Přejít na obsah

Dotaz na IT specialisty a všechny, kteří vládnou PC


Návštěvník Snow

Doporučené příspěvky

já nevím. počítače si nekupuju takže nevím jak zjistím jakou mám desku :-/a žádný cd s ovladačema nemám. když potřebuju ovladač stáhnu ho ale to se často nestává. co dělat? musí být nějaký soft co mi najde jakej mám hw v pc ne?

 

 

SiSoft Sandra

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím,jestli to patří přímo sem,ale snad ano.

 

Chci si koupit nový notebook,něco z nižší třídy,max tak do těch 11-12 000 kč,víc bych nerad,spíš míň.Chci se zeptat,kterým značkám se radši obloukem vyhnout,pokud nějaké takové jsou.Pročítal jsem dost diskusí a někdo haní Asus,jiný ho zase chválí,další říká nikdy Acer atd. atd.Měl jsem teď Asus a těsně po záruce se pokazil,takže Asusu už bych asi nevěřil.Ani Acer na mě nepůsobí moc dobře.Nejvíc,co se týče důvěry,na mě působí Lenovo a Fujitsu Siemens,který je teď jeden doma.Pak jsem slyšel i názor od jednoho servisáka,že je úplně jedno,jakou značku koupit,chce to jen štěstí na kus.Tak vůbec nevím,po čem se mám dívat.

 

Díky za případné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sandra umela driv i nejlepe otestovat grafiku a jeji vysledby a bodove hodnoceni z testu se pak i obecne pouzivalo pro porovnani grafik. Uz jsem ji par let nepouzil, ale driv to byla opravdu spica!

 

Na notebook mam ten nazor, ze je u nej mnohem vic nez u PC (troufnu si rict zasadni parametr) dostupnost vstricnost a rychlost servisu. Parametry maji podobne, beznemu uzivateli staci zkusit jak se pise na klavesnici a to je tak vse. Zato pri nedobrem servisu se banalni porucha muze stat neresitelnym problemem. Proto kdyz jsem si overil v CB servisy, sel jsem do Fujitsu-Siemens. A zatracene se mi to vyplatilo! Behem dvou let zaruky jsem svym zachazenim zpusobil dva problemy. Pokazde jse sel rovnou do servisu, ukazal pagagon ze jsem to koupil na druhem konci mesta a sel domu. Do druheho dne problem vyresen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Fujitsu Siemens cca 4 roky, je to už vlastně děda s low výkonem, ale je to držák. Mam Amilo Pa 3515 2ghz dvoujádro, 3gb ram, 256 MB grafika (prý) a rozjel sem na to všechny COD, Assasina a ještě další hry. Přenášim ho každý den školy, párkrát mi upadl, beru ho za víko, párkrát jsem ťuknul rohem třeba do futer a všechno vydržel. Před týdnem jsem ho komplet rozebral a složil a funguje dál. Baterka už po těch letech vydrží sotva 40 minut, ale to po těch letech bude u všech stejný. Nikdy s nim nebyly problémy, v servise nikdy nebyl. Ale bohužel svojí chybou jsou asi před 3 rokama odpálil grafiku, občas mi skáče obraz - měl jsem ho položen na peřině a hrál hry - prostě vlastní blbost. I tak noťas stále šlape, občas skočí obraz ale po chvilce zase cajk. Prý se to dá opravit překuličkováním grafiky, ale přijde mi to zbytečný, když je to sporadický. Takže co odolnosti a kvality bych se FJ nebál. Já ale už jako další noťas chci něco od Applu (mimo rozpočet já vím) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakce,asi zvolím jednu z těch značek,co jsem zmiňoval i já,čili Fujitsu,nebo Lenovo.Ono na to porovnání je i dost důležité,z jaké cenové sféry ty notebooky máte,protože jsem taky četl názory,že zaleží,ketrá cenová třída se koupí.Dám příklad...Acer v nízké třídě nebrat,ale dražší modely prý problém není...(to jen jako příklad).Ale i tak,v ty dvě značky mám největší důvěru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakce,asi zvolím jednu z těch značek,co jsem zmiňoval i já,čili Fujitsu,nebo Lenovo.Ono na to porovnání je i dost důležité,z jaké cenové sféry ty notebooky máte,protože jsem taky četl názory,že zaleží,ketrá cenová třída se koupí.Dám příklad...Acer v nízké třídě nebrat,ale dražší modely prý problém není...(to jen jako příklad).Ale i tak,v ty dvě značky mám největší důvěru.

