaci, jednalo se o několik dní v lednu tak jak píše Josef01 výše
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se