Přejít na obsah

Co na nich všichni máte?


Návštěvník Kamil

Doporučené příspěvky

palom - no on Rolex nema pozici v urovni Pateku a Vacheronu. Ani cenou, ani zamerenim, ani segmentem na ktery miri. Rolex patri dle me mezi znacky jako je Omega, Breitling, IWC atd. To ze maji super marketing? Maji, to je podobne jako s Apple - nekdo to miluje, nekdo to nenavidi, nekdo na to sere.. Rolex ma tu vyhodu, ze ma spoustu modelu do nevim cca 200.000 coz je asi presne ta castka, kterou jsou lidi za ?znackovy? hodinky ochotni dat. Breitling je na tom hodne podobne, takovy Navitimery 01 jsou taky okolo 200.000 Kc, Omega v podobnych relacich taky je i kdyz zacina u svych ?lowend? quartz modelu mnohem nize. Oproti brandim jako TH, Zenith, Omega, Breitling, FC, Bucherer muze byt i pro cloveka prijemne videt, ze je jedno kdy a kde je koupis, proste novy stoji okolo tech 200.000 bez ohledu na vyprodeje sedivek nebo Black Friday slevy.

 

Ale chapu, ze nekomu to prijde jako zbytecnost a vec ktera tu hodnotu nema, protoze pokud nekdo pojede skrz parametry tak asi skonci spis u Damasko, Sinn? Nevim, ale mozna mu tam bude chybet trochu toho Rolex uspechu. Ve svete znacek mi prijde ze to funguje vsude stejne, clovek si muze koupit R8 a nebo mnohem drazsi Ferrari/Lambo? U obleceni, bot, nozu a nevim ceho je to porad stejny. Kdyby nebylo, tak by spousta znacek skoncila, protoze by Bentley, Ralph Lauren, Chris Reeve, Red Wing a mraky dalsich nemel nikdo duvod kupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

killer, asi mas pravdu...co by som este pridal, tak je komercna strategia. vsimni si, ze predajcovia pri vacsine i kvalitnych znaciek vedia ist i na 40% retailovej ceny, kdezto u Rolexu sa toto nevidi. I pri tvrdom zjednavani u predajcu sa nad mizive percento nedostanes neviem pozadie, ci je to nizkymi rabatmi alebo zmluvnymi podmienkami - na toto by som skutocne chcel vediet odpoved..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli se ti líbí obří ROO (teďka se určitě někoho dotknu) které jsou pro mě něco jako Hubloty a pohrdáš DJ v klasické pánské velikosti  :giljotiini:

Klasickou pánskou velikostí rozhodně nepohrdám, ale ty Rlx s římskýma číslicema se mi fakt nelíbí. Toť vše.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, přesně tak to je. Proti 116200 nemám jinak vůbec nic. A pokud se týká velikosti, považuju pro sebe za max. nositelný rozměr 42 mm. Ty AP ROO jsem měl na mysli např tento model:

https://www.chrono24.cz/audemarspiguet/royal-oak-offshore-diver-automatic-with-paper--box--id5215359.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rolex je segment sam pro sebe - staci se podivat na objem rocnich prodeju (blizici se 1M ks)  zejmena v kontextu s cenovou strategii v retailu (cena je na urovni ostatnich vyrobcu stredni tridy a la Omega, Breitling, Tag Heuer s cenou entry level modelu okolo 5k USD, ale nedelaji masivni slevy). Kdyz si to clovek spocita a porovna objemy ostatnich prodejcu, tak je to komercni uspech, o jakem se ostatnim muze jen zdat. Rolex je konzervativni hodinarska znacka stavici na stabilnim portfolio produktu a jejich inkrementalni evoluci. Stavi na jednoduchych modelech (vetsinou bez komplikaci),  pohodlnych na noseni (napr. diky konzervativnimu pristupu ke zmenam velikosti modelu), dlouhodobe loajalite zakazniku (rekl bych) dane nizkymi nakladech spojenych s vlastnictvim (vysoka spolehlivost, dlouhe servisni intervaly, nizke ceny servisu, servisni podpore desitky let starych modelu). No a takhle to delaji 100 let a ono to funguje :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...
  • po 5 týdnech...

killer, asi mas pravdu...co by som este pridal, tak je komercna strategia. vsimni si, ze predajcovia pri vacsine i kvalitnych znaciek vedia ist i na 40% retailovej ceny, kdezto u Rolexu sa toto nevidi. I pri tvrdom zjednavani u predajcu sa nad mizive percento nedostanes neviem pozadie, ci je to nizkymi rabatmi alebo zmluvnymi podmienkami - na toto by som skutocne chcel vediet odpoved..

 

Debata rolex vs. iné značky je problematická v tom, že sa porovnávajú dve rozličné veci.

 

Na jednej strane firmy, ktoré vyrábajú a predávajú hodinky a na druhej centrálna banka, ktorá vydáva cenný papier, prezlečený za hodinky.

 

V tomto kontexte aj tie "waitinglisty" nie sú nič iné, ako reštriktívna monetárna politika.

Upraveno uživatelem qwer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...