Ten můj FJ je z nízký cenový sféry :) ale za málo peněz to bylo (a ještě je) sakra dost muziky :) takže tim bych se zase tak moc neřídil ;)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto kdyz jsem si overil v CB servisy, sel jsem do Fujitsu-Siemens.

 

Pravdou je,že co se domů koupil jeden Fujitsu Siemens na doporučení jednoho známého,tak mě servis mile překvapil.Po pár týdnech se vyskytla vada na displeji.Trochu jsem se bál,aby to vyreklamovali,ale byl jsem doslova šokován průběhem reklamace,se kterou jsem se ještě nesetkal (to ale neznamená,že je to tak ojedinělé,ale nevím).Zavolali jsme co a jak,na druhý den si sami přijeli pro notebook,odvezli a za pár dní zase dovezli zcela opravený a ještě nás dopředu informovali,kdy ho dovezou,ať jsme doma,nebo ať si určíme,kdy to dovézt v nějakou rozumnou dobu.Takže co se týče servisu Fujitsu,velmi mile překvapilo.Je tahle reklamace dnes už běžná u všech značek,nebo je to spíš něco vyjímečného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muj Fujitsu-Siemens byl nejobycejnejsi netbook za 6-7000kc. Nosil jsem ho tri roky kvuli praci v baglu (proto malej netbook) a ten bagl si svoje uzil...

 

Imho melo to jenom CPU Atom 1G, RAM tusim jen 256MB, grafika integrovana a presto pro vyzkouseni moznosti jsem na tom rozjel v te dobe novej Tomb Rider 7. Sice s vypnutejma grafickejma efektama a vetrak hucel jak stihacka, ale pobral to. Kdybych to sam nedelal, tak tomu neverim.

 

Marfael: Jak tak slysim kolem sebe, postup FS u vsech znacek a u nejlevnejsi tridy bezny neni. Predtim jsem mel zapujceny Asus nebo Acer, taky problem s klavesnici. V servisu mi rekli tak to prineste, ja na to a kdy to spravite? Odpoved, ze na to maji 30 dni a maji ted zrovna dost prace me donutila notas vratit a slibit majiteli uhradit opravu. Nastesti jsem majitele ani Asus ci Acer od te doby nepotkal. Na to skripani plastu a neslicovane vylisky nezapomenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muj Fujitsu-Siemens byl nejobycejnejsi netbook za 6-7000kc. Nosil jsem ho tri roky kvuli praci v baglu (proto malej netbook) a ten bagl si svoje uzil...

 

Imho melo to jenom CPU Atom 1G, RAM tusim jen 256MB, grafika integrovana a presto pro vyzkouseni moznosti jsem na tom rozjel v te dobe novej Tomb Rider 7. Sice s vypnutejma grafickejma efektama a vetrak hucel jak stihacka, ale pobral to. Kdybych to sam nedelal, tak tomu neverim.

 

Marfael: Jak tak slysim kolem sebe, postup FS u vsech znacek a u nejlevnejsi tridy bezny neni. Predtim jsem mel zapujceny Asus nebo Acer, taky problem s klavesnici. V servisu mi rekli tak to prineste, ja na to a kdy to spravite? Odpoved, ze na to maji 30 dni a maji ted zrovna dost prace me donutila notas vratit a slibit majiteli uhradit opravu. Nastesti jsem majitele ani Asus ci Acer od te doby nepotkal. Na to skripani plastu a neslicovane vylisky nezapomenu.

 

za posledních 10 let nebyl doma jiný NTB než Asus, celkem asi 4. Zatím nebyl problém, až s tím posledním, větrák a HDD. Nevím, jak to fungovalo se servisem ASUS dříve, ale já jsem byl pozitivně šokován. V pondělí večer nahlášena formulářem na cz stránkách závada, v út ráno zasláno tracking číslo zásilky, pro kterou si ve 12 hodin přijelo DPD. Ve středu v 09:42 doručeno servisu v Ova-Hrabová. Telefonát ze servisu ohledně co největšího upřesnění závad a požadovaného záručního servisu. Ten samý den večer po výměně komponentů, přeinstalování a odladění odesláno DPD, mně na telefon a email sděleno tracking číslo. Ve čtvrtek v poledne doma. NTB téměř jak nový. Spokojenost největší, nevím, co bych mohl vytknout. Upozorňuji, že jsem laik a už vůbec ne ASUS dealer...:sad01_anim:

Upraveno uživatelem Frostie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muj Fujitsu-Siemens byl nejobycejnejsi netbook za 6-7000kc. Nosil jsem ho tri roky kvuli praci v baglu (proto malej netbook) a ten bagl si svoje uzil...

