Karlos Odesláno 26. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2019 Mohla to být jen prostá snaha rozšířit paletu modelů o typ, kde by korunka nebyla tak vystrčená a míň se zachytávala a překážela. Aby si každý mohl vybrat hodinky jaké potřebuje.A určitě to souviselo i s designem. Prostě typ s utopenou korunkou.
eloga Odesláno 26. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2019 tak nezbývá než náhled do Prim-bible, mi to přijde spíše divné a velmi nepraktické, a to je parametr, na který soudruzi velmi hleděli.
JR_2010 Odesláno 26. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2019 Podle mě to byla módní vlna, designerův záměr, korunku minimalizovat, aby nebyla skoro vidět, svýho času to měla třeba i Seika.
eloga Odesláno 26. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2019 , nojo, ale ty ukazuješ quartzky, tam je to nasnadě a pochopitelné, bo tam nešmrdláš korunkou pro nátah....
eloga Odesláno 26. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2019 (upraveno) ok, ještě k tomu patří rozměry pouzder. To vysvětluje vše - tam se totiž najdou rozdílové cca 2 mm, které se Q ztratí a nátahových se jeví jako nedostatek.Já myslím, že to je nedostatek, ne požadavek trhu nebo designu, použili díly, které byly, pouzdra z qvéček s průměrem 36, klasický strojek 66/68 s díly pasující do pouzder o průměru 34. Ono to skutečně u kvarcek případně samonátahových automatů fakticky nevadí, ale v segmentu nátahových je to fakt ojeb. Ve skutečnosti to svědčí jen o honění plánu a výrobě v Primu v 80s za každou cenu, socialistický chaos stejně jako v každé hodinářské fabrice v Rusku/CCCP, kte to skládali také takovým stylem. Obecně - automobily Škoda s motory vzadu, to je úplně stejný paskvil stejně jako Žiguli všech modelů. Upraveno 26. listopadu 2019 uživatelem eloga
eloga Odesláno 26. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2019 (upraveno) Mám ten model na druhém obrázku, jsou to vlastně velmi decentní a povedené hodinky na čsl.poměry v 80s, ale tenhle nedostatek s nátahem mi nějak brání to občas vzít na ruku vyvětrat. Maximálně mě "baví" se s tím nátahem srát jen chvíli a vydrží max. 3-4 hodiny, a to jak jistě uznáte, není pro hodinkáře nic moc. Takže jsou v šuplíku dále. Ještě dovětek - k těm výše zmíněným Seikám - ano, to se praktikovalo posunem korunky z pozice 3 na pozici 4 a a tak, že korunka téměř nebo vůbec nevyčnívala, ale to byly automaty. Upraveno 26. listopadu 2019 uživatelem eloga
Honza.manta Odesláno 29. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 29. listopadu 2019 V 26. 11. 2019 v 17:52, eloga napsal: ok, ještě k tomu patří rozměry pouzder. To vysvětluje vše - tam se totiž najdou rozdílové cca 2 mm, které se Q ztratí a nátahových se jeví jako nedostatek.Já myslím, že to je nedostatek, ne požadavek trhu nebo designu, použili díly, které byly, pouzdra z qvéček s průměrem 36, klasický strojek 66/68 s díly pasující do pouzder o průměru 34. Ono to skutečně u kvarcek případně samonátahových automatů fakticky nevadí, ale v segmentu nátahových je to fakt ojeb. Ve skutečnosti to svědčí jen o honění plánu a výrobě v Primu v 80s za každou cenu, socialistický chaos stejně jako v každé hodinářské fabrice v Rusku/CCCP, kte to skládali také takovým stylem. Obecně - automobily Škoda s motory vzadu, to je úplně stejný paskvil stejně jako Žiguli všech modelů.Hele, co máš proti škodovkám s motorem vzadu? Kolik jsi s nima najezdil?
Nestler Odesláno 30. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 A co mas proti zigulikum ve kterych jsem jako decko spokojene najezdil mraky kilometru?
Hardslimer Odesláno 30. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 Me sral v zime u ziguliku ten pytel cementu v kufru.
prim-ky Odesláno 30. listopadu 2019 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2019 A někdy i ten pytel byl málo. Na starou Škodu 120L nedám dopustit.
Daftra Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 A já zas na hundrtku. Za zadníma sedačkama v tom úložným prostoru jsem měl nabastlenou baterku z náklaďáku 180 Ah, hmotnost cca 60 kilo olova a asfaltu. Nikdy se nestalo, že bych nenastartoval a na sněhu, na ledě jsem se nebál žádných kopců
Hardslimer Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 (upraveno) To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. Upraveno 1. prosince 2019 uživatelem Hardslimer
colommbo Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?
bohus76 Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 V 1. 12. 2019 v 16:09, Hardslimer napsal: To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. Nezmar byla Škoda Spartak ,otec ji měl a když nemohly 105 nastartovat,tak otec vytáhnul pomocné startování /rozuměj kliku/ protočil motor /baterka byla doma v teple/ a nastartoval vždy,i když bylo -20 stupňů. Sláva starým strojům,ala Praga V3S , S5 apod :-)
Hardslimer Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 (upraveno) To Colombo: Pise, ze byla zbastlena. Tudiz predpokladam nejakou ficuru u vystupu z baterie...... Upraveno 1. prosince 2019 uživatelem Hardslimer
Hardslimer Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 V 1. 12. 2019 v 16:29, bohus76 napsal: Nezmar byla Škoda Spartak ,otec ji měl a když nemohly 105 nastartovat,tak otec vytáhnul pomocné startování /rozuměj kliku/ protočil motor /baterka byla doma v teple/ a nastartoval vždy,i když bylo -20 stupňů. Sláva starým strojům,ala Praga V3S , S5 apod :-)Vsak stovarnu jsem taky protacel. Na klikovce byla matka (ted uz nevim ale asi gola 32), takze racna nahradila kliku.
skodna Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 Náklaďáky byly 24V, ale měly 2x12V baterie. Autobaterie 24V se v té době ani dnes nedělaly.
colommbo Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 Aj, tohle řešení mi nedocvaklo...
Hardslimer Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2019 (upraveno) Hmmmmm, pravdu dis......ja taky opominul paralel vs seriove zapojeni. Upraveno 1. prosince 2019 uživatelem Hardslimer
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se