 

Imho melo to jenom CPU Atom 1G, RAM tusim jen 256MB, grafika integrovana a presto pro vyzkouseni moznosti jsem na tom rozjel v te dobe novej Tomb Rider 7. Sice s vypnutejma grafickejma efektama a vetrak hucel jak stihacka, ale pobral to. Kdybych to sam nedelal, tak tomu neverim.

 

S timhle musim 100% souhlasit :) podle parametrů na papíře jsem FJ odsoudil, ale jakmile jsem viděl že to co by ho mělo teoreticky zabít, zvládnul v pohodě jsem změnil názor. Je pravda, že při posledním CoD vydával zvuk jak když vzlétává vrtulník, ale zvětšil jsem o 1GB ram a vyřešilo se to :)

Upraveno uživatelem Z. Paul
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frosti: Ja sam zastavam nazor, ze aby clovek mohl soudit kvalitu vyrobku dane znacky, je potreba vychazet ze zkusenosti ne nas uzivatelu, ale nekoho komu projdou rukama desitky az stovky kusu VICE znacek. Takovy nazor pak povazuju za relevantni. Z 1 (ja) nebo 4ks (ty) to neni moc vypovidajici, to muze byt i o citlivem zachazeni. Dost lidi nici noteboky tim, ze si ho polozi na kolena a pracujou. A tech zpusobu jak uzivatel znici notebok je mnohem vic, neni to jen o mechanickem poskozeni.

 

Proto jsem psal Asus nebo Acer, protoze si matne vybavuju, ze z techto levnych znacek byla co se tyce servisu jedna opevovana a druha zatracovana. Ja to resil v Digisysu na Rudolfovske v C.B. - jestli z toho nekdo pozna ktera znacka to v mem pripade byla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frosti: Ja sam zastavam nazor, ze aby clovek mohl soudit kvalitu vyrobku dane znacky, je potreba vychazet ze zkusenosti ne nas uzivatelu, ale nekoho komu projdou rukama desitky az stovky kusu VICE znacek. Takovy nazor pak povazuju za relevantni. Z 1 (ja) nebo 4ks (ty) to neni moc vypovidajici, to muze byt i o citlivem zachazeni. Dost lidi nici noteboky tim, ze si ho polozi na kolena a pracujou. A tech zpusobu jak uzivatel znici notebok je mnohem vic, neni to jen o mechanickem poskozeni.

 

Proto jsem psal Asus nebo Acer, protoze si matne vybavuju, ze z techto levnych znacek byla co se tyce servisu jedna opevovana a druha zatracovana. Ja to resil v Digisysu na Rudolfovske v C.B. - jestli z toho nekdo pozna ktera znacka to v mem pripade byla.

 

Cody: ja jsem se ASUSU zase az tak nezastaval, i kdyz je pravda, ze u nas pracujou temer v optimalnich podminkach, na chladicich podlozkach atd. Spis to byl muj postreh na tema uroven servisu ASUS, i kdyz samozrejme nevim, jestli to byla nahoda ci je to takto standardne. Jinak netbook ASUS 2 roky starej, Atom N255 se 2 GB RAM s nami procestoval kus sveta a vse ok, vc. pouste, Spicberky, zima leto furt... a vse ok

 

Tipnu si: ACER?

Upraveno uživatelem Frostie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes uz znacka ako taka nic neznamena... model od modelu su vysledky rozdielne, lenovo X1 sa rozbije pri nestastnom pade, u HPcka kludne teplom stracaju suciastky kontakty, Dell vyprodukuje seriu kde je skrutene sasi, ci sa odpaluje zvukovka.....proste ked nemas stastie tak sa to pokazi, statistiky neda nikto.

 

Ak by som mal kupovat novy NB tak s 5r accidental damage zarukov.

 

Ak je rozpocet nizky tak za pol rozpoctu nejaky secondhand u ktoreho nieje problem s ND/kupou druheho ked odide (nejaka bussines rada najlepsie)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...